Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #425 : 17.02.2010 klo 18:44:33 |
|
Kuvaileppa vähä miten meni, ku osa ei päässy reeneihin ihastelemaan  Maltahan mielesi. Laitan sulta ennen peliä sunnuntaina sitten samanlaiset.  e. Eipä taida olla keittoa ollenkaan. Melko neitimäistä, ellen sanoisi. Heti alkoi myös vituttamaan, kun näki tuon Ruotsi-Suomi -ottelun viikonpäivän. Tiistai, miksi? Olisi se kyllä pitänyt tietää, että tuohon otteluun ei pääse.  Ripulipaskaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.02.2010 klo 21:07:55 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #426 : 17.02.2010 klo 21:50:23 |
|
Vituttaa suomalaisten korkeakoulujen takapajuisuus tieteenmaailmassa kun graduaiheesta on koulussa yksi akateeminen kirja ja maailmalla erinäköisissä "nettikirjastoissa" kymmeniä. Pientä ryöstöä, kun yhden tieteelisen journaliluvun lukeminen noissa "nettikirjastoissa" maksaa 25 dollaria  Mitä koko kirjan lukeminen maksaa? Ellei koulu hommaa mulle käyttiksiä sinne tai maksa noita maksuja nostan äläkän. -> jokaisella on omanlaisensa ongelmat, hmmph
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #427 : 17.02.2010 klo 21:58:12 |
|
Maltahan mielesi. Laitan sulta ennen peliä sunnuntaina sitten samanlaiset.  Ripulipaskaa Iskee kuuden päivän henkinen krapula, jos menee länkkäreistä...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #428 : 17.02.2010 klo 22:25:44 |
|
Iskee kuuden päivän henkinen krapula, jos menee länkkäreistä...
Oliko sulla sitten monenkin päivän henkinen krapula reilu viikko takaperin? 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #429 : 17.02.2010 klo 23:41:39 |
|
VIIIILLE PELTONEN, VILLE PELTONEN!
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #430 : 17.02.2010 klo 23:50:27 |
|
VIIIILLE PELTONEN, VILLE PELTONEN!
Ei oo vielä saanut mitään aikaiseksi, mutta Hakki sen sijaan on! 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #431 : 17.02.2010 klo 23:53:52 |
|
Ei oo vielä saanut mitään aikaiseksi, mutta Hakki sen sijaan on!  ai eiks pletonen ookkaa tehny kolmee maalii ja juti paukautannu ylä mummoo? petyin. 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #432 : 18.02.2010 klo 00:06:32 |
|
Kuka lähtee Lyniin tänään? Junttimittari pitää saada täyteen...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #433 : 18.02.2010 klo 00:14:44 |
|
Kuka lähtee Lyniin tänään? Junttimittari pitää saada täyteen...
Odotetaan ensi viikkoon ja toivotaan käyvän niin hyvin, että Suomi voittaa Ruotsin ensi viikon ottelussaan. Sitten Karjalan six-packit päähän, baanalle ja saanti on varma. "  " Mun luona etkot & jatkot. Kuka ilmoittaa itsensä mukaan? PS. Jatkoja ei järjestetä, jos sinne saapuu vain rc ja joku random-muidu jostain kumman syystä :  . e. random-muidu lisätty 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.02.2010 klo 00:17:02 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #434 : 18.02.2010 klo 00:21:26 |
|
Odotetaan ensi viikkoon ja toivotaan käyvän niin hyvin, että Suomi voittaa Ruotsin ensi viikon ottelussaan. Sitten Karjalan six-packit päähän, baanalle ja saanti on varma. "  " Mun luona etkot & jatkot. Kuka ilmoittaa itsensä mukaan? PS. Jatkoja ei järjestetä, jos sinne saapuu vain rc ja joku random-muidu jostain kumman syystä :  . e. random-muidu lisätty  lisätäänkö facebookiin ja nimenhuutoon tapahtuma? Ja mitä vittua; parhaat jatkot jos vain mä olen paikalla!
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #435 : 18.02.2010 klo 00:24:35 |
|
lisätäänkö facebookiin ja nimenhuutoon tapahtuma?
Ja mitä vittua; parhaat jatkot jos vain mä olen paikalla!
Lisää vain, kyllä mä olen mukana.  Ja lähinnä viittasin omaan suoritukseeni jatkoilla tuolla kokoonpanolla  . Aamuinen editointi: Merkkasin itseni poissaolevaksi juoksuista. Tultiin klo 12 tekemään kouluun ryhmätyötä ja pahasti näyttää siltä, että ennen ysiä ei olla pois lähdössä. Huomiseksi vielä tehtävää: Raportti kokonaisuudessaan, laitoskäyrän piirto, muutama lasku kaavoineen ja sitä rataa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.02.2010 klo 12:58:40 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
MHW
Poissa
|
 |
Vastaus #436 : 18.02.2010 klo 13:43:30 |
|
joo elikkäs tuli varmaa treenattua liian aikaste flunssan jälkee. Kuume nous eile päälle 39 asteen ja tyttöystävän mielestä olin puhunu ihan outoja (mut itse en muista sellaisesta yhtää mitää)  eli lenkki jää ainaki välii ja varmaa myös sunnuntain peli.. alkaa ottaa päähä tä flunssa! Mul ois lauantaina kentänhoitajan vuoro, vaihtaisin sen mielelläni jonku kans ku ei oikee tekis mieli mennä sinne koppii istuu 38 asteen kuumees. Elikkäs haluisko joku vaihtaa vuoroja mun kans?
|
|
|
|
|
PegLeg
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Barcelona
|
 |
Vastaus #437 : 18.02.2010 klo 16:45:15 |
|
Onko pakkasrajaa juoksuissa? Meillä mittarissa -11
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #438 : 18.02.2010 klo 17:21:49 |
|
Jaha, koulun puolesta olisin kyllä päässyt juoksentelemaan, mutta kentänhoitovuoro vie mielenkiinnon pakkasen kanssa iltaisesta lenkkeilystä. Ja kun mulla kaksi avainta tämän illan jälkeen jo on, niin voisin saman tien ottaa tuon Matsin vuoron. Ja koska en jaksaisi millään kiikuttaa avainta tänään illalla enää seuraavalle, niin voisin aloittaa vartioinnin heti lauantaina klo 10. Onko kellään mitään tätä vastaan? e. Eli siis Samuli ottaa aamuvuoron. Mulle ei sitten taas visailun vuoksi sovi iltavuoro (WGTBN+muutama olut on siis ihan must!!11239), joten sopiiko Masai-miehelle/Bernerille (kumman vuoro sitten ikinä onkaan) iltavuoro vai löytyykö muita vapaaehtoisia lauantai-iltaan päivystämään? Muistakaahan, että sunnuntaina on peli jo aikaisin, joten kukaan kunnossaoleva ei voi ottaa kuppia isolla kädellä. Tai no, voi toki, mutta tuskin kannattaa... 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.02.2010 klo 17:41:20 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #439 : 18.02.2010 klo 17:49:07 |
|
Ihme säätöä taas täällä foorumilla. Mulla on tänään säbää, jote juoksut jää välistä. Olen jo tainnut poissailmoittautua alkuviikosta.
Sain todella ison ongelman ratkaistua radussa, joten nyt voin pitää illan breikkiä. Tieteen tekeminen on joskus tuskallista... Perkele vittu sillee! Mites Kivimiehen radu? Etkö meinaa uskaltaa luovuttaa sitä vielä? Se on vain koulun viimeinen kurssi ja pitkä essee.
|
|
|
|
|
Masai-mies
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Inter
|
 |
Vastaus #440 : 18.02.2010 klo 17:50:26 |
|
Otetaan tänään vähän kevyempi lenkki. Käydään vaikka hölköttelemässä linnan ympäri. Turha rasittaa keuhkoja liikaa näin kylmällä. Huikea määrä äijiä tulossa paikalle. Jaha, koulun puolesta olisin kyllä päässyt juoksentelemaan, mutta kentänhoitovuoro vie mielenkiinnon pakkasen kanssa iltaisesta lenkkeilystä. Ja kun mulla kaksi avainta tämän illan jälkeen jo on, niin voisin saman tien ottaa tuon Matsin vuoron. Ja koska en jaksaisi millään kiikuttaa avainta tänään illalla enää seuraavalle, niin voisin aloittaa vartioinnin heti lauantaina klo 10. Onko kellään mitään tätä vastaan? e. Eli siis Samuli ottaa aamuvuoron. Mulle ei sitten taas visailun vuoksi sovi iltavuoro (WGTBN+muutama olut on siis ihan must!!11239), joten sopiiko Masai-miehelle/Bernerille (kumman vuoro sitten ikinä onkaan) iltavuoro vai löytyykö muita vapaaehtoisia lauantai-iltaan päivystämään? Muistakaahan, että sunnuntaina on peli jo aikaisin, joten kukaan kunnossaoleva ei voi ottaa kuppia isolla kädellä. Tai no, voi toki, mutta tuskin kannattaa...  Voin ottaa sen vimpan vuoron, koska maratonharjoittelun ylivoima vie tänä viikonloppuna mielenkiinnon brenkuttelusta.
|
|
|
|
|
sunrunner
Poissa
|
 |
Vastaus #441 : 18.02.2010 klo 17:51:23 |
|
Juttelin hetki sitten Masai-miehen kanssa, ja hän oli sitä mieltä että kevyehkön lenkin voi käydä juoksemassa. Ja HK mukaan vaan. Voit kätevästi samalla reissulla hoitaa kentät kuntoon, kun juostaan vain tuo linnareitti. edit. Masai oli nopeampi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.02.2010 klo 17:52:25 kirjoittanut sunrunner »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #442 : 18.02.2010 klo 18:00:47 |
|
Otetaan tänään vähän kevyempi lenkki. Käydään vaikka hölköttelemässä linnan ympäri. Turha rasittaa keuhkoja liikaa näin kylmällä. Huikea määrä äijiä tulossa paikalle.
Voin ottaa sen vimpan vuoron, koska maratonharjoittelun ylivoima vie tänä viikonloppuna mielenkiinnon brenkuttelusta.
Okei, siispä mukaan vaan lönköttelemään. Ja hieno homma, vapauttelen Samulia lauantaina siinä puoli kahden maissa sitten muille riennoille. Ja loppuun tilannekatsaus fantasyyn, jossa kahden kärki on pisteen sisällä ja pronssitaistossa olevat kaksi ovat myös pisteen sisällä toisistaan. Tiukkaa. 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #443 : 18.02.2010 klo 18:16:42 |
|
Alkaa sakkoja mukavasti kertymään...
|
|
|
|
|
|
|
Sandro
Poissa
|
 |
Vastaus #445 : 18.02.2010 klo 20:24:31 |
|
Kuume nous eile päälle 39 asteen ja tyttöystävän mielestä olin puhunu ihan outoja
Me muuthan ollaan tämä huomattu jo aikoja sitten... Mutta onneksi vihdoin löytyi selitys!
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #446 : 18.02.2010 klo 21:01:07 |
|
joo elikkäs tuli varmaa treenattua liian aikaste flunssan jälkee. Kuume nous eile päälle 39 asteen ja tyttöystävän mielestä olin puhunu ihan outoja (mut itse en muista sellaisesta yhtää mitää) Ootko huomannut myös kirjoittavasi jotain hyvin erikoista kieltä facebookiin?? 
|
|
|
|
|
MHW
Poissa
|
 |
Vastaus #447 : 18.02.2010 klo 23:26:06 |
|
Ootko huomannut myös kirjoittavasi jotain hyvin erikoista kieltä facebookiin??  tarkoitat varmaa pohjanmaan ruotsin murretta  sitä ei edes ruotsalaiset ymmärrä 
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #448 : 19.02.2010 klo 00:42:13 |
|
Mites Kivimiehen radu? Etkö meinaa uskaltaa luovuttaa sitä vielä? Se on vain koulun viimeinen kurssi ja pitkä essee.
5 min sitten lähti 1. versio ohjaaville opettajille. Katsotaan mitä sanovat... Viikonlopun ajattelin käyttää nukkumiseen (peliin tulen toki hölköttelemään ja vetelemään ylänurkkia). Sellaiset 3 viikkoa on nyt mennyt 5-6 tunnin yöunilla, alkaa tässä kivisemmälläkin miehellä polla seota... e. Rautiksen rojut täytyy toki käydä heittämässä Lahteen lauantaina...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.02.2010 klo 00:43:15 kirjoittanut Kivimies »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #449 : 20.02.2010 klo 00:14:14 |
|
Nuo säät laittavat vituttamaan näin kolmen kuukauden jälkeen. Olettaisin, että siedettävästä pakkasesta saati lumettomasta kentästä on edes turha haaveilla sunnuntaina...
Uskaltaakohan sitä huomenna riipaista kovan kännin? Mitä kertoimia annatte ottelun peruutukselle?
|
|
|
|
|
|
|
|