FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.02.2026 klo 19:55:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 41

Kirjoittaja Aihe: Miltä tuntuu juuri nyt?  (Luettu 163749 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Savon Keikari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #650 : 12.06.2021 klo 21:56:10

Missä ollaan ja oonko mäkin siellä?
häppäri

Poissa Poissa

Vastaus #651 : 12.06.2021 klo 21:56:17

Aika ristiriitainen olo. Voitto mutta silti olipahan erikoinen päivä. Tällaista ei voi käsikirjoittaa edes Hollywoodissa.
Peledinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi

Vastaus #652 : 12.06.2021 klo 21:56:17

Tämä. Ottelun aikana oli kaikki mahdolliset tunteet, mutta vihellyksen jälkeen oli vain tyhjää.

Suurin piirtein sama, vaikka riemu silti tuntuu vahvana pinnan alla.
pallourpoilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf

Vastaus #653 : 12.06.2021 klo 22:01:57

Helvetin erikoinen meininki.
Sama juttu. Olen todella iloinen että voitettiin mutta toisaalta harmi että tämäkin nyt piti tällä tavalla ikäänkuin "vesittyä" tuollaisella ikävällä tapahtumalla. Ei mitään hajua mitä kaikkia tunteita tällä hetkellä velloo rinnassa.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #654 : 12.06.2021 klo 22:05:27

En oikein tiedä, että miltä tässä pitäisi tuntua. Helvetin ristiriitainen olo. Elämän ja kuoleman jalkapallo-ottelu.

Ehkä huomenna osaa sanoa paremmin, että miltä tuntuu.
tonspa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuppaiset pseudoparadoksit

Vastaus #655 : 12.06.2021 klo 22:06:02

Hyvältä.
Hurten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #656 : 12.06.2021 klo 22:07:09

Vad i helvete.
emilkostadinov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pool, Gnisu, Mypa..

Vastaus #657 : 12.06.2021 klo 22:10:20

Taidettiin juuri voittaa arvokisapeli…
llimeee

Poissa Poissa

Vastaus #658 : 12.06.2021 klo 22:11:25

En usko että mikään tuleva ottelu tulee aiheuttamaan yhtä suuria tunteita kuin äskeinen. Koskaan. Ikinä.

Kiitos Huuhkajat. Tsemppiä Eriksen.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla

Vastaus #659 : 12.06.2021 klo 22:17:45

Nyt vain jännittää mitähän siellä Venäjällä oikein tapahtuu. Jos Tanskassakin oli jo noin erikoista.
diagonaali

Poissa Poissa

Vastaus #660 : 12.06.2021 klo 22:18:51

Sekavaa. Olin varautunut juomaan kuohuvaa läpi ottelun. Viini vaihtui viskiin kesken ensimmäisen puoliajan.

Nyt olo on lievästi humaltunut, mutta lämmin. Ottelussa todistettu järkyttävä tapahtuma sai jalkapallon tuntumaan niin mitättömältä. Siltikin, kiitos sekä Huuhkajien että Tanskan ihailtavan asenteen, voitto saa todellakin tuntua voitolta.

Ja niille Riven taktisten valintojen kyseenalaistajille haistakaa vittu, kuten Lukekin totesi ystävällisempään sävyyn.
Merlin

Poissa Poissa

Vastaus #661 : 12.06.2021 klo 22:21:20

Lataus otteluun oli aivan valtava. Onhan tätä odotettu. Sitten Eriksenin tilanne loi täydellisen epäuskon ja tyhjyyden tunteen. Ottelun jatko epäilytti alkuun että mitä vittua. Mutta kun tuli tieto että Eriksen itse halusi pelin jatkuvan sitä pääsi pikkuhiljaa tunnelmaan takaisin. Jollen maalin tullessa herätin huudollani nukkumaan menneen tyttäreni. Luken rankkarintorjunnasta tuli sama reaktio.

Tauolla olleet "Christian" "Eriksen" huudot fanien välillä loivat valtavan liikutuksen ja maailmaasyleilevän tunteen. Twitterin ja viestien lukeminen loi samaa tunnelmaa.

Nyt on takki tyhjä. Koko päivä on ollut sellaista tunteiden vuoristorataa, etten oikein tiedä olenko koskaan vastaavaa tuntenut. Päivällä saunassa kertasin lapsilleni että mitä muistan arvokisoista alkaen Meksikosta 86. Ei ole epäselvää mitä muistan EM-kisoista 2021. Ja mitä vielä tuleekaan.
eepahh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #662 : 12.06.2021 klo 22:23:53

Kunnon ulos puhallus, ehkä psykoosiin verrattava.
Naapurin Karen tuli nillittämään sisäpihan chanttäilystä, en oikein osannut sanoa mitään.
Olisin halunnut halata, mutta onneksi en halannut.

Olo on harvinaisen tyhjä, mutta eihän se voinut olla vielä tässä, eihän?

Oi Suomi On! Ylos Tuoppi

Lisäys: Ensirakkaudelle poikuuden menettäminen on lähes samoilla tasoilla tämän päivän kanssa, mutta kirkkaasti hopealla. (oli sen verran nopea toimitus, että se siitä) Tänään ollut vuorotellen ilon ja surun kyyneleitä.

Onko tämä unta?
« Viimeksi muokattu: 12.06.2021 klo 22:28:37 kirjoittanut eepahh »
OyHjkAb

Poissa Poissa

Vastaus #663 : 12.06.2021 klo 22:30:11

Aktiivisesti n. neljä vuosikymmentä, maajoukkueen tekemistä seurannut. Kisoihin päästy. 3pts ensimmäisestä matsista. Juon nyt alkoholia paljon. Kaikki on kivaa. Maailma. Ihmiset maailmassa. Kaikki.
kaukaasiantuntija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, ManU

Vastaus #664 : 12.06.2021 klo 22:44:34

Ei pysty pukemaan sanoiksi. Uskomaton tunne.
bhootnike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat

Vastaus #665 : 12.06.2021 klo 22:50:47

Tunteet ovat tällä hetkellä hieman ristiriitaiset. Kuvat Eriksenin elottomista kasvoista ja elvytyksestä syöpyivät syvälle verkkokalvoilleni. En ole koskaan kokenut jalkapallo-ottelussa tai oikeastaan muutenkaan yhtä hirveää tunnetta kuin sillä hetkellä, kun ajattelin katsovani suorana televisiosta huippupelaajan kuolemaa.

Toisaalta olen helpottunut siitä, että Eriksen on elossa ja kunnossa. Olen myös äärimmäisen ylpeä suomalaisista kannattajista ja pelaajista sekä koko jalkapallomaailmasta, jotka vaikeilla hetkillä osoittivat upeaa solidaarisuutta. Samalla olen äärimmäisen iloinen ja häkeltynyt Suomen uskomattomasta voitosta.

Siitä olen kuitenkin varma, että tämän ottelun muistan koko loppuelämäni ja että tänä yönä ei uni helpolla tule.
Morley

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urskin beer stand, Juvan Kisa

Vastaus #666 : 12.06.2021 klo 23:12:23

Jos en juo muistiani pimeäksi, tämä ilta ei kyllä unohdu koskaan. Hurja mayhem Suomen johtomaalin jälkeen, raivokas huuto Luken torjunnan jälkeen. Loppu menikin jo tajunnanvirraksi.

Via Dolorosa karaokessa lietsoi kuppilan melkoiseen tunnelmaan Ylos
CadornaFC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Calcio,Fußball,Huuhkajat,Kaakon Kolmonen

Vastaus #667 : 12.06.2021 klo 23:19:06

Sama juttu. Olen todella iloinen että voitettiin mutta toisaalta harmi että tämäkin nyt piti tällä tavalla ikäänkuin "vesittyä" tuollaisella ikävällä tapahtumalla. Ei mitään hajua mitä kaikkia tunteita tällä hetkellä velloo rinnassa.
näihin sanoihin jne
Vale-valeysi

Poissa Poissa

Vastaus #668 : 12.06.2021 klo 23:26:59

Hämmentävältä. Tuli historiaa niin hyvässä kuin pahassa.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #669 : 12.06.2021 klo 23:27:56

Tunteet ovat tällä hetkellä hieman ristiriitaiset. Kuvat Eriksenin elottomista kasvoista ja elvytyksestä syöpyivät syvälle verkkokalvoilleni. En ole koskaan kokenut jalkapallo-ottelussa tai oikeastaan muutenkaan yhtä hirveää tunnetta kuin sillä hetkellä, kun ajattelin katsovani suorana televisiosta huippupelaajan kuolemaa.

Toisaalta olen helpottunut siitä, että Eriksen on elossa ja kunnossa. Olen myös äärimmäisen ylpeä suomalaisista kannattajista ja pelaajista sekä koko jalkapallomaailmasta, jotka vaikeilla hetkillä osoittivat upeaa solidaarisuutta. Samalla olen äärimmäisen iloinen ja häkeltynyt Suomen uskomattomasta voitosta.

Siitä olen kuitenkin varma, että tämän ottelun muistan koko loppuelämäni ja että tänä yönä ei uni helpolla tule.
Sama tähän. Olin varma, että Eriksen ei tuosta enää nouse. Elvytys kesti niin kauan ja pelaajien reaktiot olivat niin voimakkaita. Luojan kiitos olin väärässä.
quiquilija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #670 : 12.06.2021 klo 23:31:07

Ääni on käheä, olo on voimaton, mutta samalla onnellinen Suomen voitosta. Ylos Pallo Toisaalta hämmentynyt ja huolestunut Eriksenin puolesta. :(

Mitä muutoin Suomeen tulee, niin jotenkin tuntuu siltä, että nyt tässä viimeisten kahden-kolmen aikana kaikki se ahdistus, tuska ja pettymykset maajoukkueen osalta "maksetaan" nyt korkojen kera takaisin. 15.11.2019 ja 12.6.2021, helpotuksen ja onnen kyyneleiden vuosipäivät.
Kuku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelaiset muoviseurat ja kabinettinousijat

Vastaus #671 : 12.06.2021 klo 23:32:12

Oli miten oli
arvokisamaali - check
rankkarintorjunta arvokisoissa - check
voitto arvokisoissa - check
nämä jää tilastoihin

Christian Eriksen. parane pian

Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV

Vastaus #672 : 12.06.2021 klo 23:33:15

Vihdoin hotellilla ja superjunnu unessa. Oli kyllä peli jonka muistaa. Monenlaisia tunteita koettiin.
 Ennen peliä köpiksessä tanskalaisten asenne oli jokseenkin koppava. Pelin jälkeen vilpittömästi onnittelivat. Tuohon vilpittömyyteen varmasti vaikutti Suomen kannattajien käytös ottelussa.
 Tällä hetkellä päällimmäisenä tunteena on kuitenkin ylpeys. Niin monta asiaa jonka vuoksi huomennakin voi kantaa ylpeänä Suomen paitaa.
Guarin

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Portugal, CONMEBOL, Atletico, Boca, Sporting CP

Vastaus #673 : 12.06.2021 klo 23:38:27

Ennen peliä köpiksessä tanskalaisten asenne oli jokseenkin koppava.

TV:n perusteella buuasivat suomelle, varsinkin Kamaralle :( huomasitko saman katsomossa vai kuvittelenko omiani?
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #674 : 12.06.2021 klo 23:38:40

Mitä tapahtui.

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 41

Siirry: