Viikinki
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Viikingit
|
 |
Vastaus #950 : 29.09.2006 klo 00:08:12 |
|
"sisäpiiritietojen" mukaan toinen Helsinkiläisjoukkue ei tule saamaan liigalisenssiä, joka ei sinänsä ole yllätys. Jo pelkän pöllöliiton ja suomifutiksen uskottavuudenkin kannalta on tärkeää , että korkein sarjataso pysyisi kutakuinkin "puhtaana",vailla turhia epäilyjä  Mä ihmettelen niitä lintuja, jotka tuollaisia juttuja visertävät "uskon kaikkeen joka liittyy kivaan" tapaisille henkilöille. Jos miljoona kärpästä on sitä mieltä, että paska on hyvää jne... Palloliiton sivuiltakin saattaa löytää sellaisen virkkeen, jonka mukaan urheilullisen suorituksen paino on tärkein yksittäinen edellytys liigalisenssiä annattaessa.
|
|
|
|
Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®
|
 |
Vastaus #951 : 29.09.2006 klo 09:08:30 |
|
Onko viikon päästä klubi 04 peliin tulossa porukkaa pohjoisesta? Vai onko muitakin etä-oululaisia täälläpäin ja matsiin menossa?
Nää olis ainaski kovia huutaan. Mutta kinostaako jääkendomiehiä fudis http://etakarpat.myvisio.com/index.php
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
 |
Vastaus #952 : 29.09.2006 klo 09:29:13 |
|
Ei millään pahalla, mutta eiköhän Sinitähdistäkin aika moni ole vahvan jääkendokannatustaustan omaava? Eiköhän ne loputkin etä- sun muut Kärpät herää huutamaan ACOn puolesta kunhan menestystä tulee. Ainakin ne Tornion manööverit toivat elävästi mieleen Raksilan.
|
|
|
|
Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
|
 |
Vastaus #953 : 29.09.2006 klo 09:36:35 |
|
Ei millään pahalla, mutta eiköhän Sinitähdistäkin aika moni ole vahvan jääkendokannatustaustan omaava? Eiköhän ne loputkin etä- sun muut Kärpät herää huutamaan ACOn puolesta kunhan menestystä tulee.
Ainakin ne Tornion manööverit toivat elävästi mieleen Raksilan.
No lähinnä tarkoitin että heitä kantsis informeerata kun eivät välttämättä tiedä koko matsista mitään. Näyttää muuten olevankin matsi jo perjantaina, joten lauantain Armenia-Suomi-matsin fanittamista ei saakaan yhdistettyä tuohon... (Pe 6.10. klo 18:30, Finnair Stadion Klubi-04 - AC Oulu)
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.
|
 |
Vastaus #954 : 29.09.2006 klo 09:49:21 |
|
Ei millään pahalla, mutta eiköhän Sinitähdistäkin aika moni ole vahvan jääkendokannatustaustan omaava? Eiköhän ne loputkin etä- sun muut Kärpät herää huutamaan ACOn puolesta kunhan menestystä tulee.
Ainakin ne Tornion manööverit toivat elävästi mieleen Raksilan.
Mielestäni on lähinnä positiivista, että porukkaa on siirtynyt jääkoronan parista kuningaslajin kannattajiksi. Osa jatkaa varmasti vielä kendofanitusta talvella, mutta mitä väliä sillä on. Omien kokemusteni perusteella Sinitähtien porukka on asiantuntevaa ja suhtautuu kannatustoimintaan vakavasti, riippumatta onko jääkääkkätaustaa vai ei. Eteenpäin on menty vahvasti viime aikoina.
|
|
|
|
Spili
Poissa
|
 |
Vastaus #955 : 29.09.2006 klo 10:05:26 |
|
Mielestäni on lähinnä positiivista, että porukkaa on siirtynyt jääkoronan parista kuningaslajin kannattajiksi. Osa jatkaa varmasti vielä kendofanitusta talvella, mutta mitä väliä sillä on. Omien kokemusteni perusteella Sinitähtien porukka on asiantuntevaa ja suhtautuu kannatustoimintaan vakavasti, riippumatta onko jääkääkkätaustaa vai ei. Eteenpäin on menty vahvasti viime aikoina.
Muuten aikalailla sama, mutta forumille kirjoitettujen juttujen perusteella muutamien kohdalla se asiantuntemus on varsin kyseenalainen, mitä oululaiseen futiselämään tulee. (huomaa Spordemainen pilkutus)
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.
|
 |
Vastaus #956 : 29.09.2006 klo 10:21:21 |
|
Muuten aikalailla sama, mutta forumille kirjoitettujen juttujen perusteella muutamien kohdalla se asiantuntemus on varsin kyseenalainen, mitä oululaiseen futiselämään tulee. (huomaa Spordemainen pilkutus)
No, kaikki eivät luovikaan niin syvällä paikallisessa seuraelämässä kuin osa tänne kirjoittavista 
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #957 : 29.09.2006 klo 10:42:12 |
|
Olen menossa katsomaan peliä lauantaina työn merkeissä. Käsittääkseni kenttä sijaitsee hiukan keskustan ulkopuolella. Pääseekö kentälle yksinkertaisesti esim. rautatieasemalta bussilla?
|
|
|
|
Game
Poissa
|
 |
Vastaus #958 : 29.09.2006 klo 10:44:10 |
|
Olen menossa katsomaan peliä lauantaina työn merkeissä. Käsittääkseni kenttä sijaitsee hiukan keskustan ulkopuolella. Pääseekö kentälle yksinkertaisesti esim. rautatieasemalta bussilla?
Jos rautatieasemalta pitää tulla Castrenille, minä kyllä suosittelisin taksia. 
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #959 : 29.09.2006 klo 10:44:22 |
|
Rautatieasemalta kävelemällä ehkä 2km... Bussilla meno huomattavasti vaikeampaa...
|
|
|
|
Superspur
Poissa
|
 |
Vastaus #960 : 29.09.2006 klo 11:19:12 |
|
Mikä siinä muuten on täällä futisforumilla, että kendo(minulle ihan lätkä tai jääkiekko) ja futisfanit pitäs jotenkin erotella. Miksi muka ei voisi pitää molemmista lajeista? Minä ainakin olen kiinnostunut futiksesta siinä missä lätkästäkin. Itseäni nyppii aika rankasti se joku äärifutisporukka täällä. Jääkiekon vastaavan sivuston jatkoaika.comin keskusteluissa kukaan ei morkkaa futista vaan keskustelee siitäkin asiallisesti. Täällä tai ykkösessä törmää lapsellisiin juttuihin esim. jääkiekosta vähän väliä. Jääkiekon suosio Suomessa tuntuu varsinkin olevan ylitsepääsemätön juttu ja vittuilun tai vitutuksen aihe monelle.
Eiköhän AC hoitele Jippon kutakuinkin 4-1. Nyt on kyllä semmonen olo, että reilu voitto tulee. Jippo on varmasti jo nyt tyytyväinen heidän täydelliseen kauteen. AC:n luulisi joskus kotonaankin onnistuvan.. nyt on pakko
|
|
|
|
Qwiz
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV
|
 |
Vastaus #961 : 29.09.2006 klo 11:30:10 |
|
Mikä siinä muuten on täällä futisforumilla, että kendo(minulle ihan lätkä tai jääkiekko) ja futisfanit pitäs jotenkin erotella. Miksi muka ei voisi pitää molemmista lajeista? Minä ainakin olen kiinnostunut futiksesta siinä missä lätkästäkin. Itseäni nyppii aika rankasti se joku äärifutisporukka täällä. Jääkiekon vastaavan sivuston jatkoaika.comin keskusteluissa kukaan ei morkkaa futista vaan keskustelee siitäkin asiallisesti. Täällä tai ykkösessä törmää lapsellisiin juttuihin esim. jääkiekosta vähän väliä. Jääkiekon suosio Suomessa tuntuu varsinkin olevan ylitsepääsemätön juttu ja vittuilun tai vitutuksen aihe monelle.
Jep en ymmärrä muuta syytä tähän kuin perisuomalainen KATEUS. Itse olin ennen molempien lajien fani (vähän enemmän jääkiekon tosin), mutta nykyään on sitten jääkiekon seuraaminen jääny vähemmälle ja futista enemmän tullu seurattua. En todellakaan voi tajuta tota haukkumista, kateellisuutta & lapsellisuutta <- noista se voi ainoastaan johtua. Jatkoaika foorumilla keskustellaan asiallisesti lajista kuin lajista halveksumatta ja täällä tuntuu henkinen ikä olevan JOIDENKIN henkilöiden osalta aika "low" (ei kaikkien tietystikkää asiallista porukkaa myös paljon).
|
|
|
|
hanttahapuli
Poissa
|
 |
Vastaus #962 : 29.09.2006 klo 11:45:16 |
|
Pääseehän sitä bussilla yllättävänkin lähelle. Kasilla ja ysillä Valtatien viimeisiltä pysäkeiltä on Kiertotien ali matkaa Castreniin sellaset 700-800 metriä. Välivainiolle menee 14 ja lähin pysäkki näyttäisi olevan Siirtolantien, Ahmatien ja Talvitien kolmiristeyksessä. Siitä lähtee suora pyörätie Castreninpuiston (sama puisto johon hiekkakenttä kuuluu) läpi suoraan futispyhätön takaportille. Matkaa saman verran ellei jopa hiukan vähemmän eli 600-700 metriä.
Mutta toisaalta perioululaiseen tapaan, jos bussi ei tule portille asti tai jopa porteista läpi niin sillähän ei silloin pääse lähelle.
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
 |
Vastaus #963 : 29.09.2006 klo 11:47:26 |
|
Jääkiekon vastaavan sivuston jatkoaika.comin keskusteluissa kukaan ei morkkaa futista vaan keskustelee siitäkin asiallisesti.
Aha. Ilmeisesti olet sen verran tuore forumisti ettet muista taannoista jupakkaa kun jatkoajalla keskusteltiin siitä kuinka sinne kirjoittavat ovat korkeammin koulutettuja kuin forumistit.
|
|
|
|
Spili
Poissa
|
 |
Vastaus #964 : 29.09.2006 klo 11:58:38 |
|
Mikä siinä muuten on täällä futisforumilla, että kendo(minulle ihan lätkä tai jääkiekko) ja futisfanit pitäs jotenkin erotella.
Niinkö minä sanoin? Hohhoijaa! Tarkoituksenani oli vain mainita, että kyllähän kärppäkannattajat käyvätkin katsomassa futista enenevässä määrin kunhan menestystä ensin tulee. Samahan se oli silloin kun Tervarit taisteli divarin kärkipaikoista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2006 klo 12:01:27 kirjoittanut Spili »
|
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
 |
Vastaus #965 : 29.09.2006 klo 12:00:57 |
|
Niinkö minä sanoin? Hohhoijaa!
Kendo alemmuus kompleksi 
|
|
|
|
Spili
Poissa
|
 |
Vastaus #966 : 29.09.2006 klo 12:04:27 |
|
Itse olin ennen molempien lajien fani (vähän enemmän jääkiekon tosin), mutta nykyään on sitten jääkiekon seuraaminen jääny vähemmälle ja futista enemmän tullu seurattua. En todellakaan voi tajuta tota haukkumista, kateellisuutta & lapsellisuutta <- noista se voi ainoastaan johtua.
Lainaamani pätkän alusta olen samaa mieltä. Loppuun sen verran kommenttia, että monien osalta kyseessä on pelkkä läpän heitto. No, joku voi lukea sen tietenkin lapsellisuudeksi.
|
|
|
|
Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
|
 |
Vastaus #967 : 29.09.2006 klo 12:51:15 |
|
Pääseehän sitä bussilla yllättävänkin lähelle. Kasilla ja ysillä Valtatien viimeisiltä pysäkeiltä on Kiertotien ali matkaa Castreniin sellaset 700-800 metriä. Välivainiolle menee 14 ja lähin pysäkki näyttäisi olevan Siirtolantien, Ahmatien ja Talvitien kolmiristeyksessä. Siitä lähtee suora pyörätie Castreninpuiston (sama puisto johon hiekkakenttä kuuluu) läpi suoraan futispyhätön takaportille. Matkaa saman verran ellei jopa hiukan vähemmän eli 600-700 metriä.
Mutta toisaalta perioululaiseen tapaan, jos bussi ei tule portille asti tai jopa porteista läpi niin sillähän ei silloin pääse lähelle.
Toisaalta perioululaiseen tapaan nuokin bussit kulkee lauantaina jopa kerran tunnissa ja rautatieasemaltakin saa kävellä bussillekin abt 0,5 km niin onhan tässä tapauksessa tuo kävelykin ihan oiva valinta kun matkaa on vain repias 2 km. Jos ei sada. Kypärä tosin pitää olla päässä kun suattaapi jäädä mopon/skootterin alle varsinkin kyseisellä reitillä 
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
 |
Vastaus #968 : 29.09.2006 klo 12:54:35 |
|
Niin...kävelemällä rautatieasemalta kannattaa lähteä pohjosen suuntaan (oikealle pääovelta). Joki ylitetään rautasillalta ja sen jälkeen pari kevyen väylän siltaa ja ollaankin jo castrenin kulmilla.. 
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
 |
Vastaus #969 : 29.09.2006 klo 12:57:59 |
|
Toisaalta perioululaiseen tapaan nuokin bussit kulkee lauantaina jopa kerran tunnissa ja rautatieasemaltakin saa kävellä bussillekin abt 0,5 km niin onhan tässä tapauksessa tuo kävelykin ihan oiva valinta kun matkaa on vain repias 2 km. Jos ei sada. Kypärä tosin pitää olla päässä kun suattaapi jäädä mopon/skootterin alle varsinkin kyseisellä reitillä  Niin tätä ehkä hain. Jos rautatieasemalta haluat bussiin---> kävelet ottokarhille, missä on aikataulut sun muut ja kaikki bussit siitä kiertää... Sitten odotat jonkun noista busseista, joka veisi aika lähellä. Kävelyä about 1km ja aikaa menee huomattavasti enemmän. Helpoin tapa on lähteä kävelemään vain rautatieaseman ovelta oikealle niin tienvartta että näet vasemmalla castrenin kentän  Helppo ja mukavaa, vielä kun pussikaljaa ottaa matkalla ja laulaa, niin eipä ole parempaa tapaa viettää prematch-aikaa
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #970 : 29.09.2006 klo 13:09:13 |
|
Niin tätä ehkä hain. Jos rautatieasemalta haluat bussiin---> kävelet ottokarhille, missä on aikataulut sun muut ja kaikki bussit siitä kiertää... Sitten odotat jonkun noista busseista, joka veisi aika lähellä. Kävelyä about 1km ja aikaa menee huomattavasti enemmän. Helpoin tapa on lähteä kävelemään vain rautatieaseman ovelta oikealle niin tienvartta että näet vasemmalla castrenin kentän  Helppo ja mukavaa, vielä kun pussikaljaa ottaa matkalla ja laulaa, niin eipä ole parempaa tapaa viettää prematch-aikaa Kiitoksia vastauksista. Jos matkaa on vain pari kilometriä, niin äkkiäkös sen kävelee. Oikeastaan aika jännä homma, että Oulu on niin vieras paikka, vaikka onkin lähes koko ikänsä asunut parin tunnin junamatkan päässä.
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
 |
Vastaus #971 : 29.09.2006 klo 13:18:59 |
|
|
|
|
|
Mwandishi
Poissa
|
 |
Vastaus #972 : 29.09.2006 klo 13:29:43 |
|
En ehkä suosittelisi tuota kartan mukaista reittiä... melkoinen parkour -harrastaja saa olla että tuosta selviää. Joen ylitys uimalla ei myöskään ole kovin kannatettavaa, ainakaan jos on ottanut ne muutamat pre-match pintit...
|
|
|
|
Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
|
 |
Vastaus #973 : 29.09.2006 klo 13:52:06 |
|
En ehkä suosittelisi tuota kartan mukaista reittiä... melkoinen parkour -harrastaja saa olla että tuosta selviää. Joen ylitys uimalla ei myöskään ole kovin kannatettavaa, ainakaan jos on ottanut ne muutamat pre-match pintit...
Onhan tuo lähes linnunreitti, joka ei toki tullut mieleenikään - siis asemalta ajattelin tuota Tullinväylä-reittiä, josta selviää ilman karttaakin. Tuolla misterin reitillähän joutuu kuitenniin läpäisemään pelottavan puiston ja ylittämään patosillan. Toisaalta sillä reitillä on muuten Tuisku  ihan pienen poikkeaman päässä Valtatien kohdalla, joten molempi parempi.
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #974 : 29.09.2006 klo 14:39:21 |
|
Tarkoituksenani oli vain mainita, että kyllähän kärppäkannattajat käyvätkin katsomassa futista enenevässä määrin kunhan menestystä ensin tulee.
:keskari: ;D :keskari: Minun puolestani ei tarvitse tulla ollenkaan! Olkaa rauhassa vaan siellä Oiva Virta ladossa katsomassa sitä MENESTYVÄÄ mutta aah, niiiin munatonta jääkääkkää! Ja Kärppiäkin aloitte "kannattamaan" vasta kun saivat mestaruuden? Kunhan ensin vain menestystä tulee ;D
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2006 klo 14:42:36 kirjoittanut Northern Rock »
|
|
|
|
|
|
|