Itse olin kovasti Royalin kannalla aikoinaan, mutta
sekin raha joka matkoihin, osallistumiseen jne... on pois nyt jo pienestä budjetista, jolla esim. hankitaan pelaajia.
Kasvatetaan ensin veikkausliigasta niin kova, että muita ketuttaa ja laitetaan oma pesä kuntoon, ennenkuin lähetään riskipeliin joka pahimmassa tapauksessa veisi taaksepäin, joka mielestäni tässä tilanteessa olisi katastrofi, kun alkaa näkyä orastavia fudisbuumi merkkejä ja maajoukkuekin menestyy.
Voitaisiin tosiaan rummuttaa se CUP kuntoon, joka mielestäni voisi vaikka hoitua sillä, että murto-osa rahoista mitkä menisi ROYAL LEAGUE(hei se on insidejuttu kunkku jne..) laitettaisiin CUP:in voittosummaan.
Esim. Kerätään JOKAISELTA liigajoukkueelta pottiin 15 000e x 14 = 210 000e JOHAN KIINNOSTAA
ja toi 15 000e ei ole mikään ihan ruokaraha(valitettavasti), niin se varmasti kannustaisi pelaamaan.
Ja nyt tulin siihen päätökseen, että tämä on LIIGA-CUP, josta puhun. (liigaehto)
Silloin kun liiga-cupissa olisi näin suuri panos, niin pelaajien testit jäisivät vähemmälle ja näin olisi sovittava HARJOITUSPELEJÄ (ruotsi,tanska,norja,venäjä,viro)
SUOMEN CUPiin sitten uudet kujeet, rahaa maksettava div.mukaan. (jos ei rahaa, ei pelaa) Lilliputti joukkueilta esim 2-6.div omat rahat omaan finaaliin ja sm-1.div rahat omaan finaaliin.
JA MITÄ KÄVISI.... PELEJÄ LÄPI VUODEN !!!!!!!!!!!!

tää oli vain minun mielipiteeni, eikä perustu mihinkään