FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.10.2025 klo 04:40:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 35

Kirjoittaja Aihe: PK-35 Vantaa 2012: One step beyond!  (Luettu 130559 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajattelin vain

Poissa Poissa

Vastaus #775 : 30.11.2012 klo 12:44:27

Toivottavasti joku kolmikosta osaa tehdä nettisivuja, niin voisi niitä vaikka väsätä siinä penkillä istumisen lomassa. Nyt eletään pian vuotta 2013 ja suurin osa Suomen alakoululaisista suoriutuisi nettisivujen teosta ja artikkelien kirjoittamisesta paremmin kuin PK-35 Vantaan taustavoimat.

Että, Virtanen on vain hyvä ja lähettää ceeveensä peekoolle, niin saadaan uutta ilmettä ja tietoa sivuille... jäädään odottelemaan.
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #776 : 30.11.2012 klo 12:47:04

Että, Virtanen on vain hyvä ja lähettää ceeveensä peekoolle, niin saadaan uutta ilmettä ja tietoa sivuille... jäädään odottelemaan.

Riittäisi varmaan, että on joskus nähnyt tietokoneen. Katsokaa nyt itsekin näitä: http://pk-35vantaa.org/
Ajattelin vain

Poissa Poissa

Vastaus #777 : 30.11.2012 klo 13:47:23

Riittäisi varmaan, että on joskus nähnyt tietokoneen. Katsokaa nyt itsekin näitä: http://pk-35vantaa.org/

joko ceevee lähti?
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #778 : 30.11.2012 klo 15:11:28

joko ceevee lähti?

Eiköhän ne omin voimin saa sivut kuntoon, jos vaan on halua. Seurassa kuitenkin on ilmeisesti jopa palkattua työvoimaa ja pelaajillekin maksetaan. Monessa seurassa saadaan aikaan huomattavasti paremmat nettisivut ja sinne enemmän juttuja täysin talkoopohjalta.
footygal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klupi

Vastaus #779 : 30.11.2012 klo 15:36:49

ei ole häävit ei...mutta sentään sivuilla yhteystiedot ja joukkue, joillain ei edes tyyliin näitä... :O
red_one

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää

Vastaus #780 : 30.11.2012 klo 23:49:10

Tuo tiedotus puoli tuntuu kusevan monella jengillä. Ei ole edes oikeasti kovinkaan haasteellista saada ihan kätevästi tieto leviämään. Ilmeisesti jengeissä ei tajuta vielä tätä puolta. Poikkeuksia toki on, kuten esim. SJK.
BrDead
Vastaus #781 : 01.12.2012 klo 00:02:58

Tuo tiedotus puoli tuntuu kusevan monella jengillä. Ei ole edes oikeasti kovinkaan haasteellista saada ihan kätevästi tieto leviämään. Ilmeisesti jengeissä ei tajuta vielä tätä puolta. Poikkeuksia toki on, kuten esim. SJK.

Pikemminkin seuroissa ei ole ihmisiä, jotka ymmärtäisivät tiedotuksen päälle yhtään mitään. Kun seuroja johtavat amatööriseurajohtajat, jotka ovat tehtävässään vain vallanhimostaan, junnuja valmentavat isivalmentajat ja seuratiedotuksen hoitaa puolipakolla pystymetsästä joku tehtävään taivuteltu, on jälki seuratoiminnassa juuri sitä, mitä suomalaisessa futiksessa on viime vuosikymmenet nähty.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #782 : 01.12.2012 klo 09:48:41

Siis tämähän on fudisseuran yksi helpoimmista tehtävistä.

Toinen asia on se että löytyykö vapaaehtoinen ja edes hieman kirjoitustaitoa omaava kaveri tekemään sitä. Lisäksi fudispiireissä Suomessa tuntuu muutenkin olevan sellainen mielipide vallassa, että esim. loukkaantumisista yms tiedottaminen on vain pahasta, koska vastustajat saavat hyötyä siitä jos tietävät loukkaantumisista, eikä kenenkään muutenkaan pidä tietää "meidän" seuramme asioista. Eli siis avoimesta tiedottamisesta tulee jopa risuja omilta kannattajilta.
Ajattelin vain

Poissa Poissa

Vastaus #783 : 01.12.2012 klo 13:35:31

Eiköhän ne omin voimin saa sivut kuntoon, jos vaan on halua. Seurassa kuitenkin on ilmeisesti jopa palkattua työvoimaa ja pelaajillekin maksetaan. Monessa seurassa saadaan aikaan huomattavasti paremmat nettisivut ja sinne enemmän juttuja täysin talkoopohjalta.

Tämän tiedän varmuudella (otin asiasta selvää) PK-35 Vantaalla ei ole yhtään palkattua henkilöä, siis kaikki on tällä hetkellä mahdollisesti tästä kiinni.
sköne

Poissa Poissa

Vastaus #784 : 01.12.2012 klo 13:45:46

Tämän tiedän varmuudella (otin asiasta selvää) PK-35 Vantaalla ei ole yhtään palkattua henkilöä, siis kaikki on tällä hetkellä mahdollisesti tästä kiinni.

Pihamaako valmentaa pelkillä km korvauksilla?
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #785 : 01.12.2012 klo 14:19:41

No tuskinpa yhdessäkään seurassa liigan alapuolella on palkattua henkilöä, joka nettisivuja päivittää. Kyllähän nuo vapaaehtoisvoimin hoidetaan melkein joka paikassa. Lisäksi kun eri firmoilta saa erilaisia sivupohjia valmiiksi ostettua, niin sivujen ylläpitäminenkään ei mitään vaadi.
perämies6

Poissa Poissa

Vastaus #786 : 17.12.2012 klo 08:59:49

Harjoitukset alkaneet.  Onko kukaan käynyt katsomassa minkälaisia pelimiehiä mukana viilettää.  Sopimuksia huhujen mukaan tehty ensikaudelle ja kovia kaappauksiakin tehty.  Olisi kiva tietää tarkemmin ja ajatella
minkälainen joukkue kaudelle 2013 saadaan jalkeille.  Taistellaanko kärkipäässä ja tai jopa noususta.
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #787 : 18.12.2012 klo 08:25:50

Mitäs siellä Vantaalla oikein pelleillään, kun "seurojen sopimustilanteet 2013" -aiheen mukaan PK:lla on tässä vaiheessa 0 pelaajasopimusta alkavalle kaudelle? Luotettiinko ennen viime kauden alkua niin voimakkaasti siihen, että tällä hetkellä seura valmistautuisi Veikkausliigaan ja liigatasoisia testipelaajia tulisi sisään ovista ja ikkunoista? Vai onko tämä yleinenkin tapa PK:lta, että talvisin ei makseta kenellekään mitään ja säästetään rahaa ja sitten kauden päätteeksi ihmetellään kun nousua ei taaskaan tullut?

PK:n toiminta kokonaisuudessaan vaikuttaa uskomattomalta puuhastelulta. Nettisivutkin näyttää tosiaan jonkun kylähullun tekemiltä.
Wyllin Duncan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit

Vastaus #788 : 18.12.2012 klo 10:01:14

PK:lla tulee taatusti olemaan erittäin kilpailukykyinen nippu kasassa. Kyllä siellä varmasti on jo sopimuksia tehty, mutta kyllä niistä voisi myös tiedottaa.
Kaikki ei pelaa
Vastaus #789 : 18.12.2012 klo 12:20:28

Mitäs siellä Vantaalla oikein pelleillään, kun "seurojen sopimustilanteet 2013" -aiheen mukaan PK:lla on tässä vaiheessa 0 pelaajasopimusta alkavalle kaudelle? Luotettiinko ennen viime kauden alkua niin voimakkaasti siihen, että tällä hetkellä seura valmistautuisi Veikkausliigaan ja liigatasoisia testipelaajia tulisi sisään ovista ja ikkunoista? Vai onko tämä yleinenkin tapa PK:lta, että talvisin ei makseta kenellekään mitään ja säästetään rahaa ja sitten kauden päätteeksi ihmetellään kun nousua ei taaskaan tullut?

PK:n toiminta kokonaisuudessaan vaikuttaa uskomattomalta puuhastelulta. Nettisivutkin näyttää tosiaan jonkun kylähullun tekemiltä.

Taas uusi merkkipaalu foorumin historiaan. Seuran toiminnan taso mitataan siinä kuinka usein yhtä ketjua päivitetään. Ei sillä, että viime kauden 16. sija Suomen futiksessa, joka oli tosi iso pettymys, tai tasapainoinen talous merkitsivät mitään. Edellä olevilla seuroilla noin puolella on talous kunnossa, takana vielä harvemmilla.

Jossain lehdessä oli Ymer Xhaferin jatkosoppari mainittu. Päivitä vaikka se sinne, että saat mielenrauhaa. On niitä muitakin, mutta joku muu saa julkaista sopimuksia. Tiedotus ja nettisivut eivät ole parasta mahdollista, mutta sehän on ensisijainen tason mittari. Viime kaudella kundit veti varmasti kovimman rääkin talvella ja tulos kävi pääkopan päälle. Nyt kerättiin voimia ja edetään rauhallisemmin. Kyllä sieltä joukkue syntyy.
Marquinho

Poissa Poissa

Vastaus #790 : 18.12.2012 klo 12:45:15

Ota ihan iisisti, ja yritä olla loukkaantumatta ja laittamatta sanoja mun suuhun. Nettisivut ei todellakaan ole ensisijainen tason mittari, eikä seuran toiminnan tasoa mitata sillä kuinka usein jotain topikkia päivitetään. Vaikka "seurojen sopimustilanteet 2013" -aihe ei olisikaan täysin ajan tasalla, niin kyllä siitä kaiketi voi päätellä, että yhdelläkään seuran pelaajalla ei ollut kauden päättyessä sopimusta seuraavasta kaudesta. Vai?

Jos taloustilanne on tasapainossa, niin miks tehdään pelkästään nysäsoppareita ja annetaan näinollen jopa seuran parhaimmille pelaajille oiva mahdollisuus vaihtaa seuraa? Ja onko tämä tosiaan yleistäkin PK:n toiminnassa, että vedetään vuosi kerrallaan, annetaan kaikkien pelaajasopimusten raueta ja katsotaan sitten talvella taas missä mennään? Oliko kauden 2011 päätyttä tilanne täysin sama?

Niinku sanoin: Vaikuttaa puuhastelulta.

Pires

Poissa Poissa

Vastaus #791 : 18.12.2012 klo 13:16:38

Vaikka "seurojen sopimustilanteet 2013" -aihe ei olisikaan täysin ajan tasalla, niin kyllä siitä kaiketi voi päätellä, että yhdelläkään seuran pelaajalla ei ollut kauden päättyessä sopimusta seuraavasta kaudesta. Vai?
Jos taloustilanne on tasapainossa, niin miks tehdään pelkästään nysäsoppareita ja annetaan näinollen jopa seuran parhaimmille pelaajille oiva mahdollisuus vaihtaa seuraa? Ja onko tämä tosiaan yleistäkin PK:n toiminnassa, että vedetään vuosi kerrallaan, annetaan kaikkien pelaajasopimusten raueta ja katsotaan sitten talvella taas missä mennään? Oliko kauden 2011 päätyttä tilanne täysin sama?
Niinku sanoin: Vaikuttaa puuhastelulta.

Kyllä mainitsemastasi seikasta voi päätellä vaikka noin, kun sen tulkitsit. Se tulkinta on kuitenkin väärä. 
Toisekseen. On se vaan jännää, että tekee miten tahansa tai ei tee mitään, niin joillakin on tarve käännellä ja väännellä asiat siten, että saa toitotettua menettelyn vääräksi.
BrDead
Vastaus #792 : 18.12.2012 klo 13:56:10

Kyllä mainitsemastasi seikasta voi päätellä vaikka noin, kun sen tulkitsit. Se tulkinta on kuitenkin väärä. 

Mikä sitten on oikea tulkinta?
Marquinho

Poissa Poissa

Vastaus #793 : 18.12.2012 klo 14:00:41

Ja miks mun viesteihin kyllä vastataan, mutta mun esittämiin kysymyksiin ei, vaikka ihan asiallisesti ne esitän ja kysymyksetkin on melko yksinkertaisia? Nopeasti tullaan sanomaan, että mä oon väärässä, mutta kenelläkään ei tunnu olevan kiire perustella miks mä oon väärässä ja miks PK toimii tavalla, joka ainakin näin ulkopuolisen silmiin vaikuttaa puuhastelulta. Urheiluseuralle kuitenkin imago on tärkeä, vaikka Suomessa sitä ei usein tunnuta täysin ymmärtävän. Ei seuraa kannata pyörittää tavalla, joka vaikuttaa puuhastelulta, koska puuhastelu kiinnostaa vain harvoja.

Ja ei mulla ainakaan oo mitään tarvetta aina väännellä asioita jotenkin näyttämään huonolta. Toivon PK:n menestystä, koska oon itekin asunut Vantaalla ja suomifutis hyötyis siitä, että liigassa pelais joukkueita, joiden on edes teoriassa mahdollista saada paljon katsojia otteluihinsa. Toivon, että Vantaalle saatais liigajoukkue. Sen takia tätäkin topikkia käyn ajoittain lukemassa ja oon jopa käyny tsiigaamassa PK:n matseja.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2012 klo 14:10:47 kirjoittanut Marquinho »
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #794 : 18.12.2012 klo 14:19:29

Ei seuraa kannata pyörittää tavalla, joka vaikuttaa puuhastelulta, koska puuhastelu kiinnostaa vain harvoja.

Katsojalukujen perusteella vain Jippo oli vähemmän kiinnostava Ykkösessä viime kaudella.
Pires

Poissa Poissa

Vastaus #795 : 18.12.2012 klo 14:21:47

Mikä sitten on oikea tulkinta?

Tulkinta, ettei yhdelläkään seuran pelaajalla kauden päättyessä ollut sopimusta seuraavasta kaudesta, on väärä. Näin ollen voi päätellä, että sopimuksia oli jo siinä vaiheessa.
BrDead
Vastaus #796 : 18.12.2012 klo 15:22:54

Tulkinta, ettei yhdelläkään seuran pelaajalla kauden päättyessä ollut sopimusta seuraavasta kaudesta, on väärä. Näin ollen voi päätellä, että sopimuksia oli jo siinä vaiheessa.

Miksei niistä sitten ole tiedotettu?
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #797 : 18.12.2012 klo 15:27:39

Koska molemmat asiasta kiinnostuneet tietävät sen muutenkin.
Pires

Poissa Poissa

Vastaus #798 : 18.12.2012 klo 17:20:18

Tuohon en osaa vastata. PK:ssa on viime vuosina panostettu aika paljon menestyksen eteen. Välillä oikeaan suuntaan, muttei varmasti ole ihan tavoitteeseen päästy. Ehkäpä nyt on valittu linja, ettei rehvastella tai uhota, antaa tekojen puhua puolestaan. Kuten joku tuossa jo ounastelikin, eiköhän aikanaan julkistettava paketti ole kilpailukykyinen. Tällä en viittaa, että tietäisin mitä kaikkea se tulee pitämään sisällään. Jännittää toki näin joulun alla:)
Kaikki ei pelaa
Vastaus #799 : 18.12.2012 klo 17:39:45

Ja miks mun viesteihin kyllä vastataan, mutta mun esittämiin kysymyksiin ei, vaikka ihan asiallisesti ne esitän ja kysymyksetkin on melko yksinkertaisia? Nopeasti tullaan sanomaan, että mä oon väärässä, mutta kenelläkään ei tunnu olevan kiire perustella miks mä oon väärässä ja miks PK toimii tavalla, joka ainakin näin ulkopuolisen silmiin vaikuttaa puuhastelulta. Urheiluseuralle kuitenkin imago on tärkeä, vaikka Suomessa sitä ei usein tunnuta täysin ymmärtävän. Ei seuraa kannata pyörittää tavalla, joka vaikuttaa puuhastelulta, koska puuhastelu kiinnostaa vain harvoja.

Ja ei mulla ainakaan oo mitään tarvetta aina väännellä asioita jotenkin näyttämään huonolta. Toivon PK:n menestystä, koska oon itekin asunut Vantaalla ja suomifutis hyötyis siitä, että liigassa pelais joukkueita, joiden on edes teoriassa mahdollista saada paljon katsojia otteluihinsa. Toivon, että Vantaalle saatais liigajoukkue. Sen takia tätäkin topikkia käyn ajoittain lukemassa ja oon jopa käyny tsiigaamassa PK:n matseja.

Ei siinä mitään, jos asiallisesti kysytään, mutta joka viestissä annat ymmärtää, että seurassa puuhastellaan. Perusteet tälle ovat melkoisen heppoisia. Jätä vihjailut puuhastelusta väliin ja vastauksetkin voivat keskittyä muihin asioihin.

Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 35

Siirry: