FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.09.2025 klo 02:38:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: LC: KuPS - JJK 24.3. 17:00 @ Keskuskenttä  (Luettu 2721 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #50 : 25.03.2010 klo 11:55:32

Tästä oli havaittavissa viitteitä jo viime kaudella. Eikö Pekosella riitä munaskua sanomaan dickelille, että jos haluaa menestyä yhtään Veikkausliigaa kovemmassa sarjassa, pitäisi tuota pelikäsityspuolta alkaa laittaa kuntoon ja rankalla kädellä? Meinaan, jos Pekonen menee tässä "no ei nyt viitsitä suututtaa meidän ainutta tähtipelaajaa turhaan kritisoimalla" -linjalla niin karhunpalveluksenhan hän vain siinä tekee niin pelaajalle, itselleen kuin koko joukkueelle.

Dicksonille kyllä, mutta ei itselleen, eikä joukkueelle. Mitä sitä miestä nääs kehittämään sillä noin saattaa jäädä jopa KuPSiin Ylos
rukkanen

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 25.03.2010 klo 12:30:19

Pekoselle Dicksonin urakehitys on todennäköisesti yksi paskan maku

Vaikka itse olenkin toiminut vasta junnuvalmennuksessa (ja siinäkin hyvin vähän aikaa), tuntuu oudolta kuvitella, että itse voisin aikuistenkaan joukkueessa suhtautua täysin välinpitämättömästi yksittäisten pelaajien kehittymiseen, vaikka olisi hyvin tiedossa, että eivät ole tulleet joukkueeseen jäädäkseen. Minun on vain mahdotonta nähdä, etteikö yksilön kehitys olisi aina joukkueen edun mukaista.

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: