FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.03.2026 klo 08:32:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 28 [29] 30

Kirjoittaja Aihe: Olusanya, Söderbäck & Jansson – Kalmar FF  (Luettu 337322 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kurkiaura

Poissa Poissa

Vastaus #700 : 01.11.2025 klo 21:38:24

Rony Jansson pelasi kauden päätteeksi 15 pelissä putkeen täydet 90 minuuttia. Kauden aikana mies on pelannut laitapakkina niin oikealla, kuin vasemmallakin, topparina ja yhden pelin myös keskikentän pohjalla. Voi todellakin sanoa, että on ollut merkittävä pelaaja.

On todella mielenkiintoista nähdä, että jatkaako mies Kalmarissa vai viekö tie jo eteenpäin.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat ja suomalaisten jengit ulkomailla

Vastaus #701 : 07.11.2025 klo 11:59:13

Janssonin haastattelu, jossa tämä kertoo tuosta Koskelan topicissa puhuttaneesta vaatimustasosta (mistä voi jatkaa kyseisen herran omassa topicissa jos tarvetta näkee), mutta myös tuosta siirrostaan seuratasolla topparista pääasiallisesti oikeaksi laitapuolustajaksi. Haastattelun mukaan Jansson itse kokee sen tällä hetkellä vahvimmaksi pelipaikaksi, ja määrittelee itsensä astetta puolustavammaksi laitapuolustajaksi, joka joissain tilanteissa laskeutuu jopa kolmanneksi toppariksi. Täällä lahden toisella puolellahan odotukset taitaa yhä olla topparikaluston täydentäjäksi Huuhkajiin, mutta olisiko hän lopulta kuitenkin Albin Granlund 2.0?

https://www.suomifutis.com/2025/11/haastattelu-rony-jansson/

sambatonttu

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tps

Vastaus #702 : 08.11.2025 klo 17:24:39

Yhtään peliä Ruotsista en tosiaan ole nähnyt, mutta pelannut loistavasti topparina pikkuhuuhkajissa. Kumpikin noista pelipaikoista aika auki tulevaisuuden Huuhkajissa, joten molemmat otetaan vastaan.
Kannattelija

Poissa Poissa

Vastaus #703 : 08.11.2025 klo 19:33:35

Pelasi tosiaan todella vahvasti mm. em-skaboissa Kosken parina. Oli mielestäni jopa Koskea edellä, joka mielestäni muutenkin on semisti ylihypetetty tapaus. Suht pienikokoisena ja hyvin liikkuvana puolustajana minunkin mielestä ruusuisempi tulevaisuus voisi olla panostamalla kehityskulkua laitapakin tontille.
shots

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall

Vastaus #704 : 10.11.2025 klo 20:10:55

Ylätupa lähtee nyt kun soppari on loppunut: https://kalmarff.se/saku-ylatupa-lamnar-kalmar-ff-for-nya-utmaningar/
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #705 : 17.01.2026 klo 14:41:25

Vartin päästä alkaa treenipeli Mjällbya vastaan. Jansson avaa, Olusanya penkillä.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness

Vastaus #706 : 17.01.2026 klo 15:28:53

Kalmarin on huhuiltu myyvän taas muutamalla miljoonalla eurolla pelaajan, joten kohta Koskelalla on varaa tarjota Veikkausliigapelaajista.
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #707 : 17.01.2026 klo 17:21:05

Kalmarin on huhuiltu myyvän taas muutamalla miljoonalla eurolla pelaajan, joten kohta Koskelalla on varaa tarjota Veikkausliigapelaajista.

Sosseh kolmella miljoonalla, joka on taas totutusti jyvitetty kolmelle vuodelle eli ei sieltä koko summa tule tilille heti. Toisaalta hyvää taloudenhoitoa kun näitä vastaavia kauppoja on Kalmarilla muitakin.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness

Vastaus #708 : 17.01.2026 klo 17:37:43

Sosseh kolmella miljoonalla, joka on taas totutusti jyvitetty kolmelle vuodelle eli ei sieltä koko summa tule tilille heti. Toisaalta hyvää taloudenhoitoa kun näitä vastaavia kauppoja on Kalmarilla muitakin.
Tuohan on toki täysin tavallista, ettei koko siirtosummaa makseta kerralla, vaan osissa. Toimii toiseenkin suuntaan, kun Kalmar ostaa pelaajia.
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #709 : 28.01.2026 klo 11:08:58

Kalmarin paikallisessa oli Janssonin pidempi haastis. Jotta ei nyt mene samanlaiseksi vääntelyksi kuin Siltasen topikissa, niin käännetään otsikko suomeksi ja nostetaan pari pointtia. Toivottavasti tämä tyydyttää kaikkia eikä sitten tarvi käyttää kääntäjän läpi...

Otsikko: Rony Janssonin odottamaton vastaus: Sitä hän kaipaa eniten Ruotsista ( =ruokakaupat)

Jutussa mm. mainittu että Koskela välillä ohjeistaa peleissä suomeksi ja kahdenkeskiset palaverit käydään suomeksi, muuten mennään englannilla. Tyttöystävä opiskelee Suomessa mutta juoksee alvariinsa Kalmarissa.

Uutinen
Rony Janssons oväntade svar: Det saknar han mest i Sverige

Rony Jansson är bara 22 år men har redan spelat över 50 a-lagsmatcher med KFF. Vi tog en tur till stranden i Pinatar och snackade om livet och fotbollen.

Tillfällena då Toni Koskela väljer att prata finska med honom så ingen annan förstår.
Det oväntade svaret på vad han saknar mest i Finland förutom sin familj.
Om stoltheten att få vara lagkapten för Finlands U21-landslag.
Till höger, vänster eller i mitten. Här vill han spela.

Klockan är 14.00. Lagledare Ola Ragnarsson som är bokningsansvarig för alla spelarintervjuer ser lite bekymrad ut när Rony Jansson inte syns till. Jansson är inte den som missar något. Ola tar upp telefonen och ringer.

Undanskymd i hörnet med ryggen mot receptionen och lite nersjunken i stolen skymtar vi Rony Jansson. Han reagerar snabbt, reser sig upp och hälsar artigt.

Det blir en promenad längs Medelhavet i ett klimat som är ultimat för ett gäng fotbollsspelare. Långt bort från is, snö och Gasten.

Den finske U21-landslagsmannen är inte den som tar störst plats, höjer rösten eller söker att vara i centrum. Ändå är det han som är kapten för det nya landslaget som stora delar av Finland har börjat älska efter sommarens U21-mästerskap.

– Jag är inte en någon klassisk kaptenstyp som man kanske kan förställa sig. Det är min personlighet, professionalism, som gör mig till en ledare, säger Rony Jansson.

– Jag vill hellre visa genom exempel mer än bara skrika eller mana på. Jag var kapten i U18- och U19-landslaget i Finland också och är oerhört stolt över att vara det nu i U21 också. Förhoppningsvis en dag… jag har ingen tidsram … så kan jag vara kapten för A-landslaget.

I förra årets mästerskap var Finland i slutspel för första gången sedan 2009. Ingen räknade med att hockeynationen skulle göra något större avtryck. Men de finländska grabbarna blev en enad trupp mot allt och alla och lyckades kryssa mot både Nederländerna och Danmark.

– Det är något jag definitivt kommer att minnas för alltid. Jag insåg inte i stunden när jag spelade i EM hur stort det ögonblicket egentligen var. Och det var kanske lika bra, så jag var inte nervös.

Det unga finländska landslaget öppnade upp ögonen för fotbollen på ett nytt sätt och spelarna blev nya stjärnor i hemlandet. Rony Jansson berättar hur han fick meddelande från alla möjliga håll.

Trots att han är 22 år får han spela även nästa mästerskap 2027 med U21-landslaget. Det som räknas är vilken ålder spelaren har när kvalet börjar.

I det finska landslaget är Rony uteslutande mittback. Så är det inte alls i klubblaget. I Kalmar är han högerback men har också flera gånger visat att han tar platsen till vänster om han behövs bättre där.

– När jag kom upp i 17–18-årsåldern, precis innan och när jag flyttade till Kalmar, spelade jag lite som mittfältare och främst mittback, men aldrig ytterback. I landslaget var jag sedan jag fyllde 16 år bara mittback. Men nu i Kalmar, särskilt det senaste året med Toni så blev jag introducerad till att spela som ytterback eftersom mina kvaliteter kanske passar bättre där i seniorfotbollen. Och jag håller med. Jag känner att ytterback är min bästa position för framtiden, där har jag störst potential att nå den högsta nivån.

I Kalmar har det varit tydligt den senaste tiden att det är kapten Melker Hallberg som gått ner som mittback och inte Rony. I nuläget har KFF bara två renodlade mittbackar i Zackarias Råvik och Lars Saetra men på denna position kommer truppen att förstärkas.

På högerbacksplatsen är det akademispelaren Anton Persson som främst alternerat med Rony Jansson i spelövningar i Spanien

– Vi har ganska många spelare som kan spela på flera positioner, vilket är bra och viktigt när man inte har en jättestor trupp, säger Rony Jansson, som förstår svenska men vill hålla sig till engelskan för att få nyanser i sitt språk.

Att ha en finsk tränare kan också ha sina fördelar. Det är ingen mer än anfallaren Anthony Olusanya som förstår. Olusanya kan dock betydligt bättre svenska än Rony Jansson som är uppväxt i en del i Finland där svenska språket inte är så stark som på flera andra ställen.

– Toni skriker på mig på finska i bland, säger Rony Jansson.

Vad är det för hemligheter ni har då?

– Nä, det är mer när han vill ge mig snabb feedback eller rätta till något jag gör på planen. Då brukar han skrika på mig på finska. Sedan när vi sitter och tittar på klipp tillsammans så snackar vi självklart finska. Men är det något som alla behöver veta så är det engelska som gäller.

Rony Jansson har spelat i Sverige och Kalmar sedan han fyllde 18 år. Han känner sig numera hemma i Kalmar. Flickvännens studerar i Finland men är i Kalmar så ofta hon kan.

– Kalmar är verkligen hemma för mig nu. Jag valde att komma till Sverige för att utmana mig själv, inte vara i min bekvämlighetszon. Jag tror att varje finsk fotbollsspelares dröm är att komma utomlands från Finland. Att spela i allsvenskan värderas högt.

Numera känns Rony Jansson som en av de spelare som Toni Koskela först sätter på sitt papper när han ska plocka ut en startelva. Rony Jansson har haft en stark utvecklingskurva sedan han kom och nu verkligen tagit det stora steget in i seniorfotbollen.

– Om jag ser tillbaka på mig själv när vi var i Allsvenskan tidigare, för ett och ett halvt år sedan,  tycker jag att mitt spel är mycket mer vuxet nu. Jag gör inte den typen av okoncentrerade misstag som jag kanske gjorde mer förut. Och jag tror det kommer från att ha spelat mer och mer konsekvent förra säsongen, det tror jag hjälpte mig mycket. Och också att få mycket bra erfarenhet med landslaget. Det handlar också mycket om självförtroende vilket kommer från att spela mycket och få bra feedback på vad man gör.

Till sist. Är det något som du saknar i Sverige som du har i Finland?

Ja, helt ärligt talat så tycker jag att mataffärerna i Finland är bättre. Jag vet inte om jag är partisk för att jag är van vid de finska mataffärerna och vad de erbjuder.

Menar du kvalitén på varorna eller utbudet?

– Både och faktiskt. När jag åker tillbaka till Finland är jag alltid så här i ”matbutikerna: Oj, wow, det finns så mycket här”.

https://www.barometern.se/sport/rony-janssons-ovantade-svar-det-saknar-han-mest-i-sverige/
« Viimeksi muokattu: 28.01.2026 klo 12:03:14 kirjoittanut shots »
Krishito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, Celtics

Vastaus #710 : 28.01.2026 klo 11:28:22

Kiitos jaosta. Kiinnostavaa tarinointia ja lupaavantuntuista Huuhkajien kannalta Janssonin maininta siitä, että (oikean) laitapakin rooli sopii tälle parhaiten ja siihen tämä on istutetukin Kalmarissa pysyvämmin. Urheilijan ominaisuudet ja mentaliteetti todella vakuuttivat itseni Košicen päätykatsomosta tarkkailtuna viime kesäkuussa. Kaiketi on riittämässä Ronylla ihan Allsvenskanissakin.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2026 klo 11:32:06 kirjoittanut Krishito »
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #711 : 07.02.2026 klo 15:52:31

Kalmarille tänään 4-0 voitto ettanissa pelaavasta Karlskronasta. Jansson ja Olusanya olivat molemmat avauksessa, Antulle yksi maali.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Vastaus #712 : 13.02.2026 klo 21:47:08

Topiciin yksi uusi nimi lisää Söderbäckin muodossa. Tuleekohan vielä toinenkin uusi nimi?

https://kalmarff.se/marius-soderback-klar-for-kalmar-ff/

nurtsi1

Poissa Poissa

Vastaus #713 : 13.02.2026 klo 21:56:53

Topiciin yksi uusi nimi lisää Söderbäckin muodossa. Tuleekohan vielä toinenkin uusi nimi?
Toki yhden voi ottaa pois kun Ylätupa ei enää ole Kalmarissa.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus

Vastaus #714 : 14.02.2026 klo 11:50:23

Minkälaiset edellytykset Kalmarilla on pärjätä tulevan kauden Allsvenskanissa? Ainakin Koskelalle ura yksi isoimmista näyteikkunoista ja heti kauden alkuun heti Honkavaaran kanssa kohtaaminen ja Takkulan myös ihania Suomalaiskohtaamisia heti Allsvenskanin alussa *hali*
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #715 : 14.02.2026 klo 12:56:30

Minkälaiset edellytykset Kalmarilla on pärjätä tulevan kauden Allsvenskanissa? Ainakin Koskelalle ura yksi isoimmista näyteikkunoista ja heti kauden alkuun heti Honkavaaran kanssa kohtaaminen ja Takkulan myös ihania Suomalaiskohtaamisia heti Allsvenskanin alussa *hali*

Taistelee putoamista vastaan.

Tässä Söderbäckin ensimmäinen haastattelu Kalmarin paikallislehdessä.

Uutinen
Nyförvärvet fick hjälp – från oväntat håll

Det har tagit tid.

Till slut fick Marius Söderbäck sin vilja igenom.

Med hjälp av Rony Jansson.

Marius Söderbäck. Så heter Kalmar FF:s senaste nyförvärv. Den offensive mittfältaren kommer från en fin säsong hos finska Ilves från Tammerfors.

22-åringen kunde faktiskt ha blivit en Kalmar FF-spelare redan sommaren 2025, men kommer till Kalmar först åtta månader senare.

– Ja, vi hade ett snack förra sommaren i slutet av det transferfönstret. Vid den tidpunkten var jag lite skeptisk eftersom det inte var säkert vilken division laget skulle spela i. Under vintern däremot… Då har tagit en lång, lång, lång tid. Det har tagit längre tid än vad en spelare har velat. Men nu är jag äntligen här, säger Marius Söderbäck.

Varför ville du till Kalmar FF?

– Jag tror att jag har visat ungefär allting jag kan i Finland. Den senaste säsongen fick jag ett genombrott och jag ville ta det här steget, som för mig är ett stort och riktigt bra steg.

En anledning till att det har dragit ut på tiden har varit att Kalmar FF och Ilves har tagit tid på sig att komma överens. Under tiden har Marius Söderbäck inte spelat A-lagsmatcher, men tränat på som vanligt.

– Ilves ville sälja mig och jag visste att jag hade intresse från andra klubbar. Jag vet att Kalmar FF gjorde sitt bästa hela tiden, sedan har det tagit tid. Ibland har det varit svårt att komma till träningen och höra lagkamraterna fråga: ”Aha, du är fortfarande här?”. När jag fick veta att allting har blivit klart blev jag verkligen glad.

En som har legat på ett köp av Marius Söderbäck är Rony Jansson. De båda finländska U21-landslagsmännen har en lång historia ihop. Duon är årsbarn och har ansetts vara en av landet stora talanger i sin åldersgrupp, därför har de mött varandra på olika läger.

– Hela den här tiden som jag har varit nära Kalmar har jag haft diskussioner med Rony. Han var nästan arg över att det har tagit så lång tid, han sa att han skulle upp och tjata på Mats (Winblad) för att övergången skulle ske. Jag fick nästan lugna ner honom.

Marius Söderbäck känner också den assisterande tränaren Guillem Santesmases som han hade i Ilves tidigare, samt att han känner till Toni Koskela efter dennes framgångar i HJK Helsingfors.

Under sin tid i Ilves har Marius Söderbäck varit en offensiv mittfältare, både på kanten och i mitten. Men det är som ”tia”, det vill säga spelaren bakom anfallaren, han trivs som bäst.

– Förra året tror jag att jag spelade på fem olika positioner, men huvudpositionen är attackerande mittfältare.

Någonting som sticker ut i statistiken från den föregående säsongen är att Marius Söderbäck gjorde lika många mål som framspelningar, tio stycken.

– Det är en av mina styrkor. Jag är kreativ, men jag vill göra fler mål. Jag vill bli en skyttekung här i Kalmar.

Är det som nummer tio du kommer spela i Kalmar FF?

– Ja. Det var en av de första sakerna som både Toni (Koskela) och Mats (Winblad) sade till mig. Jag tyckte Toni sa allting som jag ville höra som spelare. Efter det samtalet ringde jag min mamma och sa: ”Det här är stället jag måste till”.

Marius Söderbäck
Fullständigt namn: Marius Christian Alexander Söderbäck

Ålder: 22

Position: Offensiv mittfältare

Favoritfot: Höger

Längd: 1,76 meter

Favoritlag: ”Real Madrid”

Favoritspelare: ”Cristiano Ronaldo”

Vilken spelare är du mest lik? ”Cole Palmer”

Lyssnar på: ”Mycket rap. Drake är favoritartisten.”

Vad tittar du på? ”Favoritfilmen är Wolf of Wall Street, medan min favoritserie är Prisonbreak”

Favoritplats: ”Min mammas hus. Framför allt när det är sol och bastu”

Favoritmat: ”Laxpasta”

Varför han firar som Viktor Gyökeres: ”Det där var ett fånigt skämt vi hade inför en match mot AZ Alkmaar i Conference League. Vi slog vad om att jag skulle få låna en lagkamrats bil en hel helg om jag gjorde den målgesten. Då var jag tvungen att göra den grejen och det blev faktiskt ganska viralt”

Moderklubb: Nurmijärven Jalkapalloseura.

Övriga klubbar: HJK Helsingfors U, Käpylän Pallo U, KäPa, Kakkonen, Ykkönen, Ilves.

Landslag: 5 Finland U21, 1 Finland U19, 3 Finland U18.

Statistik från 2025: Tio mål och tio assist i alla turneringar.

Aktuell: Skrivit på för tre år i Kalmar FF.

https://www.barometern.se/sport/nyforvarvet-fick-hjalp-fran-ovantat-hall/
Kupari

Poissa Poissa

Vastaus #716 : 14.02.2026 klo 15:14:41

Kakkonen ja Ykkönen entisinä joukkueina Ylos Muuten toki ihan kiva juttu.
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #717 : 16.02.2026 klo 19:59:20

Koskela avaa hieman miten on ajatellut sijoittaa pelaajiaan kentälle:

Uutinen
När det gäller Marius Söderbäck, som gjorde sin första träning med laget under måndagsen, menar Koskela att det är en spelare som behärskar flera platser.

– Marius kan spela allt från wingback till nummer tio. Det är en spelare som kan hantera att spela på en kant men också inne i centrallinjen, säger Toni Koskela.

Så är det Victor Larsson som först utropades som en mittbacksvärvning för KFF.

– Victor är främst högerback eller wingback för mig , säger Toni Koskela.

Inte mittback?

– Nej, men han kan spela där också men för mig är han mest högerback och wingback.

Ska han främst konkurrera med Rony Jansson då?

– Rony kan spela på alla positioner i en fyrbackslinje. Det är 30 matcher på en säsong så vi kan inte bara ha fyra eller fem försvarsspelare. Vi har haft ett behov av att få in fler försvarsspelare.

https://www.barometern.se/sport/koskelas-svar-sa-tanker-han-kring-nyforvarven/
Pavejasa

Poissa Poissa

Vastaus #718 : 18.02.2026 klo 23:10:38

Mikäs on Olusanyan tilanne Kalmarissa? Voisko siirto olla mahdollinen vielä ennen kauden alkua?
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #719 : 21.02.2026 klo 11:33:35

Kausi käyntiin kovimmalla mahdollisella ottelulla, kun Kalmar matkustaa hallitsevan mestarin Mjällbyn vieraaksi cupin lohkovaiheen avauspelissä. Joukkueethan kohtasivat jo kertaalleen harjoituspelissä jonka Mjällby voitti 4-0. Siinä tosin Toni Koskela heitti toisella jaksolla juniorit kentälle ja tästä ei Mjällbyn koutsi Aksum tykäännyt ja sanoi ettei MAIF enää pelaa harjoituspelejä Kalmaria vastaan.

Kalmarilla on jonkin verran poissaolijoita, mutta kaikki suomalaiset ovat kuitenkin mukana ryhmässä. Marius Söderbäck näyttää saanee kymppipaidan itselleen.
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #720 : 21.02.2026 klo 11:33:45

Mikäs on Olusanyan tilanne Kalmarissa? Voisko siirto olla mahdollinen vielä ennen kauden alkua?

Ei :)
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #721 : 21.02.2026 klo 13:00:14

shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #722 : 27.02.2026 klo 22:27:42

Kärki Malcolm Stolt on loukkaantunut ja olin jo tulossa julistamaan Olusayalle kasvavaa peliaikaa, mutta Kalmar tekikin hyökkääjähankinnan. Vilmer Tyren siirtyy Kalmariin IFK Göteborgista, jossa pelasi vielä muutaman minuutin Ruotsin cupia viikko sitten. Vuonna 2005 syntynyt Tyren pelasi kaudella 2022 viidennen sarjatason Gerdskens BK:ssa, jossa teki 22 pelissä 9 maalia. Kaudet 2023-24 meni sarjatasoa ylempänä Västra Frölundassa, jälkimmäisellä kaudella verkko heilui kahdeksan kertaa. Viime kaudella pelipaikka löytyi lainasopimuksen turvin kolmannen sarjatason Ljungskilesta, jossa Tyren paukutteli 27 pelissä 20 maalia. Allsvenskania IFK Göteborgissa Tyren on pelannut kolmessa ottelussa yhteensä 11 minuttia kausilla 2023 ja 2025.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Vastaus #723 : 01.03.2026 klo 15:43:16

Jansson ja Söderbäck jatkavat avauksessa cupin vieraspelissä Värnamoa vastaan ja Kalmar johtaa 1-2. Söderbäck ilmeisesti antanut hienon syötön hienon maaliin, jos länsinaapurin forkkaa eli SvenskaFansia on uskominen. Samainen keskustelu tosin käy myös väittelyä siitä onko tämä ollut liikaa pelin ulkopuolella vai ei, mutta tämänlainen keskustelu on tietty aika tyypillistä tuoreelle pelaajalle.
minävaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #724 : 01.03.2026 klo 15:47:07

Jansson ja Söderbäck jatkavat avauksessa cupin vieraspelissä Värnamoa vastaan ja Kalmar johtaa 1-2. Söderbäck ilmeisesti antanut hienon syötön hienon maaliin, jos länsinaapurin forkkaa eli SvenskaFansia on uskominen. Samainen keskustelu tosin käy myös väittelyä siitä onko tämä ollut liikaa pelin ulkopuolella vai ei, mutta tämänlainen keskustelu on tietty aika tyypillistä tuoreelle pelaajalle.

Syötti ensimmäisen ja teki toisen. Kumpikin ilmeisesti hienoja maaleja.

Lainaus käyttäjältä: KodRöd
Marius tystar halva forumet här inne.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2026 klo 15:49:21 kirjoittanut minävaa »

Sivuja: 1 ... 28 [29] 30

Siirry: