FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.10.2025 klo 18:01:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 155 [156] 157 ... 189

Kirjoittaja Aihe: Peliasut  (Luettu 372182 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hisingen

Poissa Poissa

Vastaus #3875 : 08.10.2011 klo 22:23:47

Kyllä tämä on ollut muhimassa jo jonkin aikaa. Laajennan hankintojani Ruotsiin.
Kävin aamupäivällä netissä tutkimassa Ruotsin bussiaikatauluja sovittaakseni menoni sinne. Hienosti sopivat bussien kulkuajat. Aion ensimmäisen asun käydä ostamassa paikan päällä.

Jos perse kestää niin Värtahamnenista lähtee Silja Linen busseja aina Göteborgiin asti. Paikalliseen Finlandia Pallo AIF:iin yhteyttä ja samalla Sisuradion toimitukseen.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3876 : 08.10.2011 klo 23:39:54

Jos perse kestää niin Värtahamnenista lähtee Silja Linen busseja aina Göteborgiin asti. Paikalliseen Finlandia Pallo AIF:iin yhteyttä ja samalla Sisuradion toimitukseen.
Olen ajanut junalla Tukholman Centralstationilta mm. Kööpenhaminaan, Osloon, Bodeniin ( Bodeniin ei enää henkilöliikennettä) kahtakin kautta - nimittäin Gävlen,  Sundsvallin, Härnosandin ja Sållefteån sekä Gävlen, Ljusdalin, Bollnäsin, Ången ja Bräcken kautta. Göteborgiin, Katrineholmiin, Eskilstunaan, Hälleforsnäsiin, Hampuriin, josta edelleen Muncheniin, Uppsalaan, Sundsvallliin, josta laivalla Vaasaan, Trondheimiin Sudsvallin ja Östersundin kautta, sekä Bodenin kautta Haaparantaan, kun vielä henkilöliikennettä oli. Kerran olen ajanut viikonloppubussilla Haaparannasta Tukholmaan. Kerran tulin junalla Munchenista ensin Hampuriin, jossa vaihdoin Osloon menevään junaan. Vaihdoin Göteborgissa Bodeniin menevään junaan, joka ei ajanut Tukholman kautta, vaan Hallsbergista, Örebron ja Avestan kautta Bollnäsiin ja edelleen Bodeniin. Bodenista jouduin ottamaan taksin, jolla huristelin Kemiin, jossa vaihdoin junaan ja kotiin, tosin Oulussa oli vielä junanvaihto. Olen muutamalla muullakin reitillä vielä junalla ajanut Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Ja täysin omin nokkineni ilman matkaseuraa. Näin oppii parhaiten paikkoja tuntemaan ja lisäksi muistan kaikki paikat, missä olen yhdenkin kerran käynyt.
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #3877 : 09.10.2011 klo 11:53:47

Hampuriin, jossa vaihdoin Osloon menevään junaan.

Mitä kautta tämä menee?

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #3878 : 09.10.2011 klo 11:55:21

Mitä kautta tämä menee?
:D
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3879 : 09.10.2011 klo 12:45:01

Mitä kautta tämä menee?
Yöjunalla tulin Baijerista Hampuriin, jossa Hauptbahnhofilla vaihdoin Kööpenhaminan ja Göteborgin kautta Osloon menevään junaan. Jouduin Göteborgissa vaihtamaan Norrbotteniin menevään junaan. Olen toki mennyt Göteborgista Saksaan myös laivalla Stena linella.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3880 : 13.10.2011 klo 10:57:58

Tästä päivästä 5 vuotta sitten tein Myllykoskelle matkan, josta tuli Saviniemessä täydellinen pannukakku. Se oli kuin alkuräjähdys asuhankinnoille. Tosin muutama ensimmäinen kuukausi oli aika maltillista, mutta kun seuraavana keväänä sain ensin HJKn ja kuukautta myöhemmin kuuluisaksi tulleen Jaron, niin touhu pääsi täyteen vauhtiin. Juuri tähän aikaan 5 vuotta sitten olin Myllykoskella.
Jalkapalloministeri

Poissa Poissa

Vastaus #3881 : 17.10.2011 klo 08:53:11

Uusimmassa Aku Ankassa (41/2011) on tarina Iines Ankka - Kelmien kauhu. Tarinassa maailman suurimman kilpailuasukokoelman omistajalta on alkanut kadota peliasuja. Paidat sijaitsevat tyylikkäästi vitriineissä, ja keräilijällä on pienet viikset. Peliasujen sijasta tarinan keräilijä pukeutuu smokkiin. Muuten kasvonpiirteet, kampaus, pituus jne. kaikki ovat kuin suoraan Tapsan kuvista. Esimerkiksi lehden sivun 15 kuvista näkee, että mies on kuin ilmetty Tapsa.

Voiko kyseessä olla vain sattuma? Maailmalla ei kuitenkaan ole kovin montaa laajan peliasukokoelman omaava miestä. Sarjakuvan henkilö on minusta liiaksi Tapsan näköinen jotta koko juttu voisi olla vain piirtäjän mielikuvistusta. Oletko Tapsa itse lukenut tarinan, mitä mieltä olet asiasta? Tarinan on piirtänyt Daniel-niminen henkilö, kyseessä saattaisi olla jokin ruotsalainen. Siellähän Tapsan harrastus jo tiedetään.
Jalkapalloministeri

Poissa Poissa

Vastaus #3882 : 17.10.2011 klo 09:28:30

Lisäsin kuvafoorumille skannauksen kyseisestä lehdestä, jos vaikka joku ei sitä onnistu helposti lukemaan.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3883 : 17.10.2011 klo 09:51:33

Uusimmassa Aku Ankassa (41/2011) on tarina Iines Ankka - Kelmien kauhu. Tarinassa maailman suurimman kilpailuasukokoelman omistajalta on alkanut kadota peliasuja. Paidat sijaitsevat tyylikkäästi vitriineissä, ja keräilijällä on pienet viikset. Peliasujen sijasta tarinan keräilijä pukeutuu smokkiin. Muuten kasvonpiirteet, kampaus, pituus jne. kaikki ovat kuin suoraan Tapsan kuvista. Esimerkiksi lehden sivun 15 kuvista näkee, että mies on kuin ilmetty Tapsa.

Voiko kyseessä olla vain sattuma? Maailmalla ei kuitenkaan ole kovin montaa laajan peliasukokoelman omaava miestä. Sarjakuvan henkilö on minusta liiaksi Tapsan näköinen jotta koko juttu voisi olla vain piirtäjän mielikuvistusta. Oletko Tapsa itse lukenut tarinan, mitä mieltä olet asiasta? Tarinan on piirtänyt Daniel-niminen henkilö, kyseessä saattaisi olla jokin ruotsalainen. Siellähän Tapsan harrastus jo tiedetään.
En ole lukenut Aku Ankkaa kymmeniin vuosiin, mutta täytyy tuota tutkailla.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3884 : 17.10.2011 klo 10:08:09

Ensi kuussa saan Litmasen asun. Vihdoinkin sekin on tulossa. Herkkua forumilaisille mahan täydeltä.

Facebook-käyttäjätilin lopetan vielä tällä viikolla. Jos kanttini kestää, menen vielä tänään iltapäivällä kirjaston koneella ilmoittamaan Facebookille irtisanoutumusesta. Kännykän netillä se ei onnistu, koska käyttäjäasetuksia ei edes saa näkyviin, saati sitten tekemään muutoksia. Siinä lienee 2 viikon irtisanoutumisaika, jolloin ei pidä kirjautua sisään koko naamakirjaan.

Olen osan peliasukuvista jo hävittänyt Facebookista runsas viikko sitten. Koetan hävittää kuvat ensin ja sen jälkeen kirjoittamanii viestit koetan tuhota. Vasta näiden toimenpiteiden jälkeen suoritan varsinaisen irtisanoutumisen. Kuviani on Facebookista sitten turhaa etsiä. Kuvia löytyy muilta tahoilta edelleen.

Olen viime aikoina ollut vähän aikaansaamaton ottamaan kuvia asuistani.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3885 : 17.10.2011 klo 10:13:29

Lisäsin kuvafoorumille skannauksen kyseisestä lehdestä, jos vaikka joku ei sitä onnistu helposti lukemaan.

Hauska juttu oli Aku Ankassa.
Olen toki asuistani kirjoitellut muutamalle ruotsalaiselle sivulle.
Balla

Poissa Poissa

Vastaus #3886 : 17.10.2011 klo 12:21:58

Irtisanoutumisaika :D
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3887 : 17.10.2011 klo 14:18:44

Irtisanoutumisaika :D
Eikös ole 14 vrk. Ainakin Facebook-topicissa kirjoittelivat parisen viikkoa sitten. Sinne ei välillä pidä mennä, koska uloskirjautuminen keskeytyy.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3888 : 17.10.2011 klo 14:20:52

Jonkun viikon kuluttua sitten Litti päällä. Se odottaa jo minua. Varmistin sen tänä aamuna.
Naamis+

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armada tietää missä asut

Vastaus #3889 : 17.10.2011 klo 14:22:02

Tapsalle Ylos
Kuriton laitapakki

Poissa Poissa

Vastaus #3890 : 17.10.2011 klo 23:10:47

Jonkun viikon kuluttua sitten Litti päällä. Se odottaa jo minua. Varmistin sen tänä aamuna.

Et kai taas "jekuta" muita. Kuvia sitten kehiin.
Neulainen Jerkunen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC

Vastaus #3891 : 17.10.2011 klo 23:21:56

Luotan Tapsaan sataprosenttisesti.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3892 : 18.10.2011 klo 08:36:29

Et kai taas "jekuta" muita. Kuvia sitten kehiin.
Ei nyt jekuteta, vaikka Miiga tämän ideoi muutama vuosi sitten.
Olin eilen yhteydessä HJKn toimistolle tai kyseinen henkilö oli Latviassa, joten puhelukin meni Riikaan. Hän oli matkalla Barcelonaan Eurocupin otteluun.
Kuva tulee Flickr:iin, kunhan olen tehnyt tämän syyskierroksen. Käyn ainakin 5llä paikkakunnalla kuukauden kuluttua.
Minulla on muuten kuvaamatta vielä toissakesäisiäkin hankintoja. Vanhin vielä kuvaamaton asu on hankittu kesällä 2007. Se on vain jostakin syystä jäänyt kaappiin. Esim. pari viikkoa sitten kuvaamani Jaron treenicollegen sain jo tammikuussa 2008, mutta nyt vasta otin kuvat. Ei kuvaaminen aina noudata hankinta-aikaa.
Viime keväänä hakemani Lahden asu ei ole ollut yhtään kertaa päällä paitsi mitä otin kuvat huhtikuussa. Ei menneenä kesänä moni muukaan asu päälle päässyt. Vanhoista asuista TP-47 pääsi taas päälleni.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3893 : 18.10.2011 klo 08:40:13

Brassikeräilijä kyseli taas eilen asuja, mutta tällä kertaa annoin seuraavanlaisen vastauksen:
"Now I don't have new shirts!"
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #3894 : 18.10.2011 klo 14:45:49

Facebook-käyttäjätilin lopetan vielä tällä viikolla. Jos kanttini kestää, menen vielä tänään iltapäivällä kirjaston koneella ilmoittamaan Facebookille irtisanoutumusesta.

Jokin aika sitten uutisoitiin, että Facebook säilyttää irtisanoutuneen käyttäjän tiedot ja merkinnät, todennäköisesti ikuisesti.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3895 : 18.10.2011 klo 14:58:31

Jokin aika sitten uutisoitiin, että Facebook säilyttää irtisanoutuneen käyttäjän tiedot ja merkinnät, todennäköisesti ikuisesti.
Näinhän ne tekevät kaikilla forumeilla ehkä tilastoja varten.
shanks

Poissa Poissa

Vastaus #3896 : 18.10.2011 klo 18:45:52

Kannattaa sitten varoa mustankippeitä kommentteja täälläkin.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3897 : 18.10.2011 klo 19:12:37

Kannattaa sitten varoa mustankippeitä kommentteja täälläkin.
Totta mooses! Lainaan Paavo Lipposen fraasia.
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #3898 : 20.10.2011 klo 22:01:53

Saa nähdä, minkälainen "Litmas-pumaska" tällä kertaa tästä Tapsan asun metsästämisestä kehkeytyy.
Tapsa

Paikalla Paikalla

Vastaus #3899 : 20.10.2011 klo 22:20:32

Saa nähdä, minkälainen "Litmas-pumaska" tällä kertaa tästä Tapsan asun metsästämisestä kehkeytyy.
Kyllä se homma hoituu nyt, kun olen asiat Klubin kanssa sopinut.
Oletkos käynyt katsomassa minun kuva-albumiani Flickrissä. Siellä olen SJKn treeniasu päällä. Linkkejä kuviin löydät edellisiltä sivuilta. En viitsi aina linkkiä uudestaan kirjoittaa.

Sivuja: 1 ... 155 [156] 157 ... 189

Siirry: