FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.05.2025 klo 03:03:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Kumpaa katsot mieluummin?
Top6-joukkueiden keskinäinen - 434 (34.8%)
Pukkiparty - 813 (65.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 1239

Sivuja: 1 ... 226 [227] 228 ... 412

Kirjoittaja Aihe: Viaplay  (Luettu 1904717 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
haarahyppytaklaus

Poissa Poissa

Vastaus #5650 : 15.10.2021 klo 09:46:44

Mikäli asut DNA:n kaapelissa niin tilaamalla V -kanavapaketin saat automaattisesti Viaplayn siihen käyttöösi. Jos omistat DNA:n puhelin- tai nettiliittymän niin V Premiumin hinta on 31,96e/kk + 3,50 korttimaksu.
Mulle DNA näyttää että tarvitsee tuon lisäksi DNA hubin 11.90€ per kk. Muistelen kyllä joskus täältä lukeneeni että pelkkä kortti riittäisi. Telkkariin tarvii silti jonkun kortinlukijan? Joku CI+ liitäntä kyllä löytyy.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #5651 : 15.10.2021 klo 09:58:49

Mulle DNA näyttää että tarvitsee tuon lisäksi DNA hubin 11.90€ per kk. Muistelen kyllä joskus täältä lukeneeni että pelkkä kortti riittäisi. Telkkariin tarvii silti jonkun kortinlukijan? Joku CI+ liitäntä kyllä löytyy.

Kyllä se pelkkä kortti riittää, mutta saatat joutua tilaamaan sen jostain muualta kuin netistä. CI+ kortinlukijan tosiaan tarvii myös.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #5652 : 15.10.2021 klo 10:10:13

Nämä hubien ja elisaviihdeboksien myyjät kyllä pitäisi ampua. Mullekin aikanaan joku geelitukka väitti kivenkovaan, ettei meille ole mitään saumaa saada kanavia ilman Elisa Viihdettä ja vielä kovasti kehui, että kun sen vitun boksin ottaa himaan, niin näkee keppitappelua ja Sami Hedbergin. En nyt äkkiä keksi huonompaa myyntipuhetta kuin tuo dumbo.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #5653 : 15.10.2021 klo 10:11:57

On hiukan hämmentävää miten pihalla porukka on näistä korttijutuista. Se on nyt kuitenkin se kaikkein yksinkertaisin ratkaisu saada kanava näkymään tv:stä. Mutta ilmeisesti näinä suoratoisto -aikoina on jo oikeasti vieraannuttu koko mahdollisuudesta.
haarahyppytaklaus

Poissa Poissa

Vastaus #5654 : 15.10.2021 klo 10:27:01

On hiukan hämmentävää miten pihalla porukka on näistä korttijutuista. Se on nyt kuitenkin se kaikkein yksinkertaisin ratkaisu saada kanava näkymään tv:stä. Mutta ilmeisesti näinä suoratoisto -aikoina on jo oikeasti vieraannuttu koko mahdollisuudesta.
No jos vaihtoehtona on tilata se palvelu suoraan selaimesta/appista tai ihmetellä jotain kortinlukijoita, hubeja yms. sekavaa paskaa, niin ei kai se ihme ole jos ihmiset valitsee sen helpomman ja näppärämmän tavan. Eli kyllä se viaplay kaikkein yksinkertaisin vaihtoehto on. Näen nämä korttijutut jo vähän muinaisena tekniikkana ja eiköhän se ajan mittaan pois kuolekin. Tätä nyt harkitsen, koska viaplayn kuvan kanssa on ollut pientä pätkimistä ja jos about samaan hintaan saisi sekä kortin että viaplayn, niin sitä voisi harkita. Mutta näyttää siltä että kalliimmaksi tulee ja liikaa turhaa säätöä mitä en jaksaisi.
Norppa

Poissa Poissa

Vastaus #5655 : 15.10.2021 klo 10:35:16

Sä pistät sen kortin kerran sisään ja sen jälkeen ei tarvitse seuraavaan 10 vuoteen tehdä sille yhtään mitään. Sen kun valitset guidesta kanavan tai näppäilet suoranumeron. Tosi sekavaa ja vaikeaa on joo...

Kyllä se sovellusten avaaminen ja CC:hen peilaaminen joka kerta erikseen on kyllä huomattavasti työläämpää. Joo, ei ole sekään työlästä, mutta on se työläämpää. Ja tuon kombon tekniset ongelmat sitten vielä erikseen.
agsu

Poissa Poissa

Vastaus #5656 : 15.10.2021 klo 10:36:56

Sä pistät sen kortin kerran sisään ja sen jälkeen ei tarvitse seuraavaan 10 vuoteen tehdä sille yhtään mitään. Sen kun valitset guidesta kanavan tai näppäilet suoranumeron. Tosi sekavaa ja vaikeaa on joo...

Toki siitä kortista sitten pitää myös maksaa se 10 vuotta. Viaplayssa on se käytevyys että sen saa helposti katkaistua ja kustannukset tippuu nollaan.
Norppa

Poissa Poissa

Vastaus #5657 : 15.10.2021 klo 10:44:24

Näinhän se on juu. Mä vaan en ole koskaan jaksanut tätä hintakeskustelua näiden ympärillä niin kauan kun hinnat ovat +-10 euron haarukassa per kuukausi. En usko että kenellekään on oikeasti kynnyskysymys. Jos on joku periaateasia, niin se on sitten eri asia - silloin vaan ottaa sen mikä on aina halvin.
lortti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #5658 : 15.10.2021 klo 10:48:18

Eihän tässä edes harkittaisi mitään kortteja ja kaapelikanavia JOS kuvanlaatu Viaplay Apissa olisi nykyajan vaatimusten tasolla.

Viimeksi kun asiaa selvittelin oman operaattorin kanssa niin minulle geelitukka sanoi että Viaplay appia et saa toimimaan TV:n sovelluksella / iOSissa vaan sitä pitää ajaa sen kusisen boksin sovelluksen kautta.

Eli siis mulla Viaplay appi pitäisi olla varuilla koska lapsiperheellisenä ei aina lauantaisin klo 17 ole mahista linnoittautua kotisohvalle.

EDIT: Täällä siis keskustelleen Telian geelitukan kanssa. Katsoinpa uudestaan ja nyt jo Telian verkkosivuillakin ei ole mainintaa edes Viaplaysta että sen saiisi Viasportin mukana.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2021 klo 11:06:06 kirjoittanut lortti »
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5659 : 15.10.2021 klo 10:54:51

^ DNA:lla tuo ei ainakaan pidä paikkaansa, en tiedä miten Telialla/Elisalla/Digitalla/jne.
agsu

Poissa Poissa

Vastaus #5660 : 15.10.2021 klo 10:56:57

^ DNA:lla tuo ei ainakaan pidä paikkaansa, en tiedä miten Telialla/Elisalla/Digitalla/jne.

Antenniin ainakin jos tilaa, saa suoraa tunnukset Viaplay sovellukseen, Teliasta/Elisasta ei hajua.
Norppa

Poissa Poissa

Vastaus #5661 : 15.10.2021 klo 10:59:55

Itsellä kanssa dna ja Viaplay -sovellus toimii moitteetta suoraan televisiosta. Kyseessä toki suhteellisen uusi Samsung, enkä osaa ottaa kantaa mihinkään yleiseen toimivuuteen televisioissa. Mutta tosiaan, on aivan puhdasta valehtelua että aina olisi pakko olla joku hubi tai digiboksi. Eikä tällaisessa tilanteessa siis tietenkään tarvitse mitään korttia tai kortinlukijaakaan.
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit

Vastaus #5662 : 15.10.2021 klo 11:05:18

Kyllä Elisalla tulee tunnukset Viaplayhin ihan erikseen eli ei tarvitse ajaa kusisen boksin kautta ja ne tunnukset voi antaa vaikka kaverille kanssa tai vaikka kahdelle jos itse katsoo pelit kusisen boksin kautta kuten itse. En tiedä toki jos kanavakortin tilaa että miten sitten on. Kuvakin on kusisen boksin kanavilla oikein mainio ja eipä tuossa nyt hirveästi ongelmia ole ollut muutenkaan. Nauttii ehkä vähän huonommasta maineesta mitä oikeasti on tai sitten mulle on sattunut vahinkoerä ja saanut paremman boksin mitä oikeasti on.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5663 : 15.10.2021 klo 11:08:19

Eli kaikilla tulee omat tunnukset Viaplayhin ja kusettavat geelitukat vaan yrittävät pakkomyydä noita bokseja. Mietaa.

e: jaa ruotsalaiset eivät vielä ole tilanteen tasalla sittenkään.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2021 klo 11:19:43 kirjoittanut Kolmeseiska »
lortti

Poissa Poissa

Vastaus #5664 : 15.10.2021 klo 11:13:00

Kyllä Elisalla tulee tunnukset Viaplayhin ihan erikseen eli ei tarvitse ajaa kusisen boksin kautta ja ne tunnukset voi antaa vaikka kaverille kanssa tai vaikka kahdelle jos itse katsoo pelit kusisen boksin kautta kuten itse. En tiedä toki jos kanavakortin tilaa että miten sitten on. Kuvakin on kusisen boksin kanavilla oikein mainio ja eipä tuossa nyt hirveästi ongelmia ole ollut muutenkaan. Nauttii ehkä vähän huonommasta maineesta mitä oikeasti on tai sitten mulle on sattunut vahinkoerä ja saanut paremman boksin mitä oikeasti on.

Mulla on telkkari sisustettu ihanasti seinään kiinni ja johdot viedään siististi seinän läpi. Äänijärjestelmä on langaton. Olohuoneessa ei ole paikkaa hilloa tuota kusista boksia johtoineen missään niin että vaimo ei tapa kun meni saumat päästä sisustuslehteen.

Lapset pelaavat pleikkarinsa muualla.
agsu

Poissa Poissa

Vastaus #5665 : 15.10.2021 klo 11:18:15

EDIT: Täällä siis keskustelleen Telian geelitukan kanssa. Katsoinpa uudestaan ja nyt jo Telian verkkosivuillakin ei ole mainintaa edes Viaplaysta että sen saiisi Viasportin mukana.

Pitipä googletella ja Telia taitaa olla ainoa jolta Viaplayta ei saa mukaan:

Uutinen
Ei ole valitettavasti tämä edennyt eli ei ole mitään uutta kerrottavaa Viaplayn osalta. Taustasyitä en pysty tarkemmin avaamaan, mutta täytyy palata tähän asiaan uudelleen myöhemmin, jos tilanne muuttuu.

Heinäkuulta Telian tuesta sanottiin noin. Ilmeisesti Elisa ja Telia eivät ole päässeet tuosta sopuun.
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Vastaus #5666 : 15.10.2021 klo 11:27:50

Mulla on telkkari sisustettu ihanasti seinään kiinni ja johdot viedään siististi seinän läpi. Äänijärjestelmä on langaton. Olohuoneessa ei ole paikkaa hilloa tuota kusista boksia johtoineen missään niin että vaimo ei tapa kun meni saumat päästä sisustuslehteen.

Lapset pelaavat pleikkarinsa muualla.

Ei sen tartte olohuoneessa olla. En tiedä mikä kantomatka tuossa on mutta kokeilin äsken huvikseni laittaa boksin vessasta päälle ja kyllähän se sieltä asti ainakin meni vaikka ei suoraa näköyhteyttä olekkaan. Hdmi ja virtajohto meneekin sitten samasta seinästä läpi. Ei tuo itselläkään missään näkyvillä ole.

En kyllä mene vannomaan täyttä toimivuutta seinän läpi kuten Elisan geelitukat varmasti tekisi.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2021 klo 11:30:55 kirjoittanut Epäkomea Palloilija »
powderfinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United

Vastaus #5667 : 15.10.2021 klo 11:31:52

Jep, itselläni kanssa toimii kusisen Elisan boksin kanssa Viaplay ihan ilman mitään ongelmia. Kertaakaan ei ole nyt tässä Valioliigakauden avauksen jälkeen päivitetyn boksin kanssa tapahtunut minkäänlaista jäätymistä, toisin kun aikaisemmin Chromecastin kanssa katsottaessa. Ainoa mikä vähän ärsyttää on noin puolen minuutin viive, mikä tuossa jostain syystä tulee tuon boksin kanssa. Meillä on kaverin kanssa jaetut tunnukset ja hän katsoo matsit LG:n television omalla sovelluksella, niin livekommentointi Whatsappissa on vähän haastavaa. Mistä tuo viive mahtaa johtua? Tosiaan jos Chromecastilla peilaan, niin silloin viivettä ei ole.
lortti

Poissa Poissa

Vastaus #5668 : 15.10.2021 klo 11:39:53

Ei sen tartte olohuoneessa olla. En tiedä mikä kantomatka tuossa on mutta kokeilin äsken huvikseni laittaa boksin vessasta päälle ja kyllähän se sieltä asti ainakin meni vaikka ei suoraa näköyhteyttä olekkaan. Hdmi ja virtajohto meneekin sitten samasta seinästä läpi. Ei tuo itselläkään missään näkyvillä ole.

En kyllä mene vannomaan täyttä toimivuutta seinän läpi kuten Elisan geelitukat varmasti tekisi.

Mulla on siis rakennettu seinän sisälle töpselit johon telkkarit, antennit jne kytketään ja HDMI piuha viedään soundbarille seinän sisällä. Tähän modikseen nyt ei vaan saa mitenkään kusista boksia kiinni kun boksille ei ole säilytypaikkaa.

Tiedän että ei ole ihan rakennusmääräysten mukaista mutta fengshui edellä mennään.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2021 klo 11:45:11 kirjoittanut lortti »
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Vastaus #5669 : 15.10.2021 klo 11:44:04

Jep, itselläni kanssa toimii kusisen Elisan boksin kanssa Viaplay ihan ilman mitään ongelmia. Kertaakaan ei ole nyt tässä Valioliigakauden avauksen jälkeen päivitetyn boksin kanssa tapahtunut minkäänlaista jäätymistä, toisin kun aikaisemmin Chromecastin kanssa katsottaessa. Ainoa mikä vähän ärsyttää on noin puolen minuutin viive, mikä tuossa jostain syystä tulee tuon boksin kanssa. Meillä on kaverin kanssa jaetut tunnukset ja hän katsoo matsit LG:n television omalla sovelluksella, niin livekommentointi Whatsappissa on vähän haastavaa. Mistä tuo viive mahtaa johtua? Tosiaan jos Chromecastilla peilaan, niin silloin viivettä ei ole.

Vaikea sanoa kun sama viive on noilla Viasatin kanavilla, juurikin tuo joku puoli minuuttia. Harmittaahan tuo jos menee katsomaan muiden pelien tuloksia, sitten siellä isketään omassa pelissä maali ja itse jää odottelemaan mitenhän maali saadaan aikaiseksi. Onneksi oppinut olemaan kurkkimatta noita livetuloksia.
Laskikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NSFR

Vastaus #5670 : 15.10.2021 klo 12:06:44

Onko muilla ollut ongelmia saada lähetyksiä ylipäätään toimimaan? Mulla herjaa puhelimella ainakin "jokin meni pieleen" n. 2 sekunnin katselun jälkeen. Sovellus päivitetty, luuri päivitetty jne. Ei vittu toimi. Tästä paskasta pitäisi vielä maksaakin.
Tekee samaa. Oneplus ja Android käytössä. Eikä tunnu olevan väliä olenko paikallaan vai liikkeessä. Aivan kuin se katiska ei osaisi sovittaa kuvanlaatua huonommaksi, jos yhteydessä on joku hetkellinen katkos tjs. Tämän lisäksii myös Sonyn Android-tv:ssä samaa ongelmaa eli antaa "close" ja "retry" vaihtoehdot vähän väliä.
Lorenzo Lamas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiilivaunu

Vastaus #5671 : 15.10.2021 klo 12:29:34

Muilla ongelmia LG:n sovelluksen kanssa viime päivinä? Ei meinaa lähteä toistot käyntiin, vaan jää jumittamaan alkuruutuun.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5672 : 15.10.2021 klo 12:51:15

Vaikea sanoa kun sama viive on noilla Viasatin kanavilla, juurikin tuo joku puoli minuuttia. Harmittaahan tuo jos menee katsomaan muiden pelien tuloksia, sitten siellä isketään omassa pelissä maali ja itse jää odottelemaan mitenhän maali saadaan aikaiseksi. Onneksi oppinut olemaan kurkkimatta noita livetuloksia.

Ei kyllä itellä ole Viasatin kanavissa mitään viivettä.
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Vastaus #5673 : 15.10.2021 klo 12:55:10

Ei kyllä itellä ole Viasatin kanavissa mitään viivettä.

Tarkoitin Elisan boksilla kun katsoo Viasatin kanavia. Etkös sinä ollut DNA-miehiä?
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5674 : 15.10.2021 klo 13:15:38

Tarkoitin Elisan boksilla kun katsoo Viasatin kanavia. Etkös sinä ollut DNA-miehiä?

Joo, en osaa lukea. Alas

Sivuja: 1 ... 226 [227] 228 ... 412

Siirry: