FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.07.2025 klo 15:36:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 27 [28]

Kirjoittaja Aihe: Olusanya, Ylätupa & Jansson – Kalmar FF  (Luettu 298062 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #675 : 30.06.2025 klo 09:40:23

Uutinen
Tränaren Toni Koskela hade inget tålamod med åter underpresterande Abdi Sabriye (varför startar han ens?), och slarvige högerbacken Rony Jansson. Tidigt i andra halvlek byttes duon ut mot Rasmus Sjöstedt och Charlie Rosenqvist. Spelet lyftes snabbt, och tio minuter senare rullade vänsterbacken Sivert Øverby in 1-2 efter ett rappt anfall på högerkanten, och - lugn - jag ska ge framför allt Camil Jebara men även Anthony Olusanya kredd för förspelet till det iskalla avslutet.

Men jag tänker även säga att det var den enda spännande grej Olusanya gjorde under 90 minuter plus tillägg
, och Jebaras insats mot seriens sämsta försvar (29 insläppta mål) lämnade också en del att önska.

https://www.dagenskalmar.nu/sport/fotboll/e/302973/luhr-nu-borjar-kff-s-viktigaste-period-jag-tog-ett-snack-med-swardh/

insignificance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, lähikentät ja luomufutis

Vastaus #676 : 30.06.2025 klo 10:28:16

Tuossa vielä highlightsit.

Ensimmäisessä maalissa pahaa koheltamista sekä Brolinilta että Janssonilta. Muutenkin Örebrolla tuon perusteella paremmat paikat, vaikka tasoitus tulikin vasta ihan lopussa

Sivuja: 1 ... 27 [28]

Siirry: