Kajastus - Javo 10-3 (4-2)
Mukavan lämpöisen ilman takia keli oli raskas ja niin oli pelaajatkin. Kajastus oli onnistunut saamaan viisi vaihtomiestä, joten joukkue päätti aloittaa pelin kovalla sykkeellä. Aivan pelin alusta alkaen Kajastus teki hyviä juoksuja ja sai niillä aikaiseksi paljon hyviä paikkoja. Ensimmäiset kolme maalia tosin tuli erikoistilanteista tai niiden jälkitilanteista. Kajastuksen tehdessä pitkiä hyökkäyksiä keskikenttä valui pikkuhiljaa turhankin ylös ja kun kajastus menetti pallon niin silloin javo pääsi iskemään. Javon kahdessa ensimmäisessä maalissa heillä taisi olla 3-1 ylivoimatilanteet, joista saadut puhtaat läpiajot viimeisteltiin rutiinilla. Puoliajalle lähdettiin 4-2 tilanteesta eikä mitään oltu vielä ratkaistu.
Ottelun toisella puoliajalla peli kääntyi entistä enemmän Kajastukselle. Javo alkoi pelaamaan samalla taktiikalla mitä he käyttivät sudet2 vastaan heidän ensimmäisessä kohtaamisessa. Eli puolustuslinja vedettiin mielettömän ylös. Lopputuloskin oli samanlainen eli turhan innokkaat hyökkääjät olivat koko ajan paitsiossa. Vaikka ottelussa nähtiin enemmän paitsioita kuin maaleja niin siitä huolimatta puolustuslinjan ja maalivahdin väliin päästiin joko kuljettaen tai syöttäen murtautumaan javon kannalta turhan usein. Linjan ylhäällä pitäminen oli taktisesti ihan hyvä veto, mutta se olisi edellyttänyt ylempänä pelaavaa hyvin liikkuvaa ja jaloilla pelaavaa maalivahtia sekä riittävästi tuoreita ja nopeita jalkoja puolustukseen. Tällä kertaa javo oli liikkeellä vain yhdellä(?) vaihtomiehellä ja puolustukselta oli parhaat mehut puristettu ulos jo ensimmäisellä puoliajalla.
Hyökkäyspäässä Javo jaksoi kuitenkin pelata loppuun asti ja yrittää läpiajoja, jollaisesta toisen puoliajan maali syntyikin.
Peli päättyi siis pesäpallolukemiin ja itse pelikin näytti välillä pesäpallolta, jossa yksi pelaaja molemmista joukkueista suorittaa muun joukkueen huutaessa ympärillä ringissä mitää pitää tehdä. Ja varsinkin mitä olisi pitänyt tehdä.

Peli oli varsin siistiä ja tuomarit hoiti hommansa hyvin vaikka joskus joku kajastuksen pelaaja ei ollutkaan tyytyväinen johonkin paitsiovihellykseen, mutta se kai kuuluu lajin luonteeseen. Ottelun jälkeen eräs javon pelaaja tuli jututtamaan mua ja sanomaan käsipäivää. Oli kuulemma lukenut näitä mun juttuja osannut päätellä kuka mä olen. Ihan mukava juttu ja terkut sulle.