Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
 |
Vastaus #425 : 27.10.2025 klo 12:59:18 |
|
Ägä oli vissiin eilen Päädyssä puhumassa ennen peliä. Mitä kysyttiin ja vastattiin?
Vastaukset ei varmaan miellyttäneet sillä sen verran komeasti "Ägä ulos" -chantit raikuivat yhdessä vaiheessa peliä.
|
|
|
|
|
AnnoDomini2022
Poissa
|
 |
Vastaus #426 : 27.10.2025 klo 13:48:52 |
|
Vastaukset ei varmaan miellyttäneet sillä sen verran komeasti "Ägä ulos" -chantit raikuivat yhdessä vaiheessa peliä.
Kuuleman mukaan vähän sama syke oli kuin Kaisa Juusolla Torniossa. Kansa kysyy vääriä kysymyksiä, osa mokomista arvostelee eikä halua muistaa kaikkea sitä hyvää, mitä olen tehnyt. Ärsyyntyyhän siinä ihminen!
|
|
|
|
|
Salinas
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #427 : 27.10.2025 klo 22:09:28 |
|
"Teen paljon virheitä ja saan myös paljon kritiikkiä, mutta herään joka aamu ja mietin, miten voisi HJK:sta tehdä paremman seuran." Voin antaa vinkin, ja se on vieläpä helppo. EROA!
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Claude Simon
|
 |
Vastaus #428 : 28.10.2025 klo 13:42:44 |
|
"Teen paljon virheitä ja saan myös paljon kritiikkiä, mutta herään joka aamu ja mietin, miten voisi HJK:sta tehdä paremman seuran."
Voin antaa vinkin, ja se on vieläpä helppo. EROA!
The (in)famous blind spot: minä minä minä ("mietin" ja "olen korvaamaton").
|
|
|
|
|
Wissi
Poissa
|
 |
Vastaus #429 : 29.10.2025 klo 12:48:44 |
|
 => The International Football Association Board - football's lawmakers - has discussed placing a countdown on throw-ins and goal-kicks to stop timewasting. https://www.bbc.com/sport/football/articles/c5y937493n2o
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2025 klo 12:56:05 kirjoittanut Wissi »
|
|
|
|
|
Savon Keikari
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #430 : 29.10.2025 klo 14:34:32 |
|
Ägä sai saunottua niin, että kahdella pallolla pelaamista ei kitketä.
|
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #431 : 29.10.2025 klo 14:49:00 |
|
Aika kauas taakse jää Etelä-Afrikan kisojen turnausjohtajan ja qatarin lastinnielijän pestit 
|
|
|
|
|
Julkea bulbul
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU (JJK)
|
 |
Vastaus #432 : 29.10.2025 klo 21:00:44 |
|
Aika kova nimilista tuolla samalla tittelillä.  
|
|
|
|
|
Kendojanari99
Poissa
|
 |
Vastaus #433 : 30.10.2025 klo 20:52:59 |
|
Milloin irtisanoudut?
– Niin hyvinä kuin haastavina aikoina jokaista positiota pitää tarkastella kriittisesti. Isossa kuvassa olen vastuussa koko seurasta. On hyvä asia, että jalkapalloseuraan kohdistuu isoja intohimoja ja joka vuosi minuun kohdistuu paljon kritiikkiä ja paljon kehuja. Itseään on tylsää arvioida, joten voin vain puhua tuloksista niin saadaan ero mielipiteisiin.
– Tultuani Klubiin takaisin 2009 ensin tuplarooliin ja sitten vain johtopuolelle olemmeyhdessä kaikkien täällä olevien ihmisten panoksella voittaneet 12 mestaruutta 16 vuoteen, kun edeltävien 12 mestaruuden voittamiseen meni 45 vuotta. HJK on päässyt europelien lohkovaiheeseen nyt viidesti ja vain kerran aiemmin vuonna 1998. Nämä tulokset ovat mielestäni kuitenkin enemmän urheilupuolen meriittejä eli kiitos sinne.
– Olemme lyhyessä ajassa yhdessä rakentaneet ja nykyään omistamme Boltin hallintaosakkeista 100%, kaksi hallia ja viisi tekonurmikenttää. Nämä lisäinvestoinnit ovat omalta pieneltä osaltaan auttaneet jäsenmäärän kasvun 2500 pelaajasta yli 4000 pelaajaan ja muutenkin seura on sisäisesti yhdisynyt monesta organisaatiosta yksiin toimitiloihin.
– Seuran yleisökeskiarvo, liikevaihto ja tase ovat kasvaneet merkittävästi mahdollistaen kaiken tämän, ja yhteisön kasvun lisäksi konserni on 16 vuotta putkeen tehnyt taloudellista voittoa ja on nettovelaton, mistä on rakentunut merkittävä tukijalka tuleville vuosille.
– Paljon lisääkin pystyisin luettelemaan yhteisesti tehtyjä konkrettisia asioita ja tuloksia seuran tilassa, mutta paljon olisin itse voinut myös tehdä paremmin. Sen haluan ainoastaan todeta, että seura on aina tärkein mutta sen ulkopuolella pidän merkittävänä mitä olen ainoa pohjoismaalaisena koskaan sekä ECA:n että UEFA CCC:n varapuheenjohtajana saanut aikaan UEFA kilpailujärjestelmien ja niiden rahanjaon suhteen, mukaan lukien kaikkien suomalaisten tulon noususolidaarisuusrahoina 40 000 eurosta 300 000 euroon vuosittain.
– Mietin jatkuvasti HJK:n ja suomalaisen futiksen etua ennen omaani. Teen paljon virheitä ja saan myös paljon kritiikkiä, mutta herään joka aamu ja mietin, miten voisi HJK:sta tehdä paremman seuran.
|
|
|
|
|
Yanarii
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #434 : 30.10.2025 klo 21:02:45 |
|
Syyllinen löytyy otsikosta.
|
|
|
|
|
Chief
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #435 : 30.10.2025 klo 21:08:52 |
|
Koskaan aiemmin HJK ei ole menestynyt yhtä hyvin kuin tämän herran ansioista
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #436 : 30.10.2025 klo 21:11:19 |
|
No onko muka joskus menestynyt paremmin?
Kaikki ULOS?
|
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #437 : 30.10.2025 klo 21:44:57 |
|
Ei eipä yllätä, että vastuunkantoa ei löydy tippaakaan…
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #438 : 30.10.2025 klo 22:30:42 |
|
Viisitoista peliä (säv. Mike Chapman, esittäjiä mm. Smokie, Kari Tapio)
Tänään sen taas kuulla sain Epäilen vielä korviain, hävis Klubi
Joku kertoi Möllerin vihdoin maalanneen Joku vedon tolppaan osuneen
Mulle sama on kuitenkin, hävis Klubi
Viisitoista peliä mä voittoo odotin kerran lisäajan alussa jo varma olinkin
mutta toiset vei pisteet, eikä taaskaan saatu mitään
Miksi Aki meille tehnyt tämän ois ja jättäytynyt kärjen kamppailusta pois
Kuka kumma on tuo mies ken Klubin on saanut lamaan
...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.10.2025 klo 22:40:02 kirjoittanut The Real Wolf »
|
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
 |
Vastaus #439 : 31.10.2025 klo 06:22:52 |
|
Viidestoista peli
Silmissäni orpo katse kannattajan eksyneen Paskuutesi jäljet vihloo rintaa Käy Ilves päälle lailla pommikonelaivueen Ja minä kun en koskaan luota Miikaan
Viidestoista matsi taas saapuu painajaisineen Ja kaikki paitsi elämä on turhaa Aina oikein uskoa ei jaksa Riihilahteen Kun mestaruussarja on kuin itsemurhaa
Sun kanssas katson Ruutua ja samaa matsia nään Kuin hullu huudan mestaruuksieni perään Sun kainaloosi käperryn ja jos sallit yöksi jään Ja kun aamu on, en tiedä missä herään
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.10.2025 klo 07:00:19 kirjoittanut Kim Suomisen ponnari »
|
|
|
|
|
Roger no more
Poissa
|
 |
Vastaus #440 : 31.10.2025 klo 08:52:38 |
|
Ja kun aamu on, en tiedä missä herään[/i]
Hassisen Kone: Tällä tiellä Aamu, Seura on vieras Vanhat fanit huokuvat tuskaa Eilinen hyökkää kuin vihainen Ilves Se repii, raastaa ja kiduttaa Pelin aikana: Rappiolla On mukavaa olla tappiolla Olla vaan täysi nolla Antaudu sinäkin suosiolla Taikka anna meidän olla
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.10.2025 klo 09:02:31 kirjoittanut Roger no more »
|
|
|
|
|
Maakuntasatraappi
Poissa
Suosikkijoukkue: UEFA+FIFA+SWI=3MAFIA
|
 |
Vastaus #441 : 31.10.2025 klo 09:12:39 |
|
– Olemme lyhyessä ajassa yhdessä rakentaneet ja nykyään omistamme Boltin hallintaosakkeista 100%, kaksi hallia ja viisi tekonurmikenttää. Nämä lisäinvestoinnit ovat omalta pieneltä osaltaan auttaneet jäsenmäärän kasvun 2500 pelaajasta yli 4000 pelaajaan ja muutenkin seura on sisäisesti yhdisynyt monesta organisaatiosta yksiin toimitiloihin.
Mitä tässä yhteydessä tarkoittaa "Boltin hallintaosake"? HJK Oy käsittääkseni sataprosenttisesti omistaa Helsinki Stadion Management Oy:n joka mm. vuokraa Helsingin kaupungilta kaupungin omistamaa Töölön jalkapallostadionia. Helsinki Stadion Management näyttää viime vuosina tehneen runsaan parin miljoonan liikevaihdolla pienehköä tappiota.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #442 : 31.10.2025 klo 10:48:01 |
|
Aki, Teemu, Petri ja mä
Aki tempas pallolla päähän Skapparii. No, se liukastu jäähän Porttarista, kun se lähti niin äkkii. Koppiin joutui Sheikki myöhemmin.
Pete duunas Temelle pahvin Alex myöskin vierelle saatiin. Ensi kausi keralla Miikan, Annan ylen niin kuin toisetkin.
Jos saisit kuulla, mitä tein mä loppusarjassa silloin, Sä yllättyisit varmaankin.
Ei pidä luulla, että vein mä niiltä pisteitä silloin, Kun tuskin uskalsin mä koskee, Aroin jaloin jotakin syöttöö
...
|
|
|
|
|
Hermesetas
Poissa
|
 |
Vastaus #443 : 31.10.2025 klo 15:03:05 |
|
Kuinka paljon, kuinka turhaan Voittamista silloin pelkäsin.
Saako muuten ehdottaa hienoon Viiteentoista kesään pientä hiomista?
Viisitoista peliä mä voittoo odotin ja kerran lisäajalla jo varma olinkin
mutta toiset vei pisteet, eikä taaskaan saatu mitään
Miksi Aki meille tehnyt tämän ois ja kamppailuista kärjen taas jättäytynyt pois
Kuka kumma on tuo mies ken Klubin on saanut lamaan
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.10.2025 klo 15:07:23 kirjoittanut Hermesetas »
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #444 : 31.10.2025 klo 17:44:51 |
|
.. Saako muuten ehdottaa hienoon Viiteentoista kesään pientä hiomista? ...
- Toki. Hiominen paransi. 
|
|
|
|
|
Savon Keikari
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #445 : 31.10.2025 klo 18:15:50 |
|
Yllätysesiintyjä Oulunkylän Gnistan-Lubi matsissa Ägä Packalen: Eurokiireit´pidellyPaluumuuttajii lentää Klubiin takas mun edessä Voitot on vaan kaunis muisto mennehestä Mul ois ollu valmiina tää polku tässä Nyt se ei oo mua varten Je, je, jeih
Mikäs tässä, nää on näitä Pidelly kyynelii, pipopäillä täitä. En enää välitä tai niin mä väitän Mut Petri paiskii töitä kovaa joka päivä
Mä luulin, että kyl me dominoidaan varmaa Ja vielä pari mestaruutta voidaan voittaa Sen sanominen ääneen tuskin enää auttaa Kun maalaiset taas kerran pyttyy kotiin kantaa
Erolalta kuulin, et eurokiireit´ pidellynnä Luulin, et oisin siinä ite Klubin kaa Massit saa joku, kuka olikaan, fucking Petteri Pennanen
Ain luotin mä Vesa Mäen tiimiin Ja et saisin mä patsaan Boltin kylkeen aikanaan Mut pytyn saa joku muu, nii onnee vaa, Vesku, Wiss tai Rantanen
Mikäs tässä, nää on näitä Mä en oo suolanen, en nii voi väittää Siit miten teil menee hyvin tai niin näyttää Tai siit, miten se Ari mun saunomaa polkuu käyttää
Ku mä vaan luulin jotenkin, et me kun Toke otettiin Et kaikest selvitään, tai ainakin ite niin oletin Nyt voin vaa haikailla, toi Nuutisen vain haikara Oisin antanut Euroopan, mut et jaksanu kai mindata
Nyt vihaan jokast Petterii ja onneks Kotka divariin. Sanoin, et: "Pääsin yli", mutta taitaa silti vaivata Elämä jatkuu, niin ne hokee Täs fiiliksessä poden, mut en voittanut ees hopeet
Eilen Erolalta kuulin, et eurokiireit´ pidellynnä Luulin, et oisin siinä ite Klubin kaa Mut massit saa joku, kuka olikaan, fucking Petteri Pennanen
Ain luotin mä Vesa Mäen tiimiin Ja et saisin mä patsaan Boltin kylkeen aikanaan Mut pytyn saa joku muu, nii onnee vaa, Vesku, Wiss tai Rantanen...
|
|
|
|
|
Laukaisukoneenkuljettaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Claude Simon
|
 |
Vastaus #446 : 31.10.2025 klo 18:50:10 |
|
No nyt!  -- Hyvä meno hyvät vibat!
|
|
|
|
|
Chief
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #447 : 31.10.2025 klo 21:46:47 |
|
Hyvin on mennyt ja tämä riittää
|
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #448 : 03.11.2025 klo 21:17:12 |
|
16. matsi ilman voittoa mestruussarjassa ja sunnuntaina kunniakuja kupsukoille, mutta onneksi virheitä ei olla tehty.
|
|
|
|
|
Floppi
Poissa
|
 |
Vastaus #449 : 03.11.2025 klo 21:39:00 |
|
Viidestoista peli
Käy tuuli läpi päädyn etelästä pohjoiseen Oon yksin ajatusten raunioilla Ikuisesti kolisevat sanat tyhjyyteen On jälleen tuskan viitta hartioilla.
|
|
|
|
|
|
|
|