FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.01.2026 klo 01:19:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 338

Kirjoittaja Aihe: Liverpool F.C. 2017/18 - Challenge For The Top 4  (Luettu 1178095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #400 : 16.07.2017 klo 12:12:05

Liverpool FC: Confirmed: LFC's 25-man squad for Hong Kong tour
http://www.liverpoolfc.com/news/tour-2017/268384-confirmed-lfc-s-25-man-squad-for-hong-kong-tour

Uutinen
Liverpool's travelling squad:

Karius, Clyne, Wijnaldum, Lovren, Milner, Firmino, Coutinho, Salah, Gomez, Henderson, Sturridge, Grujic, Klavan, Moreno, Lallana, Mignolet, Origi, Solanke, Matip, Stewart, Flanagan, Kent, Ward, Woodburn, Alexander-Arnold.
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa

Vastaus #401 : 16.07.2017 klo 12:18:17

Mikä on Sakhon ja Ingsin tilanne?
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet

Vastaus #402 : 16.07.2017 klo 12:24:27

Liverpoolin 25 pelaajan ryhmä Aasian kiertueelle:

GK: Karius, Mignolet, Ward

FB: Clyne, Moreno, Flanagan, Alexander-Arnold

DC: Lovren, Gomez, Klavan, Matip

MC: Wijnaldum, Milner, Henderson, Grujic, Stewart

FW: Firmino, Coutinho, Salah, Lallana, Kent, Woodburn

ST: Sturridge, Origi, Solanke

Ryhmän ulkopuolelle jäivät siis Brannagan, Markovic, Ejaria, Ojo, Randall, Wilson ja Chirivella sekä tietenkin loukkaantumisistaan kuntoutuvat Mané ja Ings, Lazioon siirtymässä oleva Lucas, epäsuosiossa ja myynnissä oleva Sakho sekä lomalla vielä oleva Emre Can.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #403 : 16.07.2017 klo 12:25:55

Mikä on Sakhon ja Ingsin tilanne?

Virallinen tieto on etteivät ole vielä pelikunnossa.

Alkukaudella pelanneista pelaajista Markovic, Ojo, Chirivella ja Grabara eivät mahtuneet tällä kertaa mukaan. Danny Ward puolestaan mahtui vaikka ei ole pelannut vielä minuuttiakaan. Lucas ei ole myöskään mukana, mutta tämä johtuu siitä, että mies on siirtymässä Lazion paitaan.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2017 klo 12:29:01 kirjoittanut Epäonnensoturi »
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #404 : 16.07.2017 klo 12:32:55

This Is Anfieldin mukaan Sturridge on kieltäytynyt siirrosta Kiinaan. Ylos

Tuosta 20+ maalin miehestä - ei mun mielestä kukaan ole kaivannut, että vaihdettaisiin nykyinen laajemmalle porukalle jakaantuva maalimäärä yhdelle kaverille keskittyvään maalimäärään, vaan että nykytilanteen tueksi olisi todella iso lisä kun joukkuesta löytyy myös huonolle päivälle se maalitykki, joka saattaa hetkenä minä hyvänsä loihtia maalin välillä näennäisesti tyhjästä.

Itse olen koko ajan ollut sitä mieltä, ettei Firmino voi olla se "keihään kärki" joukkueessa, kenen harteille maalintekovastuu viime kädessä lankeaa, mutta minut on aika vahvasti lytätty täällä siitä mielipiteestä ja kun sanoin, ettei ole kliinen viimeistelijä niin on vain linkitetty jotain suonenveto maalia Stokea tms. vastaan. Nyt täällä kuitenkin mielipide ilmeisemmin laajemminkin muuttunut, eikä samanlaista mollausta kuitenkaan tule samoista asioista joista minä sain aikamoista kuittailua. Noinko paljon nimimerkki vaikuttaa reaktioon ja vastausten tasoon? :(
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #405 : 16.07.2017 klo 12:48:50

Pool ei ole tänä kesänä hankkimassa uutta keskushyökkääjää.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #406 : 16.07.2017 klo 16:11:47

Nutmeg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #407 : 16.07.2017 klo 16:18:34

This Is Anfieldin mukaan Sturridge on kieltäytynyt siirrosta Kiinaan. Ylos

Tuosta 20+ maalin miehestä - ei mun mielestä kukaan ole kaivannut, että vaihdettaisiin nykyinen laajemmalle porukalle jakaantuva maalimäärä yhdelle kaverille keskittyvään maalimäärään, vaan että nykytilanteen tueksi olisi todella iso lisä kun joukkuesta löytyy myös huonolle päivälle se maalitykki, joka saattaa hetkenä minä hyvänsä loihtia maalin välillä näennäisesti tyhjästä.

Itse olen koko ajan ollut sitä mieltä, ettei Firmino voi olla se "keihään kärki" joukkueessa, kenen harteille maalintekovastuu viime kädessä lankeaa, mutta minut on aika vahvasti lytätty täällä siitä mielipiteestä ja kun sanoin, ettei ole kliinen viimeistelijä niin on vain linkitetty jotain suonenveto maalia Stokea tms. vastaan. Nyt täällä kuitenkin mielipide ilmeisemmin laajemminkin muuttunut, eikä samanlaista mollausta kuitenkaan tule samoista asioista joista minä sain aikamoista kuittailua. Noinko paljon nimimerkki vaikuttaa reaktioon ja vastausten tasoon? :(

Mitenköhän meinasit mahduttaa kaikki pelaajat avaukseen? Kaikki huutelee jotain +20 maalin miestä mutta mitään konkreettisia ehdotuksia ei kuitenkaan esitetä. Minä taisin olla se joka linkitti sen Stokea vastaan tehdyn maalin, mielestäni se kertoo pelaajan potentiaalista, että pystyy tekemään tuollaisia maaleja. Itsellä siis löytyy uskoa Firminoon, tekemistä on mutta toivottavasti Pool nyt saisi Keitan nopeasti hankittua ja Manen täyteen kuntoon, että Firmino pääsisi pelaamaan 9-paikalla muutaman harkkapelin optimiavauksen kanssa. Niistä muutama maali plakkariin ja itseluottamus nousuun.
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #408 : 16.07.2017 klo 16:19:22

Ian Rush on kyllä charmantti herrasmies nykyään.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #409 : 16.07.2017 klo 19:42:15

Mitenköhän meinasit mahduttaa kaikki pelaajat avaukseen? Kaikki huutelee jotain +20 maalin miestä mutta mitään konkreettisia ehdotuksia ei kuitenkaan esitetä. Minä taisin olla se joka linkitti sen Stokea vastaan tehdyn maalin, mielestäni se kertoo pelaajan potentiaalista, että pystyy tekemään tuollaisia maaleja. Itsellä siis löytyy uskoa Firminoon, tekemistä on mutta toivottavasti Pool nyt saisi Keitan nopeasti hankittua ja Manen täyteen kuntoon, että Firmino pääsisi pelaamaan 9-paikalla muutaman harkkapelin optimiavauksen kanssa. Niistä muutama maali plakkariin ja itseluottamus nousuun.

Siis mitä ehdotuksia meidän tässä nyt pitäisi tehdä, että se vaikuttaisi todellisuuteen millään tavalla? Se, että sinne onnistuttaisi naaraamaan joku - ja sen jonkun etsiminen on Liverpool FC:n, ei fanien tehtävä - potentiaalinen 20+ maalin mies, ei edelleen olisi pois mistään. Jos ongelma on se, että on niin paljon hyviä pelaajia, että osa jää penkille niin sanoisin sen olevan erittäin mieluinen ongelma. Niitä pelaajia tullaan kyllä tarvitsemaan pitkän kauden aikana, varsinkin eurofutiksen kanssa.
Lord Bendtner

Poissa Poissa

Vastaus #410 : 16.07.2017 klo 19:52:01

Nyt täällä kuitenkin mielipide ilmeisemmin laajemminkin muuttunut, eikä samanlaista mollausta kuitenkaan tule samoista asioista joista minä sain aikamoista kuittailua. Noinko paljon nimimerkki vaikuttaa reaktioon ja vastausten tasoon? :(

Mielipide laajemmin muuttunut, kun Firmino pelannut yhden huonon harkkamatsin? Ei ehkä kuitenkaan noin. Itse en ainakaan jaksa joka kerta samoista asioista vääntää ja sen takia ei ole minun toimesta tullut heitettyä kommentteja tuohon hyökkääjätilanteeseen. Itse olen yhäkin sitä mieltä, että jos Liverpooliin jostain saadaan Firminon kanssa edes lähelle yhtä hyvin taktiikkaan sppiva hyökkääjä, joka tekee kliinisemmin maaleja niin siitä vaan. Toistaiseksi tuollaista nimeä ei ole kuitenkaan tullut vastaan ainakaan tässä topikissa.

Viime kauden päätteeksi itse listasin vanhaan topikkiin Poolin ongelmakohtia ja yksi niistä oli se, ettei ykköshyökkääjä tee tarpeeksi maaleja. Tässä nyt vaan on se tilanne, että kun niitä ongelmakohtia oli lukuisia muitakin ja suuri osa niistä on joko tärkeämpiä tai helpompita korjata, tai jossain tapauksissa jopa molempia. Tästä syystä ei ole lainkaan ihme, että Poolilla on fokus jossain muualla kuin keskushyökkäjän hankkimisessa.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #411 : 16.07.2017 klo 19:54:52

Mielipide laajemmin muuttunut, kun Firmino pelannut yhden huonon harkkamatsin? Ei ehkä kuitenkaan noin. Itse en ainakaan jaksa joka kerta samoista asioista vääntää ja sen takia ei ole minun toimesta tullut heitettyä kommentteja tuohon hyökkääjätilanteeseen. Itse olen yhäkin sitä mieltä, että jos Liverpooliin jostain saadaan Firminon kanssa edes lähelle yhtä hyvin taktiikkaan sppiva hyökkääjä, joka tekee kliinisemmin maaleja niin siitä vaan. Toistaiseksi tuollaista nimeä ei ole kuitenkaan tullut vastaan ainakaan tässä topikissa.

Viime kauden päätteeksi itse listasin vanhaan topikkiin Poolin ongelmakohtia ja yksi niistä oli se, ettei ykköshyökkääjä tee tarpeeksi maaleja. Tässä nyt vaan on se tilanne, että kun niitä ongelmakohtia oli lukuisia muitakin ja suuri osa niistä on joko tärkeämpiä tai helpompita korjata, tai jossain tapauksissa jopa molempia. Tästä syystä ei ole lainkaan ihme, että Poolilla on fokus jossain muualla kuin keskushyökkäjän hankkimisessa.

En suinkaan tarkottanut, että se olisi tuon reenipelon takia yhtäkkiä muuttunut, on sen tässä jo viime kauden vikoissa peleissäkin joku muukin sanonut. Tai sitten tulkitsen kirjoituksia ja ilmapiiriä tässä topikissa väärin.

Samaa mieltä, ettei sen tarvitsekkaan olla prioriteetti varsinkaan kun joukkueessa on vielä toistaiseksi kolme vasta puoliksi raaputettua arpaa ja yksi uusi talentti.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #412 : 16.07.2017 klo 20:22:16

Siis mitä ehdotuksia meidän tässä nyt pitäisi tehdä, että se vaikuttaisi todellisuuteen millään tavalla? Se, että sinne onnistuttaisi naaraamaan joku - ja sen jonkun etsiminen on Liverpool FC:n, ei fanien tehtävä - potentiaalinen 20+ maalin mies, ei edelleen olisi pois mistään. Jos ongelma on se, että on niin paljon hyviä pelaajia, että osa jää penkille niin sanoisin sen olevan erittäin mieluinen ongelma. Niitä pelaajia tullaan kyllä tarvitsemaan pitkän kauden aikana, varsinkin eurofutiksen kanssa.

Klopp ei luultavasti näe + 20-maalin hyökkääjän puuttumista ongelmana. Tämän takia tälläistä siirtoa ei ole edes näköpiireissä vaikka jotkut fanit sitä kovasti vaativat. Hyökkäysvoimaa on tänä kesänä hankittu jo Salahin ja Solanken siirroissa.
Gerhardd

Poissa Poissa

Vastaus #413 : 16.07.2017 klo 20:22:44

Mitenköhän meinasit mahduttaa kaikki pelaajat avaukseen?

Liverpoolissa ei ole 10 vuoteen kertaakaan ollut sitä ongelmaa, että siellä olisi liikaa miehiä.
Painvastoin aina 3-4 pelaajan vajaus, jonnekin telakalle tai vesijuoksuun ne yllättäen katoavat.
Nyt kun siellä on hyökkääjä vaje, keskikentästä ja keskuspuol. puhumattakaan.
Eräs Gary Neville sanoi, Liverpool tarvitsee 5 avainpaikkojen vahvistusta ennenkuin kilpaillaan titteleistä ja on siinä harvinaisen oikeassa.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #414 : 16.07.2017 klo 20:49:45

Itse olen jokseenkin tyytyväinen tämän kesän masterplääniin, sillä oikeastaan ensimmäistä kertaa pitkään aikaan näyttää siltä, että joukkue haluaa satsata enemmän laatuun kuin määrään. Seuran siirtoennätys on jo rikottu ja näyttää vahvasti siltä, että nykyinen ennätys ollaan valmiita rikkomaan vielä kahteen kertaan.

Poolin resurssit on kuitenkin rajalliset ja jos/kun seuran strategia on satsata määrän sijasta laatuun, niin silloin on mahdotonta ajatella, että jokainen aukko saataisiin paikattua joka Poolin materiaalista löytyy. Valintoja on yksinkertaisesti tehtävä.
Oulunkylän kipinä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #415 : 16.07.2017 klo 20:57:11

Eräs Gary Neville sanoi, Liverpool tarvitsee 5 avainpaikkojen vahvistusta ennenkuin kilpaillaan titteleistä ja on siinä harvinaisen oikeassa.

Chämppärin voitosta ehkä, mutta kyllä Pool ihan 2-3 laatuhankinnalla kamppailee jo mestaruudesta. Paino sanalla kamppailee, ennakosuosikin status on sitten toinen juttu.
sond

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: liverpool

Vastaus #416 : 16.07.2017 klo 20:58:48

Jos Klopp ei näe kliinisen viimeistelijän puuttumista ongelmana, se tarkoittaa lähinnä yhtä asiaa: ens vuonna koitetaan vain selviytyä uudelleen CL-peleihin ja katotaan että minne tämä sakki yltää, mitään pokaaleja siis turhaa toivoa :D Se on edelleen Origin suhteen ilmeisen optimistinen ja Solankesta ei kukaan vielä osaa sanoa paljoa mitään. Kloppon Dortmundilla oli sentään KOVA kärki.
Didgeridoo

Poissa Poissa

Vastaus #417 : 16.07.2017 klo 22:35:20

Jos Klopp ei näe kliinisen viimeistelijän puuttumista ongelmana, se tarkoittaa lähinnä yhtä asiaa: ens vuonna koitetaan vain selviytyä uudelleen CL-peleihin ja katotaan että minne tämä sakki yltää, mitään pokaaleja siis turhaa toivoa :D Se on edelleen Origin suhteen ilmeisen optimistinen ja Solankesta ei kukaan vielä osaa sanoa paljoa mitään. Kloppon Dortmundilla oli sentään KOVA kärki.

Jotka herra itse jalosti Lewasta jne. Kuka sanoo, ettei Firmino voisi heittää esim. 20 maalin kautta?
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #418 : 17.07.2017 klo 00:33:39

Knight osannee varmaan kertoa näistä jotakin.

Edit:

Curtis Jonesin otteita viime kaudelta: https://www.youtube.com/watch?v=M8k2ujekxC8
« Viimeksi muokattu: 17.07.2017 klo 00:43:52 kirjoittanut Epäonnensoturi »
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #419 : 17.07.2017 klo 09:24:21

sutisna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Guti

Vastaus #420 : 17.07.2017 klo 11:16:43

Kuka sanoo, ettei Firmino voisi heittää esim. 20 maalin kautta?
Firmino ei heitä 20 maalin kautta. Jos halutaan puhua niistä mestaruuksista, tarvitaan 20 maalin mies piste
sond

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: liverpool

Vastaus #421 : 17.07.2017 klo 11:19:59

Joo en usko Firminosta maaliruiskua vaikka kuinka haluaisinkin. En usko että koskaan tekee valioliigassa 20 häkkiä.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Vastaus #422 : 17.07.2017 klo 11:52:11

Oddcheckerin listalla Firmino ei mahtunut maalikuninkuudessa 20 pienimmän kertoimen joukkoon. Sinne mahtuivat kuitenkin Sturridge ja Mane. Salah oli muutaman sijan Firminoa perässä.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa

Vastaus #423 : 17.07.2017 klo 12:11:01

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-live-reds-13340769
Uutinen
Keita accepts Leipzig future - report

Worrying news from out of Germany, with Kicker, who are a very well respected new source, reporting that Naby Keita has accepted that Leipzig will not sell him this summer...

Nutmeg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #424 : 17.07.2017 klo 12:25:10

Oddcheckerin listalla Firmino ei mahtunut maalikuninkuudessa 20 pienimmän kertoimen joukkoon. Sinne mahtuivat kuitenkin Sturridge ja Mane. Salah oli muutaman sijan Firminoa perässä.

Laittaisitko itse mielummin rahasi Sturridgelle kuin Firminolle?

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 338

Siirry: