Kyllä me varmasti samassa matsissa oltiin, nähdään vaan näköjään eri asioita...
Niin kuin kirjottelinkin, Rumpu pelasi hyvin noin 40 minuuttia ja sen jälkeen kentällä oli vain yksi joukkue: Sudet II
Miksiköhän Rumpu hyytyi toisella jaksolla? Huono kunto verrattuna vastustajaan, joka juoksutti Rumpua pitkiä toveja pallon perässä. Toki voidaan tästä lähtien sanoa vaikka jokaisesta La Liga tai Valioliiga maalista, joka tehdään viimeisen vartin aikana, että vastustaja hyytyi täysin, eikä maalin tehneellä joukkueella ollut mitään tekemistä minkään maaliin tai mihinkään muuhunkaan liittyvän kanssa. Eikä Messikään ole maailman paras, ne kaverit ketä se kahvittaa on kaikki vaan niin väsyneitä.
Seuraavaksi voidaankin sitten varmaan todeta, että kaikki maalit tulee puolustuksen virheistä, eikä maalin tehneellä joukkueella, eikä sen pelinrakentelulla ja viimeistelyllä ole mitään tekemistä asian kanssa.
No niin eteenpäin sano mummo lumessa...
Ensimmäisellä puoliajalla pelin tasoa piti yllä lähinnä vierailija, joka pelasi hyvää jalkapalloa ja latoi taululle 4-0 lukemat. Luulen, ettei ainakaan kukaan Rummun kannattaja, tai satunnainen "neutraali" katsoja voinut olla pitämättä peliä viihdyttävänä.
Toisella puoliajalla tasosta vastasi yksin Sudet II. Pallo liikkui todella nätisti ja joukkue nousi 0-4 tappioasemasta ensin tasoihin ja sitten upeaan 6-4 voittoon asti. Ja tämäkö ei sitten ole viihdyttävää...? Ehkäpä vieraiden kannattajat eivät pitäneet näkemästään, kuten eivät varmasti vieraiden pelaajatkaan, mutta olen takuuvarma, että kaikki muut paikalle vaivautuneet nauttivat uskomattomasta noususta.
Pelin taso ei varmaankaan ollut ihan veikkausliigatasoa, mutta sanoisin, että melkoisen hyvätasoista peliä kuitenkin, ottaen huomioon sarjatasoerot ja ikäerot joukkueiden ja pelaajien välillä.
Koska olet kuisma2seni viimeksi nähnyt vastaavan nousun miesten peleissä?
Onneksi sentään Susien "loppurymistys" piristi mieltäsi, sillä eihän se kestänytkään kuin 45 minuuttia+lisäaika.
Jotenkin rivien välistä olen lukevinani, että olit hiuksenhienosti Susien puolella, vaikka et pelistä Susien hienoja suorituksia löydäkkään-puhumattakaan Peltirummusta.
Noh, niitä oppii löytämään, kun tarpeeksi kauan katsoo pelejä -vaikka ihan telkusta.
Silloin ehkä huomaat kuinka paljon hyviä suorituksia tämäkin peli sisälsi.
Tuota termiä "tarpominen" en tyhmänä saanut avattua itselleni. Tai siis että miten se liittyy jalkapalloon? Mulle siitä tulee mieleen vaan esim. niin kuin lumihangessa kävely, tai risumetsässä vastaavan aktiviteetin suorittaminen, niin että se on hankalaa.
Et kai kuisma2 vaan nähnyt risumetsää ja/tai lumihankea Lehtomäen lämmitettävällä tekonurmella...

Pelaajan loukkaantuminen on aina harmillista. Itse en nähnyt tätä tapausta, mutta huollon perusteella aikamoinen tälli oli ollut. Toivottavasti ei käynyt pahasti ja peluri on pian taas kentällä.
Vahinkoja sattuu sano siili, kun nousi pois juuriharjan päältä...
Mutta ne vaan valitettavasti kuuluu lajiin ja urheiluun yleensä, vaikkakin kaikki törkeät myöhäiset taklaukset pitäisikin saada pois heti kättelyssä.
Olen harmissani, että avauduin näin tästä aiheesta...jotenkin vaan teki mieli "puolustella" tuota matsia ja pelanneita joukkueita, koska molemmat joukkueet pelasivat hyvää futista (Tosin vaan eri aikaan...

) ja Susien nousu neljän maalin takamatkalta voittoon oli jotain aika harvinaista ja hienoa katsottavaa.
Tämä siis vain minun henk.koht mielipiteeni ja kunnioitan kuisma2seni tottakai myöskin sinun eriävää mielipidettäsi asioista. Sitä en tiedä allekirjoittavatko Susien pelaajat mielipiteesi, mutta se nyt on sitten taas jo ihan eri asia...
Kiitos ja anteeksi ja hyvää yötä...

t:"Jokkeri"