FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.03.2026 klo 19:05:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Maalivahtivalmentaja Hakusessa  (Luettu 2336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maalivahti-

Poissa Poissa

: 09.05.2011 klo 18:06:03

Olen nuori Turkulainen maalivahti joka tarvitsee maalivahtivalmentajan. Jos tiedätte jonkun Turun lähistöllä asuvan maalivahtivalmentajan kirjoittakaa tänne. Toive olisi jos valmentaja olisi harjoittelemassa mua pari tuntia viikossa, joskus seurani harjoituksissa ja joskus mun vapaa ajallani. Olen myös erittäin innokas ja motivoitunut ja tavoitteena on edetä pitkälle uran aikana. Valmentajalle tarjoaisin kulukorvauksia, palkkaa ja ehkä jotain muuta jos on tarvetta. Jos olet kiinnostunut valmentamaan mua niin kirjoita tänne tai sähköpostiini ja samalla saat enemmän infoa esimerkiksi palkasta.
Sähköpostini on [email protected]
« Viimeksi muokattu: 01.06.2011 klo 13:07:40 kirjoittanut maalivahti- »
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #1 : 09.05.2011 klo 22:24:14

Olen nuori Turkulainen maalivahti joka tarvitsee maalivahtivalmentajan. Jos tiedätte jonkun Turun lähistöllä asuvan maalivahtivalmentajan kirjoittakaa tänne.

Jos löydät jonkun hyvän, joka on "vapaana" niin infoa tänne. Samojen ongelmien kanssa painii nimittäin aika moni seura - yksittäisistä joukkueista puhumattakaan. Ne harvat hyvät kun on työllistettyjä siinä määrin, että esimerkiksi jo vuosikymmen(iä) sitten paskaksi maalivahtivalmentajaksi todettu pappa on kaivettu naftaliinista lupaavien maalivahtien valmentajaksi eräässä organisaatiossa. Parempi varmaan sekin kun ei maalivahtivalmennusta ollenkaan - tai kyseistä touhua seuranneena en ole tästä kyllä ihan varma.

Itse ainakin tarvitsisin maalivahtivalmentajan Turun alueella toimivalle seuralle niin yksittäisten joukkueiden käyttöön kuin maalivahtikoulun päävetäjäksi. Ainakin km-korvaukset maksetaan ;)
FC Dinamo Bucuresti

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 14.05.2011 klo 09:26:09

Olen nuori Turkulainen maalivahti joka tarvitsee maalivahtivalmentajan. Jos tiedätte jonkun Turun lähistöllä asuvan maalivahtivalmentajan kirjoittakaa tänne.

Laita lisää tietoa asiasta. Paljon työaika/vko? Toimiiko homma pelkillä kulukorvauksilla vai saako palkkaa? Muita etuja palkan lisäksi?
maalivahti-

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 18.05.2011 klo 19:49:17

Laita lisää tietoa asiasta. Paljon työaika/vko? Toimiiko homma pelkillä kulukorvauksilla vai saako palkkaa? Muita etuja palkan lisäksi?

Toive olisi vähintään neljä tuntia per viikko mutta jos nyt alkuun sais edes 2 tuntia maalivahtiharjoituksia niin kelpais. Kulukorvaukset maksaisin ja palkkaakin valmentaja saa. 
maalivahti-

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 30.05.2011 klo 14:33:53

Oletko kiinnostunut aloittamaan valmentamista koska vielä en ole löytänyt ketään.

Sivuja: [1]

Siirry: