FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.09.2025 klo 04:41:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: HJK Cup 2015  (Luettu 2542 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueJ

Poissa Poissa

: 04.09.2015 klo 09:55:33

HJK Cup näytti pyörähtäneen käyntiin. Mielenkiintoisen näköisiä joukkueita U11, U12, U13 -sarjoissa ainakin.
Itse en pääse paikalle, mutta olisi mukava lukea otteluselostuksia ja kommentteja pelien tasosta.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus

Vastaus #1 : 04.09.2015 klo 10:11:11

Joo hyviä matseja olisi ollut tänäänkin heti aamusta. Harmi, että menee itellä koko viikonloppu töissä niin ei pääse katselemaan matseja.

https://sites.google.com/site/hjkcupresults2015/ Tuossa vielä otteluohjelma mnekää ihmeessä kaikki jotka pääsette.
JayAi

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 04.09.2015 klo 12:33:23

HJK Cup näytti pyörähtäneen käyntiin. Mielenkiintoisen näköisiä joukkueita U11, U12, U13 -sarjoissa ainakin.
Itse en pääse paikalle, mutta olisi mukava lukea otteluselostuksia ja kommentteja pelien tasosta.

Itse katselin että noissa nuorimmissa ikäluokissa melkeinpä vielä eniten ulkkareitakin. Zenit useammassa ikäluokassa, jne.

Paikanpäällä kyllä.
JayAi

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 06.09.2015 klo 22:14:42

Kova oli taso Suomen mittakaavassa. Ja vaikka suomalaiset muutamassa ikäluokassa otti voittoja, niin kyllähän Brommaa ja varsinkin Zenittiä jäljessä oltiin yleisellä tasolla sekä fyysisissä, pallollisissa että pelillisissä ominaisuuksissa. Kuvaavaa oli 04 finaali missä HJK vei voiton, mutta noin 20minuuttia tehnyt muuta kuin roiski palloa kaikkialle... oli aika huikeeta kyllä katsella pienessä tilassa(finaaleissa selkeästi isoimmat kentät) Zenitin jätkien 1.tatsia ja vartalon käyttöä.

Sivuja: [1]

Siirry: