FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.10.2025 klo 07:00:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 156 [157] 158 ... 189

Kirjoittaja Aihe: Peliasut  (Luettu 372180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3900 : 24.10.2011 klo 13:08:58

3n viikon kuluttua alkaa ns. urakkaviikko. Lähes joka päivä johonkin toimistoon asun hakuun. Joillekin päiville sattuu käynnit useallakin toimistolla. Maanantaina aloitan "kettutarhalta" ts. seura käyttää logossaan kettua. Tiistaina suuntaan Satakuntaan. Keskiviikkona näillä näkymin Kuopioon. Kuopio voi vielä vaihtua toiseksi, koska Kuopion reissu ei ole hankinta-, vaan pupellusmatka. Torstaina lähden Kupittaalle.
waswas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Bingo Boys

Vastaus #3901 : 24.10.2011 klo 13:12:16

3n viikon kuluttua alkaa ns. urakkaviikko. Lähes joka päivä johonkin toimistoon asun hakuun. Joillekin päiville sattuu käynnit useallakin toimistolla. Maanantaina aloitan "kettutarhalta" ts. seura käyttää logossaan kettua. Tiistaina suuntaan Satakuntaan. Keskiviikkona näillä näkymin Kuopioon. Kuopio voi vielä vaihtua toiseksi, koska Kuopion reissu ei ole hankinta-, vaan pupellusmatka. Torstaina lähden Kupittaalle.
Mukavia nämä "tietovisat" saa vähän pähkinää purtavaksi ja muut foorumistit "mustan kipeiksi", kun arvaa oikein.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3902 : 26.10.2011 klo 12:19:08

Huomasin, että ainakin 2 varaamaani asua on mennyt muualle ts. toiselle forumilaiselle. Se saattaapi kolahtaa forumilaisen omille kintuille Moni seura on luvannut vahingon panna kiertämään. Nämä ovat tapahtuneet parin vuoden aikana. Se vituttaa minua niin paljon, ettei millään ole mitään väliä. Tämä vitutus on purkautumassa uusiin hankintoihin aikamoisella voimalla. Tänään ovat puhelinlangat olleet tosi kuumina, kun viha on alkanut purkautua.
Tässä on toistumassa tilanne, joka hiilestytti minut
  kesäkuun lopulla 2008.
Silloin seinäjokelaisen Pekka Lehtisen kateus aiheutti minulta adrenaliiniryöpyn.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2011 klo 12:45:42 kirjoittanut Tapsa »
AllanMesörs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS

Vastaus #3903 : 26.10.2011 klo 15:29:45

Ai setämiehellä on nykyään jo yksinoikeus peliasuihin. Kai olet jo valittanut Tuomioistuimeen ja Poliisilaitokselle? Minkälaista Tuomiota odotat? "Ylos"
Kuriton laitapakki

Poissa Poissa

Vastaus #3904 : 26.10.2011 klo 15:58:04

Minä en ole oikein pysynyt kärryillä, ketkä kaikki ovat olleet Tapsalle kateellisia. Vaadinkin luotavaksi ns. salaista kateuslistaa, joka kiertää forumilla hetken, mutta tuhotaan välittömästi sen jälkeen.
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #3905 : 26.10.2011 klo 20:14:50

Ai setämiehellä on nykyään jo yksinoikeus peliasuihin.

Seuraavan kerran kun sinua etuillaan kaupan jonossa, niin pysyt sitten hiljaa?
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #3906 : 26.10.2011 klo 23:06:17

Vaadin perinpohjaisen selvityksen siitä miten peliasu varataan ja miten se voi sen jälkeen lipsahtaa seuroilta jonkun toisen haltuun.
shanks

Poissa Poissa

Vastaus #3907 : 26.10.2011 klo 23:10:18

Onneksi näitä adrenaliiniryöppyjä ei kovin usein satu.
Neulainen Jerkunen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC

Vastaus #3908 : 26.10.2011 klo 23:15:37

Huomasin, että ainakin 2 varaamaani asua on mennyt muualle ts. toiselle forumilaiselle.

Nimiä "tiskiin"!

Oliko Litmasen asu näiden "varastettujen" asujen joukossa?
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3909 : 27.10.2011 klo 07:13:40

Nimiä "tiskiin"!

Oliko Litmasen asu näiden "varastettujen" asujen joukossa?
Ei ollut Litmasen asusta kyse. Toinen oli nimetön alasarjalaisen asu.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3910 : 27.10.2011 klo 07:36:34

Vaadin perinpohjaisen selvityksen siitä miten peliasu varataan ja miten se voi sen jälkeen lipsahtaa seuroilta jonkun toisen haltuun.
Kyllä asu voi toiselle mennä, jos seuran taholla ollaan vähänkin huolimattomia, tai asiaa on hoitanut syystä tai toisesta useampi henkilö, eikä joku tiedä, kuka on asun varannut.
Minulle on sattunut puolenkymmentä tällaista tapausta muutaman vuoden aikana.
Yhden asun viime kesänä seuran manageri vei joukkueenjohtajalle minulle lähetettäväksi. Odotin kolme kuukautta. Ei kuulunut eikä näkynyt. Kysyin kolmen kuukauden kuluttua uudelleen managerilta. Hän otti joukkueenjohtajalta selvää ja selvisi, että joukkueenjohtaja oli hävittänyt koko asun. Ehkä antanut jollekin toiselle. Manageri lupasi lähettää itse, mutta ei ole kuulunut. Ensi viikolla pitää taas soitella, mikä on tilanne, kunhan koululaisten syyslomat ovat ohi. Lisäksi hänen poikansa pelaa Veikkausliigassa, joten odotan myös Liigan päättymistä.

Toinen tapaus oli vuosi sitten, jolloin asun piti lähteä minulle vielä samalla viikolla ja oli toimistolla valmiina. Tätä ei koskaan tullut, enkä saanut henkilöä enää kiini.

Kolmas tapaus oli myös vuosi sitten ja tämä asu meni jostain syystä toiselle futisforumilaiselle. Se selvisi vasta muutama viikko sitten.

Neljäs tapaus oli kaksi vuotta sitten, jolloin seuran huoltaja lupasi laittaa uuden asun. Ei tullut, enkä saanut henkilöä enää kiinni. Myöhemmin huomasin asun menneen samalle futisforumilaiselle, josta mainitsin aikaisemmassa tapauksessa.

A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #3911 : 27.10.2011 klo 10:08:39

Kolmas tapaus oli myös vuosi sitten ja tämä asu meni jostain syystä toiselle futisforumilaiselle. Se selvisi vasta muutama viikko sitten.

Neljäs tapaus oli kaksi vuotta sitten, jolloin seuran huoltaja lupasi laittaa uuden asun. Ei tullut, enkä saanut henkilöä enää kiinni. Myöhemmin huomasin asun menneen samalle futisforumilaiselle, josta mainitsin aikaisemmassa tapauksessa.

Miten nämä tapaukset selvisivät sinulle?
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #3912 : 27.10.2011 klo 10:17:36

Mitä vittua minä juuri luen...
waswas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Bingo Boys

Vastaus #3913 : 27.10.2011 klo 10:46:16

Kyllä asu voi toiselle mennä, jos seuran taholla ollaan vähänkin huolimattomia, tai asiaa on hoitanut syystä tai toisesta useampi henkilö, eikä joku tiedä, kuka on asun varannut.
Minulle on sattunut puolenkymmentä tällaista tapausta muutaman vuoden aikana.
Yhden asun viime kesänä seuran manageri vei joukkueenjohtajalle minulle lähetettäväksi. Odotin kolme kuukautta. Ei kuulunut eikä näkynyt. Kysyin kolmen kuukauden kuluttua uudelleen managerilta. Hän otti joukkueenjohtajalta selvää ja selvisi, että joukkueenjohtaja oli hävittänyt koko asun. Ehkä antanut jollekin toiselle. Manageri lupasi lähettää itse, mutta ei ole kuulunut. Ensi viikolla pitää taas soitella, mikä on tilanne, kunhan koululaisten syyslomat ovat ohi. Lisäksi hänen poikansa pelaa Veikkausliigassa, joten odotan myös Liigan päättymistä.
RoPS:lle Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3914 : 27.10.2011 klo 11:13:04

Miten nämä tapaukset selvisivät sinulle?
Tämä henkilö kuten moni muukin pitää omaa kuva-albumiaan, joten sieltähän se selvisi.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3915 : 27.10.2011 klo 11:15:14

RoPS:lle Ylos
Tässä tapauksessa kyseessä ei ole RoPS, vaan Piirisarjassa pelaava seura.
tallywagon

Poissa Poissa

Vastaus #3916 : 27.10.2011 klo 11:30:57

Tässä on toistumassa tilanne, joka hiilestytti minut
  kesäkuun lopulla 2008.
Silloin seinäjokelaisen Pekka Lehtisen kateus aiheutti minulta adrenaliiniryöpyn.

Kerroppa tästä lisää, mites teillä oikein meni Pekan kanssa sukset ristiin?
Max Gothenburg

Poissa Poissa

Vastaus #3917 : 27.10.2011 klo 12:48:02

Mitä vittua minä juuri luen...
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3918 : 27.10.2011 klo 13:40:31

Kerroppa tästä lisää, mites teillä oikein meni Pekan kanssa sukset ristiin?
Oli hänellä pelkkää kateutta. Ei siinä mitään muuta ollut. Minä kyllä jaksan muistuttaa niistä muutamista kateustapauksista vaikka kahdenkymmenen vuoden ajan aina sopivan paikan tullen.
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #3919 : 27.10.2011 klo 13:57:38

Oli hänellä pelkkää kateutta. Ei siinä mitään muuta ollut. Minä kyllä jaksan muistuttaa niistä muutamista kateustapauksista vaikka kahdenkymmenen vuoden ajan aina sopivan paikan tullen.

Miten tämä kateus ilmeni käytännössä?
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3920 : 27.10.2011 klo 14:13:00

Miten tämä kateus ilmeni käytännössä?
Sovimme asusta Huillan Hannun kanssa paria viikkoa aikaisemmin. Kävin Pietarsaaressa ja Kokkolassa juhannuksen jälkeen 2008. Paluumatkalla oli tarkoitus käydä ostamassa asu, kun Hannu oli sopinut Lehtisen kanssa asian valmiiksi. Hannu oli lomalla. Ei onnistunut Pekalla asun osto, valitettavasti. Jos tämän olisin tiennyt etukäteen, olisin ajanut aikaisemmalla junalla suoraan Mikkeliin, enkä olisi joutunut maksamaan kallista taksikyytiä Mikkelistä Otavaan. Taksikyyti oli 13 kmn matkalta yli 50 euroa. Jos olisin ollut aikaisemmin Mikkelissä, niin olisin päässyt bussilla kotiin.
Pekka oli ehkä unohtanut, mutta kaikki menee kateusotsikon alle.
Kyllä minä muistutin Huillan Hannulle Pekan kateudesta taas kerran vuosi sitten. Hannu myönsi, että näin tässä silloin on käynyt. Nythän tämä taas on kunnossa.
Pie-O-My

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty

Vastaus #3921 : 27.10.2011 klo 14:16:05

Tässä kävi Seinäjoella huono tuuri. En saanut Seinäjoella mitään. Huillan Hannu oli lomalla ja hänen tuuraajansa Lehtisen Pekka ei lähtenyt etsimään mitään. Hän lupasi alkuviikolla etsiä, mutta tulos oli nolla. Ehkä Hannu ei muistanut sanoa mitään Pekalle ja Pekka ei uskaltanut myydä. Tavaraa olisi ollut vaikka kuinka paljon. Toinen mahdollisuus on se, että Pekka oli minulle kateellinen. Sekös harmitti ja paljon. Ostin Seinäjoelta ainoastaan rautatieaseman kahviossa mukillisen jaffaa, kun ei innostanut mikään ja kirjoitin sähköpostin Hannulle.
Jokainen voi vain arvata, mitä tapahtuu, kun minun kiukkuni laantuu.
Silloin on "paholainen päästetty irti." Toisten kateus on minulla melkoinen "generaattori."
Nyt puran ja järjestelen Pietarsaaresta ja Kokkolasta ostamiani tavaroita.

:)

oho tosi hidas
« Viimeksi muokattu: 27.10.2011 klo 14:18:24 kirjoittanut Pie-O-My »
Balla

Poissa Poissa

Vastaus #3922 : 27.10.2011 klo 14:21:07

En tiedä näyttäytyykö lähes kaikki negatiiviset asiat Tapsan omassa maailmassa kateutena, mutta en vieläkään löytänyt tuosta mitään kateuteen viittaavaa.
MJ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jugadores del Käpylän Pallo, €uro-Klubi, Jam Tarts

Vastaus #3923 : 27.10.2011 klo 14:25:00

En tiedä näyttäytyykö lähes kaikki negatiiviset asiat Tapsan omassa maailmassa kateutena, mutta en vieläkään löytänyt tuosta mitään kateuteen viittaavaa.

Maailma on erilainen Tapsan silmin. :(
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #3924 : 27.10.2011 klo 14:27:49

:)

Löytyihän sieltä alkuperäinenkin artikkeli. Näytin Pekalle edellisenä kesänä ostamaani asua ja se saattoi tehdä Pekan kateelliseksi. Olen jonkun muunkin saanut kateelliseksi tästä samasta asusta. Nimittäin samana kesänä noin 3 viikkoa aikaisemmin olin TP-Seinäjoen asu päällä Mikkelin Rantakylän kentällä katsomassa
  Kolmosen ottelua SavU - MiKi. Siellä tuli entinen MPn pelaaja ja valmentaja Eero 'Allu' Karppinen kateelliseksi. Tästä samasta topicista löytyy myös kyseiseen aiheeseen liittyvää kirjoittelua runsaastikin.
Pari kuukautta sitten brasilialaiskeräilijä olisi halunnut tämän asun, koska hihassa on Hesburgerin mainos. Torjuin kuitenkin lähentelyt.

Sivuja: 1 ... 156 [157] 158 ... 189

Siirry: