FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.11.2025 klo 19:24:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 [2] 3 ... 7

Kirjoittaja Aihe: Stadin Kuutonen 2013  (Luettu 24188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
RTS

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 20.04.2013 klo 19:06:40

Tietääkseni ei. Samankaltainen nimi, mutta kyseinen POHUn tunteita herättänyt jengi oli Playboys.
Kiitos oikaisusta - niinhän se olikin. Joten ehkä heitä vastaan pelattaessa pääsee ilman sairaalakeikkaa.

Nimim. yö Töölössä, 3 päivää saikkua ja 4 tunnin täydellinen muistinmenetys. Mutta onneksi saatiin sentään vapari ;-)
Cuth

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 20.04.2013 klo 21:40:02

Kiitos oikaisusta - niinhän se olikin. Joten ehkä heitä vastaan pelattaessa pääsee ilman sairaalakeikkaa.

Nimim. yö Töölössä, 3 päivää saikkua ja 4 tunnin täydellinen muistinmenetys. Mutta onneksi saatiin sentään vapari ;-)

Minä vuonna tuo tapahtui?
RTS

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 21.04.2013 klo 08:10:40

Minä vuonna tuo tapahtui?
Sorry, mutta en muista... Onneksi netistä sen sai aika äkkiä kaivettua esille eli vuosi oli 2008.
Cuth

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 21.04.2013 klo 12:39:29

Sorry, mutta en muista... Onneksi netistä sen sai aika äkkiä kaivettua esille eli vuosi oli 2008.

Kiitti tiedosta. Eli tota joukkuetta ei enää ole olemassa?
RTS

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 22.04.2013 klo 20:03:05

Kiitti tiedosta. Eli tota joukkuetta ei enää ole olemassa?
Ei ainakaan samalla nimellä - ehkä tämä päätös sai tausta tulemaan järkiinsä. Käsittääkseni POHU kenkäisi jengin ulos koska ei ollut hyvää mainosta seurallekaan. Em. jengihän oli ihan puhdas kaveriporukka eikä millään tavalla käsittääkseni liittynyt POHU:un paitsi että pelasi heidän alaisuudessaan.

FC POHU: Futsal Nelonen 26.2.2012 FC POHU/Playboys – Kurvin Vauhti

Valiokunta katsoi toteennäytetyksi, että ottelun keskeyttäminen johtui pelkästään FC POHU/Playboysista. Joukkueen kentältä poistettu pelaaja Tero Sjöblom oli uhannut löydä vastapelaajaa, mutta erotuomari oli estänyt tätä tapahtumasta. Aluksi hän ei ollut suostunut poistumaan kenttäalueelta, ja olikin tullut vielä siviilit päällä takaisin toimitsijapöydän luokse. Joukkueenjohtaja oli suhtautunut välinpitämättömästi erotuomarin uuteen kehotukseen poistaa pelaaja pelipaikalta eikä pelaaja ollut poistunut, näin ollen oli erotuomari keskeyttänyt ottelun. Joukkue rikkoi täten rangaistusmääräysten 2§c kohtaa.

Valiokunta katsoi toteennäytetyksi, että pelaaja oli tultuaan poistetuksi kentältä yrittänyt löydä vastapelaajaa eikä ollut suostunut poistumaan kenttäalueelta, minkä johdosta peli oli keskeytetty. Hän oli näin toimiessaan rikkonut rangaistusmääräysten 2§c kohtaa, ja sen johdosta hänelle päätettiin määrätä rangaistusmääräysten 3§e kohdan mukaista pelikieltoa kolme ottelua kahdesta varoituksesta seuranneesta kentältäpoistosta seuranneen yhden ottelun lisäksi. Ottelut tulee kärsiä seuraavalla futsalkaudella.

Ottaen huomioon ko. joukkueen aiemman käytöksen lukuisine varoitussakkoineen, päätettiin rangaistusmääräysten 3§1 i kohdan mukaisesti sulkea FC POHU/Playboys sarjasta. Seura on vastineessaan myöntänyt tapahtuneen ja pitää kurinpitotoimea perusteltuna.

Sarjasta sulkemispäätöksestä voi rangaistusmääräysten 8§ kohdan mukaan valittaa liiton valitusvaliokunnalle viikon kuluessa päätöksen tiedoksisaannista, pelikiellosta ei voi valittaa saman pykälän mukaan.

http://www.palloliitto.fi/helsinki/pelitoiminta/kurinpito-ja-vastalauseet/kurinpito
wesse

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 23.04.2013 klo 09:57:44

Valiokunta katsoi toteennäytetyksi, että ottelun keskeyttäminen johtui pelkästään FC POHU/Playboysista. Joukkueen kentältä poistettu pelaaja Tero Sjöblom oli uhannut löydä vastapelaajaa, mutta erotuomari oli estänyt tätä tapahtumasta.

Oiskohan Atlantiksen vahvuuteen siirtynyt tuo joukkue, kun samantyyppinen tilanne oli JFC:n ja Atlantiksen kohtaamisessa viime kaudella seiskassa. Peli keskeytettiin, kun saman niminen kaveri alkoi uhata vastustajaa turpaan vedolla.
T.Villiäinen

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 23.04.2013 klo 14:07:48

Mitä kyseisessä tilanteessa tapahtui kun jouduit yöksi töölööseen ?
T.Villiäinen

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 23.04.2013 klo 14:15:07

Oiskohan Atlantiksen vahvuuteen siirtynyt tuo joukkue, kun samantyyppinen tilanne oli JFC:n ja Atlantiksen kohtaamisessa viime kaudella seiskassa. Peli keskeytettiin, kun saman niminen kaveri alkoi uhata vastustajaa turpaan vedolla.

Ei ole siirtynyt. Tässä tuomarin raportti kyseisestä pelistä ja terveiset wesselille :

Ottelu 1070285 Atlantis FC/RS - JFC Helsinki ei ole pelattu loppuun saakka olen viheltänyt poikki noin 56 minutissa.
Kuin ottelu oli 3-0 vierasjoukkue teki maalinsa ja meni hulluksi kokonaan minä lopetin pelin koska en voinut jatkaa enää.
Valmentajien toiminta oli erittäin huono ja pelin aikana eivät tehneet mitään mitä valmentajan pitäis tehdä.
Vierasjoukkueen pelaajat huusivat minulle kuin peli ohi jo ja uhkailivat minua. Minulla on todistajia yksi liikuntamies Aho ja Dynamon pelaja näkivät mitä tapahtui. Sitten kuin minun pitäis lähteä liikuntamies sanoo he haluavat tapella sun kanssa ja tulee mun kanssa ulos ja katsoo ei mitä tapahtuu minulle.

Nyt teidän pitäisi tehdä oma päätöksen. Mutta minun mielestä JFC Helsinki ei pitäis olla ja ei sovi suomalaisille.

--------------------
wesse

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 23.04.2013 klo 14:49:16

Ei ole siirtynyt. Tässä tuomarin raportti kyseisestä pelistä ja terveiset wesselille :

Ottelu 1070285 Atlantis FC/RS - JFC Helsinki ei ole pelattu loppuun saakka olen viheltänyt poikki noin 56 minutissa.
Kuin ottelu oli 3-0 vierasjoukkue teki maalinsa ja meni hulluksi kokonaan minä lopetin pelin koska en voinut jatkaa enää.
Valmentajien toiminta oli erittäin huono ja pelin aikana eivät tehneet mitään mitä valmentajan pitäis tehdä.
Vierasjoukkueen pelaajat huusivat minulle kuin peli ohi jo ja uhkailivat minua. Minulla on todistajia yksi liikuntamies Aho ja Dynamon pelaja näkivät mitä tapahtui. Sitten kuin minun pitäis lähteä liikuntamies sanoo he haluavat tapella sun kanssa ja tulee mun kanssa ulos ja katsoo ei mitä tapahtuu minulle.

Nyt teidän pitäisi tehdä oma päätöksen. Mutta minun mielestä JFC Helsinki ei pitäis olla ja ei sovi suomalaisille.

--------------------

Tuomari sai tuosta ottelusta sanktiot piiriltä, ei ihan noin mennyt tapahtumien kulku mitä rapossa lukee.
Cuth

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 23.04.2013 klo 18:22:42

Tuomari sai tuosta ottelusta sanktiot piiriltä, ei ihan noin mennyt tapahtumien kulku mitä rapossa lukee.

Hyvä jos tosta raposta saa edes mitään selvää, mutta semmoisen käsityksen sain siitä että molemmat joukkueet uhkailivat ja huutelivat. Korjatkaa jos on väärin. Mitä Playboyssiin tulee niin se pitäisi varmaan jättää jo taakse, ei nähtävästi enää edes jengiä kasassa.
T.Villiäinen

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 23.04.2013 klo 22:31:48

Eiku tehään tästä semmonen trauma topicci mihin kaikki tissiposket voi nillittää ikäviä kokemuksiaan, juttujen eikä niiden kirjoittajien tarvitse liittyä mitenkään tän kesän kutoseen.
Cuth

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 24.04.2013 klo 13:18:30

Eiku tehään tästä semmonen trauma topicci mihin kaikki tissiposket voi nillittää ikäviä kokemuksiaan, juttujen eikä niiden kirjoittajien tarvitse liittyä mitenkään tän kesän kutoseen.

Hah! Eikö tämä semmoinen ole jo? Kun on lukenut näitä stadin viitonen/kuutonen/seiska on tullut aina vastaan näiden "tissiposkien" mustamaalaamisia ja traumakokemuksia tyyliin "ai se löi mua siis ihan oikeesti!". Tulee mieleen se opettaja vs oppilas jupakka joskus.
Pikka

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 25.04.2013 klo 01:21:29

Hyvä jos tosta raposta saa edes mitään selvää, mutta semmoisen käsityksen sain siitä että molemmat joukkueet uhkailivat ja huutelivat. Korjatkaa jos on väärin. Mitä Playboyssiin tulee niin se pitäisi varmaan jättää jo taakse, ei nähtävästi enää edes jengiä kasassa.
Pelissä oli kovat panokset ja huutelua oli varmasti molemminpuolin, mutta vain Atlantiksen pelaaja kävi JFC:n pelaajan kimppuun fyysisesti. Tuomari ei saanut pidettyä ottelua yhtään hallinnassa ja suorastaan jääty tilanteessa ollen tekemättä mitään. En ihmettele, vaikka saikin sanktioita.

Hah! Eikö tämä semmoinen ole jo? Kun on lukenut näitä stadin viitonen/kuutonen/seiska on tullut aina vastaan näiden "tissiposkien" mustamaalaamisia ja traumakokemuksia tyyliin "ai se löi mua siis ihan oikeesti!". Tulee mieleen se opettaja vs oppilas jupakka joskus.
Lajiin nimeltä jalkapallo ei kuulu mielestäni turpaanvetämiset.

E: Off-topikki Kutosesta jääköön mun puolesta tähän.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2013 klo 14:19:55 kirjoittanut Pikka »
Cuth

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 25.04.2013 klo 14:01:42

Sanoinko että kuuluu? Tarkoitin lähinnä sitä että joskus yritetään paisutella asioita ja mustamaalata joukkueita esim. yhden pelaajan tähden jolla petti maltti. Tolla opettaja vs oppilas vertauksella tarkoitin sitä että monesti huudellaan ja haukutaan jonka jälkeen saa nyrkistä ja samana iltana valitetaan ja itketään forumilla. En sano että kaikki tapaukset on tällaisia, mutta osa on.
T.Villiäinen

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 25.04.2013 klo 14:08:09

Pelissä oli kovat panokset ja huutelua oli varmasti molemminpuolin, mutta vain Atlantiksen pelaaja kävi JFC:n pelaajan kimppuun fyysisesti. Tuomari ei saanut pidettyä ottelua yhtään hallinnassa ja suorastaan jääty tilanteessa ollen tekemättä mitään. En ihmettele, vaikka saikin sanktioita.

Ketään siellä ei turpaan vedelty ja eiköhän nää piipitykset vois jo loppua tässä topicissa, menkää sinne seiskan topicciin jatkamaan..
RehtiRepa

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 25.04.2013 klo 14:23:03

Saako JFC:n kaltoin kohdellut veijarit mielenrauhan, jos sovimme että ilman tota episodia JFC pelaisi tällä kaudella kutosessa ja että Playerhaterien Sjölund on täysi psykopaatti, sika ja kuuluisi laitoshoitoon?!
KeskikokoV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keltamusta espoolainen & violetti stadilainen

Vastaus #41 : 30.04.2013 klo 20:59:50

MoPolla olisi lauantaina 4.5 Pirkkolassa kenttävaraus 12-13.30. Olisiko millään joukkueella vielä intoa treenipeliin?
Tuomarikulut puokkiin, ei muita kuluja.
Yhteydenotot yv:llä
Leevieira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS Etelä (Rio Grande, Arsenal ja Tavastia)

Vastaus #42 : 02.05.2013 klo 05:30:48

Lohko ykkösen Dal on talvehtinut käpylän kuplassa hienosti ja on jo keväästä kepeästi liikkeellä.
Näin lähinnä siksi, että joukkueen pullea maalivahti palasi Tavastiaan ja pudotti tiimin keskipainoa huomattavasti.
Joukkueen keski-ikä pysyy kuitenkin abaut 42:ssä ikävuodessa. Puolelta porukkaa on kuitenkin tekonivelet uusittu tai vanhat alueellisissa terveyskeskuksissa öljytty.
Näinpä Dal lähtee varmistelemaan sarjapaikkaa kevein mielin. Toivottavasti lohkossa on viime vuoden tapaan joku Traktorin tyyppinen junnuporukka. Saadaan taas keskikentän pallotaistossa aprikoida voiko Dalin vanhin pelaaja olla teoreettisesti vastustajan nuorimman ukki?
hansel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #43 : 02.05.2013 klo 07:48:31

ainakin muutama Playboys pelaaja pelaa tätä nykyä Atlantis/RS joukkueessa.
Hyvä joukkue kun keskittyy vain jalkapalloon. Ärsyttävä ja pelottava joukkue. Pelaavat sääntöjen rajamailla ja ottavat homman tosissaan.
Häviöllä ollessa pelaa sikaa ja hakee riitaa...  Pitäisi osata myös hävitä...

Mutta kuten sanoin hyvä joukkue, joka pärjäisi vitosessa ja taistelisi sielläkin noususta.
Muutama epäilyttävän hyvä pelaaja... :D
Erikeeper20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atletico Malmi + Akatemia

Vastaus #44 : 06.05.2013 klo 22:32:56

FC FINNKURD/2 - MPS/Atletico Akatemia 1-1 (0-1)

Kakkoslohko potkaistiin käyntiin, ja oli kyllä niin Kuutosen näköinen peli kuin olla ja voi: kenttänä Kurkimäen hiekka (hyi vittu, jos jalkapalloilijan maanpäällinen helvetti on olemassa niin se sijaitsee kyllä Kurkisuontiellä...) ja pelityylinä molemmilla hyvin pitkälti rehti persroiskinta.

Atletico meni johtoon kurdiveskarin tyrittyä avausyrityksensä suoraan hyökkääjän jalkaan, toisella puoliajalla isännät tasoihin pilkulta. Tasaista vääntöä kaiken kaikkiaan.
Gölli

Poissa Poissa

Vastaus #45 : 07.05.2013 klo 23:31:16

Ruisku/09 - Malmin Ponnistajat/2  1-2 (0-0)

Ilta-aurinko laskeutui hiljalleen puiden taakse ja Puma Areenan modernit valaisimet syttyivät yksi toisensa jälkeen. Pelaajat olivat odottaneet tätä hetkeä koko pitkän talven. Katsojien (AM: 4) jalat tömistelivät puisia penkkejä varsin malttamattomina. Kohta olisi alkamassa jotain suurta ja hienoa.
No vittu kutosen sarja-avaushan se siellä ja ilta oli helvetin kaukana hienosta jalkapalloillasta.

Etukäteen tiedettiin että vastassa on brittiläinen pubijoukkue joka sijoittui lohkonsa kolmanneksi viime kaudella.

Taktiikka oli että katsotaan mitä vastaan tulee ja sen mukaan jatketaan.
Romuluinen ja ilmatilaa suvereenisti hallinnut brittiryhmä rymisteli tilanteiden jälkeen milloin jalat, milloin nyrkit suorana pelaajia päin.
Tähän ei tälläkään kertaa puututtu tuomarin puolesta, joten vastattiin sitten samalla mitalla.
Ensimmäiseltä puoliajalta ei mieleen muistu kovin montaa maalitilannetta, MalPolla muutama hyvä veto, mutta kerta toisensa jälkeen vedot suuntautuivat yli tai ohi.

MalPon peli oli ensimmäisellä puoliajalla paskinta moneen vuoteen. Ei mitään pois briteiltä, mutta kaikki meni päin vittua :D
Taktiikan hiomisen sijaan arvuuteltiin kenen vaari keskikentällä häärinyt harmaatukkainen lädi olisi voinut olla. Kovassa kunnossa oli!

Toinen kolmivitonen oli MalPon hallintaa ja maalipaikkoja tuli enemmän ja enemmän. Syötöt alkoivat napsua omille ja päästiin mukaville tonteille. Hyvä maalivahti poimi kuitenkin heppoiset vedot talteen.
Ruisku/09 sai ensimmäisen kulmansa toisella puoliajalla ja joukkue panostikin tähän erikoistilanteeseen tietäen että voittavat 90% pääpalloista. MalPo purki kulman keskikentälle, josta ylipainoa hätyyttelevä kärkimies otti pallon haltuun, kääntyi ketterästi kuin Silja Line ja pelasi kenetpä muunkaan kuin viime kaudella 25maalia tehneen Vaition läpi. Kaveri kiersi veskarin ja upotti varmasti kauan kaivatun johtomaalin.
Tämän jälkeen painostus jatkui. Loistavia maalipaikkoja, mutta tänään ei uponnut.
Ruisku tyytyi avaamaan pitkää ja yhden näistä katkaissut toppari otti pallon haltuun rinta/olkapää seudulla 16:n sisällä.
Tuomari näytti pilkulle... ei pilluripulitussupaska näitä alasarjojen dumareita. Puhuit sitten englantia tai suomea niin tuomari ei ymmärtänyt sanaakaan.
No itse pilkku oli tyylikäs sijoitus ukilta ja peli tasoihin.

Minuutit kuluivat ja turhautuminen näkyi ylilyönteinä. MalPon veskari kolasi 16:n ulkopuolella kaaripalloa tavoitelleen englantilaisen telakalle.
Suora punainen (oikeutettu) ja maalille asteli itsevarmana MalPon uusin puolustaja, nollan piti!
Tilanteesta syntynyt vapaapotku ei tuottanut suurempaa vaaraa.
Aikaa kysyttiin tuomarilta suomeksi, englanniksi ja viittomalla. Viimeiseen nousi vastaukseksi kolme sormea. Vielä oli siis aikaa kääntää peli voitoksi, yhden miehen vajaallakin.
Eipä siinä kauaa mennyt kuin Ribunin rakastama Myni Roller huijasi väsyneen brittitopparin ja veto kimposi toisen topparin jalasta maalivahdin yli verkon perukoille.

Kokonaisuudessaan peli oli todella rikkonainen. Täydet avauspisteet olivat oikeutetut ja koko porukka on näihin erittäin tyytyväisiä.
Pelin jälkeen vastustajat kättelivät ja onnittelivat rehdisti. Pukukoppikäytävällä kyseltiin loukkaantumisista ja kaikki tulivat toimeen.
Vaikka pelattiin huonosti niin Ruisku/09 tulee (etenkin hiekalla) tappelemaan monta pistettä. Luultavasti nousevat vitoseen.
JerkoLeko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC KaKe

Vastaus #46 : 08.05.2013 klo 09:58:06

Ruisku/09 tulee (etenkin hiekalla) tappelemaan monta pistettä. Luultavasti nousevat vitoseen.

Viime kaudella Ruisku oli hiekalla KaKelle liikaa. Tappio tuli 1-3 Pirkkolan hiekalla. Ei ollut kakelaiset tottuneet tuohon englantilaiseen fudikseen, eikä löydetty oikeita aseita heitä vastaan.
Kova nousuehdokas kyllä!

Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #47 : 13.05.2013 klo 16:01:36

SUPERMONDAY @ MADHOUSE

SUMU/7-7 ja SUMU/77 korkkaavat Jakomäen Madhousen tämän kauden osalta.

18.00 SUMU/77 vs. Zenith (4D)
19.45 SUMU/7-7 vs. Käpylän Sekunda (6D)
Gölli

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 13.05.2013 klo 21:02:41

FC Playmates - Ponnistajat/2  0-9(0-2)

Ei suurempaa draamaa Myllypurossa.
Vaitio jatkoi siitä mihin viime kaudella lopetti, 5 kaappia ja muutama maalisyöttö.

Jatketaan ensi viikolla Tapulin hiekalla.

ÉlGordo

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 13.05.2013 klo 21:02:51

Stallions - Kullervo 1-2.

Tuomari oli jotenkin niin kovin Kuutosen näköinen. Pitkät oli piuhat ajoittain ennen kuin pilli soi. Tuomarin puolustukseksi on sanottava, ettei pelaajatkaan hyviä olleet.

Sivuja: 1 [2] 3 ... 7

Siirry: