Beth
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #850 : 04.11.2020 klo 22:21:14 |
|
Mutta. Liekö siellä sitten pukukoppi menetetty? Vähän tuntuu epäreilulta Olea kohtaan myös, vaikka Arsu-pelin ryssikin. Vähän voisi olla eri näköistä touhua Haalandin, Grealishin ja Sanchon kanssa. Noiden siirtojen sössimisestä ei voi Olea syyttää. Ja rahaa poltettiin kuitenkin - jos ei nyt ihan yhtä paljon kuin noihin kolmeen - niin ainakin lähelle.
Vai vieläkö tältä palstalta löytyy sellaisia, joille ei Grealish kelpaisi? Aika yksinäni olin sen toiveeni kanssa jo pitkään, kuulemma ylihinnoiteltu ja -arvostettu... Majussa kuitenkin esim. Sancho on ollut täyttä paperia verrattuna Jackiin.
Siellä otettiin juuri turpaan Martin Skrtelin johtamalta puolustuslinjalta ja Demba Ba'n tähdittämältä hyökkäykseltä. Yksikään vastustajan pelaaja ei mahtuisi varmaan edes Unitedin penkille, joten turha tässä on yhdenkään menetetyn siirtokohteen perään haikailla. Melkein uskallan väittää ettei mainitsemasi kolmikko olisi tänään auttanut oikeastaan yhtään mitään. Mihin pelipaikalle ja kenen tilalle sijoittaisit Grealishin Unitedissa. 80 miljoonaa puntaa taisi olla Villan pyynti.
|
|
|
|
|
candidate
Poissa
|
 |
Vastaus #851 : 04.11.2020 klo 22:23:20 |
|
Ei valmentajan vaihtaminen seuran rakenteellisia ongelmia korjaa, mutta kyllä tuonne parempi tekijä silti löytyisi ja tulokset paranisivat sen myötä.
Eli siis vaikka nykyisen organisaation rekryt olisi päätynyt neljä kertaa potkuihin, niin siltikin täällä on ihmisiä, jotka uskoo, että nyt ne on oppinut? Viides yrittäjä tulee onnistumaan? Eikö täällä oikeasti ymmärretä, että jos mielestänne Moyes, LvG, Mourinho ja Ole olivat huonoja rekryjä, niin se rekryäjä on se juurisyy, ei ne palkatut ihmiset? Jos Ole Gunnar saa kenkää, eikä kukaan muu saa kenkää sen yläpuolelta, niin ainakin itse sanon Manchester Unitedin olevan seurana täysi vitsi.
|
|
|
|
|
Panze
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #852 : 04.11.2020 klo 22:25:57 |
|
Eikö täällä oikeasti ymmärretä, että jos mielestänne Moyes, LvG, Mourinho ja Ole olivat huonoja rekryjä, niin se rekryäjä on se juurisyy, ei ne palkatut ihmiset?
Jos Ole Gunnar saa kenkää, eikä kukaan muu saa kenkää sen yläpuolelta, niin ainakin itse sanon Manchester Unitedin olevan seurana täysi vitsi.
Ymmärretään ja seuran toiminta on tällä hetkellä tosiaan kokonaisuudessaan surkeaa. Mutta samaan aikaan on todettava, että Olen pitäminen koutsina on isompi riski kuin valmentajamarkkinoilta "sattumalta" noukittu koutsi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.11.2020 klo 22:29:38 kirjoittanut Panze »
|
|
|
|
|
Ruunaldo
Poissa
Suosikkijoukkue: MUFC
|
 |
Vastaus #853 : 04.11.2020 klo 22:26:00 |
|
Solskjärin suurin ongelma on ollut hyökkäyksen organisoiminen tiiviisti puolustavia vastustajia vastaan ja tuo ei nyt sadan ottelun aikana ole muuttunut miksikään. Ei sitä selitä mikään taustalla oleva tekijä, vaan norjalaisen kyvyttömyys.
Murtautumismallit ovat Olen aikana olleet heikohkoja ja pallon liikuttelu (kuten tänäänkin) on verrattain hidasta. Isossa kuvassa peli-identiteetti. Olella pitäisi kuitenkin tällä hetkellä olla pelaajia, jotka kykenevät suorittamaan korkealla tasolla lyhytsyöttöpeliä kovalla temmolla, jota bussien murtamiseen vaaditaan. Jossakin sakkaa ja asioille tarttis tehdä jotain. Valitettavasti.
|
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
 |
Vastaus #854 : 04.11.2020 klo 22:30:06 |
|
Olen ollut jo aika monta kertaa oikeassa, ettei pelkästään vaihtamalla päävalmentajaa parane, mutta kyllähän sen sokean kanan joskus on kai osuttava. Ehkä tällä kertaa sitten?
Kyllä, jos päädytään aina huonoon vaihtoehtoon, niin mikään ei parane. Ei se siitä parane jos seuraavaksi pestaavat esimerkiksi Ryan Giggsin. Jos taas sattuisivat pestaamaan esimerkiksi Pochettinon, niin paranisi varmasti. Se voi olla viides, kuudes tai vaikkapa kymmenes kerta milloin osuu ja siitä vastuu on päätöksen tekijöillä. Jokainen kerta on kuitenkin mahdollisuus, mutta jos valinta on luokkaa OGS, niin mahdollisuus on hukattu.
|
|
|
|
|
Beth
Poissa
|
 |
Vastaus #855 : 04.11.2020 klo 22:31:04 |
|
Ymmärretään ja seuran toiminta on tällä hetkellä tosiaan kokonaisuudessaan surkeaa. Mutta samaan aikaan todettuna, Olen pitäminen koutsina on isompi riski kuin valmentajamarkkinoilta "sattumalta" noukittu koutsi.
Tämä vastasi kysymykseen hyvin. Tuota sattumaakin voi parantaa valitsemalla seuraavaksi yrittäjäksi jonkun ajan hermolla olevan koutsin, jolla on hyviä näyttöjä lähiajoilta ja mielellään Norjan liigaa kovemmasta sarjasta.
|
|
|
|
|
Panomies
Poissa
|
 |
Vastaus #856 : 04.11.2020 klo 22:32:09 |
|
Pitkä pätkä Athleticista ja pelityylistä jne.
Olipas hyvä juttu, luin vasta nyt, kiitos. Tuli tuosta mieleen, että olisiko Olen "nopeutta ja leveytttä" -ihannetaktiikka vain auttamatta vanhentunut? Vaikea miettiä maailman luokan laitureita nykyään, jotka oikeasti pitäisivät leveyttä. Ja laitapakkien suhteen ei puolestaan ole koko Olen aikana tehty mitään tämän suhteen - AWB kaikessa puolustuksellisessa erinomaisuudessaan oli surkea hankinta, jos ensisijaisesti haettiinkin nousevaa laitapakkia. Telles hankittiin vasta ja on täysin katsomaton kortti, mutta en pidättäisi hengitystä. Nyt ollaan sitten tilanteessa, jossa nopeutta on haettu pelaajilta, jotka ovat kyllä nopeita mutta ovat oikeasti hyökkääjiä (Rasse, Greenwood) tai pelaajilta, jotka voivat mennä perinteisestä laiturista mutta taso ei vain riitä (James). Ja tämän hetkinen tilanne on sitten se, että kentälle tulee kokoonpanoja, jotka eivät ole nopeita eikä leveitä, mutta eivät toisaalta moderneja pallonhallinan syöttökoneitakaan. Myös Brunon hankinta (ikävä kyllä) menee samaan kategoriaan, että eivät sovi "nopeaan ja leveään" -ideologiaan, koska "nopea ja leveä" tarkoittaa yleensä kahta laituria ja kärkeä, jotka perinteisen kymppipaikan kera tarkoittaa jo auttamatta liian hyökkäävää kokoonpanoa suureen osaan otteluista. Ja tähtihankinta hankintaan pelaamaan joka pelissä. Noh, ehkä siellä nyt luovutaan sitten "nopeasta ja leveästä". Nykyrosterilla ehkä se kolmen linja ilman puolustavaa keskikenttää, mutta melko puolustavilla wingbackeilla voisi olla se sopivin. Ja periaatteena pitää palloa... Eli: Rasse Greenwood Bruno Telles Pogba Donny AWB Shaw Maguire Tuanz Hui kamala kyllä tuotakin... 
|
|
|
|
|
Belmero
Poissa
|
 |
Vastaus #857 : 04.11.2020 klo 22:32:11 |
|
Jokohan siellä Pochettino käyny medicaalissa pukupellen luona...
Ei tämä sirkus tästä miksikään muutu niin kauan kun urheilujohtaminen on nykyisissä käsissä.
|
|
|
|
|
Waine Ruuna
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, Fc Melody
|
 |
Vastaus #858 : 04.11.2020 klo 22:32:19 |
|
Eli siis vaikka nykyisen organisaation rekryt olisi päätynyt neljä kertaa potkuihin, niin siltikin täällä on ihmisiä, jotka uskoo, että nyt ne on oppinut? Viides yrittäjä tulee onnistumaan? Eikö täällä oikeasti ymmärretä, että jos mielestänne Moyes, LvG, Mourinho ja Ole olivat huonoja rekryjä, niin se rekryäjä on se juurisyy, ei ne palkatut ihmiset?
Jos Ole Gunnar saa kenkää, eikä kukaan muu saa kenkää sen yläpuolelta, niin ainakin itse sanon Manchester Unitedin olevan seurana täysi vitsi.
Mun mielestä ManU on ollut vitsi seurana jo 3-5 vuotta. Vaihtoehto ei tällä hetkellä ilmeisesti ole se, että ylemmästä portaasta kukaan eroaa/erotetaan. Pelillisiä ongelmia on paljon ja syyttävä sormi osoittaa valmennukseen ja pelaajiin, näistä helpompi on erottaa valmentaja...en tiedä onko se tässä kohtaa järkevä vaihtoehto vai ei, mutta kyllä pelaamiseen pitää saada jotain ideaa/toistettavuutta. Prässipeli ei pääsääntöisesti toimi, pelaajat ei tee alotteita, palloa hierotaan jaloissa liian kauan, puolustus on leväällään, ei ole mitään valmiita malleja, miten pitäisi toimia pallon kanssa tai ilman. Tässä muutama asia, mitä on nyt jankattu useampi vuosi useamman pelaajan kohdalla. Joko niitä ei treenata tai pelaajat ei toteuta, miksi olisi kiva tietää! Jos itse tajuaa näiden merkityksen ja pelaa jossain Suomen 4.divarissa ja Valioliigassa pelaajat ei näitä tajua niin kyllä aika taavetteja saa kaverit olla. Joten oletan, että valmennuksessa on jotain pielessä. Saako Ole alaisten johdolla sen käännettyä jää nähtäväksi. Jos Mou ei saanut ja Ole ei ole 100 pelin aikana saanut (ehkä ajoittain) niin en todella käsitä kummassa on vikaa. Edit. Typot ja Lilyllä hyvä kommentti
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.11.2020 klo 22:36:44 kirjoittanut Waine Ruuna »
|
|
|
|
|
GGA
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jazz
|
 |
Vastaus #859 : 04.11.2020 klo 22:33:46 |
|
Kaikki tulevat A-luokan hankinnat pitää hankita JOKO Valioliigasta tai sitten Espanjasta tai Italiasta... Muut ovat paljastuneet pohjasakaksi kerta kerran jälkeen..
|
|
|
|
|
Zorbas
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa
|
 |
Vastaus #860 : 04.11.2020 klo 22:34:05 |
|
Eli siis vaikka nykyisen organisaation rekryt olisi päätynyt neljä kertaa potkuihin, niin siltikin täällä on ihmisiä, jotka uskoo, että nyt ne on oppinut? Viides yrittäjä tulee onnistumaan? Eikö täällä oikeasti ymmärretä, että jos mielestänne Moyes, LvG, Mourinho ja Ole olivat huonoja rekryjä, niin se rekryäjä on se juurisyy, ei ne palkatut ihmiset?
Eli siis paras ratkaisu on antaa Ole Gunnarin jatkaa ikuisesti ja silloin se rekryäjäkin on onnistunut omassa hommassaan paremmin?
|
|
|
|
|
Panomies
Poissa
|
 |
Vastaus #861 : 04.11.2020 klo 22:35:44 |
|
Siellä otettiin juuri turpaan Martin Skrtelin johtamalta puolustuslinjalta ja Demba Ba'n tähdittämältä hyökkäykseltä. Yksikään vastustajan pelaaja ei mahtuisi varmaan edes Unitedin penkille, joten turha tässä on yhdenkään menetetyn siirtokohteen perään haikailla. Melkein uskallan väittää ettei mainitsemasi kolmikko olisi tänään auttanut oikeastaan yhtään mitään.
Mihin pelipaikalle ja kenen tilalle sijoittaisit Grealishin Unitedissa. 80 miljoonaa puntaa taisi olla Villan pyynti.
Aika karu oletus, että Sancho, Haaland ja Grealish ei olisi auttanut tänään... Grealish menisi sinne missä pelaa nytkin - vasemmalle laidalle. Vai onko Martial korvaamaton kärjessä? Tai rasse uskomaton harhauttelija ja virtuoosi laidalla?
|
|
|
|
|
bimbaliukas
Poissa
Suosikkijoukkue: Lädilisä
|
 |
Vastaus #862 : 04.11.2020 klo 22:39:15 |
|
Nyt ei pärjätä edes vieraskentällä joten korttitalo lopullisesti romahtanu? Tuurilla ilmeisesti kaatui PSG ja Tölkit sillä on aika mystistä mihin tuo positiivinen vire katosi. Mopo alkoi keulimaan oikein kunnolla ja jalkaa pois kaasulta ilmeisesti. Eipä olisi tämä oikeasti edes ihme sen verran monta laiskemman työmoraalin omaavaa ukkoa tuolla on. Ehkä Olen olisi syytä viedä koko joukkue vierailulle sinne seuran museoon tarkastelemaan monenko nykyisen kaverin nimi niistä pokaaleista löytyy. Kirvestä kaivoon en itse heitä jonkun UCL pelin osalta sillä tälle joukkueella nämä ovat vielä ihan maistiaisia niistä isojen poikien pidoista, joiden pitäisi herättää seuran sisällä se nälkä alkaa näissä pidoissa pitämään ääntä eikä vain pyytämään puheenvuoroa. Viikonloppuna nyt sitten nähdään onko koko paletti niin umpisolmussa, että pelaajat eivät pysty yksinkertaisesti toteuttamaan haluttuja asioita tai ovat menettäneet uskonsa koko projektiin. Tappio surkealla esityksellä viestittäisi jo että Olen vuotavasta bussista ovat pelaajat jo käyneet itse loput ilmat tyhjentämässä. Jos uskoa tuon ryhmän sisällä jokaiseen osapuoleen on pitää nyt sitten kentällä nähdä kunnon taistelua ja itsensä likoon laittamista. Olena tekisin Brunosta nyt kapteenin. Jollain tavalla porukkaa pitää herätellä, että kausi on kovaa vauhtia menossa jo nyt eikä vasta keväällä. Mielenkiintoisia aikoja tässä jälleen Manchester United nimistä laivaa seuraten eletään. Eipä ainakaan tylsää ole
|
|
|
|
|
Phrase
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Eagles
|
 |
Vastaus #863 : 04.11.2020 klo 22:39:31 |
|
Aika karu oletus, että Sancho, Haaland ja Grealish ei olisi auttanut tänään...
Kai näinkin voi olettaa, kun norjalainen ei ole tähänkään mennessä saanut valmennettua joukkuetta murtamaan busseja. Se on melkein se ja sama minkä niminen pelaaja siellä on roiskimassa palloa.
|
|
|
|
|
Beth
Poissa
|
 |
Vastaus #864 : 04.11.2020 klo 22:40:34 |
|
Aika karu oletus, että Sancho, Haaland ja Grealish ei olisi auttanut tänään...
Grealish menisi sinne missä pelaa nytkin - vasemmalle laidalle.
Vai onko Martial korvaamaton kärjessä? Tai rasse uskomaton harhauttelija ja virtuoosi laidalla?
No kun ei se tänään mitenkään voinut jäädä materiaalista kiinni, niin mielestäni ihan perusteltu oletus. United tuo sisään Cavania, Greenwoodia ja Pogbaa, mutta mikään kentällä ei muutu. Ei Grealish ihan sen tason pelaaja mun paperissa ole, että lähtisin Rashfordia sen alta heivaamaan. Eli olen edelleen sitä mieltä ettei tuota tarvinnut kesällä hankkia.
|
|
|
|
|
Panomies
Poissa
|
 |
Vastaus #865 : 04.11.2020 klo 22:44:11 |
|
Kai näinkin voi olettaa, kun norjalainen ei ole tähänkään mennessä saanut valmennettua joukkuetta murtamaan busseja. Se on melkein se ja sama minkä niminen pelaaja siellä on roiskimassa palloa.
Siis herranjestas Mata<>Sancho, Matic<>Grealish, Martial<>Haaland ei olisi paremmat mahikset  Nyt on jo aika anti-Olea  Mä olen kyllä candidaten kannalla vieläkin, ja Olen antaisin jatkaa vieläkin. Pocchetino nyt ei ole ikinä voittanut mitään, eikä ole mitään syytä odottaa Pocchetinolta voittoja Manussakaan. Siellä Mouri näyttää tällä kaudella mitä Pocchettinon resursseilla olisi pitänyt voittaa...
|
|
|
|
|
Panomies
Poissa
|
 |
Vastaus #866 : 04.11.2020 klo 22:51:45 |
|
No kun ei se tänään mitenkään voinut jäädä materiaalista kiinni, niin mielestäni ihan perusteltu oletus. United tuo sisään Cavania, Greenwoodia ja Pogbaa, mutta mikään kentällä ei muutu.
Ei Grealish ihan sen tason pelaaja mun paperissa ole, että lähtisin Rashfordia sen alta heivaamaan. Eli olen edelleen sitä mieltä ettei tuota tarvinnut kesällä hankkia.
Siis sisään tulee sysipaskassa vireessä olevaa Pogbaa, junnua ja eläkeläistä. Kyllä Grealish, Sancho, Haaland olisi aikamoinen tasonnosto noihinkin kolmeen. Rassen ongelma laidalla on, että ei ole muuta annettavaa kuin vastahyökkäyksiä, huonoja haastoja ja satunnaisia oikein ajoitettuja nousuja. Liian kevyttä ja yksitoikkoista laidalle mistä syystä en usko hänestä huippulaituria tulevankaan, joten kärjessä pitäisi peluuttaa jos jossain. Martial nyt on jo nähty. Hyvä pelaaja keskivertojengiin, mutta ei mestarijoukkueen avaava hyökkääjä. Sekä Martialin että Rassen suurin ongelma on se, että kuudennella kaudella Manussa isossa roolissa, niin kukaan täysjärkinen ei enää tasonnostoa odota. Ja nykyinen taso ei riitä Manun avaukseen, ainoastaan rotaatioon. Greenwoodille seuraava mahis, jos hankintoja ei tehdä. Siellä voi viellä seistäkin.
|
|
|
|
|
Beth
Poissa
|
 |
Vastaus #867 : 04.11.2020 klo 22:58:09 |
|
Siis sisään tulee sysipaskassa vireessä olevaa Pogbaa, junnua ja eläkeläistä. Kyllä Grealish, Sancho, Haaland olisi aikamoinen tasonnosto noihinkin kolmeen.
Niinhän se paperilla olisi, mutta edelleen: Unitedilla oli aivan saatanasti paremmat pelaajat kun vastustajalla, mutta saivat yhden laukauksen kohti maalia pelitilanteista ja yhden vapaapotkusta. Ehkä joku noista yksilöistä olisi voinut jonkun maalin jostain taikoa, mutta en todellakaan pidä sitä minään selviönä. Aivan naurettavaa itkeä materiaalin perään, kun on otettu joltain suurseurojen aikoja sitten hylkäämiltä rejekteiltä turpaan. Rassen ongelma laidalla on, että ei ole muuta annettavaa kuin vastahyökkäyksiä, huonoja haastoja ja satunnaisia oikein ajoitettuja nousuja. Liian kevyttä ja yksitoikkoista laidalle mistä syystä en usko hänestä huippulaituria tulevankaan, joten kärjessä pitäisi peluuttaa jos jossain.
Martial nyt on jo nähty. Hyvä pelaaja keskivertojengiin, mutta ei mestarijoukkueen avaava hyökkääjä.
Sekä Martialin että Rassen suurin ongelma on se, että kuudennella kaudella Manussa isossa roolissa, niin kukaan täysjärkinen ei enää tasonnostoa odota. Ja nykyinen taso ei riitä Manun avaukseen, ainoastaan rotaatioon.
Eli 23-vuotiaan ja pitkään Unitedissa pelanneen Rashfordin taso ei enää nouse, mutta Villassa 25-vuotiaana tahkova Grealish räjähtäisi jalkapallon elittiin heti jos hänet hankkisi ja murtaisi vastustajien bussitkin yksin.
|
|
|
|
|
Panomies
Poissa
|
 |
Vastaus #868 : 04.11.2020 klo 23:03:09 |
|
Niinhän se paperilla olisi, mutta edelleen: Unitedilla oli aivan saatanasti paremmat pelaajat kun vastustajalla, mutta saivat yhden laukauksen kohti maalia pelitilanteista ja yhden vapaapotkusta. Ehkä joku noista yksilöistä olisi voinut jonkun maalin jostain taikoa, mutta en todellakaan pidä sitä minään selviönä. Aivan naurettavaa itkeä materiaalin perään, kun on otettu joltain suurseurojen aikoja sitten hylkäämiltä rejekteiltä turpaan.
Eli 23-vuotiaan ja pitkään Unitedissa pelanneen Rashfordin taso ei enää nouse, mutta Villassa 25-vuotiaana tahkova Grealish räjähtäisi jalkapallon elittiin heti jos hänet hankkisi ja murtaisi vastustajien bussitkin yksin.
1. En itkenyt perään. Huomautin kaiken Olen ulostamisen keskellä, että missä vika on pohjimmiltaan (minusta). 2. Grealish on paljon parempi pelaaja kuin Rasse.
|
|
|
|
|
Panze
Poissa
|
 |
Vastaus #869 : 04.11.2020 klo 23:05:58 |
|
Grealish pelaa Aston Villassa nimellisesti laidalla, mutta koko Aston Villan hyökkäyspelihän pyörii käytännössä hänen ympärillään ja rooli on todella vapaa. Onko Grealish niin hyvä pelaaja, että hänelle annettaisiin tuollainen rooli Manchester Unitedissa ja samalla koko joukkueen peli paranisi. Sanchoa itse toivoin jengiin ja toisi haastovoimaa laidalle, mutta ei tuokaan rakenteellisia ongelmia ratkaisisi. Haaland olisi todella kliininen viimeistelijä, mutta kannattaa katsoa, miten Haaland tekee ison osan maaleistaan: hänelle synnytetään linjan taakse tila ja tuokin vaatii sen, että joukkue pelaa yhtenäisin liikkein.
Realismia lienee myös se, että ei koko mainittu kolmikko olisi ManUun tullut, vaan kyseessä olisi ollut, ainakin osittain, vaihtokauppaa. Nythän ManU hankki, erittäin arvostetun ja hyvän pelaajan, van den Beekin, mutta ei hänestäkään nyt ihan maksimia ole otettu irti.
|
|
|
|
|
JohnDeere
Poissa
|
 |
Vastaus #870 : 04.11.2020 klo 23:06:49 |
|
Monta ihmistä pitäisi saada kenkää ennen Olea, mutta eihän ne tule saamaan.
Pochettino seuraavana yrittäjänä sitten.
|
|
|
|
|
Beth
Poissa
|
 |
Vastaus #871 : 04.11.2020 klo 23:15:17 |
|
1. En itkenyt perään. Huomautin kaiken Olen ulostamisen keskellä, että missä vika on pohjimmiltaan (minusta).
2. Grealish on paljon parempi pelaaja kuin Rasse.
Olen molemmista 100% eri mieltä. Eli siitä, että suurin vika olisi materiaalissa ja Grealish olisi Rashfordia parempia pelaaja, varsinkaan paljon. Huomaan ettet katsonut tämän illan matsia. E. Itseasiassa materiaalissa on kyllä vikaa, mutta ei niitä kolmella hyökkäyspään pelaajalla korjata. 
|
|
|
|
|
Panomies
Poissa
|
 |
Vastaus #872 : 04.11.2020 klo 23:19:40 |
|
Grealish pelaa Aston Villassa nimellisesti laidalla, mutta koko Aston Villan hyökkäyspelihän pyörii käytännössä hänen ympärillään ja rooli on todella vapaa. Onko Grealish niin hyvä pelaaja, että hänelle annettaisiin tuollainen rooli Manchester Unitedissa ja samalla koko joukkueen peli paranisi. Sanchoa itse toivoin jengiin ja toisi haastovoimaa laidalle, mutta ei tuokaan rakenteellisia ongelmia ratkaisisi. Haaland olisi todella kliininen viimeistelijä, mutta kannattaa katsoa, miten Haaland tekee ison osan maaleistaan: hänelle synnytetään linjan taakse tila ja tuokin vaatii sen, että joukkue pelaa yhtenäisin liikkein.
Realismia lienee myös se, että ei koko mainittu kolmikko olisi ManUun tullut, vaan kyseessä olisi ollut, ainakin osittain, vaihtokauppaa. Nythän ManU hankki, erittäin arvostetun ja hyvän pelaajan, van den Beekin, mutta ei hänestäkään nyt ihan maksimia ole otettu irti.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Itse arvostan Grealishin niin hyväksi pelaajaksi, että hänen ympärilleen pitäisi rakentaa jo Englannin maajoukkueenkin peli - mikseipä mielestäni siis Manunkin. Ongelma on se, että tietääkseni sopivilla ulostuksilla (Smalling, Jones, Rojo, Dalot, se-italialainen-laitapakki, Romero jne.) olisi saatu sen verran sotakassaa palkkasäästöt huomioiden, että kaikkien kolmen hankinnan olisi pitänyt olla realismia. Ja ketään muuta ei olisi tarvittu - ei ketään. Nyt hankittiin ketä-vittuja isolla yhteenlasketulla summalla. Donnysta tykkään, mutta onhan hänen hankintansa outo. Ei mene millään Brunon ja Pogban edelle (huom. edes Pogban...), eikä kuulemma ole oikein pohjapelaajakaan, jossa sitä paitsi oli jo Matic, McT ja Fred.
|
|
|
|
|
Panze
Poissa
|
 |
Vastaus #873 : 04.11.2020 klo 23:20:14 |
|
E. Itseasiassa materiaalissa on kyllä vikaa, mutta ei niitä kolmella hyökkäyspään pelaajalla korjata.  Niin, ainakaan omasta mielestäni, materiaalin isoin ongelma ei löydy hyökkäyspäästä, vaan ensimmäisen ison hankinnan tekisin topparin tontille ja sen jälkeen todennäköisesti puolustavan keskikentän tontille.
|
|
|
|
|
Panomies
Poissa
|
 |
Vastaus #874 : 04.11.2020 klo 23:23:30 |
|
Olen molemmista 100% eri mieltä. Eli siitä, että suurin vika olisi materiaalissa ja Grealish olisi Rashfordia parempia pelaaja, varsinkaan paljon. Huomaan ettet katsonut tämän illan matsia. E. Itseasiassa materiaalissa on kyllä vikaa, mutta ei niitä kolmella hyökkäyspään pelaajalla korjata.  Korjaan sen verran, että suurin vika on mielestäni johtoportaassa. Tämän hetkisen tilanteen näen syy-seuraus -suhteena: huono johtoporras > huonot hankinnat > huonot peliesitykset. Mutta peliä en tosiaan nähnyt!  Ehkä se auttaa minua pysymään näin realistisena ja rationaalisena!  noei... mukavaa pohdintaa!
|
|
|
|
|
|
|
|