Petteri Forsell @PetteriForsell 5 min
Ihmiset mitä kortteja teiltä löytyy? Mulla on vähän nuhanen tuo korttivalikoima. Korkeintaan 20 pistettä.
Petteri Forsell @PetteriForsell 6 min
@erkkapeltonen kuules Erkkarullani, luuletko että menin halailemaan seurajohtoa kun oli info äskettäin: "hyvä yritys, ens kerralla sitten"?
Petteri Forsell @PetteriForsell 8 min
Korttipäivitys: viikkarin klubikortti, pelipassi 2011, kelakortti, arken 2013 kortti, kultaranta vip kortti. Montako pistettä @Palloliitto ?
Petteri Forsell @PetteriForsell 12 min
@erkkapeltonen Kiitos erkka fiksuista sanoista. Ja vaihdoin mielipidettänikin siinä samassa. #kolmepistettäkaikillekenelläonpelipassi
Petteri Forsell @PetteriForsell 14 min
@fifaTMEE Ei löydy!! Lainaa heti. Onko sulla visa siinä samassa, pääse chämppärin lohkovaiheeseen sillä. Kuulemma pelipassit tärkeitä siellä
Petteri Forsell @PetteriForsell 17 min
@EskoSeppanen mulla on kelakortti. Mitä sillä saa? Se on varmaan ihan ylivoimanen.
Petteri Forsell @PetteriForsell 18 min
Ai saakeli!!!! Viking club kortti löyty lompakosta. Voitto mypaa vastaan ja sitten ne 3 maalia niin että teen yhden ja syötän kaksi.
Petteri Forsell @PetteriForsell 20 min
@Palloliitto miten olisi? Minulla on plussakortti ja äitillä s-etukortti. Montako pistettä saan niillä?
Petteri Forsell @PetteriForsell 21 min
Lainaan äitiltä s-etukorttia, yksi voitto vaikka sitten vepsua vastaan, kiitos!
Petteri Forsell @PetteriForsell 22 min
Mulla on #plussakortti, saako sillä edes yhen pisteen vaikka klubia vastaan?
Petteri Forsell @PetteriForsell 23 min
Samainen #pelipassi eli alennuskortti saattaa siis ratkaista 3 pisteen kohtalon, ei se että me tehtiin yksi maali enemmän kuin vepsu.
Petteri Forsell @PetteriForsell 24 min
@erkkapeltonen Kuules Erkka, en ole toimistotyöntekijä enkä vastaa vakuutuksista. Vastaan #IFK1919 hyökkäyspelistä, kysy mielummin siitä.
Petteri Forsell @PetteriForsell 28 min
Pelipassilla saa alennusta ennakkoon ostetuista lipuista maaotteluihin sekä veikkausliigaotteluihin, myös pulloilukeskuksesta.
Petteri Forsell @PetteriForsell 35 min
Me oltiin parempia kuin vps, ansaitsemme 3 pinneä. Meidän toimisto huonompi kuin vepsun vastaava, he ansaitsevat rangaistuksen, ei pelaajat.
Petteri Forsell @PetteriForsell 36 min
Tuo on siis avain millä voi saada kolme pistettä veikkausliiga ottelusta. Ei sillä että on parempi kuin vastustaja.
Petteri Forsell @PetteriForsell 37 min
Ei saada kuulemma kommentoida julkisuuteen mitään. Kommentoin silti. Muutaman vuoden vanha, #pelipassilompakossa pic.twitter.com/e1Cub7mPG6