John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
 |
Vastaus #1150 : 05.05.2007 klo 23:24:21 |
|
Itseänikin kiinnostaa mistä on lähtöisin Suden jatkuva Forssellin mollaaminen.
Miksi ylipäätänsä mollata maajoukkueemme pelaajia 
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #1151 : 06.05.2007 klo 00:50:59 |
|
Jos ja kun Miklun siirto Hannoveriin onnistuu, niin Miklu jumalauta näyttää epäilijöille. 
|
|
|
|
|
Kutvonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
 |
Vastaus #1152 : 06.05.2007 klo 08:06:25 |
|
Miksi ylipäätänsä mollata maajoukkueemme pelaajia  Aivan. Moista ei kertakaikkiaan jaksa ymmärtää. Aina kun pelaaja vetää ylleen Suomen paidan, hän saa minulta vankkumattoman kannustuksen, oli kyseessä sitten Forssell, Kuqi, Eremenko tai vaikka Wiss. Ylipäätään kuka tahansa.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1153 : 06.05.2007 klo 10:02:10 |
|
Itseänikin kiinnostaa mistä on lähtöisin Suden jatkuva Forssellin mollaaminen.
- Tämäntyyppisiin kysymyksiin olen saanut vastata silloin tällöin. Haluan, että Suomen maajoukkue menestyisi. Minulla on ajatus siitä, miten haluan sen menestyvän. Luottaminen Forssellin tyyppiseen yksilöön sateentekijänä on todella kaukana siitä ajatuksesta. Niinpä se ei olekaan Forssell, jota mollaan, vaan se yksilönpalvontakulttuuri, jota mielestäni esiintyy maajoukkueen kannattajien keskuudessa aivan liikaa, ja se on henkilöitynyt paitsi Litmaseen, ennenkaikkea liikaa painottuneena Forsselliin.
|
|
|
|
|
genesis1
Poissa
|
 |
Vastaus #1154 : 06.05.2007 klo 10:18:57 |
|
- Tämäntyyppisiin kysymyksiin olen saanut vastata silloin tällöin.
Haluan, että Suomen maajoukkue menestyisi. Minulla on ajatus siitä, miten haluan sen menestyvän. Luottaminen Forssellin tyyppiseen yksilöön sateentekijänä on todella kaukana siitä ajatuksesta.
Niinpä se ei olekaan Forssell, jota mollaan, vaan se yksilönpalvontakulttuuri, jota mielestäni esiintyy maajoukkueen kannattajien keskuudessa aivan liikaa, ja se on henkilöitynyt paitsi Litmaseen, ennenkaikkea liikaa painottuneena Forsselliin.
Eli, onko agendanasi vapauttaa meidät muut forumistit yksilönpalvontakulttuurista? Jos näin on, etkö voisi perustaa uutta topiccia tälle sinun sille asiallesi? Nimi voisi olla esimerkiksi 'Suden moraalinen ongelma yksilönpalvontakulttuuria kohtaan'. Jättäisit Kuqi & Forssell topiccien yksilönpalvontakulttuuriin liittyvät kommenttisi sinne?
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1155 : 06.05.2007 klo 10:22:39 |
|
Eli, onko agendanasi vapauttaa meidät muut forumistit yksilönpalvontakulttuurista?
Jos näin on, etkö voisi perustaa uutta topiccia tälle sinun sille asiallesi? Nimi voisi olla esimerkiksi 'Suden moraalinen ongelma yksilönpalvontakulttuuria kohtaan'. Jättäisit Kuqi & Forssell topiccien yksilönpalvontakulttuuriin liittyvät kommenttisi sinne?
- Tulen jakossakin kirjoittamaan kommenttejani myös Kuqi- ja Forssell-otsikoihin. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 klo 10:23:40 kirjoittanut The Real Wolf »
|
|
|
|
|
genesis1
Poissa
|
 |
Vastaus #1156 : 06.05.2007 klo 10:30:40 |
|
- Tulen jakossakin kirjoittamaan kommenttejani myös Kuqi- ja Forssell-otsikoihin.  Toki, eihän sitä kukaan sinulta kiellä. Eikö Forssell-topicissa voisi keskittyä Forsseliin, yksilönpalvontakulttuurin uhkan sijaan? Eli pysyä aiheessa eikä kulkea siitä jatkuvasti ohi?
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1157 : 06.05.2007 klo 10:45:48 |
|
Eikö Forssell-topicissa voisi keskittyä Forsseliin, yksilönpalvontakulttuurin uhkan sijaan? Eli pysyä aiheessa eikä kulkea siitä jatkuvasti ohi?
- No jos katsot kirjoittamiani kommentteja, on niissä aika usein pysytty aiheessa. Toki joskus tarkasteltu aihetta vähän eri näkökulmasta.
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
 |
Vastaus #1158 : 06.05.2007 klo 10:58:11 |
|
Haluan, että Suomen maajoukkue menestyisi. Minulla on ajatus siitä, miten haluan sen menestyvän. Luottaminen Forssellin tyyppiseen yksilöön sateentekijänä on todella kaukana siitä ajatuksesta.
Pelkkä menestys ei sinulle siis kelpaa, vaan voitot pitää vieläpä ottaa juuri sellaisella tavalla kuin sinä haluat? : 
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1159 : 06.05.2007 klo 11:02:24 |
|
Pelkkä menestys ei sinulle siis kelpaa, vaan voitot pitää vieläpä ottaa juuri sellaisella tavalla kuin sinä haluat? :  - Menestys kelpaisi huonollakin pelillä, mutta minulla on ajatuksia siitä, miten se Suomen tapauksessa olisi todennäköisintä saavuttaa.
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
 |
Vastaus #1160 : 06.05.2007 klo 11:11:17 |
|
- Menestys kelpaisi huonollakin pelillä, mutta minulla on ajatuksia siitä, miten se Suomen tapauksessa olisi todennäköisintä saavuttaa.
Veikkaan, että maajoukkueen päävalmentajallakin on ajatuksia siitä.
|
|
|
|
|
SirLoser
Poissa
Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat
|
 |
Vastaus #1161 : 06.05.2007 klo 11:12:00 |
|
- Menestys kelpaisi huonollakin pelillä, mutta minulla on ajatuksia siitä, miten se Suomen tapauksessa olisi todennäköisintä saavuttaa.
Eiköhän lähes jokaisella tällä foorumilla ole oma ajatus siitä, miten tulisi pelata ja millä tavalla menestyttäisiin, mutta sinä olet ainoa joka jankkaa sitä vuodesta toiseen ja lisäksi ajat asiaasi lähes vain ja ainoastaan mollaamalla yhtä pelaajaa.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1162 : 06.05.2007 klo 11:15:46 |
|
Veikkaan, että maajoukkueen päävalmentajallakin on ajatuksia siitä.
- Nykyisellä ehkä. ... lisäksi ajat asiaasi lähes vain ja ainoastaan mollaamalla yhtä pelaajaa.
- En myönnä.
|
|
|
|
|
Kutvonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
 |
Vastaus #1163 : 06.05.2007 klo 12:40:48 |
|
Joku viitseliäämpi ja veemäisempi voisi tähän väliin kaivaa niitä Suden pahimpia ja älyttömimpiä heittoja foorumin uumenista, minä en jaksaisi moiseen vaivautua. Jos joku saa kicksinsä siitä että vuositolkulla rutisee ja mankuu mollaten yhtä pelaajaa ja jumaloiden toista niin siitä vain, tosin on aika helvetin kaksinaamaista ruveta sitten kätisemään muille yksilönpalvonnasta ja toisten pelaajien mollaamisesta kun itse tekee sitä vuodesta toiseen.
|
|
|
|
|
Gavroche
Poissa
|
 |
Vastaus #1164 : 06.05.2007 klo 13:39:54 |
|
Sinulla on varmaan oma näkemyksesi siitä miten edesautat maajoukkuetta esim. sivun 45 kommenteillasi. Tuskinpa täällä kukaan Forssellia palvoo, lähinnä hänen tekninen osaaminen verrattaessa muihin Suomen hyökkääjiin herättää "ihailua" maajoukkueen kannattajien keskuudessa. Toisia taas kiehtoo Kuqin härkämäinen ja pelon tunteita vastustajalle herättävä tyyli kentällä. Molemmilla on omat kannattajansa ja on täysin turhaa osoittaa kannatustaan naljailemalla vähemmän arvostamalleen pelaajalle. Sen sijaan voisit kannustaa Forssellia lähettämällä vaikka hymiöpeukkuja moitteiden sijaan, pelaahan hänkin aina parhaansa mukaan Suomen menestymisen puolesta 
|
|
|
|
|
Jorma Teräs
Poissa
|
 |
Vastaus #1165 : 06.05.2007 klo 17:25:14 |
|
Niinpä se ei olekaan Forssell, jota mollaan, vaan se yksilönpalvontakulttuuri, jota mielestäni esiintyy maajoukkueen kannattajien keskuudessa aivan liikaa
Hyvä pointti. Mua vituttaa suuresti miten kritiikittömästi jotkut nikit tälläkin keskustelupalstalla suhtautuvat Shefki Kuqin ja Mixu Paatelaisen tekemiseen. Yksilönpalvontaa pahimmillaan 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 klo 17:26:29 kirjoittanut Jorma Teräs »
|
|
|
|
|
Keano
Poissa
|
 |
Vastaus #1166 : 06.05.2007 klo 17:51:22 |
|
Kyllähän tuohonkin on vuosien saatossa saanut tottua, että tiettyjen piirien mielestä suomalaisia pelaajia ja heidän otteitaan ei saisi kritisoida, vaikka aihetta oikeasti olisikin.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #1167 : 06.05.2007 klo 19:31:28 |
|
No toivottavasti Suomesta ei enää koskaan tule pelaaja, joka on yhtään parempi kuin kukaan muu. Ja jos tulee, ura toivottavasti tuhoutuu polvivammoihin ja vääriin seuravalintoihin. Näin säästytään turhalta "henkilöpalvonnalta". 
|
|
|
|
|
Perjantaipullo
Poissa
Suosikkijoukkue: tika-taka
|
 |
Vastaus #1168 : 06.05.2007 klo 20:00:32 |
|
Värssy asiantuntijapiireille... "piiri pieni pyörii Susi siinä hyörii idolikultti sanoo joo joo joo Susi sanoo soo soo soo" 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 klo 22:03:26 kirjoittanut Perjantaipullo »
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1169 : 06.05.2007 klo 20:48:51 |
|
Hyvä pointti. Mua vituttaa suuresti miten kritiikittömästi jotkut nikit tälläkin keskustelupalstalla suhtautuvat Shefki Kuqin ja Mixu Paatelaisen tekemiseen. Yksilönpalvontaa pahimmillaan  - Shefkiä olen ihan tarkoituksella hypettänyt herättelevänä vastavoimana Miklun idolikultille. Sen lisäksi, että oikeastikin arvostan Shefkiä jalkapalloilijana suuresti.
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
 |
Vastaus #1170 : 06.05.2007 klo 21:40:21 |
|
- Shefkiä olen ihan tarkoituksella hypettänyt herättelevänä vastavoimana Miklun idolikultille. Sen lisäksi, että oikeastikin arvostan Shefkiä jalkapalloilijana suuresti.
Et kai sinä niin tyhmä sentään ole, että kuvittelisit tämän väittelyn enää vuosiin olleen vastavoima yhtään millekään?
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1171 : 06.05.2007 klo 21:53:03 |
|
Et kai sinä niin tyhmä sentään ole, että kuvittelisit tämän väittelyn enää vuosiin olleen vastavoima yhtään millekään?
- Kummasti silti aina herättää keskustelua... 
|
|
|
|
|
SirLoser
Poissa
Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat
|
 |
Vastaus #1172 : 06.05.2007 klo 23:39:20 |
|
- Kummasti silti aina herättää keskustelua...  Tosin keskustelu tuntuu olevan aina melko yksitoikkoista, köyhää, naurettavaa jankkausta, mutta jos jaksat edelleen nauttia tästä perversiosta vuodesta toiseen, niin jatka toki samaa rataa.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1173 : 07.05.2007 klo 06:54:02 |
|
Tosin keskustelu tuntuu olevan aina melko yksitoikkoista, köyhää, naurettavaa jankkausta, mutta jos jaksat edelleen nauttia tästä perversiosta vuodesta toiseen, niin jatka toki samaa rataa.
- Kiva, kun hyväksyt.  Provosoitumista on mukava seurata.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #1174 : 07.05.2007 klo 12:11:42 |
|
Provosoitumista on mukava seurata.
Lapsilla huomionkipeys on sööttiä. Aikuisilla taas vain todella naurettavaa. Jos iso mies saa kickinsä siitä, että saa jankkaamisella vuositolkulla samoja vastauksia ja provosoitumista, niin ehkä kannattaisi ihan oikeasti huolestua.
|
|
|
|
|
|
|
|