FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.11.2025 klo 20:52:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1] 2 ... 22

Kirjoittaja Aihe: Turun piirin Kutonen 2012  (Luettu 59860 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
wesa

Poissa Poissa

: 23.12.2011 klo 22:44:31

Kolme joukkuetta jo ilmottautunut! Mites on onko mitään tornareita kuulunut uusista joukkueista? Yhdestä olen huhuja kuullut eli peimari united olis tulossa pelamaan miesten peleihin http://www.peimariunited.com/joukkueet.php
« Viimeksi muokattu: 04.05.2012 klo 17:26:41 kirjoittanut wesa »
natte47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #1 : 23.12.2011 klo 23:34:19

Mitkä joukkueet ilmoittautunut?
Hade

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 24.12.2011 klo 00:23:24

Mitkä joukkueet ilmoittautunut?

http://resultcode.fi/sarjat/piiri_nayta_sarjailmoittautumiset.php?piiri_id=100004&sk_id=100094&laji_id=1
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit

Vastaus #3 : 25.12.2011 klo 14:43:05

Mites on onko mitään tornareita kuulunut uusista joukkueista? Yhdestä olen huhuja kuullut eli peimari united olis tulossa pelamaan miesten peleihin http://www.peimariunited.com/joukkueet.php

Jep pallopiiri-lehdessäkin peimari united haki pelaajia ensi kaudelle uuteen kutosessa aloittavaan joukkueeseen eli siltä vahvasti vaikuttaa että olisivat tulossa. Entä miten ÅCF:n kakkosjoukkue, josta puhuttiin jossain vaiheessa että saattavat perustaa kakkostiimin ens kaudelle kutoseen?
Tumu-Humu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ÅCF

Vastaus #4 : 25.12.2011 klo 15:01:37

Lainaus käyttäjältä: vitonen link=topic=132858.msg6313208#msg6313208
Entä miten ÅCF:n kakkosjoukkue, josta puhuttiin jossain vaiheessa että saattavat perustaa kakkostiimin ens kaudelle kutoseen?

http://acfturku.nettisivu.org/uutinen-48/
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 29.12.2011 klo 09:24:14

Mahtaakohan Salosta olla vielä ensikaudellakin 3 joukkuetta kutosessa? Uusia joukkueita tuskin tulee ja W3:sen tulevaisuus näyttää vieläkin epävarmemmalta kuin ennen tätä kautta. Joukkueen vetäjäkin siirtyä W2:sen valmennukseen mukaan, kun ei jaksanut enää sitä että joka matsiin pitää väkisin porukkaa raapia kasaan jostain.
Tumpero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, TPS TV, Casa

Vastaus #6 : 29.12.2011 klo 11:04:52

Mahtaakohan Salosta olla vielä ensikaudellakin 3 joukkuetta kutosessa? Uusia joukkueita tuskin tulee ja W3:sen tulevaisuus näyttää vieläkin epävarmemmalta kuin ennen tätä kautta. Joukkueen vetäjäkin siirtyä W2:sen valmennukseen mukaan, kun ei jaksanut enää sitä että joka matsiin pitää väkisin porukkaa raapia kasaan jostain.

Viimeistään joulukuun aikana piti löytyä uusi vetäjä, että vähän huonolta näyttää kieltämättä. Olisihan tuossa koko alkutalvi aikaa etsiä valmentaja, mutta ainaki viimeksi kun kysyin asiasta niin deadline oli tämän vuoden loppu. Sääli, sillä pelaajia varmaankin riittäisi tulevalle kaudelle.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 29.12.2011 klo 11:13:28

Viimeistään joulukuun aikana piti löytyä uusi vetäjä, että vähän huonolta näyttää kieltämättä. Olisihan tuossa koko alkutalvi aikaa etsiä valmentaja, mutta ainaki viimeksi kun kysyin asiasta niin deadline oli tämän vuoden loppu. Sääli, sillä pelaajia varmaankin riittäisi tulevalle kaudelle.
Ala itse vetämään tuota? :D

Mitä siinä tarvitsee tehdä? Säilyttää pelipaitoja ja sopia mihin aikaan ollaan paikalla ennen matseja. Treenitkin on pelailua, missä mitään koutsia ei edes tarvita.

Itsekin voisi ruveta, jos hermo kestäisi sen että osa pelaajista on niin paskoja ettei osaa edes perusasioita futiksesta. :D
Tumpero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, TPS TV, Casa

Vastaus #8 : 29.12.2011 klo 11:20:13

Ala itse vetämään tuota? :D

Jo varmaan 5 vuotta joukkueessa pelanneena on saanut läheltä tietenkin seurata tuota toimintaa ja kyseessä on sen verran vaativa homma erityisesti tämän W3:n joukkueen kanssa, että arvostan sitä joka tuohon lähtee. Itse en siihen pystyisi ja vielä kun kaikkiin peleihin ei tule itse millään pääsemään niin kyllä siihen nyt tarvisi jonkun motivoituneen valmentaja-alun. Paskoista futaajista huolimatta, olisihan tuo homma sinulle NOFXAK selkeää EOM:ää edellisiin valmentajapesteihin verrattuna. :)
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 29.12.2011 klo 11:23:58

Paskoista futaajista huolimatta, olisihan tuo homma sinulle NOFXAK selkeää EOM:ää edellisiin valmentajapesteihin verrattuna. :)
Paskan vitut olisi! :D

Kyllä 15-16 vuotiaiden tyttöjen valmentaminen 18-vuotiaana tullee pysymään koko loppuelämän huikeimpana valmennuskokemuksena! :D
Tumu-Humu

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 29.12.2011 klo 11:39:32

Kyllä 15-16 vuotiaiden tyttöjen valmentaminen 18-vuotiaana tullee pysymään koko loppuelämän huikeimpana valmennuskokemuksena! :D

Uran kohokohta oli kun valvoit että kaikki käyvät suihkussa treenien jälkeen Ylos
Vlad Kepes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi

Vastaus #11 : 29.12.2011 klo 21:26:09

:D Vaadin raporttia!
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 30.12.2011 klo 06:37:42

:D Vaadin raporttia!
Sanotaan nyt vaikka niin että huippuhetket eivät niinkään olleet jalkapallokentällä. :D
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 30.12.2011 klo 16:19:21

Täällä taas! Tiedä sitten, onko tämä hyvä vai paha.. No, joka tapauksessa Turun Palloveikot tulee ensi kaudella pelaamaan kutosta. Joukkueen kasaamisessa ollaan päästy jo aika pitkälle, vaikka heikon viime kauden jälkeen menetyksiä tulikin. Paltsareiden entisistä A-junnuista muutama sälli jatkaa luultavasti meillä pelailua ja tämän lisäksi ollaan saatu muutama muukin uusi peluri.

Treenit lähtevät pyörimään tammikuun puolella. Tosin, ollaan käyty läpi talvenkin silloin tällöin höntsäämässä sisällä futsalia sekä ulkona pienpelejä. Treenimatseja toivottavasti päästään pelaamaan mahd. paljon, joten jos joku kaipaa vastustajaa, niin yv:llä yhteyttä vaan. Uudet pelimiehetkin toivotamme edelleen tervetulleiksi treeneihin!

Kausi käyntiin! ;)
Vlad Kepes

Poissa Poissa

Vastaus #14 : 30.12.2011 klo 16:25:18

Odotan jo innolla että pääsee koskemaan palloon! Ylos
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 30.12.2011 klo 16:43:21

Odotan jo innolla että pääsee koskemaan palloon! Ylos

Edit. Jaa, tämä harjoitusvuoroasia onkin kai vaan joku väärinkäsitys.. Katsotaan mitä tapahtuu.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2012 klo 19:21:38 kirjoittanut WhiteHart »
Vlad Kepes

Poissa Poissa

Vastaus #16 : 30.12.2011 klo 17:01:22

Eli nyt vaan kaikki valot päälle, kämpän lämmitys maksimiin ja auto pyörimään tyhjäkäynnillä 24/7 pihalla, että saadaan ilmastonmuutosta vauhditettua. >:(
hakanar

Poissa Poissa

Vastaus #17 : 31.12.2011 klo 20:18:25

Jo varmaan 5 vuotta joukkueessa pelanneena on saanut läheltä tietenkin seurata tuota toimintaa ja kyseessä on sen verran vaativa homma erityisesti tämän W3:n joukkueen kanssa, että arvostan sitä joka tuohon lähtee. Itse en siihen pystyisi ja vielä kun kaikkiin peleihin ei tule itse millään pääsemään niin kyllä siihen nyt tarvisi jonkun motivoituneen valmentaja-alun. Paskoista futaajista huolimatta, olisihan tuo homma sinulle NOFXAK selkeää EOM:ää edellisiin valmentajapesteihin verrattuna. :)

Kiitoksia Tumperolle myötätunnosta W3 pestiä kohtaan. tosiaan 7 vuotta pyörittelin NOFXAKin väittämää "helppoa" joukkuetta.
Itse olen homman helppoudesta erimieltä.Yksin kaikkien asioiden hoitamisessa menee tosiaan paljon aikaa, joista tuskin NOFXAK edes tietää
mitä kaikkea harrastefutiksen vetäminenkin vaatii ;)
Joka tapauksessa W3:sen kohtalo sinetöitynee tammikuun ekalla viikolla. On täysin mahdollista joukkueen jatkaminen. Itse olen tukemassa hanketta.
Lisäksi mitä tulee paskoihin pelaajiin, niin onhan niitä W3:sta lähtenyt jopa SATOn "taitavaan" joukkueeseen.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #18 : 31.12.2011 klo 22:33:04

Kiitoksia Tumperolle myötätunnosta W3 pestiä kohtaan. tosiaan 7 vuotta pyörittelin NOFXAKin väittämää "helppoa" joukkuetta.
Itse olen homman helppoudesta erimieltä.Yksin kaikkien asioiden hoitamisessa menee tosiaan paljon aikaa, joista tuskin NOFXAK edes tietää
mitä kaikkea harrastefutiksen vetäminenkin vaatii ;)
Joka tapauksessa W3:sen kohtalo sinetöitynee tammikuun ekalla viikolla. On täysin mahdollista joukkueen jatkaminen. Itse olen tukemassa hanketta.
Lisäksi mitä tulee paskoihin pelaajiin, niin onhan niitä W3:sta lähtenyt jopa SATOn "taitavaan" joukkueeseen.
Hiukan nyt kärjistin asioita tuossa, eikä kannata niin vakavasti ottaa. Tottakai on paljon hommia ja sen takia olisikin hyvä että yhden ihmisen ei kaikkea tarvitsisi tehdä.

Itsekin muutaman matsin W3:ssa pelanneena, meni todellakin hermot sellaiseen kun jätkä esim muurissa väistää palloa yms aivan perusasioiden puutteeseen, minkä pitäisi olla jo 10-vuotialla hallussa. Toki 6 divari on alin mahdollinen kilpasarja ja ymmärrän että siellä on tällaisia janareita, mutta sen vuoksi en itse siellä olekaan mukana. Myöskin poikkeuksia löytyy ja kutosen taso on viime vuosina noussut selkeästi kärjen osalta. Ei W3:stakaan SaToon moneen aikaan ole ketään tullut. Nuo pari jannuakin ketä sieltä tulivat olivat siellä vain höntsäilemässä, kun mitään muutakaan joukkuetta ei silloin ollut, jos tosissaan ei halunnut harjoitella.
hakanar

Poissa Poissa

Vastaus #19 : 01.01.2012 klo 11:26:07

Hiukan nyt kärjistin asioita tuossa, eikä kannata niin vakavasti ottaa. Tottakai on paljon hommia ja sen takia olisikin hyvä että yhden ihmisen ei kaikkea tarvitsisi tehdä.

Itsekin muutaman matsin W3:ssa pelanneena, meni todellakin hermot sellaiseen kun jätkä esim muurissa väistää palloa yms aivan perusasioiden puutteeseen, minkä pitäisi olla jo 10-vuotialla hallussa. Toki 6 divari on alin mahdollinen kilpasarja ja ymmärrän että siellä on tällaisia janareita, mutta sen vuoksi en itse siellä olekaan mukana. Myöskin poikkeuksia löytyy ja kutosen taso on viime vuosina noussut selkeästi kärjen osalta. Ei W3:stakaan SaToon moneen aikaan ole ketään tullut. Nuo pari jannuakin ketä sieltä tulivat olivat siellä vain höntsäilemässä, kun mitään muutakaan joukkuetta ei silloin ollut, jos tosissaan ei halunnut harjoitella.

Jos ottaisin vakavasti, niin en olisi minäkään näissä touhuissa mukana. Kyllä nää alasarjojen pelailut vielä 3divari mukaan lukien ovat sen verran harrastesarjoja, ettei niiden takia kannata stressata.
Ja ei tosiaankaan kannata pelailla joukkueessa jossa ei viihdy. Onneksi on vaihtoehtoja kaikentasoisille pelaajille. Juuri siksi W3 aikanaan perustettiinkin.
FCH77

Poissa Poissa

Vastaus #20 : 13.01.2012 klo 16:05:48

FC Halikko ottais treenimatseja jos jollekkin kelpaa. Yhtydenotot yksitysviestinä, tänne tai suoraan luuriin 046-8465793.

Toni Niemelä
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #21 : 13.01.2012 klo 16:32:11

Mitäs vittua, ilmottautumisaika päättyy/päättyi tänään ja kutosessa on vain nämä joukkueet? Yksilohkoinen kutonenko tänä vuonna?

AC Sauvo 2    
AU    
FC Halikko    
FC KyPS    
Lieto 2
LTU 3    
Pamaus    
Peimari Utd    
Ponteva    
RaiFu
Torre Calcio    
TuWe III    
Wilpas 3

Lisäksi vielä ÅIFK3 ilmeisesti luopuu vitosen paikastaan, niin yksi joukkue nousee vitoseen näistä.

Missä BFB, TaaJä, Sovo2, FC Koivu yms yms?
« Viimeksi muokattu: 13.01.2012 klo 16:38:15 kirjoittanut NOFXAK »
Tumu-Humu

Poissa Poissa

Vastaus #22 : 13.01.2012 klo 16:33:00

Mitäs vittua, ilmottautumisaika päättyy/päättyi tänään ja kutosessa on vain nämä joukkueet? Yksilohkoinen kutonenko tänä vuonna?

AC Sauvo 2    
AU    
FC Halikko    
FC KyPS    
Lieto 2
LTU 3    
Pamaus    
Peimari Utd    
Ponteva    
RaiFu
Torre Calcio    
TuWe III    
Wilpas 3

Kutosen ilmoittautuminen päättyy vasta tammikuun lopussa.

Edit: tarkka ajankohta 27.1. klo 14
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 13.01.2012 klo 16:35:16

Kutosen ilmoittautuminen päättyy vasta tammikuun lopussa.

Näinpä. Ja tunnetusti jengit ilmoittautuvat sarjaan viime tingassa/myöhässä. Meillä on huomenna saunailta/palaveri, tämän jälkeen ollaan viisampia tulevan kauden suhteen. Tosin, melko varmasti voin sanoa, että Paltsarit pelaavat ensi kaudella.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #24 : 13.01.2012 klo 16:40:29

Näinpä. Ja tunnetusti jengit ilmoittautuvat sarjaan viime tingassa/myöhässä. Meillä on huomenna saunailta/palaveri, tämän jälkeen ollaan viisampia tulevan kauden suhteen. Tosin, melko varmasti voin sanoa, että Paltsarit pelaavat ensi kaudella.
Ok, eli hätäilin turhaan! :D

Ilmeisesti vitonen-kolmonen päättyi vain tänään?

Sivuja: [1] 2 ... 22

Siirry: