Jarkko Nyberg
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS on ykkönen
|
 |
: 04.04.2007 klo 16:11:46 |
|
Olen ajatellut asiaa syvällisesti ja ajautunut itseni kanssa todelliseen kriisiin. En olisi voinut uskoa tätä, mutta jokin minussa sanoo, että olen toiminut väärin. Väärin itseäni kohtaan. Antauduin suuren ja mahtavan edessä. Se otti minut valtaansa enkä ymmärtänyt, että palvoin jotain jota ei ole olemassakaan. Nyt se jokin on tullut elämääni oikeana aitona puhtaana rakkautena. Minusta on tullut oikea Interisti. Ja rakkauteni on aito suomalainen ruisleipä ja kaurapuuro. Olen rakastunut Turun Interiin. Nyt ymmärrän totuuden. Jukka Pakkanen  
Laitoin logon tuonne ylös.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.04.2007 klo 02:47:45 kirjoittanut Dieter Bohlen »
|
|
|
|
|
Satanen
Poissa
Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)
|
 |
Vastaus #1 : 04.04.2007 klo 16:13:45 |
|
Jukka Pakkanen = JLCM 
|
|
|
|
|
Brindellone
Poissa
Suosikkijoukkue: Anonymous Club Oulu
|
 |
Vastaus #2 : 04.04.2007 klo 16:15:09 |
|
Onko tämä ihan todellista tekstiä?  Ne olivatkin siis vain värit jotka kiehtoivat Mr. Pakkasta... 
|
|
|
|
|
Brindellone
Poissa
Suosikkijoukkue: Anonymous Club Oulu
|
 |
Vastaus #3 : 04.04.2007 klo 16:23:34 |
|
Inter Turku?
"Voin sanoa tähän että kun kuulutin Jokereiden ja PK-35:n matseja, Stadikalla, Bolliksella tai Finnair Stadiumilla, niin jokaisessa kuulutuksessa sanoin Inter Turku, en koskaan pelkkä Inter. Sitä paitsi Inter Turku on sen virallinen nimi", Pakkanen sanoo joukkueesta, jolla ei välttämättä yllättäenkään ole hänelle Suomessa mitään erityisasemaa. Oma seura sen olla pitää eikä jäljitelmä, luonnollisesti monelle turkulaiselle paikat sydämessä ovat toisin päin. "Tosin olin Inter Turun vieraana joitakin vuosia sitten ja siellä oli oikein kiva käydä", Pakkanen muistelee. Suosikkiseurat Suomessa?
Niitä Pakkasella on kaksi: Kiffen ja HPS, Helsingin Palloseura. Vaikkakin "jälkimmäisen toiminta on hieman jäissä. Mutta Kiffen on tuolta 50-luvulta jäänyt." Pakkanen sanoo ettei ole mikään fani tai käy katsomassa matseja paljoakaan. "Pidin tämän vuoden vähän etäisyyttä."
"Liigaseuroista Kuopion Palloseura on sellainen, jota kohti tunnen erittäin suuria sympatioita. Itse olen stadilainen; mun vaimo on Kuopiosta, mutta ei se hänestä johdu. Siinä on jotakin sellaista kulttuuria. Sanoisin että Kiffen ja KuPS: oikein stadilainen ja savolainen."
Alasarjoja Pakkanen tunnustaa tälläkin kaudella kentän laidalta jonkin verran seuranneensa, eikä hänellä ole niistä pahaa sanaa. "Jossain Ykkösessä, jopa Kakkosessa, pelataan hyvää peliä kuten Suomessa ja Veikkausliigassa ylipäätään - siinä tapahtuu ihan turhaa mollaamista." Alasarjapeleissä on kuitenkin Pakkasella oma viehätyksensä: "Se on jotenkin avoimempaa, siinä on kunnon vanhaa tsemppiä ja intohimoisuutta. Katsojiakaan ei tarvitse ole edes 500:aa - siellä voi olla ihan hyvä fiilis katsomossakin. Ja kun näkee läheltä, tajuaa miten vaikea peli jalkapallo on - muutaman metrin päästä katsottuna. Siellä on ihan hyviä pelaajia."
Suomen mestareita HJK:ta, seuraa jonka harjoituksiin hän ei koskaan tullut lähteneeksi, Pakkanen kommentoi: "Arvostan kyllä HJK:ta hirveästi, kaikkea sen perinnettä ja sitä miten hyvin sitä hoidetaan ja…mutta klubi ei ole koskaan herättänyt mussa mitään suuria tunteita", kertoo FC Jokereiden kuuluttajanakin toiminut Pakkanen. "Ymmärrän hyvin että klubilaisille itselleen sen täytyy olla joku hirveän iso juttu, mutta sanotaan että suhtaudun aika viileästi siihen."
|
|
|
|
|
giuseppebergomi
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Internazionale
|
 |
Vastaus #4 : 04.04.2007 klo 16:39:09 |
|
Pakkanen kirjassaan San Siron uneksija kyllä kertoo sydämessään olevan kaksi seuraa. HJK ja Inter Milan.
|
|
|
|
|
Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #5 : 04.04.2007 klo 16:40:54 |
|
Pakkanen kirjassaan San Siron uneksija kyllä kertoo sydämessään olevan kaksi seuraa. HJK ja Inter Milan.
Se vähän riippuu siitä ketkä menestyy milläkin hetkellä.
|
|
|
|
|
Luyindula
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.
|
 |
Vastaus #6 : 04.04.2007 klo 16:43:53 |
|
Jukka Pakkaselle ikuiset  & 
|
|
|
|
|
Pietro Coscelli
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK
|
 |
Vastaus #7 : 04.04.2007 klo 17:19:15 |
|
Mieshuoramaisesti kannatan Interissa vain Turusen Teemua. Muuten voisi jengi merkkeineen painua takaisin muovitehtaalle.
|
|
|
|
|
Max
Poissa
|
 |
Vastaus #8 : 04.04.2007 klo 17:55:02 |
|
Kiffen ja HPS, Helsingin Palloseura. Vaikkakin "jälkimmäisen toiminta on hieman jäissä. 
|
|
|
|
|
JMR
Poissa
|
 |
Vastaus #9 : 04.04.2007 klo 17:55:54 |
|
T.G. Meisterille nämä :  :keskari:
|
|
|
|
|
Ior Bock
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets
|
 |
Vastaus #10 : 04.04.2007 klo 18:25:16 |
|
Luin "minustako insesti" 
|
|
|
|
|
T. G. Meister
Poissa
Suosikkijoukkue: Gonzalo Higuaín
|
 |
Vastaus #11 : 04.04.2007 klo 19:57:19 |
|
T.G. Meisterille nämä :  :keskari: Romanisti, en ymmärrä kysymystäsi.
|
|
|
|
|
JMR
Poissa
|
 |
Vastaus #12 : 04.04.2007 klo 21:42:56 |
|
Romanisti, en ymmärrä kysymystäsi.
Ameeba, et erota lausetta kysymyksestä.
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta
|
 |
Vastaus #13 : 05.04.2007 klo 07:57:58 |
|
Jukka Pakkanen = JLCM  Kuten Albert Kamyyyy [käsienheilutusta] aikanaan sanoi.......... kaiken.......... minkä olen elämästä oppinut......... olen oppinut jalkapallosta[viekotteleva katse] Pakkanen oli itseasiassa kulttihahmo kun olin yläasteella, ja kesän 98 jälkeen oli tapana parin koulukaverin kanssa matkia YLE:n kisastudiota. Kaveri oli Pakkanen(ja loistava sellainen), minä olin Ville Klinga sekä välillä myös Keke, jos ei vakiutisesti Kekeä "esittänyt" jaksanut välituntishowhun mukaan. Oi niitä aikoja! Oma Ville Klinga-repertuaarini rajoittui kuitenkin yhteen lausahdukseen, eli todella kovaan ääneen huudettuun "no niin keke!", jonka Ville usein ilmoille päästi kun ekalta puoliajalta studioon palattiin kun Keken kommentteja halusi kuulla.... Pakkaselle futsimiehenä muuten 
|
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
Suosikkijoukkue: activity in the forest and streets
|
 |
Vastaus #14 : 05.04.2007 klo 09:48:08 |
|
sekasin koko äijä. Miellyttävä ääni pyöräilylähetyksiin, mutta vittuun ton italialaisuutensa kanssa. :keskari:
|
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #15 : 05.04.2007 klo 11:21:53 |
|
Onko avausviestissä oleva kuva otettu eilen Veritakselta?
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #16 : 05.04.2007 klo 11:29:02 |
|
Onko avausviestissä oleva kuva otettu eilen Veritakselta?
Jukan lukemistosta ja pensaiden vehreydestä päätellen jossain päin Italiaa.
|
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #17 : 05.04.2007 klo 11:38:54 |
|
Jukan lukemistosta ja pensaiden vehreydestä päätellen jossain päin Italiaa Ööö... siis alempi kuva. Stadionista...
|
|
|
|
|
Vänkyrä
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiltonin Paris, Sainion Kari & Sheringhamin Teddy
|
 |
Vastaus #18 : 05.04.2007 klo 11:57:43 |
|
Mitri Pakkanen, nikkiä kehiin mjtööhhh
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #19 : 10.05.2007 klo 08:41:37 |
|
Hienoa Jukka!
|
|
|
|
|
Lännen nopein
Poissa
Suosikkijoukkue: Rosenborg
|
 |
Vastaus #20 : 10.05.2007 klo 09:41:59 |
|
Jukka Pakkanen, mieshuorien kuningas :keskari:
|
|
|
|
|
Alfredo
Poissa
|
 |
Vastaus #21 : 10.05.2007 klo 11:22:51 |
|
Pakkanen näitä kuuluisia Espoossa asuvia hkiläisiä, jotka "stadilaisina" tunnetaan. Näitä tapaa kendokauden aikana tästä Urheilukadulta parkkeeraamassa autojaan ja ajamassa ylinopeutta.
|
|
|
|
|
John Mcsnus
Poissa
|
 |
Vastaus #22 : 16.05.2007 klo 16:43:14 |
|
Kuten Albert Kamyyyy [käsienheilutusta] aikanaan sanoi.......... kaiken.......... minkä olen elämästä oppinut......... olen oppinut jalkapallosta[viekotteleva katse] Pakkanen oli itseasiassa kulttihahmo kun olin yläasteella, ja kesän 98 jälkeen oli tapana parin koulukaverin kanssa matkia YLE:n kisastudiota. Kaveri oli Pakkanen(ja loistava sellainen), minä olin Ville Klinga sekä välillä myös Keke, jos ei vakiutisesti Kekeä "esittänyt" jaksanut välituntishowhun mukaan. Oi niitä aikoja! Oma Ville Klinga-repertuaarini rajoittui kuitenkin yhteen lausahdukseen, eli todella kovaan ääneen huudettuun "no niin keke!", jonka Ville usein ilmoille päästi kun ekalta puoliajalta studioon palattiin kun Keken kommentteja halusi kuulla.... Pakkaselle futsimiehenä muuten  Villeille nuoruusvuosille 
|
|
|
|
|
|
|
|