Naamis+
Poissa
Suosikkijoukkue: Armada tietää missä asut
|
 |
Vastaus #4100 : 20.11.2011 klo 16:53:22 |
|
Jos olet Tapsa vedenpitävästi sopinut Klubin kanssa, että ostat Litmasen pelissä käytetyn paidan (ja vielä kohtuu suurella hinnalla), niin ei kun viranomaisiin yhteyttä. Jos olisit halunnut "lattiarätin", olisit varmasti ostanut sen paljon halvemmalla. Vaikuttaa siltä että Klubi on tietoisesti huijannut sinua, varsinkin kun olette ilmeisesti aiemmin asioineet samoissa merkeissä. Mediaa ja poliisia voisi kiinnostaa Suomen suurimman seuran petokset.
I SUPPORT TAPSA!
Sama. Tapsalle  Kusettaja-Klubille :keskari:
|
|
|
|
Conky
Poissa
|
 |
Vastaus #4101 : 20.11.2011 klo 20:14:49 |
|
Mulle oli tullut useita tarjouksia tuosta paidasta, mikäli myisin sen. Huomattava osa tarjouksista on tullut ulkomailta. Vastasin tarjoajille, että toistaiseksi paitaa en mihinkään lähetä.
Tapsa alkaa kuulostamaan jo ihan Nick Nevadalta 
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4102 : 20.11.2011 klo 21:14:19 |
|
Tapsa alkaa kuulostamaan jo ihan Nick Nevadalta  Pari tarjousta tuli Britanniasta. Toinen Edinburgista ja toinen Kilmarnockista. Lisäksi tuli Kanadasta ja Brasiliasta sekä pari Suomesta pääkaupunkiseudulta.
|
|
|
|
disko
Poissa
|
 |
Vastaus #4103 : 20.11.2011 klo 21:30:42 |
|
Uskomatonta puuhastelua klubilta. En kyllä yllättynytkään ole. Tapsan sinisilmäisyydelle 
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4104 : 21.11.2011 klo 08:52:04 |
|
Huomenna lähden Poriin. Menen ensin Jazzille ja sieltä menen PoPalle. Ajattelin laittaa Tampereen Pallo-Veikot päälle. TPVn punainen paita, jonka päälle TPVn pelaajienkin suosima retropusero. Minulla on muutaman seuran retro kaapissa. Vähän olen voinut vertailla eri seurojen retroja, kuinka seurat ovat logonsa sijoittaneet. Kyllähän näissä seurakohtaisia eroja on, vaikka peruspusero on kaikilla lähes sama. TPVn retro kuitenkin näistä on ehdoton ykkönen. Kaivan vielä TPVn piponkin päähän.
|
|
|
|
kurwaslobo
Poissa
Suosikkijoukkue: öly
|
 |
Vastaus #4105 : 21.11.2011 klo 10:07:27 |
|
Laitat kai pitkät housut sentään jalkaan vai shortseillako meinasit koko reissun pärjätä?
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4106 : 21.11.2011 klo 10:18:28 |
|
Shortsien käyttö tähän vuodenaikaan ei ole hyväksyttävissä. Shortseja ei voi käyttää edes saunareissulla, koska sauna sijaitsee taloryhmän toisessa päässä ja pihan halki pitää mennä saunaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.11.2011 klo 10:21:46 kirjoittanut Tapsa »
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4107 : 21.11.2011 klo 18:05:18 |
|
PoPalla käynti peruuntuu huomenna, mutta menen kuitenkin Jazzille. Jyväskylään piti mennä tänään, mutta Jyväskylä siirtyi keskiviikkoon, kun tänään olin sopinut parturin.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4108 : 21.11.2011 klo 18:09:25 |
|
Äskeistä viestiä lähettäessä, kännykkä heitti pihalle samanaikaisesti kun painoin "lähetä"-ruutua.
|
|
|
|
Silvennoinen
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & LPS
|
 |
Vastaus #4109 : 21.11.2011 klo 21:25:59 |
|
Äskeistä viestiä lähettäessä, kännykkä heitti pihalle samanaikaisesti kun painoin "lähetä"-ruutua.
Vittuako raportoit siitä Peliasu-topiciin.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #4110 : 21.11.2011 klo 21:57:07 |
|
Vittuako raportoit siitä Peliasu-topiciin.
Kultti-Tapsa saa kirjoittaa mitä haluaa, minne haluaa.
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #4112 : 21.11.2011 klo 23:18:02 |
|
Tapsa jää toiseksi. Tapsalla monta "lattiarättiä" kuten Litmasen hjk: fänipaita. Ja on vain yksi "monista".
|
|
|
|
roberto carlos
Poissa
Suosikkijoukkue: Brasilia, Suomi, Ilves, Mäntän Valo
|
 |
Vastaus #4113 : 21.11.2011 klo 23:20:47 |
|
Haluan vielä korostaa, että en pyri kilpailemaan Tapsan kanssa. Meillä on erityyppiset kokoelmat, Tapsa kerää suomalaisia paitoja ja minulla on ulkolaisia.
|
|
|
|
Conky
Poissa
|
 |
Vastaus #4114 : 21.11.2011 klo 23:23:25 |
|
Olen muuten havainnut Tapsan harrastavan sellaista "kieroilua" ja "nuoleskelua", että hän vaihtaa aina suosikkijoukkueensa nimeksi sen, minne on paitoja juuri lähdössä hankkimaan/ruinaamaan ja sitten joukkueen toimistolla vierailtuaan, unohtaa Tapsa suosikkinsa, kuin koira paskansa ja siirtyy seuraavan "uhrin" kimppuun  Onneksi töölössä tämä sumutus haistettiin jo kaukaa ja "ukotettiinkin" itse "the ukottajaa" vähän takaisin
|
|
|
|
Kiima-Aho
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #4115 : 21.11.2011 klo 23:26:37 |
|
Olen muuten havainnut Tapsan harrastavan sellaista "kieroilua" ja "nuoleskelua", että hän vaihtaa aina suosikkijoukkueensa nimeksi sen, minne on paitoja juuri lähdössä hankkimaan/ruinaamaan ja sitten joukkueen toimistolla vierailtuaan, unohtaa Tapsa suosikkinsa, kuin koira paskansa ja siirtyy seuraavan "uhrin" kimppuun  Onneksi töölössä tämä sumutus haistettiin jo kaukaa ja "ukotettiinkin" itse "the ukottajaa" vähän takaisin Huh huh. Sinähän olet oikea Sherlock.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #4116 : 21.11.2011 klo 23:54:41 |
|
Olen muuten havainnut Tapsan harrastavan sellaista "kieroilua" ja "nuoleskelua", että hän vaihtaa aina suosikkijoukkueensa nimeksi sen, minne on paitoja juuri lähdössä hankkimaan/ruinaamaan ja sitten joukkueen toimistolla vierailtuaan, unohtaa Tapsa suosikkinsa, kuin koira paskansa ja siirtyy seuraavan "uhrin" kimppuun  Onneksi töölössä tämä sumutus haistettiin jo kaukaa ja "ukotettiinkin" itse "the ukottajaa" vähän takaisin Seuraavaksi varmaan väität, että kuussa on muka oikeasti käyty.
|
|
|
|
Conky
Poissa
|
 |
Vastaus #4117 : 21.11.2011 klo 23:57:55 |
|
En ole Tapsan touhuja niin tarkasti seurannut, että olisin havainnut kyseistä seikkaa aikaisemmin. Kunhan nyt vaan pisti silmään 
|
|
|
|
shanks
Poissa
|
 |
Vastaus #4118 : 22.11.2011 klo 00:05:14 |
|
^Joku voisi väittää, että olet mustankippee
|
|
|
|
Moe
|
 |
Moe
Vastaus #4119 : 22.11.2011 klo 00:13:16 |
|
Peli on kovaa, eikä siinä pärjää ilman pieniä "koirankujeita". Pitäähän Tapsankin puolustautua jollain tavoin "lattiarättejä" "kaikilla mausteilla" varustetuiksi match worn -peliasuiksi väittäviä seurajohtajia vastaan. Tapsa taitaa olla muutenkin enemmän suomalaisen jalkapallon ystävä kuin jonkin erityisen seuran.
|
|
|
|
cheap evening return
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampereen Ilves, Le Aquile
|
 |
Vastaus #4120 : 22.11.2011 klo 01:52:00 |
|
Olen muuten havainnut Tapsan harrastavan sellaista "kieroilua" ja "nuoleskelua", että hän vaihtaa aina suosikkijoukkueensa nimeksi sen, minne on paitoja juuri lähdössä hankkimaan/ruinaamaan ja sitten joukkueen toimistolla vierailtuaan, unohtaa Tapsa suosikkinsa, kuin koira paskansa ja siirtyy seuraavan "uhrin" kimppuun Onneksi töölössä tämä sumutus haistettiin jo kaukaa ja "ukotettiinkin" itse "the ukottajaa" vähän takaisin Joutuuko lyömään Mesöölle, vai ite SNAIDERILLE propsit pöytään tästä uroteosta?!!!!
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4121 : 22.11.2011 klo 06:08:09 |
|
Kohta lähden kohti Poria.
|
|
|
|
|
Lillunen
Poissa
Suosikkijoukkue: St.Pauli since 5.12.2009
|
 |
Vastaus #4123 : 22.11.2011 klo 09:18:54 |
|
Jyväskylään piti mennä tänään, mutta Jyväskylä siirtyi keskiviikkoon, kun tänään olin sopinut parturin.

|
|
|
|
Tilastomestari
Poissa
|
 |
Vastaus #4124 : 22.11.2011 klo 12:03:17 |
|
Uumoilen Tapsalle kohtalaista äänisaalista Vuoden Foorumisti -gaalassa 
|