liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #200 : 18.06.2013 klo 21:46:47 |
|
 Tuhti. Sä olet kyllä kokenut niin kovia salamoiden kanssa, että ymmärtäähän sen jos Agueron törkeät ja kuolemaa uhmaavat herjat saavat vieläkin värinöitä aikaan. Edit. Monikohan taas tänäkin kesänä jää salaman uhrina jalkapallokentille? Jalluvetoja aiheesta?
|
|
|
|
|
Quique Elomaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Pohjois-Päijänteen Pursiseura
|
 |
Vastaus #201 : 18.06.2013 klo 22:07:26 |
|
Täällähän on jännästi ulkopuolelta saatu salamakohu aikaiseksi.
Tänään pelattiinkin, Cityketut ja Mestarit kohtasivat Korpilahdella ja pelasivat tuloksen 2-2. Ensimmäinen jakso tasaista pallottelua, jossa keskikenttä oli lähinnä "pakollinen paha" ja pyrittiin ylittämään mahdollisimman nopeasti. Toisella jaksolla peli oli vahvasti Mestarien viennissä, mutta eivät pystyneet kääntämään Citykettujen 2-1-taukojohtoa kuin 2-2-tasapeliksi.
|
|
|
|
|
Zlatan -95
Poissa
|
 |
Vastaus #202 : 18.06.2013 klo 22:18:51 |
|
Korpilahti 18.6.2013 Cityketut - Mestarit 2-2 (2-1) Mestarit siirtyivät johtoon ensimmäisellä puoliajalla alkupuoliskolla paineen ollessa Citykettujen päädyssä. Piakkoin kuitenkin Mestareiden takalinjoilla puppeloitiin jokseenkin harmiton tilanne, joka päättyikin lopulta täysin rikkeestä aiheellisesti vihellettyyn pilkkuun. Citykettujen nuorukainen ei rangaistuspotkusta erehtynyt, vaikka Mestareiden maalivahti aavistikin vedon oikeaan suuntaan. Peli 1-1. Tämän jälkeen Mestarit jatkoivat painostusta, vaikkakin ottelu tasoittui kyllä alkuun nähden. Puoliajan loppupuoliskolla Cityketut iskivät vastahyökkäyksestä. Mestarit rakensivat kohtuullisen vaarallisen tilanteen kotijoukkueen maalille, mutta menettivät pallon lopulta lähellä kuudentoista rajaa. Citykettujen puolustus siivosi pallon kohti Mestareiden päätyä, ja taitava Citykettujen hyökkäysmies onnistui ohittamaan tilanteessa väärin liukunsa ajoittaneen Mestaris-topparin ja viimeisteli vastustamattomalla tavalla maalin. Toisella puoliajalla Mestarit saivat tasoitettua pelin, mutta Cityketut pitivät pintansa ja peli päättyi tasalukemiin. Tulos jää harmittamaan joitakin erinomaisia paikkoja tuhrineita Mestareita, mutta kaikki kunnia on myös annettava vastustajalle. Erinomainen viimeistelyprosentti, ja lisäksi joukkueen yksinäinen hyökkääjä onnistui aiheuttamaan vaikeuksia vierasjoukkueen puolustukselle. Toivotaan siis hyviä tuloksia jatkossa myös Cityketuille. Täällähän on jännästi ulkopuolelta saatu salamakohu aikaiseksi.
Tänään pelattiinkin, Cityketut ja Mestarit kohtasivat Korpilahdella ja pelasivat tuloksen 2-2. Ensimmäinen jakso tasaista pallottelua, jossa keskikenttä oli lähinnä "pakollinen paha" ja pyrittiin ylittämään mahdollisimman nopeasti. Toisella jaksolla peli oli vahvasti Mestarien viennissä, mutta eivät pystyneet kääntämään Citykettujen 2-1-taukojohtoa kuin 2-2-tasapeliksi.
|
|
|
|
|
Jengapekka
Poissa
Suosikkijoukkue: Saunakaverit & Kabinettipeli
|
 |
Vastaus #203 : 18.06.2013 klo 22:29:18 |
|
Salamawau
Nyt oikeasti Tuhti maltti. Edit. Kuvaterveiset vielä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 22:33:02 kirjoittanut Jengapekka »
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #204 : 18.06.2013 klo 23:03:53 |
|
Ei se mitään, jos nuo pussy kommentit on kaikkien mielestä hauskoja. Se on ihan okei, että ukkosmyrksyn keskellä pelaamattomia mainostetaan puseiksi, mutta sitten kun tuohon tarttuu, niin johan nousee metakka. Ehkä täällä ollaan ajatuksen tasollakin kutosdivarissa ja muita jäljessä.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #205 : 18.06.2013 klo 23:21:48 |
|
Edit. Monikohan taas tänäkin kesänä jää salaman uhrina jalkapallokentille? Jalluvetoja aiheesta?
Tämähän se mun pointti juuri oli. Ei välttämättä tule yhtään salaman uhria. Mutta jos siihen on pienikin mahdollisuus, että esim. salamoiden takia voi käydä jotain vahinkoja, niin olisihan se järjetöntä ottaa edes sitä pienen pientä riskiä. Jos huonosti kävisi ja alettaisiin etsimään syyllisiä, niin sä varmaan olisit mieluusti nostamassa kättäs pystyyn? Se on vähän sama kuin lotossa, että harvoin se potti omalle kohdalle osuu, mutta joku sen kuitenkin usein vie. Jos mentäisiin kaikki futiskentille hillumaan jokaisen ukkosmyrksyn ajaksi, niin kyllä siinä jo melko mahdolliseksi tulisi sellainen tapahtuma, että johonkin se salama osuisi. Tosin, ei sitä välttämättä silloinkaan tapahtuisi, mutta miksi ottaa riskiä?
|
|
|
|
|
liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #206 : 19.06.2013 klo 07:33:44 |
|
Varaukseton peukku  uudelle asiakirjoittajalle. Vuosikaudet ollaan vedetty kauhealla riskillä, mutta nyt kun meitä on valistettu näistä vaaroista, niin varmasti joka paikkakunnalla osataan olla varuillaan salamoiden suhteen. Kannattaa laittaa ehkä myös noihin muihin alasarjatopicceihin asiasta viestiä, niin osaavat varoa. Palloliitto lienee riskit jo kartoittanut, mutta ehkä muistutus sinnekkään ei ole pahasta. Pitäisikö seuraavaksi keskustella vieraspelien kieltämisestä? Liikenteessähän sattuu ja tapahtuu. Olen myös itse kokenut jokusen läheltäpiti-tilanteen vuosien mittaan, joten kuka sitten nostaa kätensä kun jotain sattuu?
|
|
|
|
|
paveldo
Poissa
|
 |
Vastaus #207 : 19.06.2013 klo 09:36:10 |
|
Ehdotan myös treenaamisen kieltämistä. Itse olen varoittava esimerkki: vuosi sitten pääsiäisenä vääntyi polvi treeneissä, enkä sen jälkeen ole päässyt pelaamaan. Vaikka henki vielä pihisee, niin vamma on haitannut opiskelua, työntekoa ja elämää muutenkin.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #208 : 19.06.2013 klo 10:15:25 |
|
Sillä hetkellä, jos valmentajat ja tuomarit katsovat, että peliä jatketaan ukkosmyrskyssä, niin ollaan vastuussa myös muista. Sen sijaan jos tapahtuu tavallinen loukkaantuminen, niin siinä pelaaja on tietoinen, että näin voi käydä. Ei kukaan pakota harrastamaan jalkapalloa tai yhtään mitään. Mutta se on periaatteessa pakottamista pelaamaan, jos muut päättävät, että pelataan ukkosmyrskyssä. Kuka sieltä kentältä kehtaa lähteä kävelemään pois sen mitättömän pienen riskin takia, jos kukaan muukaan ei lähde?
Nyt varmaan joku liukas playboy tulee kertomaan, ettei kannata siinäkään tapauksessa harrastaa mitään ulkopeliä, jos pelkää ukkosta. Mutta jos koittaa ymmärtää tuon pointin, että siinä ollaan muista vastuussa, kun tehdään päätöstä ukkosella pelaamisessa, niin saattaa ehkä ymmärtää, ettei se ole sama asia.
Jos minun esim. jälkikasvulle salama aiheuttaisi vahinkoa kesken (virallisen) futispelin, niin aivan varmasti olisin hakemassa korvauksia niiltä, ketkä päättivät, että peliä jatketaan. Jos taas tapahtuu esim. nilkan vääntyminen, tai että joku potkaisee vahingossa sääreen, pahoin seurauksin, niin en minä siitä kehtaa valittaa tuomarille tai hakea korvauksia edes vastustajalta. Ymmärsikö kukaan eroa? Tuskinpa, mutta en sitä olettanutkaan.
Alkukesästä löytyi ”naulamiinoja” joltain uimarannalta. Kenellekään ei tapahtunut mitään. Oltiinko puseja, kun se ranta siivottiin, ja uimaan päästettiin vasta paremmissa olosuhteissa? Miksi sitä rantaa siivottiin, kun uidessakin voi vaikka nitkauttaa selkänsä ja loukkaantua?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.06.2013 klo 10:29:11 kirjoittanut rehdisti tuhti »
|
|
|
|
|
Jengapekka
Poissa
|
 |
Vastaus #209 : 19.06.2013 klo 10:43:52 |
|
Salamakohun laantuessa odotan innolla uutta aihetta johon tartut. Kirjoitatko Keskisuomalaisen lyhyet palstalle? Taidat olla sama kaveri, jonka pihasta aurataan lumi liian aikaisin aamuyöstä ja hälytysajoneuvojen kirkkaat valot aiheuttavat sinulle päänsärkyä?
Kiitos, että rekisteröidyit foorumille. Kutosen topikkiin löytyy tänä päivänä harvakseltaan todellisia asiakirjoittajia.
|
|
|
|
|
liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #210 : 19.06.2013 klo 10:54:09 |
|
uuh :  Tuhdin asiakirjoittajan pointti on helppo ymmärtää. Palloliiton heppoiset vakuutukset kun eivät varmasti kata salamaniskua ottelussa, on syytä nostaa kissa pöydälle ja vaatia ns. Ukkoslisä näihin vakuutuksiin. Näin ei tarvitse korvausvelvollisia kauaa etsiä jos esim. Jälkikasvulle sattuu jotain ukkosmyrskyllä pelaillessa. Lisäksi voisi korvauksia hakea internetissä lällättelijöistä, jotka eivät vaan tunnu ymmärrä asiakeskustelun merkitystä kuudennen valiodivarin keskustelussa. Palataanko jo aiheeseen Viitaniemen naulapommeista ja muusta jännästä? Tänään ohjelmassa kaksi matsia: Ke 19.06 1900 MultiAnts - LaPa 249734 Multia, Urheilukenttä Ke 19.06 1900 KonnU - VJK 249731 Konnevesi, nurmi Kotijoukkueiden dominointia vai vieraskoreutta kautta linjan?
|
|
|
|
|
Kohis
Poissa
Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla
|
 |
Vastaus #211 : 19.06.2013 klo 10:57:30 |
|
Jos keli pysyy hyvänä,eikä ukkosta ole ilmassa ja pelit saadaan pelattua,niin tässä veikkausta:
MultiAnts - LaPa 1-4
KonnU - VJK 9-0.
|
|
|
|
|
mord fustang
Poissa
|
 |
Vastaus #212 : 19.06.2013 klo 11:34:10 |
|
Kuutosen forumilla salamoi. Meni aamukahvit väärään kurkkuun. Kiitos tästä.
|
|
|
|
|
Arquero
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC
|
 |
Vastaus #213 : 19.06.2013 klo 11:41:09 |
|
Tämä otti nyt niin koville, että mä lopetan. Tuhti, oletko sinä vastuussa tämän keskustelun jatkumisesta ja siten korvausvelvollinen minun henkisistä kärsimyksistä?
Ps. En varmaa lähde ajaa pelii jos sataa vettä tai paistaa aurinko suoraa silmää.
Edit. Kirjoitin puhtaaksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.06.2013 klo 11:44:03 kirjoittanut Arquero »
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #214 : 19.06.2013 klo 11:51:00 |
|
uuh :  Vähän ajattelinkin ettet ymmärrä pointtia. Siksi varmaan pitikin alkaa vääntämään tuollaista vakuutusvitsiä. Pointti tässä ei ole vakuutusrahat tai minun ukkoskelien pelkääminen. Jos jotkut päättävät, että virallinen peli pelataan ukkosmyrskyssä ja jotain sattuu, niin joku tai jotkut joutuvat siitä vastuuseen. Jos tästä syystä joku taas halua perua sen pelin, niin hän/ne eivät todellakaan ole mitään puseja.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #215 : 19.06.2013 klo 11:53:55 |
|
Tämä otti nyt niin koville, että mä lopetan. Tuhti, oletko sinä vastuussa tämän keskustelun jatkumisesta ja siten korvausvelvollinen minun henkisistä kärsimyksistä?
Jos joku leikkii kovista sanomalla järkeviä ihmisiä puseiksi, niin lupaan puuttua tähän jatkossakin.
|
|
|
|
|
Keksimies
Poissa
|
 |
Vastaus #216 : 19.06.2013 klo 11:56:16 |
|
Vähän ajattelinkin ettet ymmärrä pointtia. Siksi varmaan pitikin alkaa vääntämään tuollaista vakuutusvitsiä.
Pointti tässä ei ole vakuutusrahat tai minun ukkoskelien pelkääminen. Jos jotkut päättävät, että virallinen peli pelataan ukkosmyrskyssä ja jotain sattuu, niin joku tai jotkut joutuvat siitä vastuuseen. Jos tästä syystä joku taas halua perua sen pelin, niin hän/ne eivät todellakaan ole mitään puseja.
Jos joku tapetaan, joutuu siitäkin vastuuseen Sherlock. Aika ylivedettyä turhanpäivästä pätemistä. Kirjoita mielummin postikortti tuomareille jotka tästä päättävät.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #217 : 19.06.2013 klo 12:03:07 |
|
Jos joku tapetaan, joutuu siitäkin vastuuseen Sherlock. Aika ylivedettyä turhanpäivästä pätemistä. Kirjoita mielummin postikortti tuomareille jotka tästä päättävät.
Luultavasti se tappaja joutuu siitä ensisijaisesti vastuuseen. Minunkin mielestä tämä on aika yliampuvaa, kun kymmenien täytyy tulla kommentoimaan sellaisen tyypin tekstejä, joka ei pidä siitä, että futispelin peruuttaneita ukkosen takia haukutaan puseiksi 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.06.2013 klo 12:05:31 kirjoittanut rehdisti tuhti »
|
|
|
|
|
liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #218 : 19.06.2013 klo 12:07:21 |
|
En ymmärrä pointtiasi. Miksei järkeviä ihmisiä saisi kutsua interwebissä puseiksi? Ukkosella ei kyllä tosiaan kannata, menee modeemit ja härpäkkeet rikki, muista vahingoista puhumattakaan.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #219 : 19.06.2013 klo 12:13:24 |
|
En ymmärrä pointtiasi. Miksei järkeviä ihmisiä saisi kutsua interwebissä puseiksi? Ukkosella ei kyllä tosiaan kannata, menee modeemit ja härpäkkeet rikki, muista vahingoista puhumattakaan.
Ja miksei interwebissä saa paheksua näitä ihmisiä, jotka kutsuvat näitä tyyppejä, joilla on oikeasti munaa, puseiksi?
|
|
|
|
|
Thalian
Poissa
|
 |
Vastaus #220 : 19.06.2013 klo 12:14:42 |
|
Ja miksei interwebissä saa paheksua näitä ihmisiä, jotka kutsuvat näitä tyyppejä, joilla on oikeasti munaa, puseiksi?
Koska se saa sut näyttämään melko huvittavalta persoonalta.
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #221 : 19.06.2013 klo 12:27:19 |
|
Koska se saa sut näyttämään melko huvittavalta persoonalta.
Kai mä sen ymmärrän, että monikin varmasti seuraa huvittineena tätä juttua, en sentään ihan ääliö ole  Näillä jutuilla on vain tarkoitus osoittaa, että voisi miettiä, että mitä tänne interwebin kummalliseenkin maailmaan kirjoittaa. Te voitte siellä pystymetsässä toki haukkua toisianne puseiksi, jos joku ei halua ottaa edes 0,0001 prosentin riskiä muista ihmisistä. Mun korvaan se on ainakin lapsellista ja tyhmää kovistelua. Siihen kovisteluun ja yliampuvaan toki nämä minunkin jutut ovat menneet, mutta jospa tällä tavoin edes joku osaisi ajatellakin asioita.
|
|
|
|
|
Jengapekka
Poissa
|
 |
Vastaus #222 : 19.06.2013 klo 12:39:24 |
|
Rehellisesti tuhti sinä et ole pussy. Olet tervaskannosta veistetty mies, joka vain haluaa kaikkien parasta. Vaikutat silti vammaiselta, joka kirjautuu foorumille vain pahoittaakseen mielensä.
Edit. Oletko tuden kakkosnikki?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.06.2013 klo 12:53:06 kirjoittanut Jengapekka »
|
|
|
|
|
rehdisti tuhti
Poissa
|
 |
Vastaus #223 : 19.06.2013 klo 12:53:43 |
|
Rehellisesti tuhti sinä et ole pussy. Olet tervaskannosta veistetty mies, joka vain haluaa kaikkien parasta. Vaikutat silti vammaiselta, joka kirjautuu foorumille vain pahoittaakseen mielensä.
Itseasiassa olen tervaskannosta veistetty nainen! Joten ei mua haittaa, vaikka minua itseäni pusiksi sanotaan. Mutta juurikin sinun kaltaisia kirjauduin tänne foorumille kaitsimaan, jotka käyttävät sanaa vammainen  Ehkä ajattelu on joillekin vaikeata, kun eksyy interwebin maailmaan, mutta ällös huoli, kyllä mä koitan siihen kannustaa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|