Josef K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Positiivisia lausuntoja antavat henkilöt
|
 |
Vastaus #150 : 12.06.2012 klo 23:25:00 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=rpF342DWpRcDynamon pään pettäminen Bayernia vastaan keväällä 1999 nevöföget  Euroopan paras joukkue tuolloin 
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #151 : 13.06.2012 klo 01:22:13 |
|
OT Noh, täytyy kyllä sanoa, että toinen kausi oli alamäkeä, jota oli katsottava vain loppuratkaisun vuoksi. Ensimmäinen kausi täyttä kultaa.
Tässä ketjussa mitään offtopicia ole. Kiitokset kehuista.  Dynamon pään pettäminen Bayernia vastaan keväällä 1999 nevöföget  Euroopan paras joukkue tuolloin. On kyllä surullinen sulaminen. Olisi voinut Jancker jättää nuo kärsät vähemmälle. Olisi kyllä hienoa nähdä tuon kauden Mestarien liiga-pelejä uudestaan. Ehkä pitää vähän yrittää kaivella.
|
|
|
|
|
Josef K.
Poissa
|
 |
Vastaus #152 : 13.06.2012 klo 01:55:37 |
|
Muistaakseni Dynamolla oli tuossa ottelussa pari miljoonan hryvnian paikkaa mennä 4-1-johtoon, muun muassa Lothar pelasti kerran maaliviivalta. Realillahan nyt ei ollut Dynamoa vastaan tuolloin mitään jakoa, Kiovassa varsinkaan, tuossa otteluparissahan juuri Sheva heitti kaikki kolme kaappia. http://www.youtube.com/watch?v=H1ARhD0218Q&feature=relmfuhttp://www.youtube.com/watch?v=NTQK7zcFhK8&feature=relmfue: Melkein sata maaottelua pelannutta Shovkovskiya, joka olisi kai kunnossa ollessaan ollut ykkönen kotikisoissakin, olen pitänyt imurina aina sen jälkeen, kun se meni hörppäämään tuon Tarnatin vaparin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2012 klo 02:01:23 kirjoittanut Josef K. »
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #153 : 18.06.2012 klo 13:24:18 |
|
|
|
|
|
|
Abel Aguilar
Poissa
Suosikkijoukkue: alisuorittajat
|
 |
Vastaus #154 : 18.06.2012 klo 13:33:49 |
|
Mukavaa luettavaa työpäivän ratoksi  !
|
|
|
|
|
Zachariaz
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ponnarit, HerTo
|
 |
Vastaus #155 : 18.06.2012 klo 18:39:08 |
|
Erittäin vähän tulee luettua blogeja, mutta nämä on kyllä toinen toistaan hienompia kirjoituksia, jotka onnistuu aina tuomaan esille miksi futis on maailman hienoin laji.  ja  siitä hyvästä kiitoksena.
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #156 : 21.06.2012 klo 13:05:28 |
|
|
|
|
|
|
Josef K.
Poissa
|
 |
Vastaus #157 : 21.06.2012 klo 13:26:44 |
|
Jos tuossa Rappaniin oli tarkoitus viitata, mieshän oli itse asiassa itävaltalainen, vaikka Sveitsissä valmentajana vaikuttikin.
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #158 : 21.06.2012 klo 13:31:16 |
|
Jos tuossa Rappaniin oli tarkoitus viitata, mieshän oli itse asiassa itävaltalainen, vaikka Sveitsissä valmentajana vaikuttikin.
Jep. Laiska virhe.
|
|
|
|
|
Le Garçon Formidable
Poissa
Suosikkijoukkue: MHSC
|
 |
Vastaus #159 : 21.06.2012 klo 15:13:50 |
|
Herrera ei ollut mikään lunki koulubussin kuski, jonka epäonnistunut rockunelma oli johdattanut aivojen turruttamiseen psykedeelisillä huumeilla. Haluan lisätietoa tästä! Tämä on aivan varmasti jostain elokuvasta, jonka olen nähnyt about 10 vuotta sitten ja minulla on vain erittäin hämärä muistikuva, jolle kaipaan vahvistusta. Toisaalta onhan näitä samanlaisia hahmoja Simpsoneissa ja varmaan monissa leffoissa, joten jos olen aivan pihalla, eikä tuossa ole viittausta mihinkään tiettyyn elokuvaan niin never mind.
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #160 : 21.06.2012 klo 18:30:29 |
|
Haluan lisätietoa tästä! Tämä on aivan varmasti jostain elokuvasta, jonka olen nähnyt about 10 vuotta sitten ja minulla on vain erittäin hämärä muistikuva, jolle kaipaan vahvistusta.
Toisaalta onhan näitä samanlaisia hahmoja Simpsoneissa ja varmaan monissa leffoissa, joten jos olen aivan pihalla, eikä tuossa ole viittausta mihinkään tiettyyn elokuvaan niin never mind.
Aika pitkälti vaan kliseetä hain, ei nyt tuu mieleen mitä mahtaisit miettiä. Ottohan tossa nyt on se helpoin referenssipiste, mutta pastissihahmohan sekin on.
|
|
|
|
|
drake
Poissa
|
 |
Vastaus #161 : 21.06.2012 klo 20:13:03 |
|
Aika pitkälti vaan kliseetä hain, ei nyt tuu mieleen mitä mahtaisit miettiä. Ottohan tossa nyt on se helpoin referenssipiste, mutta pastissihahmohan sekin on.
Neal Cassady
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #162 : 25.06.2012 klo 22:00:41 |
|
En niin paljoa välittänyt Espanja - Ranskasta: Vääristymä
|
|
|
|
|
naapurin ritva
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Koirat
|
 |
Vastaus #163 : 27.06.2012 klo 17:54:47 |
|
Kehut vielä tätäkin kautta, vaikka olenkin järkyttynyt tiedosta, ettei Godard maistu. Itse odotan tämän illan POR-ESP-ottelusta Hullun Pierrot'n loppukohtauksen kaltaista, värikylläistä räiskyntää! 
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #164 : 28.06.2012 klo 00:19:57 |
|
Kehut vielä tätäkin kautta, vaikka olenkin järkyttynyt tiedosta, ettei Godard maistu. Itse odotan tämän illan POR-ESP-ottelusta Hullun Pierrot'n loppukohtauksen kaltaista, värikylläistä räiskyntää!
Someone like Jean-Luc Godard is for me intellectual counterfeit money when compared to a good kung fu film.- Werner HerzogVastaavien järkytysten jatkossa välttämiseksi haluaisin nyt myös tehdä selväksi etten pidä myöskään Fellinistä, Tarkovskista tai von Trieristä.
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #165 : 02.07.2012 klo 15:31:20 |
|
Kisat pakettiin osaltani: Vieläkin
|
|
|
|
|
pablo-honey
Poissa
|
 |
Vastaus #166 : 03.07.2012 klo 18:00:01 |
|
Ensinnäkin, kiitokset hienoista teksteistä ja niistä fiiliksistä joita näiden lukeminen parhaimmillaan aiheuttaa. Kiitos. Jotain taikaa näissä arvokisoissa aina vaan on, kun niitä puuduttaviakin matseja jaksaa seurata alusta loppuun, kuunnella ne studion ennalta-arvattavat horinat ennen ja jälkeen matsien ja katsella ne TOP-videot jotka on jo moneen kertaan nähnyt... Kai sitä aina odottaa sitä yhtä milloin tahansa tapahtuvaa hetkeä, ...enkä oikein tiedä edes mitä. Jotain sitä vaan odottaa ja katsoo matseja matsien perään...
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #167 : 03.07.2012 klo 19:44:50 |
|
Ensinnäkin, kiitokset hienoista teksteistä ja niistä fiiliksistä joita näiden lukeminen parhaimmillaan aiheuttaa. Kiitos.
Jotain taikaa näissä arvokisoissa aina vaan on, kun niitä puuduttaviakin matseja jaksaa seurata alusta loppuun, kuunnella ne studion ennalta-arvattavat horinat ennen ja jälkeen matsien ja katsella ne TOP-videot jotka on jo moneen kertaan nähnyt... Kai sitä aina odottaa sitä yhtä milloin tahansa tapahtuvaa hetkeä, ...enkä oikein tiedä edes mitä. Jotain sitä vaan odottaa ja katsoo matseja matsien perään...
Luulen että kyse on myös siitä että futiksen arvokisat on varmaan ainoa joukkopsykoositapahtuma jota en vihaa. Kiva välillä tuntea kuuluvansa joukkoon sosiaalisesti. 
|
|
|
|
|
Mindraker
Poissa
Suosikkijoukkue: Etsin uutta suosikkijoukkuetta, koska raha klubi
|
 |
Vastaus #168 : 03.07.2012 klo 19:51:43 |
|
Mukavaa luettavaa tämä blogi  Kiitokset Tresjolille ja toivottavasti jatkat pitkään. Viihdyttävää sanailua.
|
|
|
|
|
chila
Poissa
Suosikkijoukkue: PK-37, JIPPO & LAHI
|
 |
Vastaus #169 : 08.07.2012 klo 11:07:47 |
|
Koska olisi tulossa uutta materiaalia? Näihin jää todellakin koukkuun.
|
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
 |
Vastaus #170 : 08.07.2012 klo 19:36:53 |
|
Koska olisi tulossa uutta materiaalia? Näihin jää todellakin koukkuun.
Tänään yöllä ja huomenna päivällä olisi tarkoitus naputella uusi juttu. Jutunaiheita on pää taas täynnä, seuraavan viikon aikana tarinaa ainakin altavastaajista, syntipukeista ja jonkinlainen raportti Turun reissusta. Kiitokset jälleen kehujille!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.07.2012 klo 19:44:44 kirjoittanut Tresjoli »
|
|
|
|
|
|
|