FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.03.2026 klo 19:20:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Misukka pöydälle  (Luettu 1171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Wecce

Poissa Poissa

: 21.03.2007 klo 22:36:10

Miten vitussa on mahdollista että Liigacupin puolivälierät ja välierät pelataan Talissa jota voisi myös EuroKlubin kotihalliksi kutsua, siis ensin pelataan lohkopelit yksi kerrallaan aina kotijoukkueen kotihallissa/kentällä, mutta kun tosipelit alkavat niin viedään ne mahdollisimman lähelle Klubia, kenen kuningasidea tämä on? Miksi näin on?

Sana on vapaa.
tosi roudari

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 21.03.2007 klo 22:37:51

miks ne ylipäätänsä pelataan tähän aikaan vuodesta sisällä ???
Johtaja Calu

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Toni Nieminen

Vastaus #2 : 21.03.2007 klo 22:38:10

miks ne ylipäätänsä pelataan tähän aikaan vuodesta sisällä ???
Sama ???
Kange kaitsja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luís Fernando!

Vastaus #3 : 21.03.2007 klo 22:38:18

Miksi niitä ylipäätään pelataan?
Johtaja Calu

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Toni Nieminen

Vastaus #4 : 21.03.2007 klo 22:38:56

Miksi niitä ylipäätään pelataan?
Että viikingit putoavat ja parhaat jatkavat Ylos
Ave Roy!

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 21.03.2007 klo 22:41:25

No siksi Talissa tietysti, että saadaan mahdollisimman puolueellinen pelipaikka Klubille. Finaalikin tietysti Finskillä, aina ja ikuisesti. Olisi hienoa nähdä Klubi finaalissa, viime kausina se ei ole järjestynyt, mutta ehkä nyt   Ylos
tosi roudari

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 21.03.2007 klo 22:45:09

No siksi Talissa tietysti, että saadaan mahdollisimman puolueellinen pelipaikka Klubille. Finaalikin tietysti Finskillä, aina ja ikuisesti. Olisi hienoa nähdä Klubi finaalissa, viime kausina se ei ole järjestynyt, mutta ehkä nyt   Ylos
klubi vie tänä vuonna triplan ;)
Ave Roy!

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 21.03.2007 klo 22:47:53

klubi vie tänä vuonna triplan ;)

Mikään muu ei edes kelpaa!
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020

Vastaus #8 : 21.03.2007 klo 22:48:01

Lainaus käyttäjältä: Misucca
Olin jo päättänyt jättää koko typerän foorumin, mutta törmäsin viime viikolla seuraavanlaisiin tapauksiin.

Tiistaina töistä lähdettyäni ajoin kuukauden vanhalla BMW-merkkisellä hopeaisella autollani ja tapahtui seuraavaa. Puhuin ystävättäreni kanssa kännykällä enkä huomannut kun 2 sinipaitaista miestä käveli kadunkulmassa yllättäen eteeni ja autoni nokka osui toiseen miehistä, sillä seurauksella että tämä autooni osunut luonnonkappale kiepsahti kuperkeikan katukivityksille. Oikeastaan saman tien toinen miehistä hyökkäsi nyrkki pystyssä minua ja autoani kohti ja kovaäänisesti vaati minua avaamaan ikkunan auki. "Helvetin akka, vetäisin sua turpaan jollet olisi nainen." Testosterooni oikein haisi ja minun oli pakko ottaa nenästäni kiinni. "Anteeksi, voisitko poistua. Sinä nimittäin haiset. Ystävälläsi ei näytä hätää olevan koska hän kömpi omin jaloin pystyyn." Molempien mesotessa autoni vieressä, huomioni kiinnittyi kyseisten hirvitysten paitoihin. Toisen paita oli vaaleansininen ja toisen sinimusta, en siis mitenkään voinut välttyä huomioimasta kyseisissä henkilöissä jotain tuttua. Kysyinkin lopuksi "oletteko kenties futisfoorumilta?". Kumpikaan ei tietenkään myöntänyt vaan piti kysymystäni muka omituisena. Molempien ilmeet kertoivat minulle osuneeni oikeaan, vaaleansininen (Napoli eli siis Spillo) ja sinimusta (Inter eli Pepe) olivat olleet asialla. Molemmat loukkasivat ja inhosivat minua foorumille aiemmin kirjoitellessani ja riitamme ei saanut rauhanomaista ratkaisua vaikka sitä kaikin voimin yritinkin.

Seuraavana päivänä tapahtui lisää. Jälleen töistä lähdettyäni puhuin autossani kännykälläni, sillä minun piti sopia mihin aikaan menisimme Virpin kanssa kuntosalille. Taas osui miehenkuvatus ajoreitilleni, autoni ajautui ehkä metrin kävelykadun puolelle jossa seisoskeli mainittu kuvatus punainen paita päällään. Autoni ajoi vahingossa ilmeisesti miehen jalkaterän päältä, sillä mies heittäytyi lapsellisesti makaamaan ja huutamaan jalkaansa pidellen. Pidin koko tapausta aikamoisen huvittavana, mutta peruutin kuitenkin ja kysyin autoni ikkunasta miehen vointia. Tämä tyypillisen miehen tavoin tietenkin alkoi heti raivoamaan minulle eikä keskustelusta tullut mitään. Kerroin että vahinkoja sattuu ja että turha alkaa parkumaan iso mies. Miehen paita kiinnitti huomiotani, se oli selvästikin Manchester U:n paita ja kysyinkin että kirjoittaako kyseinen luonnonkappale futisfoorumille? Mies ei vastannut oikein mitään, mutisi menevänsä terveyskeskukseen ja tarkkaili minua katseellaan. Manun paita + tarkkaavainen ikäänkuin tutkiskeleva katse antoi helpon lopputuloksen 1+1=2 eli Tarkkailija. Olen pitänyt kyseistä nimimerkkiä herrasmiehenä, mutta lapselliset vääntelehtimiset valituksineen valitettavasti antavat hiukan toisenlaisen kuvan.

Tälläistä siis tällä kertaa, autoni sai pintanaarmuja eikä niitä Spillo, Pepe eikä Tarkkailija tietenkään pahoitelleet.
Peter Lundström

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 22.03.2007 klo 08:27:17

Miten vitussa on mahdollista että Liigacupin puolivälierät ja välierät pelataan Talissa jota voisi myös EuroKlubin kotihalliksi kutsua, siis ensin pelataan lohkopelit yksi kerrallaan aina kotijoukkueen kotihallissa/kentällä, mutta kun tosipelit alkavat niin viedään ne mahdollisimman lähelle Klubia, kenen kuningasidea tämä on? Miksi näin on?

Sana on vapaa.

Ensi vuonna Liiga Cupia aikaistetaan ja kaikkia pelejä ei pelata Talissa. Veikkausliiga kausi tullaan aloittamaan nykyistä aikaisemmin jo maaliskuun puolella.

Peter Lundström
Kilpailupäällikkö
Kange kaitsja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luís Fernando!

Vastaus #10 : 22.03.2007 klo 08:28:11

:D Ylos
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #11 : 22.03.2007 klo 09:04:03

Finaalikin tietysti Finskillä, aina ja ikuisesti.

Ei pelattu silloin kun Litmasen Jari pelas Lahen joukkueessa. Silloin finaali potkittiin Myyrmäessä, koska oli luonnollista pelata finaalijoukkueiden piirin päästadionilla ( = ruoholla koska muuten jari ei pelaa).

Sivuja: [1]

Siirry: