Sanoisin että kuvaillulla taustalla sopiva alotustaso olis ehkä lähempänä jotain harrastedivaria ku kolmosta ainakaan helsingissä. Kolmosessa on kuitenkin pääosin porukkaa jotka pelaa aktiivisesti futista kesällä jossain kolmosen ja seiskan välissä. Nelosessakin on vielä futisjoukkueita. Tolla taustalla mitä sanoit et oot kymmenen vuotta sitten pelannu puujalkatopparina junnuissa ei tosiaan mikskään sateentekijäks futsalin divareihin pääse, sori vaan.
No itse hyppäsin suoraan "laatikkoon" 3 vuoden loukkaantumiskierteen jälkeen, ja tuona 3-4 kautena en ollut pelannut muutakuin paikallista kortteliliigapalloa ja käynyt yhden ristisideleikkauksen läpi, joten tein ihan sen pohjalta päätelmäni.
Tosin mikään puujalka en ole kai ikinä ollut ja junnuna olin ihan kohtuu lupaavakin ainakin jonkun mielestä, oon mä tälläkin hetkellä nurmikon puolella 3-divarijoukkueessa kirjoilla mutta tämän kauden saldoksi jäi muutama harjoitushöntsäpeli ja pari minuuttia kauden avauksessa, kun pamahti olkapää vituiksi ja leikkauksen jälkeen kuntoutellaan edelleen joten ei tälle vammakierteelle näy loppua. Ei siinä että taso olisi sen enempää riittänyt välttämättä mutta pistäähän se vituttamaan

Nyt ois kuitenkin tarkoitus kokeilla ensi talvena futsalin kakkosta, mutta saa nähdä riittääkö taso edes vähän alusta.
Meni näköjään oman sairaskertomuksen ja "menetetyn lupauksen" katkeraksi jaaritteluksi, mutta mainitaan edelleen sen verran että kokeilemallahan se oma taso selviää, ja jos ei riitä niin ainahan niitä jotain harraste/höntsäporukoita jostain löytyy.