Tarkoitus olisi mennä ensi sunnuntaina katsomaan joko Galatasarayn tai Beşiktaşin peliä. Ehkä tuo Galatasaray - İstanbul B.B.S. -peli himottaisi hieman enemmän kiitos Ali Sami Yen Stadiumin viimeisten päivien. Olen menossa naisseurassa, joten kysyisinkin, mitä katsomoita kannattaisi välttää, jos haluaa välttää pahimmat hulinat?
Ensinnäkin loistava valinta!

No koitan hieman erotella noita:
Kiimasimmat hulinat löytyvät Kapalı (katettu sivukatsomo, jonne ultrAslan sijoittuu ja Eski Açık -katsomonosista (uusi katettu päätykatsomo). Myös Yeni Açık Üst:ssa sijaitsee yksi faniryhmä. Itse olin Numaralı -katsomossa todella hyvillä paikoilla, joka on sitten huomattavasti rauhallisin ja kallein. Lippu tuonne oli siis suhteellisen tyyris, mutta tästäkin huolimatta pääsi hyvin tunnelmiin mukaan ja ihan hyvin tämäkin katsomonosa osallistui chantteihin jne.
Tossa biletixin tarjoamat hinnat:
Kale Arkası Kapalı: 45,00 TL
Kapalı Alt Grup 1: 150,00 TL
Kapalı Alt Grup 2: 100,00 TL
Numaralı Grup 1: 150,00 TL
Numaralı Grup 2: 100,00 TL
VIP 1: 250,00 TL
VIP 2: 200,00 TL
Yeni Açık Alt: 35,00 TL
Yeni Açık Üst: 35,00 TL
Tosta stadionkartta:
http://www.biletix.com/static/images/live/seat/AS_alisamiyen_genel.gifKannattaa mennä ajoissa paikalle eli vähintään tuntia ennen matsin alkua ja välttää vihollisten väreihin pukeutumista

. Naisilla ei ole sitten mitään hätää tuolla, ettei sitä tarvitse pelätä... Nauttikaahan matsista, mikäli tuonne nyt menette!