vaihtopenkki
Poissa
|
 |
Vastaus #900 : 20.08.2007 klo 18:24:16 |
|
Riverin rahamiehiä kismittää. Hahahhaa Jörri perkule. Lähetään kaljalle.. Saat tarjota jos Peksin fyrkat on tullu. T.arvaa kuka
|
|
|
|
|
imuri
Poissa
|
 |
Vastaus #901 : 20.08.2007 klo 18:40:11 |
|
Riverin rahamiehiä kismittää.
LORTTO ja karjalainen kierosilmÄ voisivat nousta masennuksestaan takaisin foorumille. Me kaikki ihan oikeasti rakastamme teitä ja olemme huolissamme teidän voinnistanne. Vielä on kesää jäljellä ja haluamme nähdä riverin taitopeliä ja kuulla teidän asiantuntijalausuntojanne. 
|
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #902 : 20.08.2007 klo 18:59:45 |
|
LORTTO ja karjalainen kierosilmÄ voisivat nousta masennuksestaan takaisin foorumille. Me kaikki ihan oikeasti rakastamme teitä ja olemme huolissamme teidän voinnistanne. Vielä on kesää jäljellä ja haluamme nähdä riverin taitopeliä ja kuulla teidän asiantuntijalausuntojanne.  Sorry, minun pitää olla tuolla toisaalla huolehtimassa siitä, että KuPSin fanibussille löytyy torstaiksi tarpeeksi työntäjiä Joensuuhun  Riverillä on tosiaan pelejä jäljellä, mutta PK:ta voi jo onnitella karsintapaikasta.
|
|
|
|
|
STM
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, SC Riverball
|
 |
Vastaus #903 : 20.08.2007 klo 19:04:59 |
|
Sorry, minun pitää olla tuolla toisaalla huolehtimassa siitä, että KuPSin fanibussille löytyy torstaiksi tarpeeksi työntäjiä Joensuuhun  Riverillä on tosiaan pelejä jäljellä, mutta PK:ta voi jo onnitella karsintapaikasta. ei nyt vielä onnitella..vielähän täs pelejä jäljellä. onnittelut vasta sitten kun on kaikki selvää..
|
|
|
|
|
Jörri
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliigan mestari
|
 |
Vastaus #904 : 20.08.2007 klo 19:11:32 |
|
Riverin rahamiehiä kismittää. Hahahhaa Jörri perkule. Lähetään kaljalle.. Saat tarjota jos Peksin fyrkat on tullu. T.arvaa kuka
Ei pysty tarjoo ja toisaalta olen lopettanut juomisen joten kaljalle ei pysty lähtee  T: EMpäs arvaa
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.08.2007 klo 19:21:56 kirjoittanut Jörri »
|
|
|
|
|
|
|
imuri
Poissa
|
 |
Vastaus #906 : 20.08.2007 klo 21:21:08 |
|
Sorry, minun pitää olla tuolla toisaalla huolehtimassa siitä, että KuPSin fanibussille löytyy torstaiksi tarpeeksi työntäjiä Joensuuhun  Karjalainen kierosilmÄ ei taida muistaa että se on useimmiten ollut JoPSin linja-auto, johon ei ole kesken matkan työntäjiä löytynyt ja otteluja on jäänyt rästiin. Linja-auton työntäjille  karjalaisille itkuraivareille 
|
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #907 : 20.08.2007 klo 21:31:08 |
|
Karjalainen kierosilmÄ ei taida muistaa että se on useimmiten ollut JoPSin linja-auto, johon ei ole kesken matkan työntäjiä löytynyt ja otteluja on jäänyt rästiin. Linja-auton työntäjille  karjalaisille itkuraivareille  Imuri vähän tyhmä? Itse juoda, imuroida tai impata liika? Minä ei itkuraivata. Minä onnitella PK:ta nousukarsinnasta. Minä ihmetellä toisaalla, miksi tarvita paljon KuPS-kannattajia jotta saada bussi liikkeelle. Ehjä bussi kyllä liikku. Jos bussi ei liiku, täyty työntä. Silloin työntäjille  JoPSin linja-auto minä ei tunne. Jos sinä ei ymmärtä tämä teksti, minä kirjoitta sinulle myöhemmin hitaammin.
|
|
|
|
|
maalinsylkijä
Poissa
|
 |
Vastaus #908 : 20.08.2007 klo 21:31:17 |
|
Viitosen loppusarjasta ovat jääneet pois - lohko A (Riverball ja LehPa/2) - lohko B (HuPa)
Merkittävin poisjäänti on ilman muuta lohkovoittaja Riverballin poisjäänti. Nyt kun Riveri on kolmosessa heittänyt pyyhkeen kehään ja keskittyy jo uusiin pelaajahankintoihin ja talkoilla ensi kauden rahojen hankkimiseen, niin olisiko kannattanut antaa pelimiehiä vaikka Viitosen loppusarjaan? 
|
|
|
|
|
Landepaukku
Poissa
|
 |
Vastaus #909 : 20.08.2007 klo 21:34:06 |
|
Nyt kun Riveri on kolmosessa heittänyt pyyhkeen kehään ja keskittyy jo uusiin pelaajahankintoihin ja talkoilla ensi kauden rahojen hankkimiseen, niin olisiko kannattanut antaa pelimiehiä vaikka Viitosen loppusarjaan?  Miksi?
|
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #910 : 20.08.2007 klo 21:43:10 |
|
Jotta olisittte saannu jonkun pystin tältä kaudelta kun kolmosessa jo luovutitte. Ilmeisesti varat on huvennu niin paljon ykkösjoukkoeen kasaamiseen ettei kakkosporukka voi pelata kautta edes loppuun 
|
|
|
|
|
Ron Jeremy
Poissa
|
 |
Vastaus #911 : 20.08.2007 klo 21:48:01 |
|
Kultalusikkapoika Mörri ota selvää asioista ennekuin kirjoitat jälleen kerran paskaa. SC Riverball ja Riverball ovat kaksi eri seuraa, eikä siis seuran kakkosjoukkue. Koulukiusattu Mörri on suuttunut joensuulaisille.
|
|
|
|
|
maalinsylkijä
Poissa
|
 |
Vastaus #912 : 20.08.2007 klo 22:08:29 |
|
LORTTO ja karjalainen kierosilmÄ voisivat nousta masennuksestaan takaisin foorumille. Me kaikki ihan oikeasti rakastamme teitä ja olemme huolissamme teidän voinnistanne. Vielä on kesää jäljellä ja haluamme nähdä riverin taitopeliä ja kuulla teidän asiantuntijalausuntojanne.  Kiitos Sinulle Don Jeremy kun jaksat täällä foorumilla antaa asiantuntijalausuntoja joensuulaisten taitopelijoukkueiden puolesta.  LORTTOa on kuitenkin ikävä, sillä lausuntosi eivät yllä lähellekään LORTOn asiantuntemusta. 
|
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #913 : 20.08.2007 klo 22:43:56 |
|
Kultalusikkapoika Mörri ota selvää asioista ennekuin kirjoitat jälleen kerran paskaa. SC Riverball ja Riverball ovat kaksi eri seuraa, eikä siis seuran kakkosjoukkue. Koulukiusattu Mörri on suuttunut joensuulaisille.
Nyt on menny pussillinen herneitä nenään  Henkilökohtaisuuksiin kun mennään niin sillon on pienimuotoinen ylämäki alkanut vai pitäisikö todeta että alamäki?  En minä ole teille suuttunut millään tapaa vaan ihmettelen teidän käyttäytymistä. Suuret on puheet mutta pienet on teot. Luovuttaminen kuuluu ilmeisesti RiverPallon toiminta strategiaan? Kertoo paljon kun ihmisestä joka tulee tänne kirjoittamaan tuota tekstiä mitä sinä suollat ja kuuluu vieläpä RiverPallon portaaseen  Minä kyllä pidän teistä mutta toimintatapanne on vain niin erikummallinen jos yhdistetään siihen mitä puhutte. Hienoa työtä teette siellä mutta joskus ehkä kannattaa miettiä loppuunasti mitä suustaan päästelee.
|
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #914 : 20.08.2007 klo 22:54:20 |
|
|
|
|
|
|
Ron Jeremy
Poissa
|
 |
Vastaus #915 : 20.08.2007 klo 23:44:48 |
|
Korjaa sinä ensin nuo asiavirheet täällä foorumilla, niin sen jälkeen voidaan keskustella asiallisemmin. Sulla on vaikeuksia tuon oikoluvun kanssa, niin pistetään tää nyt suomeksi: kyseiseen ongelmaan viitaten. Ongelma ei ole ringin kapeus, vaan loukkaantumiset, joita juuri tärkeimmissä peleissä on ollut liikaa. Peli kulkee huonompia joukkueita vastaan kapeallakin ringillä, mutta ei ns. kovaa vastustajaa, kuten Zuluja vastaan. Tärkeistä peleistä pois olivat Hirvonen Mane, Ahonen Sami, Tanninen Toni ja Ropponen Oskari. Jos vielä noin vertailun vuoksi sulle vielä tarkennan sitä ongelmaa vertaa teidän joukkueeseen se tarkoittaisi pelata ilman Lipposta, Leinosta, Kurikkaa, Rossista ja Aravirtaa. Joko nyt alkaa valjeta?. Ainii Talenttiryhmässä on penkillä vastaavat korvaajat. Joku Zulut pelaisi ilman Pulkkista, Rannanheimoa, yms. PK:lla on ollut käsittämätön munkki siis myös loukkaantumisten suhteen, onko loppuun asti? Kerro mulle, miten joukkueen peliin ei moisten miesten puuttuminen näkyisi.
|
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #916 : 21.08.2007 klo 00:05:08 |
|
Korjaa sinä ensin nuo asiavirheet täällä foorumilla, niin sen jälkeen voidaan keskustella asiallisemmin. Sulla on vaikeuksia tuon oikoluvun kanssa, niin pistetään tää nyt suomeksi: kyseiseen ongelmaan viitaten. Ongelma ei ole ringin kapeus, vaan loukkaantumiset, joita juuri tärkeimmissä peleissä on ollut liikaa. Peli kulkee huonompia joukkueita vastaan kapeallakin ringillä, mutta ei ns. kovaa vastustajaa, kuten Zuluja vastaan. Tärkeistä peleistä pois olivat Hirvonen Mane, Ahonen Sami, Tanninen Toni ja Ropponen Oskari. Jos vielä noin vertailun vuoksi sulle vielä tarkennan sitä ongelmaa vertaa teidän joukkueeseen se tarkoittaisi pelata ilman Lipposta, Leinosta, Kurikkaa, Rossista ja Aravirtaa. Joko nyt alkaa valjeta?. Ainii Talenttiryhmässä on penkillä vastaavat korvaajat. Joku Zulut pelaisi ilman Pulkkista, Rannanheimoa, yms. PK:lla on ollut käsittämätön munkki siis myös loukkaantumisten suhteen, onko loppuun asti? Kerro mulle, miten joukkueen peliin ei moisten miesten puuttuminen näkyisi.
Törkeää edes mainita meidän pelureita samassa lauseessa kuin RiverPallon pelaajat. Noi pelaajat jotka mainitsit meiltä on jonkunverran tasokkaampia niin huono vertailu kohta ja meitä oli vielä viitisen kappaletta eli n. puolet kokoonpanosta. Aravirta pelaa nykyään Kunkuissa joten ei ole ollut moneen peliin kokoonpanossa, Leinonen intissä joten ei ole juurikaan käytettävissä, minä nyt sairastelen jatkuvasti, Rossinen ja Lipponen toki yleensä käytettävissä. Sanon vielä sen että pitää treenata hyvin ja tehdä muutakin kuin juosta pallon perässä niin pelaajat pysyy kunnossa. Se että ei löydy voimaa juurikaan niin tulee niitä loukkaantumisia. Ei se Tero Pitkämäkikään päiviään keppi kädessä ole. Talenttiryhmästä on tälläkin kaudella ollut hyviä korvaavia pelaajia kuten Juho Huttunen, Henri Jäägermaister ja Matti Mikkonen. Toki se vaikuttaa jos meiltä kyseiset kaverit on pelistä pois sitä en kiistä. Meillä treenataan niin hyvin että pojat selvii pienillä kolhuilla mitä nyt tulee väkisin peleissä. Oskari Ropponen tuskin teillä on avauksen miehiä edes joten jännä nähdä hänet tuossa listalla. Mane Hirvonen ollut koko kauden poissa joten vähän heikkoa laskea hänet mukaan. Toni Tanninen oli ainakin viime pelissä täysin sukka joten tiedä kuuluuko hänkään tohon listalle ja Sami Ahosesta en tiedä mitään niin vaikea sanoa. Tästä voidaan päätellä sitä että meiltä puuttuisi 5 pelaajaa ja teiltä kaksi tärkeää pelaajaa niin miten näitä nyt vertaillaan? Perttu Rytivaara jos olisi pois niin se selkeästi heikontas teidän miehitystä koska esim viime pelissä Perttu oli ainut joka yritti pelata ja tsempata omalla pelaamisella. Pitää myös muistaa että munkki pitää myös ansaita eikä se tule vaan kun pyytää? Hyvällä joukkoeella on aina tuuria jos se sen ansaitsee. Kauden lopussa nähdään kuka ansaitsi ja mitä ansaitsi. Krojaan toki asiavirheet kun kerrot mitkä ne on?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2007 klo 00:16:14 kirjoittanut Jörri »
|
|
|
|
|
Ron Jeremy
Poissa
|
 |
Vastaus #917 : 21.08.2007 klo 00:22:43 |
|
Eli sulla on vieläkin vaikeeta lukee mitä kirjoitetaan.. eli tärkeistä peleistä poissa olivat. ja jätkä alkaa höpöttelemään omiaan.. Asiavirheitä tulee lähes joka kirjoituksessasi, mutta poimin nuo kaksi Riverball ei ole meidän Kakkosjoukkue ja rahaa ei saa kukaan muu pelaamisesta kuin sinä. Nuo rittää korjattavaksi, muilla ei niin väliä..
|
|
|
|
|
Jörri
Poissa
|
 |
Vastaus #918 : 21.08.2007 klo 00:30:40 |
|
Eli sulla on vieläkin vaikeeta lukee mitä kirjoitetaan.. eli tärkeistä peleistä poissa olivat. ja jätkä alkaa höpöttelemään omiaan.. Asiavirheitä tulee lähes joka kirjoituksessasi, mutta poimin nuo kaksi Riverball ei ole meidän Kakkosjoukkue ja rahaa ei saa kukaan muu pelaamisesta kuin sinä. Nuo rittää korjattavaksi, muilla ei niin väliä..
Näköjään on kai vaikeaa jos en pystynyt vastaamaan vaikka yritin kovasti. RiverPallo ei ole teidän kakkosjoukkoe ja rahaa ei saa kukaan muu pelaamisella kuin minä. Nyt olen korjannut. Edit: Mane Hirvonen ja Oskari Ropponen ei ole ollut mistään muista peleistä poissa tällä kaudella kuin tärkeistä peleistä? Ei taida Oskarilla olla kovinkaan paljon asiaa avaukseen jos teillä olisi ukot kunnossa vaikka Mane viettäs peti elämää? En ymmärrä mitä en tajunnut mutta ehkä aamulla tajuan. MAnehan ei ole koko kaudelala pelannu joten tyhmää laskea se edes listaan kun sama olisiko hän edes tiimissä. Näkymätön mies jota kukaan ei huomannut vai miten se meni?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2007 klo 00:39:02 kirjoittanut Jörri »
|
|
|
|
|
Ricardo Leite
Poissa
Suosikkijoukkue: Ylimieliset
|
 |
Vastaus #919 : 21.08.2007 klo 06:41:14 |
|
Ei vittu... hulinaksi meni ja naurettavuuden rajakin ohitettiin hyvän aikaa sitten. Ottakaas pojat lisää brenkkua 
|
|
|
|
|
Ron Jeremy
Poissa
|
 |
Vastaus #920 : 21.08.2007 klo 06:46:50 |
|
Kyllä siihen lopulta rautalanka tarvittiin, kuten arvasin. Yritän nyt hitaasti. Kyseiset pelaajat puuttuivat meille tärkeistä peleistä, joita siis olivat PelleKlubi vieraissa, Zulimanit vieraissa ja PelleKlubi kotona. Näistä peleistä siis puuttuivat kyseiset pelaajat (osa kaikista, osa joistakin). Muistakin peleistä toki puuttuivat, mutta erityisesti noissa peleissä olisimme heitä tarvinneet. Ja jotta Jörri ymmärtäisi, yritin sitten sulle menetystämme selittää vertaamalla menetystä teidän joukkueeseen (joka oli jo liikaa/liian vaikeaa ymmärtää). En verrannut pelaajia keskenään, vaan sitä, että joukkueestanne puuttuisi vastaava määrä tehoja suhteessa meidän joukkueeseen. Kylle Oke ehdottomasti kuuluu avaukseen, jos esim. edellämainittuja kärkimiehiä on pois. (Oke oli esim. avainpelaajana, kun Zulut pudotettiin Cup:ssa) Toivottavasti tämä aukaisi mitä tarkoitin ja pysytään aiheessa eli loukkaantumishuolissa juuri meidän joukkueessa.
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #921 : 21.08.2007 klo 09:56:09 |
|
Ron Jeremylle jaksamisia. On varmasti rankkaa, kun oma joukkue kokee kovia ja kärsii loukkaantumisista ja poissaoloista ainoana koko sarjassa. Ja kun Jörrikin vaan kiusaa, eikä ymmärrä että Riverball on oikeasti paras joukkue ja pistemenetykset johtuu aina loukkaantumisista, kentästä tai huonosta tuomarista. Oikeastihan vastustaja ei koskaan ole parempi.
|
|
|
|
|
Retti Putleri
Poissa
|
 |
Vastaus #922 : 21.08.2007 klo 10:02:55 |
|
Aina voikin sitten jossitella mitkä loukkaantumiset olisivat voineet olla vältettävissä erilaisella toiminalla. En toki missään nimessä väitä että Riverin loukkaantumiset ovat heidän omaa syytään, mutta pistää se vähän ajattelemaan kun samalla seuralla tuntuu joka vuosi olevan kova loukkaantumissuma. Jos (ja kun) Riverilläkin on ollut käytännössä pelkkiä palloreenejä koko vuoden, uskallan väittää ettei lihaskunto ja lihaskestävyys ole läheskään parhaimmillaan, jolloin toki on suurempi riski loukkaantua. Itse en usko että samalla seuralla on vuodesta toiseen paska säkä pipien kanssa. Tää vaan mun mielipide...mut turha niistä loukkaantumisista mussuttaa. Kauden jälkeen kukaan ei muista miksi River ei noussut vaan sen kuka nousi jos nousi......
|
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #923 : 21.08.2007 klo 10:11:29 |
|
Aina voikin sitten jossitella mitkä loukkaantumiset olisivat voineet olla vältettävissä erilaisella toiminalla. En toki missään nimessä väitä että Riverin loukkaantumiset ovat heidän omaa syytään, mutta pistää se vähän ajattelemaan kun samalla seuralla tuntuu joka vuosi olevan kova loukkaantumissuma. Jos (ja kun) Riverilläkin on ollut käytännössä pelkkiä palloreenejä koko vuoden, uskallan väittää ettei lihaskunto ja lihaskestävyys ole läheskään parhaimmillaan, jolloin toki on suurempi riski loukkaantua. Itse en usko että samalla seuralla on vuodesta toiseen paska säkä pipien kanssa. Tää vaan mun mielipide...mut turha niistä loukkaantumisista mussuttaa. Kauden jälkeen kukaan ei muista miksi River ei noussut vaan sen kuka nousi jos nousi......
On niitä loukkaantumisia oikeasti kaikilla muillakin ihan yhtä paljon, muut eivät vaan selittele pistemenetyksiään poissaoloilla, koska kaikki täysipäiset tietää, että niitä poissaoloja on keskimäärin yhtä paljon kaikilla joukkueilla.
|
|
|
|
|
Ron Jeremy
Poissa
|
 |
Vastaus #924 : 21.08.2007 klo 10:12:54 |
|
Näin se on Retti. Eiculle myös jaksamisia, vaikka vanha savolainen veri kuohahtaakin sanan River kuullessaan. Sie ku oot Eiccu tuollainen koulutettu ihminen, niin luulisi sinunkin ymmärtävän, että ottelut voitetaan ja hävitään aina jonkun asian takia. Tässä nyt ruoditaan näitä muutamia otteluita, miksi on hävitty. Myös voitto-ottelun jälkeen raportoidaan miksi on voitettu. Se on tuo Eicun luonteenpiirre niin peruspessimistinen, joka nauttii toisten epäonnella. Eihän tämä ole tämän kummempaa. Loukkaantumiset kuuluvat lajiin. Toisilla on niissä onnea ja toisilla ei, vaikka River kävi puntilla 5 kuukautta kerran viikossa. Se, joka väittää, ettei nuo edellä mainitut pelaajat heikennä merkittävästi joukkueen tehoa, ei ymmärrä lajista paljoakaan.
|
|
|
|
|
|
|
|