Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #475 : 23.02.2010 klo 22:43:43 |
|
Muistakaahan sitten venytellä!
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #476 : 24.02.2010 klo 15:47:01 |
|
Täälläpä on hiljaista...
Tänään saadun tiedon mukaan kentänhoitovuorot jatkuvat ainakin ensi viikon ja sitten katsotaan päivä kerrallaan.
|
|
|
|
|
riku_lonn
Poissa
|
 |
Vastaus #477 : 25.02.2010 klo 14:05:50 |
|
mulla on lauantaina kenttähoitovuoro, et voisko joku ketä on loukkaantunut ottaa sen vuoron et ite pääsen peliin? 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #478 : 25.02.2010 klo 16:28:44 |
|
Minkäslainen lenkki tänään tiedossa? Uskaltaako tulla mukaan? Mitä kautta lenkki kulkee?
|
|
|
|
|
Masai-mies
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Inter
|
 |
Vastaus #479 : 25.02.2010 klo 17:18:31 |
|
Minkäslainen lenkki tänään tiedossa? Uskaltaako tulla mukaan? Mitä kautta lenkki kulkee?
Kevyt lenkki. Olin kyllä suunnitellut helvetinmoiset vetosarjat, mutta koutsi palautti maanpinnalle  Reitti varmaan sama kuin viimeksi. Paikalle tulossa taas kamala lössi. Hyvä meidän joukkue.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #480 : 25.02.2010 klo 17:32:07 |
|
Kevyt lenkki. Olin kyllä suunnitellut helvetinmoiset vetosarjat, mutta koutsi palautti maanpinnalle  Reitti varmaan sama kuin viimeksi. Paikalle tulossa taas kamala lössi. Hyvä meidän joukkue. Mä en ollut vielä muistanut käydä ilmoittautumassa. Nyt on paikalla hei jo kuusi! Uujea...
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #481 : 26.02.2010 klo 09:41:35 |
|
Kevyt lenkki. Olin kyllä suunnitellut helvetinmoiset vetosarjat, mutta koutsi palautti maanpinnalle  Reitti varmaan sama kuin viimeksi. Paikalle tulossa taas kamala lössi. Hyvä meidän joukkue. Vedin sitten aikataulujen pettäessä lopulta oman lenkin. Yritin kyllä kovasti käydä linnan seutuvilla käydä etsimässä kavereita. En löytänyt. Juoksin muuten oikein intervallijuoksuja, joten katson olevani oikeutettu vähintäänkin alennettuun sakkoon.  Tänään jää reenit väliin. Huomenna sitten ylänurkkia...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #482 : 26.02.2010 klo 14:35:36 |
|
Vedin sitten aikataulujen pettäessä lopulta oman lenkin. Yritin kyllä kovasti käydä linnan seutuvilla käydä etsimässä kavereita. En löytänyt. Juoksin muuten oikein intervallijuoksuja, joten katson olevani oikeutettu vähintäänkin alennettuun sakkoon.  Tänään jää reenit väliin. Huomenna sitten ylänurkkia... Pöh pöh! Kyllä mekin spurtteja vedettiin! 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #483 : 26.02.2010 klo 15:12:49 |
|
Kaikille tuli sakkoja! Tästä lähin käytössä on Puolustusvoimista tuttu käytäntö; jos yksi perseilee, kaikki kärsii!
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #484 : 26.02.2010 klo 15:21:19 |
|
Kaikille tuli sakkoja! Tästä lähin käytössä on Puolustusvoimista tuttu käytäntö; jos yksi perseilee, kaikki kärsii!
Seuraava päätössaunailta sitten etelässä? Vai meneekö sakoista 90% joukkueenjohtajien edustuskuluihin? 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #485 : 26.02.2010 klo 15:40:26 |
|
JJ:n etu on joukkueen etu! Seksiturismiin tutustuttava!
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #486 : 26.02.2010 klo 16:21:48 |
|
JJ:n etu on joukkueen etu! Seksiturismiin tutustuttava!
Kyllä täältäkin "kauniita" ja varmasti antavia naisia löytyy: 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #487 : 26.02.2010 klo 19:43:26 |
|
Kyllä täältäkin "kauniita" ja varmasti antavia naisia löytyy:
Nyt pistät sen mäyräkoiran vaan takaisin päähän ja olet hiljaa... e. Mites HK huominen? Ainakin Spurs ja ManU jää pois... ja omakin osallistuminen on vielä vähän epäselvä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.02.2010 klo 20:08:34 kirjoittanut rc-auto »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #488 : 26.02.2010 klo 20:20:37 |
|
Nyt pistät sen mäyräkoiran vaan takaisin päähän ja olet hiljaa... e. Mites HK huominen? Ainakin Spurs ja ManU jää pois... ja omakin osallistuminen on vielä vähän epäselvä.
 Joo, sikspäkki pamahti just päähän. Tulipahan tuossa matkalla radiosta kuultua joku Leijona-hittikin takavuosilta. Voi helvetti mitä kuraa.  Ööö, mäkään en huomisesta vielä oikein tiedä. Voisishan sinne ainakin vastaamaan mennä ja hipsiä sitten autolla nopeasti pois kunnon keppanalle. Mutta en mä sinne kyllä yksin ole menossa nolaamaan itseäni. Pelkästään mun tiedoilla kun saadaan se kuninkaalliset kolme pistettä per kisa noin keskimäärin. 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #489 : 26.02.2010 klo 20:49:28 |
|
 Joo, sikspäkki pamahti just päähän. Tulipahan tuossa matkalla radiosta kuultua joku Leijona-hittikin takavuosilta. Voi helvetti mitä kuraa.  Ööö, mäkään en huomisesta vielä oikein tiedä. Voisishan sinne ainakin vastaamaan mennä ja hipsiä sitten autolla nopeasti pois kunnon keppanalle. Mutta en mä sinne kyllä yksin ole menossa nolaamaan itseäni. Pelkästään mun tiedoilla kun saadaan se kuninkaalliset kolme pistettä per kisa noin keskimäärin.  Kattellaan huomenna. Ehkä saadaan vahvistuskin mukaan... Mulla ois ilmeisesti huomiseksi menoa, mutta yritän kyllä sumplia sen niin että pääsen vastaamaan kysymyksiin.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #490 : 27.02.2010 klo 08:16:39 |
|
No mitäs tykkäsitte eilisestä matsista? Itse katselin suua auki kotona matsia, ja fiilarit heittelehtivät ihmetyksen ja häpeän välimaastosta. Kaks vimppaa puokkii piti ottaa huumorilla.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #491 : 27.02.2010 klo 11:34:16 |
|
No mitäs tykkäsitte eilisestä matsista? Itse katselin suua auki kotona matsia, ja fiilarit heittelehtivät ihmetyksen ja häpeän välimaastosta. Kaks vimppaa puokkii piti ottaa huumorilla.
Kyllähän mä ainakin repeilin heti ensimmäisestä maalista lähtien.  Ensimmäinen erä oli todellista huikeutta! Nyt tuli Niemisen Villeltä Peliuutisissa juuri sellainen anal yysi, jota olen itsekin tässä toitottanut. Pieni kaukalo -> aivan eri peli.
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
 |
Vastaus #492 : 27.02.2010 klo 20:59:57 |
|
Alla eilisestä ottelusta järkyttyneitä ilmeitä... Hienoa huomata, että joukkue kopioi kendomajoukkueemme eilisiä otteita tänään Salossa...  lisää kompasteluja kuvien muodossa löytyy TÄSTÄ
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #493 : 27.02.2010 klo 22:51:53 |
|
Alla eilisestä ottelusta järkyttyneitä ilmeitä... Hienoa huomata, että joukkue kopioi kendomajoukkueemme eilisiä otteita tänään Salossa...
lisää kompasteluja kuvien muodossa löytyy
HAHAHA! Ei hyvää päivää! Juho ja Timo, ootte ihkuja  e. Olipahan taas vahvaa suorittamista illalla...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.02.2010 klo 14:48:09 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #494 : 28.02.2010 klo 15:16:50 |
|
Mä tuossa aamulla miettisin tuota eilistä peliä, ja ihmettelen miten me oltiin noin flegmaattisia? Noh, itse olin aivan sysi paska, joten ei tässä selittelyt auta. Tosin roosterista puuttui iso nippu pelaajia, mutta ei sen pitäisi mikään syy olla. Pääsinpä kokelemaan topparin paikkaa pitkästä aikaa (viiteen vuoteen) ja olinkin hiukan ulapalla useamman kerran. Sen verran opin, että ensi kertaa topparina ei ehkä kannata yrittää paitsioansoja  Ei hemmetti, Sunrunner lähetti viestin aamulla kello kuusi. Taas puolijoukkuetta ollut örisemässä bökessä?
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #495 : 28.02.2010 klo 15:47:50 |
|
Taas puolijoukkuetta ollut örisemässä Dynkyssä?
Hep! Ja kakskytä vaille kymmenen heräsin siitä teikäläisen vierestä. Onneksi oli niin paska keli, ettei koppien avaamisella ollu kiire. Muutaman minuutin myöhästyin.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #496 : 28.02.2010 klo 17:53:42 |
|
Jalat rikki ja tenttiin pitäisi lukea, joten passaan tämäniltaisen.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #497 : 28.02.2010 klo 19:49:09 |
|
Jalat rikki ja tenttiin pitäisi lukea, joten passaan tämäniltaisen.
Ei kuitenkaan ole ja et kuitenkaan lue!  e: Tulee taas hienot treenit, kun paikalla on 10 pelaajaa (ei maalivahtia)...kauden alkuun 1,5 kuukautta, joten aika heikkoa on.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.02.2010 klo 19:50:23 kirjoittanut Berner »
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #498 : 28.02.2010 klo 23:56:17 |
|
Tärkeää asiaa lähetetty kaikille sähköpostilla. Käykääpä lukemassa.
e: Tänään kyllä huomasi, että olisi ihan hyvä päästä Masai-miehen lenkeille. Aika pahasti piiputti tänään.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #499 : 01.03.2010 klo 14:16:47 |
|
Errea Cupin ekat pelit on arvottu. Ensimmäisellä kierroksella meillä ei ole peliä. Toisella kierroksella tulee vastaan AFC Campus - LoPS pelin voittaja ja jos siitä mennään jatkoon, niin voittaja ottelusta VG-62 - LTU 2/TuKV. Toinen kierros pitää olla pelattuna 4.4. mennessä.
Muistakaa, että huomenna on salivuoro normaalisti. Kaikki paikalle.
e: Molempien kierrosten ottelut ovat meille vieraspelejä. Tasoitusrankkareita tulee meitä vastaan seuraavasti: AFC Campus, LTU2, TuKV->2, LoPS->3, VG-62->1
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2010 klo 14:27:27 kirjoittanut Berner »
|
|
|
|
|
|
|