Super Iron
Poissa
Suosikkijoukkue: West Stand Lower
|
 |
Vastaus #375 : 02.10.2014 klo 14:58:27 |
|
Mestareiden liigan markkapelejä kävin katsomassa. Aika köyhää paskaa oli. Ja vitun kylmä. Oikea vastaus: peiton alla tällä politiikalla.
Olin varmaan eri matseissa koska mulle se oli iso osa Suomi jalkapallo historiaa, hauskaa, hyvä tunnelma jne.. kuten se kuuluisa Suomi vs Unkari tai Kuusysi Steua Bukarest... Tänään Sonera Stadionille samoilla fiboilla, maksoi mitä maksoi... 
|
|
|
|
|
lahopuu
Poissa
Suosikkijoukkue: Kusinen part-timer since 80's
|
 |
Vastaus #376 : 02.10.2014 klo 15:02:08 |
|
Ihme narinaa täällä. Itse ainakin tykkään maksaa mahdollisimman paljon klubin matseista. Mitä kalliimmat liput sen parempi.
Katseleppa tänään ravintolakatsomossa ympärillesi ja laske kuinka moni on sun kanssa samoilla linjoilla.
|
|
|
|
|
Canonista
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
 |
Vastaus #377 : 02.10.2014 klo 15:03:21 |
|
Moikka. Itsehän tosin olen "rikas" kuten täällä on ennenkin tullut todettua. Ja yksi syistä taitaa olla juuri se etten lähde kusetuksiin mukaan.
Tosin OT taas, koska lipun hinta tänään olis mun mielestä ihan kohdillaan eli ei sitä vastaan mitään.
No mikä siinä on nyt sun mielestä sitten niin hankalaa tulla tänään Sonskille ja ostaa lippu luukulta? Aika helppoa on sun elämäs ollut jos lippupaketien puuttuminen noin pahasti sun mieltä järkyttää.
|
|
|
|
|
lahopuu
Poissa
|
 |
Vastaus #378 : 02.10.2014 klo 15:05:22 |
|
Olin varmaan eri matseissa koska mulle se oli iso osa Suomi jalkapallo historiaa, hauskaa, hyvä tunnelma jne.. kuten se kuuluisa Suomi vs Unkari tai Kuusysi Steua Bukarest... Tänään Sonera Stadionille samoilla fiboilla, maksoi mitä maksoi...  Yritin kyllä olla olla selvinpäin, hiprakassa ja kännissä, mutta kaikki oli paskaa  Mutta antoisaa jalkapalloelämystä kaikille, minä lopetan.
|
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
 |
Vastaus #379 : 02.10.2014 klo 15:10:26 |
|
Moi työssäkäyvä perheellinen. En ole kateellinen.
Ei voi sanoa yllättyneeni, että köyhän ja kitisevän part-timerin karikatyyri viettää paitsi matsi-illat 'peiton alla' niin myös muutenkin elämänsä forumistin tavalla.
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #380 : 02.10.2014 klo 15:13:16 |
|
Köyhät opiskelijat tai muut hipit, kun jättävät parit opiskelijoiden hassutteludokausbileet väliin ja vaikka skippaavat sen darralounaan Döner Harjussa niin siinä säästykiin lippurahat vaikka ihan ravintolakatsomoonkin.
|
|
|
|
|
frasier
Poissa
|
 |
Vastaus #381 : 02.10.2014 klo 15:17:27 |
|
Köyhät opiskelijat tai muut hipit, kun jättävät parit opiskelijoiden hassutteludokausbileet väliin ja vaikka skippaavat sen darralounaan Döner Harjussa niin siinä säästykiin lippurahat vaikka ihan ravintolakatsomoonkin.
Ongelmahan on se, että näin vois tehdä, mutta HJK ei kiinnosta tuotteena niin paljoa, että näin haluttaisiin tehdä. Ei vika ole silloin ostajassa, vaan tuotteessa/hinnoittelussa (klubissa). Itehän toki oon tulossa todistamaan tälläista tapahtumaa vaikka kuumeessa oonkin.
|
|
|
|
|
kaksväärääjalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Ukraina
|
 |
Vastaus #382 : 02.10.2014 klo 15:21:59 |
|
No mikä siinä on nyt sun mielestä sitten niin hankalaa tulla tänään Sonskille ja ostaa lippu luukulta? Aika helppoa on sun elämäs ollut jos lippupaketien puuttuminen noin pahasti sun mieltä järkyttää.
Ei se erityisen hankalaa ole. Syyt kotiin jäämiseen listasin jo mutta ilmeisesti et niitä lukenut. Jimiltä siis katselen tuossa illalla. Järkyttynytkään en käsittääkseni ole. Pahoittelen, jos wannabenettishrinkinä sait tekstistäni sellaisen mielikuvan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2014 klo 15:26:44 kirjoittanut kaksväärääjalkaa »
|
|
|
|
|
lahopuu
Poissa
|
 |
Vastaus #383 : 02.10.2014 klo 15:22:47 |
|
Kyllä, olen paska, haiseva, kitisevä ja alkoholisoitunut part-timer ja Iron Hammer on messias. Emme ole ystäviä ja edes klubi ei meitä yhdistä.
|
|
|
|
|
drake
Poissa
|
 |
Vastaus #384 : 02.10.2014 klo 15:50:50 |
|
Kyllähän tämä siltä näyttäää, että alle tuhat pankkiä jää tyhjäksi aivan reunoista. Pohjoinen ja etelä molemmat täynnä (varmaan joku turvarako Bruggen kannattajien viereen on jätetty), itäkin aika lailla. Eihän Soneralla ihan huonoja paikkoja olekaan ja portilta saa vielä varmasti lippuja, joten toivattavasti asiaa vielä arpovat tulevat paikalle.
|
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #385 : 02.10.2014 klo 15:56:42 |
|
Keskellä itää sektorissa 126 näyttää olevan yli 80 paikkaa vielä myynnissä. Nuo on tainnut vasta tänään vapautua? Paljon järkevästi hinnoiteltuja paikkoja keskellä stadioni tarjolla, joten noihin kyllä kannattaa tarttua.
|
|
|
|
|
rangaistuspotku
Poissa
|
 |
Vastaus #386 : 02.10.2014 klo 15:57:18 |
|
Kumma kun ei klubin johtohenkilöt oppineet mitään viime ottelun lippuskandaalista! Selitellään vain kerta toisensa jälkeen miksei katsomo ole täynnä? päädyty tähän otteluun oli oikean hintaisia ja hyvin myytykin... mutta ns parhaat paikat edelleen liian kalliit. Vaikka seura mennyt monela osa-alueella eteenpäin, tässä asiassa vielä amatöörimäistä touhua.
|
|
|
|
|
qlizz
Poissa
|
 |
Vastaus #387 : 02.10.2014 klo 16:16:58 |
|
Klubin organisaatio on kova selittelemään huonoa lipunmyyntiä, mutta huono reagoimaan lipunmyynnin ongelmiin. Surkeimpana selityksenä Schalke-matsin hinnoilla ratsastaminen Rapid pelissä. Myöhäinen ajankohtaa näkyy lipunmyynnissä, mutta sitten homma on kompensoitava jollain eli tässä tapauksessa hinnalla. Vähemmän selittelyä, enemmän tekoja.
|
|
|
|
|
lahopuu
Poissa
|
 |
Vastaus #388 : 02.10.2014 klo 17:09:01 |
|
Ostin lipun ravintolakatsomoon ihan vaan säen vuoksi, että nään läheltä kuka on niin tyhmä, et maksaa 65€ jäisestä helvetistä. Saakohan tuol ees viinaa tänään... Vitun pellet!
|
|
|
|
|
Objectif Lune
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #389 : 02.10.2014 klo 18:27:27 |
|
Kumma kun ei klubin johtohenkilöt oppineet mitään viime ottelun lippuskandaalista! Selitellään vain kerta toisensa jälkeen miksei katsomo ole täynnä? päädyty tähän otteluun oli oikean hintaisia ja hyvin myytykin... mutta ns parhaat paikat edelleen liian kalliit. Vaikka seura mennyt monela osa-alueella eteenpäin, tässä asiassa vielä amatöörimäistä touhua.
Oppivathan. Hintoja laskettiin hieman ja kausarilaisille paketit. Varmaan siitä syystä oleellisesti paremmin mennyt liput kaupauksi nyt. Ehkä olisi pitänyt vielä laskea 5€ joitain paikkoja, jotta tulsi varmuudella täyteen. Nyt kuitenkin näyttää, että hyvin väkeä tulossa peliin. Ainakin niin hyvin, että tunnelma on mahdollisimman korkea.
|
|
|
|
|
salomoninkalu
Poissa
Suosikkijoukkue: Boys from the Bridge
|
 |
Vastaus #390 : 02.10.2014 klo 18:38:10 |
|
Elon laskuopilla 1000 kertaa 10 euroa on enemmän kuin 300 kertaa 22 euroa. Ei mulla muuta.
|
|
|
|
|
lahopuu
Poissa
|
 |
Vastaus #391 : 02.10.2014 klo 19:17:46 |
|
Ei voi sanoa yllättyneeni, että köyhän ja kitisevän part-timerin karikatyyri viettää paitsi matsi-illat 'peiton alla' niin myös muutenkin elämänsä forumistin tavalla.
Mikä ihmeen tarve sulla on toitottaa tota köyhää joka käänteessä? Mittaako ihmisarvoa? Pitäisikö köyhän jotenkin häpeillä ja nöyristellä? Luulisin, että sun kaltaisen ihmisen karikatyyri kaipaisi kohtaamisen pimeällä kujalla niiden OIKEIDEN sakilaisten kanssa. Luulen kuitenkin, että vahvasti narsistinen luonteenlaatusi siitä tuskin hirveästi hetkahtaisi, joten jätän lässytyksesi vastedes omaan arvoonsa.
|
|
|
|
|
En o Antsa
Poissa
|
 |
Vastaus #392 : 02.10.2014 klo 19:22:41 |
|
Elon laskuopilla 1000 kertaa 10 euroa on enemmän kuin 300 kertaa 22 euroa. Ei mulla muuta.
Ko. laskuopin vuoksi seura joutui suuriin talousvaikeuksiin 80-luvun lopulla, mikä lopulta johti fuusioon Kopareiden kanssa eikä sekään päättynyt hyvin. Kuulemma Elo on perustettu uudelleen 2012.
|
|
|
|
|
jesper_åland
Poissa
Suosikkijoukkue: die Roten Teufel
|
 |
Vastaus #393 : 02.10.2014 klo 20:57:57 |
|
Eiköhä mökki saada kuitenki täyteen. Viestit kertoo et ois menny paljon lippui viel viime hetkil! Ois ollukin kyl ihme jos HJK ei ois saannu Helsingin kokosessa kaupungissa stadionia täyteen näin ainutlaatusessa pelissä.
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #394 : 02.10.2014 klo 21:54:12 |
|
Ongelmahan on se, että näin vois tehdä, mutta HJK ei kiinnosta tuotteena niin paljoa, että näin haluttaisiin tehdä. Ei vika ole silloin ostajassa, vaan tuotteessa/hinnoittelussa (klubissa). Itehän toki oon tulossa todistamaan tälläista tapahtumaa vaikka kuumeessa oonkin. Eiköhän lipun hinnat ole sellaiset, että HJK aika pitkälti maksimoi lipputulonsa. Joku paikka on vapaana heikoimmilta paikoilta hinta/laatu-suhteeltaan, mutta täysi tupa kertoisi, että oli liian halvat liput.
|
|
|
|
|
bach
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana
|
 |
Vastaus #395 : 02.10.2014 klo 22:39:27 |
|
Eiköhä mökki saada kuitenki täyteen. Viestit kertoo et ois menny paljon lippui viel viime hetkil! Ois ollukin kyl ihme jos HJK ei ois saannu Helsingin kokosessa kaupungissa stadionia täyteen näin ainutlaatusessa pelissä.
"Ihme" sitten tapahtui ja helposti vieläpä, mutta jääkin sitten illan ainoaksi ihmeeksi. Löysimmät gloorihuntteritkin on jo heti toisen maalin jälkeen valumassa ulos katsomosta.
|
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #396 : 02.10.2014 klo 22:48:26 |
|
Torinoa vastaan 5000 katsojaa? Kannatti jättää lippupaketit myymättä muille kuin kausarinomistajille 
|
|
|
|
|
Rebel
Poissa
|
 |
Vastaus #397 : 03.10.2014 klo 07:16:53 |
|
Yleisömäärä oli pettymys. Liput ovat halvat kuin saippua ja silti narinaa kuuluu.
Noh, myöhäinen ajankohta toki jätti paljon lapsia stadiolta pois, kun normisti superjunnuja on muutama tuhat paikalla. Positiivisena voi pitää, että HJK:n värejä kantoivat tuhannet paikalle saapuneet pipoineen ja huiveineen. Kyllä tämä tästä harjoittelemalla pääsee kasvamaan. Ei se ihme ole, että lipunmyyntiin etsittiin uutta henkilöä, voi olla että pikkasen duunia on sillä saralla edessä.
|
|
|
|
|
Ecca
Poissa
|
 |
Vastaus #398 : 03.10.2014 klo 07:24:27 |
|
Yleisömäärä oli pettymys. Kuinka paljon porukkaa siellä oli?
|
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
 |
Vastaus #399 : 03.10.2014 klo 07:32:15 |
|
Kuinka paljon porukkaa siellä oli?