Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #125 : 20.01.2016 klo 18:25:36 |
|
Kuopio jaettu kahta vastaamatonta summeria lukuunottamatta, palaan noihin tiistaina. Ja muutamat kalenterit vaihtavat omistajaa myöhemmin, luultavasti tuopin ääressä.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #126 : 20.01.2016 klo 18:33:41 |
|
Hienoa duunia Pub! 
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #127 : 20.01.2016 klo 18:48:00 |
|
Kiimaa. Tampereelle ja Turkuun on sovittu kuljetukset kootusti perjantai-illaksi. Sieltä sitten agentit saavat koordinaatteja hieman tuonnempana. Paitsi että se Turku taitaakin mennä Jyväskylän kautta vasta ens viikon alun puolelle. Mutta eniweis, etenemässä olemme hyvinkin vahvasti. Niin joo, KuPS tilasi yhteistyökumppaneilleen muutamalla satasella kalentereita. Peukku sinnekin. 
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #128 : 20.01.2016 klo 19:19:33 |
|
Auttakaas ny joku vähäsen. Mulla on seurantalinkki jonkun dpd:n seurantaan. Siellä ei ole minkäänlaisia yhteystietoja ja tässä töiden ohessa pää jumissa googlea rassatessa selviää, että kyseessä on joku Post Nord tms. Mulla on tuon seurantalinkin mukana joku puhelinnumero, joka ei ole käytössä. Mistä vitusta mä kaivan yhteystiedot tuohon firmaan, ettei kannata enää kolmatta kertaa yrittää käydä soittamassa alaovella summeria keskellä päivää, ei siellä ketään kotona ole kuitenkaan. Vai pitääkö mun perkele teipata alaoveen joku lappu, jossa vihjaan esim. SOITTAMAAN kun yrittävät tuoda jotain nyyttiä perille ja voisin ohjeistaa tuomaan sen paketin vaikka työmaalle.
Joillain on samasta firmasta kokemuksia, joissa paketit on lähteneet takaisin ties minne hevonkuubaan, kun vastaanottaja ei ole ollut edes tietoinen, että tavaraa on yritetty käydä tarjoamassa oven takana keskellä päivää.
e. asiakaspalvelusähköpostiin viestiä => "Kiitos yhteydenotostanne. Käsittelemme viestinne ja palaamme asiaan 24 tunnin kuluessa."
Mulla ainakin sai DPD:lle jonkun linkin siinä ovessa oleesta lapusta, josta pystyi syöttämään ajan tai toisen osoitteen, mihin paketin voi ottaa vastaan.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #129 : 20.01.2016 klo 19:22:02 |
|
Mulla ainakin sai DPD:lle jonkun linkin siinä ovessa oleesta lapusta, josta pystyi syöttämään ajan tai toisen osoitteen, mihin paketin voi ottaa vastaan.
Lisätietoja? ps. Näitä olis mahtunut lisääkin, mutta eihän me voida tällaiseen lietsoa.  
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #130 : 20.01.2016 klo 19:29:39 |
|
Lisätietoja? ps. Näitä olis mahtunut lisääkin, mutta eihän me voida tällaiseen lietsoa.  Kun olivat käyneet yrittämässä toimitusta, niin olivat oveen jättäneet tarralapun jossa oli joku koodi yms, jolla pääsi DPD:n sivuilta syöttämään halutun toimitusajan tai toisen toimitusosoitteen. Mutta silloin Postnord ei kyllä ajanut noita DPD:n ajoja.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #131 : 20.01.2016 klo 19:34:07 |
|
Mulle ei ole jätetty yhtään mitään. Sain tuon seurantakoodin Estecsin toimitusjohtajalta, joka tonki tänään pyydettäessä asioita, kun mitään ei ollut mistään kuulunut. Estecs on siis se firma, kenen kautta tilasin nuo heijastimet. Toivottavasti aspan sähköpostia ja palautteita ny joku lukee joskus, niin eivät turhaan käy huomennakin kääntymässä. Tiiä sitten kuuluuko noiden toimintaan edes kokeilla kolmatta kertaa, vai jääkö se tuohon kahteen ja sitten odottavat viikon ja pistävät paketin takaisin.
e. korjasin M. Piipon tittelin toimitusjohtajaksi.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
 |
Vastaus #132 : 21.01.2016 klo 01:19:22 |
|
Dpd on tainnut tuoda aina kotiin. DHL ja shitella taitaa vaan viedä suoraan postikonttoriin. Näillä ei ole ovikoodeja niin eivät ilmeisesti jaksa aina edes yrittää.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #133 : 21.01.2016 klo 22:37:45 |
|
 Näistä pitäisi jollain aikajänteellä päästä eroon. Osa lähtee huomenna postiin, osan yritän duunien jälkeen jaella postiluukkuihin, jos pääsen sisään ja osa lähtee ties mitä kautta Tampereelle ja Turun suuntaan edelleen jaeltavaksi. Jos yksityiskohdat kiinnostaa, niin vapaudun huomenna jakelutouhuihin Jätkäsaaresta Hesassa n. klo 16 aikoihin. Eli varmaan vittumaisin aika ja paikka valtakunnassa lähteä jonnekin suuntaan pääkaupunkiseutua. Pitää yrittää katella onko tuossa lähellä jotain saman tien lähimaastossa, ettei tartte heti mennä väylille ja kehille kiroilemaan. Ultimaattisena riskinottona tarjoan mahdollisuutta lähteä mulle juttuseuraksi lest...paketinheittoreissulle. En mä noita huudeja kuitenkaan niin hyvin tunne, että jokaisen mestan ekalla saati toisellakaan kerralla löytäisin. e. jos herään ns. ihmisten aikoihin, niin käyn matkan varrella pudottelemassa mäntsälä/järvenpää/kerava/jne.-akselin kamat. Lahti/Hollola hoitunee vaikka lauantaina. Mutta tässä on aika monta munilleen menemisen mahdollisuutta olemassa. Esimerkiksi se, etten ole muistanut katsastaa mun autoa (dedis meni 13.1.), mutta ei kerrota kellekään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.01.2016 klo 22:39:59 kirjoittanut krevis »
|
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #134 : 21.01.2016 klo 22:43:18 |
|
Ai niin, niistä *****n heijastimista ei ole kuulunut yhtään mitään. Mikään asiakaspalvelu ei vastaa mulle, seurantakoodin perusteella sitä ei ole enää yritetty tänään jakaa. Eli paketoin postiin lähtevät kamat ilman niitä heijastimia ja lähettelen niitä sitten joskus perässä jos ikinä niitä käsiini saan. Sinänsä ei haittaa, että ei niistä mitään vielä maksettu ole, mutta vituttaisihan se ruveta käymään tilauksia läpi ja palauttelemaan rahoja ostaneille.
|
|
|
|
Tino Asprilla
Poissa
|
 |
Vastaus #135 : 22.01.2016 klo 06:42:23 |
|
Heijastinfirman kulli leikattava!
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #136 : 22.01.2016 klo 09:35:46 |
|
Ei, vaan tän kuljetuksen hoitava osapuoli on toistaiseksi munimassa touhua ns. huolella. Tänään en asialle saa tehtyä yhtään mitään, eli menee vähintään ens viikon puolelle.
Estecsin toiminta ja yhteistyö on toistaiseksi ollut ensiluokkaista. Ilman niitä en olisi ikinä edes tiennyt, että paketti on ollut Lahessa jo tiistaista lähtien.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #137 : 22.01.2016 klo 15:12:30 |
|
Mäntsälä+Kerava hoidettu. Heijastin-case päässee etenemään, kun sain vihdoinkin jotain yhteystietoja mihin soittelemalla saan sovittua toimituksen, toivottavasti maanantaille.
Vetelen vähe rallia neljän jälkeen, katotaan montako starttia akku kestää.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #138 : 22.01.2016 klo 18:18:06 |
|
Pikkuisen turhauttavaa ajella pitkin Espoota, kun ei pääse minnekään sisäovelle asti. Puhelinnumeroita ei tietenkään ole mukana. Ei viiti kovin pitkään odotella -17 kelillä pihalla, jos joku hiipisi sisään/ulos. 
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
 |
Vastaus #139 : 22.01.2016 klo 18:19:55 |
|
Pikkuisen turhauttavaa ajella pitkin Espoota, kun ei pääse minnekään sisäovelle asti. Puhelinnumeroita ei tietenkään ole mukana. Ei viiti kovin pitkään odotella -17 kelillä pihalla, jos joku hiipisi sisään/ulos.  Ei kannata helsingissäkään yrittää.. aika harva ulko-ovi on kerrostaloissa auki päivälläkään.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #140 : 22.01.2016 klo 22:29:54 |
|
Tulipa sahattua silti useampikin mesta siinä toivossa, että jostain raosta pääsisi livahtamaan. Onneks sain straiterin jeesaamaan, niin saatin edes muutama nyytti perille asti. Vittumaista ja turhauttavaahan tuo ralli oli, mutta keksin helposti huonompiakin tapoja viettää perjantai-iltaa. Nyt hesarin ps:n rullakebu turpaan ja nukahtaminen rattiin ennen keravaa. 
|
|
|
|
straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
 |
Vastaus #141 : 22.01.2016 klo 22:42:25 |
|
Onneks sain straiterin jeesaamaan, niin saatin edes muutama nyytti perille asti.
Mikäs siinä kartturina istuessa ja lukittujen rappukäytävien ovia nykiessä 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #142 : 22.01.2016 klo 23:29:44 |
|
Maailmassa on hillittömän monta huonompaa paikkaa kuin kreviksen kartturin tontti.  Kukas mun seuraks lähtee Pirkanmaan jakokierrokselle aikanaan?
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #143 : 23.01.2016 klo 01:19:49 |
|
Eihän sulla ole kymmentäkään pakettia jaettavaksi asti. Yks muuten lipsahti postituskasasta sulle. Alkaa siinäkin toimipaikka Teellä, mutta halvemmaksi ja helpommaksi tulee pistää kustin poljettavaksi.
On tuo säkki kuitenkin aika paljon tyhjempi nyt kuin eilen illalla. Maanantaina pistetään sitten loput postiin. Ja ite asiassa nekin, jotka piti laittaa tänään, ei vaan tullut yhtään postilaatikkoa vastaan ajoissa.
Heijastimistakin tuli tekstarilla (eli niillä ON mun numero!) vihje soitella postnordin aspaan ja sopia kuljetuksesta. Harmi vaan, ettei siellä vastaa kuin nauhoitettu sedän ääni, joka kertoo jonottamisen olevan maksullista. En jaksanut toista viisminuuttista kuunnella, Kokeillaan maanantaina paremmilla hermoilla. Lasku niistä kuitenkin tuli tänään! Ei yllättänyt, että se löysi kyselemättä perille.
340km ajelin tänään, josta toki hyvän matkaa yli 200 oli tuota motarinpaskaa. Mutta tulipa "nähtyä" monta uutta paikkaa Espoossa ja Hesassa. Harmillisen turhaan, en älyä miksen muistanut ottaa ihmisten puhelinnumeroita mukaan...
e. Arvatkaa muuten herkistikö, kun ekaa mestaan ajelin Espoossa. Mulle melkein kaikki Tapiolasta länteen on uutta ja omituista. Köröttelen jonnekin Haukilahden ohitse, länsiväylä ehkä hieman tukkoinen neljän jälkeen. Luuri kourassa saan ajeltua johonkin pusikkoon ja lopulta tuulettelen, kun löysin oikean paikan. Otan listan käteen ja katson mitä kohteeseen pitikään viedä. 2 x heijastin. Ei oleee...
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.01.2016 klo 01:24:05 kirjoittanut krevis »
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #144 : 25.01.2016 klo 17:27:05 |
|
Tampereen Ollapa pallo -paketit ovat hallussani. Yritän tämän viikon kuluessa ehtiä kiikuttamaan ne perille.
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #145 : 25.01.2016 klo 18:43:07 |
|
Tampereen Ollapa pallo -paketit ovat hallussani. Yritän tämän viikon kuluessa ehtiä kiikuttamaan ne perille.
Ku tuot mulle duuniin, niin voidaan samalla pestä sun auto "postikuluiksi".
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #146 : 25.01.2016 klo 19:17:18 |
|
En viittis vielä leuhuttaa, mutta annan silti mennä. Mä saan ehkä ne heijastimet huomenna. Ei se paska Post Nord ole mitään aikaiseksi saanut, mutta jonotin tänään reilut parikymmentä minuuttia tuon kusisen kioskin puhelinaspaan ja sain sieltä ihan elävän vastakappaleen sopimaan juttuja. Kaikille helpoin ratkaisu (paitsi tietysti minulle) on se, että menen niiden terminaaliin tms. huomenna ennen lounasaikaa hakemaan sen paketin pois. Katellaan miten helppo ja yksinkertainen operaatio mahtaa olla kyseessä.
Viime viikolla lähettämiini sähköposteihin/palautteisiin on nyt kolme kertaa tullut joku automaattivastaus. Ekalla kerralla tuli lupaus vastata/selvittää asia 24 tunnin kuluessa. Sen jälkeen on tullut kahdesti kuittaus siitä, että asia on edelleen käsittelyssä. En pysty ymmärtämään miksi kukaan ikinä tai missään käyttäisi tämän yrityksen palveluja, jos hommien hoitaminen on näin käsittämättömän vaikeata.
Menee kyllä saman tien mustalle listalle myös ne nettikaupat, jotka käyttävät kuljetuksiin tätä puljua. En enää ikinä haluaisi alkaa matlockata omien kamojeni sijaintia ja toimitusaikoja useiden päivien ajan ja kaiken kauniin lisäksi vielä maksamaan tästä lystistä.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 25.01.2016 klo 19:21:56 |
|
Ku tuot mulle duuniin, niin voidaan samalla pestä sun auto "postikuluiksi".
Kuulostaa varsin houkuttelevalta.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #148 : 25.01.2016 klo 22:35:57 |
|