Tarton yön Esko
Poissa
|
 |
Vastaus #1325 : 29.09.2007 klo 13:20:03 |
|
A-juniorijoukkueet tulossa Kingsin lisäksi KuPSille ja SiPSille, joten luultavasti vaikuttaa pelaajapulana miesten joukkueisiin Kuopion seudulla.  Sääli olisi, jos SiPS luopuu sarjasta. Todennäköisempänä näen että A-juniorijoukkueen saa kasaan sekä Kings että KuPS ja SiPS jatkaa kolmosta nuorella joukkueella.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 klo 13:21:17 kirjoittanut Tarton yön Esko »
|
|
|
|
|
Tarton yön Esko
Poissa
|
 |
Vastaus #1326 : 29.09.2007 klo 13:32:34 |
|
 Eiköhän ensi vuoden Kolmosessa pelaa ainakin seuraavat 8 joukkuetta: Zulimanit Riverball PAVE SIPS KuFu LehPa JoPS Jippo/2 Lisäksi toivoisin, että myös WJK/2 ja Riverball/2. Näin saataisiin 10 joukkuetta täyteen mikäli PK nousee. Olkoonkin, että tulee näitä pelejä, joissa voittajan tietää käytännössä etukäteen. Mut niinhän se on isommissakin ympyröissä. SiPS:n luovuttaessa jäljelle jäisi nämä seurat. Zulut River PaVe KuFu LehPa JoPS River/2 WJK/2 En usko Jipon saavan enää toista porukkaa. Onhan tuossa jo Joensuusta neljä joukkuetta. Jos Jippo/2 osallistuisi sarjaan, olisi yli puolet joukkueista Joensuusta. Tällöin voisi olla jo järkevää pelata kaksi viiden joukkueen alkusarjaa joista sitten loppusarjan parhaat. Savon lohkoon Nilsiä voisi olla mahdollinen korvaaja SiPS:lle. Ensi kaudesta näyttää tulevan mielenkiintoinen jo ennen edellisen kauden päätöstä. 
|
|
|
|
OJ
Poissa
|
 |
Vastaus #1327 : 29.09.2007 klo 16:43:16 |
|
SiPS:n luovuttaessa jäljelle jäisi nämä seurat.
Zulut River PaVe KuFu LehPa JoPS River/2 WJK/2
En usko Jipon saavan enää toista porukkaa. Onhan tuossa jo Joensuusta neljä joukkuetta.
Öh, Joensuusta ovat Riverit ja JoPS. JOs tarkoitat LehPaa, niin se on Kontiolahdelta.
|
|
|
|
Jörri
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliigan mestari
|
 |
Vastaus #1328 : 29.09.2007 klo 18:27:53 |
|
PeeKoo - KTP 0-1 (0-0) Oltiin vitun paskoja joten KTP ansaitsi voittonsa. Tuomari vihelsi loistavasti joten sille  Omalle käytökselle ja pelaamiselle :keskari:
|
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #1330 : 29.09.2007 klo 19:27:07 |
|
PeeKoo - KTP 0-1 (0-0) Oltiin vitun paskoja joten KTP ansaitsi voittonsa. Tuomari vihelsi loistavasti joten sille  Sisko se käski mua nauramahan: "Taiat sa PK toisenki tilaisuuen saaha." Olisinpa nauranut tappiotani, Vaan empä jaksanut itkultani. Suu minun nauroi, syämeni itki.. 
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #1331 : 29.09.2007 klo 19:32:25 |
|
Päätuomari siis oli M.Leppänen eli Kuopiolainen koska muutaman kerran tullut törmättyä jossain. Ei taida kovinkaan paljoa viheltää koska ennen tämän päivän matsia ei ole vastaan tullut peleissä. Toivottavasti Leppänen tulee viheltämään tulevaisuudessa enemmän pelejä koska hyvistä tuomareista on pula.
|
|
|
|
maalinsylkijä
Poissa
|
 |
Vastaus #1332 : 29.09.2007 klo 20:50:46 |
|
fbi.paven sivuilta luettuaMoni kevätkierroksen kohellus jää tulematta kun pelaajat ovat pelanneet jo yhden kauden yhdessä. Ensi kausi on jo laitettu alulle. Marras- ja joulukuun harjoittelua on kirjattu ylös. Tavoite on tehdä homma paremmin kuin edellisenä vuotena. Uskon että jos teemme työmme oikein treeni- ja pelikentällä sekä seuran hoidossa niin mahdollinen nousu ylempään sarjaan tapahtuu varmuudella. Työ ensin ja sitten saavutukset.
Hyvää syksyä -Jussi Kukkonen-
Kumpikohan nousee ensi syksynä Riverin Pallo Joensuusta vai PAVE Kuopiosta.
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #1333 : 29.09.2007 klo 20:57:44 |
|
Riverpallolla saunailta ilmeisesti menossa kun Pekka "Pygmi" Mähönen numerostaan soittelee  Vittu kyllä ootte aaseja kun osaa edes numeroo piilottaa  Kun ei kentällä pärjätä niin pyritään sen ulkopuolella paikata sitä tilannetta mutta kun ei onnistu. Pekka Mähösen fan lupille iso  ja hikisiä tunteja kuntosalin puolella. Ei noilla lihaksilla... Kyllä sanonta tyhmyys tiivistyy porukassa pitää paikkaansa ei voi muuta sanoa! Nautinnollisia hetkiä nämä ja erittäin mieltä lämmittäviä :Ö Edit: Vittu kun paranee! Nyt tuli puhelu tuntemattomasta etten tietäis keitä ovat! Jumalauta! Edit2: Selvisiköhän Vartiaisen sukkahousujen salat saunaillassa? :Ö
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 klo 23:17:42 kirjoittanut Jörri »
|
|
|
|
|
Super-Pippo
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK & Harjun Potku & SoPS
|
 |
Vastaus #1334 : 29.09.2007 klo 21:20:49 |
|
Hienoja miehiä 
|
|
|
|
Tarton yön Esko
Poissa
|
 |
Vastaus #1335 : 29.09.2007 klo 21:24:30 |
|
Öh, Joensuusta ovat Riverit ja JoPS. JOs tarkoitat LehPaa, niin se on Kontiolahdelta.
Myönnettäköön virhe. Kuppeessa kuitenkin. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 klo 21:26:23 kirjoittanut Tarton yön Esko »
|
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #1336 : 29.09.2007 klo 21:43:51 |
|
Riverpallolla saunailta ilmeisesti menossa kun Pekka "Pygmi" Mähönen (050-5220234) numerosta ssoittelee. Vittu kyllä otte aaseja kun osaa edes numeroo piilottaa. Kun ei kentällä pärjätä niin pyritään sen ulkopuolella paikata sitä tilannetta mutta kun ei onnistu. Pekka Mähösen fan lupille iso  ja hikisiä tunteja kuntosalin puolella. Ei noilla lihaksilla... Kyllä sanonta tyhmyys tiivistyy porukassa pitää paikkaansa ei voi muuta sanoa! Nautinnollisia hetkiä nämä ja erittäin mieltä lämmittäviä Edit: Vittu kun paranee! Nyt tuli puhelu tuntemattomasta etten tietäis keitä ovat! Jumalauta! Kuule Jörri, Vaikka oletkin absolutisti, niin pistä ihan oikeasti korkki kiinni. Sinua on toki provosoitu, kuten sinäkin olet provosoinut muita, mutta ihan ihmisten nimillä (arvatuilla tai oikeaan osuneilla) ja puhelinnumeroilla ei näille palstoille olla yleensä tultu - yllärin bänni voisi olla sinulle paikallaan. Maailmassa esiintyvää tyhmyyttä voit tarkastella omalta osaltasi peilistä. Toit itsestäsi esille sellaisen piirteen, jollaista ei tarvitse ymmärtää edes nuoren miehen känniörveltämisenä. PK saa syksyn päätteeksi joukkueena sen mitä se ansaitsee paikallisessa jalkapalloilussa, jäljellä on kaksi ottelua. Sinä voit itse korviesi välissä ratkaista mihin itse pyrit - enkä tarkoita pelkästään jalkapalloilua. Sorry Jörri :keskari: Kerro mitä kerrot, niin järkevintä on jättää juttusi omaan arvoonsa, ainakin minä teen sen. 
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #1337 : 29.09.2007 klo 21:49:30 |
|
Kuule Jörri, Vaikka oletkin absolutisti, niin pistä ihan oikeasti korkki kiinni. Sinua on toki provosoitu, kuten sinäkin olet provosoinut muita, mutta ihan ihmisten nimillä (arvatuilla tai oikeaan osuneilla) ja puhelinnumeroilla ei näille palstoille olla yleensä tultu - yllärin bänni voisi olla sinulle paikallaan. Maailmassa esiintyvää tyhmyyttä voit tarkastella omalta osaltasi peilistä. Toit itsestäsi esille sellaisen piirteen, jollaista ei tarvitse ymmärtää edes nuoren miehen känniörveltämisenä. PK saa syksyn päätteeksi joukkueena sen mitä se ansaitsee paikallisessa jalkapalloilussa, jäljellä on kaksi ottelua. Sinä voit itse korviesi välissä ratkaista mihin itse pyrit - enkä tarkoita pelkästään jalkapalloilua. Sorry Jörri :keskari: Kerro mitä kerrot, niin järkevintä on jättää juttusi omaan arvoonsa, ainakin minä teen sen.  Joo huomaan että jätät ja sen on sinussa hieno piirre mitä arvostan. Provoillu ei kuulu minun tyyliin joten keskityn faktan puhumiseen josta jotkut saa sen kuvan että provoilua koska ne asiat koskettaa ja niitä ei halua julkisesti myöntää. Toiseksi olen ihan selvinpäin koska en juo olleskaan. Mä en oo mikään neiti joka elää peilin edessä joten katselkaa te peiliin kun siitä niin kovasti tykkäätte.
|
|
|
|
maalinsylkijä
Poissa
|
 |
Vastaus #1338 : 29.09.2007 klo 21:52:17 |
|
Selvisiköhän Vartiaisen sukkahousujen salat saunaillassa?
Veikkaan että on kyseessä samat sukkahousut, jotka jaken emäntä heitti pois tarpeettomana. 
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #1339 : 29.09.2007 klo 22:07:17 |
|
Joo huomaan että jätät ja sen on sinussa hieno piirre mitä arvostan. Provoillu ei kuulu minun tyyliin joten keskityn faktan puhumiseen josta jotkut saa sen kuvan että provoilua koska ne asiat koskettaa ja niitä ei halua julkisesti myöntää.
Toiseksi olen ihan selvinpäin koska en juo olleskaan. Mä en oo mikään neiti joka elää peilin edessä joten katselkaa te peiliin kun siitä niin kovasti tykkäätte.
Sorry, ilmaisin itseni huonosti :  Joka tapauksessa tämä on viimeinen komenttini suoraan sinulle. Se on linkki: http://www.sampo2002.oulu.fi/psykopatit/historia.htm#_1._Persoonallisuush%E4iri%F6: Byebye Beaty 
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #1340 : 29.09.2007 klo 22:10:30 |
|
Sanoo herra joka piiloutuu nimimerkkinsä taakse :Ö Toi teksti kosketti joten pitää paikkansa. Ei kai siinä mitään pahaa! Molskis sano Holle!
|
|
|
|
maalinsylkijä
Poissa
|
 |
Vastaus #1341 : 29.09.2007 klo 22:13:11 |
|
Sorry, ilmaisin itseni huonosti :  Nyt mä sen vasta hokasin; se oli karjalainen kierosilmÄ jaken emännän luona kylässä.  Molskis myös jakelle ja kierosilmÄlle ! 
|
|
|
|
Tarton yön Esko
Poissa
|
 |
Vastaus #1342 : 29.09.2007 klo 22:24:08 |
|
Nyt mä sen vasta hokasin; se oli karjalainen kierosilmÄ jaken emännän luona kylässä.  Molskis myös jakelle ja kierosilmÄlle !  Puolueettomana todettava, että alkaa mennä yli jo tämä teidän homma hymynaamoista huolimatta. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 klo 22:25:27 kirjoittanut Tarton yön Esko »
|
|
|
|
|
shaibu
Poissa
|
 |
Vastaus #1343 : 29.09.2007 klo 22:25:45 |
|
PeeKoo - KTP 0-1 (0-0) Oltiin vitun paskoja joten KTP ansaitsi voittonsa. Tuomari vihelsi loistavasti joten sille  Omalle käytökselle ja pelaamiselle :keskari: peekoo taisteli hyvin.intonen pelasin hyvän pelin ja samoin Jani "sankariniemen sulttaani"Vidgren Tästä on hyvä jatkaa huima ja opa kaatuu.Ja jörrille tsemiä tuleviin peleihin.
|
|
|
|
#7#
Poissa
|
 |
Vastaus #1344 : 30.09.2007 klo 00:30:51 |
|
Melkoista hulinaa  Ette voi sille mitään että ens kaudella ala-aste-ikäinen KuFu 10-v. vie ja muut vikisee 
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
 |
Vastaus #1345 : 30.09.2007 klo 00:31:33 |
|
Riverpallolla saunailta ilmeisesti menossa kun Pekka "Pygmi" Mähönen (050-5220234) numerosta ssoittelee Vittu kyllä otte aaseja kun osaa edes numeroo piilottaa. Kun ei kentällä pärjätä niin pyritään sen ulkopuolella paikata sitä tilannetta mutta kun ei onnistu. Pekka Mähösen fan lupille iso  ja hikisiä tunteja kuntosalin puolella. Ei noilla lihaksilla... Kyllä sanonta tyhmyys tiivistyy porukassa pitää paikkaansa ei voi muuta sanoa! Nautinnollisia hetkiä nämä ja erittäin mieltä lämmittäviä Edit: Vittu kun paranee! Nyt tuli puhelu tuntemattomasta etten tietäis keitä ovat! Jumalauta! Riverin jengi kyykyttää 
|
|
|
|
Ricardo Leite
Poissa
Suosikkijoukkue: Ylimieliset
|
 |
Vastaus #1346 : 30.09.2007 klo 01:41:58 |
|
Melkoista hulinaa :yl os: Ette voi sille mitään että ens kaudella ala-aste-ikäinen KuFu 10-v. vie ja muut vikisee  Atsoa sukkaan ensi kaudella 
|
|
|
|
Ricardo Leite
Poissa
Suosikkijoukkue: Ylimieliset
|
 |
Vastaus #1347 : 30.09.2007 klo 01:52:21 |
|
Ei jumalauta te jätkät olette sekaisin. Riverpallo paukuttaa henkseleitään pitkin kautta ja Jörri alkaa paukutella rintapotkulla vastapalloon. Sen jälkeen isot miehet nahistelevat keskustelupalstalla pari kuukautta. Kun se ei riitä käydään asioita vatkaamaan jo puhelimen välitykselläkin. Sen jälkeen puhelu luonnollisesti raportoidaan foorumille... Eiköhän käydä talvitauolle? Palataan verenmakuisiin vääntöihin vaikka sitten huhtikuussa. Tuohan käy jo säälittäväksi. Vaikka kentällä peli ei kulkenutkaan, niin muistan kyllä jakaa muutaman kommentin mikäli ensi kaudella kohdataan 
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.09.2007 klo 01:53:29 kirjoittanut Ricardo Leite »
|
|
|
|
|
imuri
Poissa
|
 |
Vastaus #1348 : 30.09.2007 klo 10:05:39 |
|
Taitopelaamista kakkosessa   HALOO ?  ONKO PYGMI TAVATTAVISSA ?
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.09.2007 klo 10:08:39 kirjoittanut imuri »
|
|
|
|
|
toppahousu
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool Reds!
|
 |
Vastaus #1349 : 30.09.2007 klo 14:12:28 |
|
heh sehän oli vain kevytmielinen kaveripuhelu illan jatkeeksi  toivottavasti jörri ei nyt kovin mieltään pahoittanut... ja kyllähän se tiedettiin että ensimmäisenä se puhelu foorumilla kuuluu ja sen takiahan se vähän soitettiinkin  mutta leite on oikeassa...eiköhän ole aika keskittyä jo muuhun..
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.09.2007 klo 14:27:20 kirjoittanut toppahousu »
|
|
|
|
|
|
|