Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.
|
 |
Vastaus #975 : 29.09.2006 klo 15:02:20 |
|
En ehkä suosittelisi tuota kartan mukaista reittiä... melkoinen parkour -harrastaja saa olla että tuosta selviää. Joen ylitys uimalla ei myöskään ole kovin kannatettavaa, ainakaan jos on ottanut ne muutamat pre-match pintit...
Parkourille pre-match tuoppien jälkeen varaukseton 
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
 |
Vastaus #976 : 29.09.2006 klo 15:08:11 |
|
:keskari: ;D :keskari: Minun puolestani ei tarvitse tulla ollenkaan! Olkaa rauhassa vaan siellä Oiva Virta ladossa katsomassa sitä MENESTYVÄÄ mutta aah, niiiin munatonta jääkääkkää! Ja Kärppiäkin aloitte "kannattamaan" vasta kun saivat mestaruuden?
Kunhan ensin vain menestystä tulee ;D
Mitä vittua sinä mulle tuollaista kirjoittelet? ;D Viimeksi olen käynyt katsomassa Kärppien pelin toissa kaudella ja olen katsonut tällä kaudella reilusti yli puolet Tervarien peleistä (vieraspelit mukaan lukien) + lukuisia ACOn, OLSin, OPSin ja FC Netsin pelejä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2006 klo 15:11:05 kirjoittanut Spili »
|
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
 |
Vastaus #977 : 29.09.2006 klo 15:11:25 |
|
:keskari: ;D :keskari: Minun puolestani ei tarvitse tulla ollenkaan! Olkaa rauhassa vaan siellä Oiva Virta ladossa katsomassa sitä MENESTYVÄÄ mutta aah, niiiin munatonta jääkääkkää! Ja Kärppiäkin aloitte "kannattamaan" vasta kun saivat mestaruuden?
Koskeeko tämä myös sitä kuuluisaa autosta huutelijaa? ;D
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #978 : 29.09.2006 klo 15:31:44 |
|
Mitä vittua sinä mulle tuollaista kirjoittelet? ;D
Henkilökohtaisesti en kirjoittanut SINULLE, vaan yleisesti katsoen ihmisille (olivat ne Kärppäfaneja tai ihan mitä vaan), jos heidän ajatusmaailmansa on semmoinen, että urheiluseuran otteluun mennään ainoastaan, jos pärjätään... Se on gloorihunttausta jos mikä :keskari: Väitän, että jos Kärpät ei olisi niitä kahta mestaruutta ottanut niin varmasti niistä "fanclubin" pissiksistä puolet ei juuri nyt seuraisi Kärppiä..  Saatan toki olla väärässä. Samoja löytyy kyllä jalkapallon puolelta. Ei tarvi varmaan edes luetella..
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2006 klo 15:32:50 kirjoittanut Northern Rock »
|
|
|
|
|
Obsy
Poissa
|
 |
Vastaus #979 : 29.09.2006 klo 15:32:50 |
|
Joko sini tähtien riveissä on nyrkki tansseihin kykeneviä rooli kannattajia? 
|
|
|
|
Sakallio
Poissa
Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena
|
 |
Vastaus #980 : 29.09.2006 klo 18:45:12 |
|
Tiedoksi kaikille, että Etäkärppiä on lähestetty asian tiimoilta mm. täällä. Sinitähdillä ei ole väliä, mistä ihmiset tulevat katsomoihin. Kunhan vain tulevat. Ääntä ja väriä lisää katsomoon. Siinä on ensimmäinen tavoite.
|
|
|
|
terwari
Poissa
Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR
|
 |
Vastaus #981 : 29.09.2006 klo 19:43:34 |
|
Onko viikon päästä klubi 04 peliin tulossa porukkaa pohjoisesta? Vai onko muitakin etä-oululaisia täälläpäin ja matsiin menossa?
Olen tulossa paikalle, mutta en suinkaan kannattamaan AC Oulua. Todennäköisesti edustan suomalaista katsomo"kulttuuria" perinteisimmillään, eli olen hiljaa ja korkeintaan maalinhetkellä saatan taputtaa käsiäni muutaman kerran. Ilmeisesti Jonatan on myös mukana.
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
 |
Vastaus #982 : 29.09.2006 klo 20:14:10 |
|
Olen tulossa paikalle, mutta en suinkaan kannattamaan AC Oulua. Todennäköisesti edustan suomalaista katsomo"kulttuuria" perinteisimmillään, eli olen hiljaa ja korkeintaan maalinhetkellä saatan taputtaa käsiäni muutaman kerran. Ilmeisesti Jonatan on myös mukana.
Ootteko te niitä etä kärppiä?
|
|
|
|
terwari
Poissa
|
 |
Vastaus #983 : 29.09.2006 klo 20:19:02 |
|
Ootteko te niitä etä kärppiä?
Tunnustan olevani jäsen. 
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
 |
Vastaus #984 : 29.09.2006 klo 22:32:03 |
|
Kärppiä tuli itse seurattua 90-luvun lopussa divari kausina... Liiga peleissä ei puolestaan ole tullut käytyä, kuin vieraspelejä tsiigaamassa. Mikäs sen mukavempaa kuin kokea katsomo kiimaa myös suomessa, oli se sitten jääkiekko tai jalkapallo who cares...
|
|
|
|
jomi
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu,OPS,ONS.
|
 |
Vastaus #985 : 29.09.2006 klo 23:04:33 |
|
Niin muuttuu maailma...nyt jopa toivon VAPAHTAJAA jo AVAUKSEEN.. ;D
|
|
|
|
Qwiz
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV
|
 |
Vastaus #986 : 30.09.2006 klo 11:09:47 |
|
Lainaamani pätkän alusta olen samaa mieltä. Loppuun sen verran kommenttia, että monien osalta kyseessä on pelkkä läpän heitto. No, joku voi lukea sen tietenkin lapsellisuudeksi.
Läppäähä se monie osalta on, mutta eri asia miten laadukasta läppää..ehkä sitten jäkisfaneja on hauska sanoa kendojanareiks ja se on joidenki mielestä maailman hauskin juttu. Onnea Oululle peliin 
|
|
|
|
Gunner
Poissa
Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta
|
 |
Vastaus #987 : 30.09.2006 klo 11:22:03 |
|
Kärppiä tuli itse seurattua 90-luvun lopussa divari kausina... Liiga peleissä ei puolestaan ole tullut käytyä, kuin vieraspelejä tsiigaamassa. Mikäs sen mukavempaa kuin kokea katsomo kiimaa myös suomessa, oli se sitten jääkiekko tai jalkapallo who cares...
Heitä viulu yhdys sana mjatahh??½
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
 |
Vastaus #988 : 30.09.2006 klo 14:26:47 |
|
Heitä viulu yhdys sana mjatahh??½
linja-auto 
|
|
|
|
Mikaeli
Poissa
|
 |
Vastaus #989 : 30.09.2006 klo 15:15:58 |
|
Joko sini tähtien riveissä on nyrkki tansseihin kykeneviä rooli kannattajia?  Ei taida olla muuta ku pusi taito niekkoja. Minä voin toimia sini tähtien goonina, ku on kokemusta poliisi hommista tuolla jää kiekon puolella! Vai mitä misteri?
|
|
|
|
LeeDixon
Poissa
|
 |
Vastaus #990 : 30.09.2006 klo 15:25:16 |
|
Ei taida olla muuta ku pusi taito niekkoja. Minä voin toimia sini tähtien goonina, ku on kokemusta poliisi hommista tuolla jää kiekon puolella! Vai mitä misteri?
Onko fight cardissa monta merkintää?
|
|
|
|
Superspur
Poissa
|
 |
Vastaus #991 : 30.09.2006 klo 17:34:59 |
|
Niinno Kärpät on nähty pelaamassa mm. Supsia vastaan sarjamatsissa... siinä oli mestaruudet aika kaukana. AC Oulua olen seurannut vuodesta nolla lähtien ja sen "edeltäjää" tervareita, kun nousivat ykköseen. Sitä ennen tuskaista FC Oulua ja sitä ennen vielä OTP:takin ehdin ihmetellä muutaman kauden ajan. Silloin olin tosin aika junnu. Tämän päivän tulokset olivat siis lähes täydelliset. Kaikki on nyt omissa käsissä ensi kautta ja liigaa ajatellen. Vieläkin se kuitenkin vaatii minimissään 2 voittoa ja eivät nekään ilmaiseksi tule. Toivotaan parasta ja koitetaan unohtaa pahin. p.s kuiva virtsa tosiaan on pahinta mitä kärpille on tapahtunut näiden vuosien aikana.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 klo 17:36:14 kirjoittanut Superspur »
|
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #992 : 30.09.2006 klo 17:37:34 |
|
Ei taida olla muuta ku pusi taito niekkoja. Minä voin toimia sini tähtien goonina, ku on kokemusta poliisi hommista tuolla jää kiekon puolella! Vai mitä misteri?
Onko fight cardissa monta merkintää?
Löytyy molemmilta yksi merkintä plaiareista. Tosin micha otti pusi-matsin roikkumalla paidassa, eihän se ole sallittua eihän  :keskari: VAPAHTAJALLE JA AC OULULLE  NYt Kun Kokkolan vihreät hoiti leiviskänsä, kaikki on omissa käsissä 
|
|
|
|
Ikifani
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
 |
Vastaus #993 : 30.09.2006 klo 20:37:40 |
|
Onnittelut Aaseille jo varmasta noususta.
|
|
|
|
terwari
Poissa
|
 |
Vastaus #994 : 30.09.2006 klo 22:04:55 |
|
Onnittelut Aaseille jo varmasta noususta.
No ei sentään vielä. Vaikein ottelu on mielestäni ensi perjantaina Klubi-04:ää vastaan. Klubi on kotonaan erittäin paha vastus kenelle tahansa. Mutta jos tuosta AC ottaa täyden pistepotin niin en usko että sen jälkeen nousua menetetään. Rakuunat vieraissa kaatuu vuorenvarmasti ja jos ratkaisu on Castrenilla Atlantista vastaan, niin AC vääntänee voiton vaikka väkisin.
|
|
|
|
|
Luyindula
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.
|
 |
Vastaus #996 : 30.09.2006 klo 23:35:13 |
|
32' 1-1 Anttilainen  Olen tulossa paikalle, mutta en suinkaan kannattamaan AC Oulua. ... Ilmeisesti Jonatan on myös mukana.
Näin sitä tervarileirissäkin jaksetaan innolla seurata AC:n otteita ja vittuilun siivittämiä peukkuja satelee joka-vitun-kerta kun vastustaja vie peliä. Kovasti jaksetaan selkää puukottaa ja päätä aukoa aina kun pienikin mahdollisuus urkenee. Ja pelejä seurataan paikanpäällä jopa vieraskentillä mutta ei suinkaan AC Oulua kannattaen. No mutta kyllähän sen toki ymmärtää, jauhaahan perinteiden kyllästämä Kaupungin Ehdoton Ykkösseura lujalla tarmolla mitälie paskasarjaa. Onneksi sentään Liverpoolilla kulkee ihan kivasti ja pm-territorion panimotuotteet ovat kylmiä kuten aina. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2006 klo 02:00:36 kirjoittanut Luyindula »
|
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
 |
Vastaus #997 : 30.09.2006 klo 23:40:52 |
|
;D  lappalaisille mieshuorille :keskari:
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
 |
Vastaus #998 : 01.10.2006 klo 03:45:44 |
|
Kovasti jaksetaan selkää puukottaa ja päätä aukoa aina kun pienikin mahdollisuus urkenee. Tuskin olet niin tietämätön ACOn toiminnasta, ettet tietäisi meidän jättävän mehukkaimpien tositarinoiden kertomisen baariosastolle. Lähdesuojan takia parhaita paloja ei voi laittaa julkiseen jakeluun  Edit: Tai voit kai sinä tietenkin olla, jos et tosiaankaan tiedä mitä Juntunen ja Kampman siellä puuhastelevat. Luulisin vain että joku kertoo teillekin mitä siellä todellisuudessa tapahtuu 
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2006 klo 03:59:15 kirjoittanut Spili »
|
|
|
|
|
terwari
Poissa
|
 |
Vastaus #999 : 01.10.2006 klo 04:19:26 |
|
Näin sitä tervarileirissäkin jaksetaan innolla seurata AC:n otteita ja vittuilun siivittämiä peukkuja satelee joka-vitun-kerta kun vastustaja vie peliä. Kovasti jaksetaan selkää puukottaa ja päätä aukoa aina kun pienikin mahdollisuus urkenee. Ja pelejä seurataan paikanpäällä jopa vieraskentillä mutta ei suinkaan AC Oulua kannattaen. No mutta kyllähän sen toki ymmärtää, jauhaahan perinteiden kyllästämä Kaupungin Ehdoton Ykkösseura lujalla tarmolla mitälie paskasarjaa. Onneksi sentään Liverpoolilla kulkee ihan kivasti ja pm-territorion panimotuotteet ovat kylmiä kuten aina.  Voi voi kun päätä pakottaa. ;D Henk.kohtaisesti en näe puukottaneeni toistaiseksi AC:ta selkään, sen aika koittaa myöhemmin. Jos AC-vastenmielisyyteni on sinusta v*ttumaista, se on voi voi. Minulle Oulussa on vain yksi seura, muiden menestyksellä ei ole kovinkaan suurta merkitystä, etenkin kun nykyinen asuinpaikkani sijaitsee yli 600 km (eli aivan liian kaukana) päässä Oulusta. Spili tuossa ylempänä kirjoittikin asiaa, mutta toivon että koko Sinitähtien ryhmä pysyisi uskollisina väreilleen niin myötä- kuin vastoinkäymisissä, eikä siirry muiden seurojen taakse jos kaupungin ykkösseuran nimi tulee vaihtumaan.
|
|
|
|
|
|