Dede
Poissa
|
 |
Vastaus #125 : 11.05.2021 klo 09:34:37 |
|
Lähinnä ihmetyttää mitä siellä K-mafian käsienheilutteluosastolla on mietitty, vai onko mietitty mitään, kun omaa markkinointikampanjaa Huuhkajiin ja EM-kisoihin liittyen ei saatu ajoissa ulos? Lidlin mainos ja kampanja on kyllä erinomainen. 
|
|
|
|
|
Potra20
Poissa
|
 |
Vastaus #126 : 11.05.2021 klo 09:50:44 |
|
Ari korostaa sitä, että kumppanien merkitys kisapaikan saavuttamiseksi on ollut tärkeä. Kyllä, resursseilla on aidosti ja varmasti merkitysti. Siksi Sukupolvien Unelman kumppanien panostuksia on ilman muuta arvostettava.
Huomionarvoista on se, että Lidl oli muutaman ensimmäisen kumppanin joukossa, jotka panostivat ns. sukupolvien unelmaan. Lidl oli Palloliiton kumppani vielä vuodenvaihteessa, muutama kuukausi sitten. Kesko ja Ari tuuppasivat jatkoa halunneen Lidlin syrjään.
On siis hyvin outoa, että Lidlin väitetään hypänneen bandwagoniin. Ei, Lidl tuli mukaan suomalaisen futiksen melkoisen synkkinä aikoina.
Keskon sopimus sen sijaan alkoi tammikuussa 2021. Hipiä on Wagonissa herkkänä.
Joka tapauksessa Ari ansaitsee kiirokset ja onnittelut kyvystään solmia kumppanuuksia Palloliitolle. Nahka voisi olla vaan paksumpi.
|
|
|
|
|
|
|
böögö
Poissa
|
 |
Vastaus #128 : 11.05.2021 klo 10:19:12 |
|
|
|
|
|
|
Kanaria-boy
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #129 : 11.05.2021 klo 11:26:36 |
|
Pulinat pois.
Hieno mies on Ari. Täysi tuki hänelle.
Ja kukaan huuhkajasydäminen ei sitten menee Lidlin paistopisteelle notkumaan enään.
Näin. Hyvä.
|
|
|
|
|
juzzz
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #130 : 11.05.2021 klo 11:31:55 |
|
Jos tuo auttaa jotain muslimitaustaista tyttöä/naista eteenpäin jalkapallon parissa niin hyvä juttu.
|
|
|
|
|
Alaraajavamma
Poissa
|
 |
Vastaus #131 : 11.05.2021 klo 12:16:46 |
|
Huomionarvoista on se, että Lidl oli muutaman ensimmäisen kumppanin joukossa, jotka panostivat ns. sukupolvien unelmaan. Lidl oli Palloliiton kumppani vielä vuodenvaihteessa, muutama kuukausi sitten. Kesko ja Ari tuuppasivat jatkoa halunneen Lidlin syrjään.
On siis hyvin outoa, että Lidlin väitetään hypänneen bandwagoniin. Ei, Lidl tuli mukaan suomalaisen futiksen melkoisen synkkinä aikoina.
Tämä Lidlin ja Palloliiton entinen kumppanuus tuli itselle uutena tietona ja muuttaa omaa näkemystä tilanteeseen. Olisihan vanhaakin kumppania syytä arvostaa, vaikkakin on vaikea sanoa mitä tuo edellinen Lidlin ja Palloliiton sopimus on pitänyt sisällään, kun tiedotteessa ei luoda mielikuvaa mistään kovin massiivisesta yhteistyöstä. Vs. Keskon autokaupan tiedotteessa v. 2017 puhutaan pääyhteistyökumppanuudesta. Ja vuodenvaihteessa tehty sopimis puhuu myös pääyhteistyökumppanuudesta - tällä kertaa pelkällä Keskon nimellä, mutta ilmeisesti erillinen sopimus tuohon aiemmin solmittuun.
|
|
|
|
|
Valzo
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Porilainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #132 : 12.05.2021 klo 02:49:01 |
|
1. Ari Lahti ULOS 2. Hijabit - Hyvä, kun ei pakoteta
|
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #133 : 13.05.2021 klo 12:47:26 |
|
Lidliin oli tullut muuten myyntiin jotain fanikrääsää. Esimerkiksi 9,99 euron hintaan sai jotain Suomi-huiveja Palloliiton logoa muistuttavalla Suomen lipulla. Liekö tästä sitten seuraava luku saagaan.
|
|
|
|
|
GlenKamera
Poissa
|
 |
Vastaus #134 : 13.05.2021 klo 13:38:31 |
|
Ari Lahden sanavalinnat olivat huonoja ja kritiikki meni ohi kohteesta. Hämmästyttävän paljon täällä tulee silti kritiikkiä Keskoa kohtaan. Ari Lahti on tehnyt hyvää duunia näiden kumppanuuksien kanssa. Tällainen Lidlin ambush-markkinointi on suoraa kusemista Palloliiton onnistuneen varainhankinnan päälle. Se rapauttaa jatkossa yritysten uskoa lähteä mukaan tällaisiin kumppanuuksiin, jos yksi yrityksen pääkilpailijoista voi tällä tavoin päästä poimimaan sivusta hedelmiä ilman kumppanuutta. Lahden olisi kritiikissään pitänyt keskittyä tähän.
On ihan kiva että Lidl rakentaa pöhinää kisojen ympärille, mutta täällä tuntuu moni ajattelevan että Lidlin tekemä mainoslaulu olisi isompi teko suomalaiselle jalkapallolle kun Keskon monivuotinen pääkumppanuus joka kattaa myös naisjalkapalloa, futsalia, juniorityötä jne. Aikamoinen symmetriaharha.
Keskoa voi pitää isona pahana pörssiyhtiönä (tosin mikähän sitten on planeetan kolmanneksi tai neljänneksi suurin ruokakauppayritys Lidl?) mutta kannattaa muistaa että K-kauppiaat ovat tukeneet suunnilleen ikuisesti ruohonjuuritason jalkapalloa Suomessa. Harvassa ovat miesten tai naisten joukkueet tai juniorijoukkueetkaan, joilla ei olisi yhtenä kumppanina paikallinen K-kauppias. Nämä yhteistyöt eivät myöskään ole usein mitään rahan vaihtoa paitamainokseen, vaan sisältävät esimerkiksi töiden tarjoamista pelaajille ja paljon muuta. Keskon Helanderkin on muistaakseni pelannut juniorina KuPSissa on muutenkin kova futismies. Kyllä Keskolla on luonteva linkki jalkapalloon, vaikka täällä heitä on haukuttu bandwagoniin lähtemisestä.
Hyvin epäselväksi on jäänyt, mikä tuo Lidlin virallinen kumppanuus EM-kisojen kanssa on, jonka taakse he menivät tuossa Kauppalehden jutussa. R-kioskillakin on myynnissä Paninin kortteja, voivatko hekin sillä perusteella lähteä tekemään EM-kisa- tai Huuhkaja-aiheisia mainoksia?
Tätä järjestelmää jossa Palloliitto on näin riippuvainen yritysten ja kumppaneiden tuesta, voi kritisoida. Mutta kun tämän järjestelmän sisällä eletään, Lidl mielestäni tässä kusee Palloliiton ja suomalaisen jalkapallon päälle rapauttamalla järjestelmää väärästä päästä. Mikään yritys ei lähde tällaisiin kumppanuuksiin hyvää hyvyyttään, kukaan tuskin täälläkään on kuvittelee noin naiivisti. Yritysten on saatava kumppanuuksistaan itselleenkin etua. Jos toinen yritys, ja vieläpä selkeä kilpailija, voi vain tulla ja ottaa sen edun itselleen tällä tavoin sivusta, kumppaneita ja suomalaisen jalkapallon aitoja tukijoita on jatkossa entistä vaikeampaa saada mukaan. Lahden jyrähdys oli ymmärrettävä, mutta meni pahasti ohi itse aiheesta ja kääntyi siten itseään vastaan.
Jos Lidlillä on joku aito kumppanuus joka moraalisesti oikeuttaa tällaisen mainonnan, heidän olisi ehkä hyvä tuoda se nyt selkeästi esiin. Tuollaisenaan tuo on muuten ihan klassinen ambush-markkinoinnin oppikirjaesimerkki, ja oppikirjoihin se nousseekin. Lidl tietää että heillä on varaa tehdä tällaista, koska Lidlin fanien mielestä yritys ei voi koskaan toimia väärin. Minusta he ovat kuitenkin toimineet tässä väärin. Joko he eivät ole ollenkaan onnistuneet artikuloimaan mistä tässä heidän virallisessa kisakumppanuudessaa on kyse, tai sitten, jos kumppanuutta ei ole, he pyrkivät kaupallisesti hyötymään kisahuumasta virallisten ja pitkäjänteiseen yhteistyöhön sitoutuneiden kumppaneiden ohi. Se ei ole vain parrakkaiden markkinointihipsterien alan sisäistä kikkelimiekkailua, vaan se rapauttaa Palloliiton kumppanuuksien uskottavuutta jatkossa.
|
|
|
|
|
Panenkan roikka
Poissa
Suosikkijoukkue: Mercantil Ushuaia
|
 |
Vastaus #135 : 13.05.2021 klo 14:13:52 |
|
blabla
Luulisi, että tästä aiheesta on nyt jo tarpeeksi jauhettu joka näkökulmasta, mutta näköjään on vielä tarvinnut palloliiton toimistossa luoda oikein oma nikki yo. viestiä varten. Oletko itse Ari?
|
|
|
|
|
Hiiritin
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #136 : 13.05.2021 klo 14:19:27 |
|
Luulisi, että tästä aiheesta on nyt jo tarpeeksi jauhettu joka näkökulmasta, mutta näköjään on vielä tarvinnut palloliiton toimistossa luoda oikein oma nikki yo. viestiä varten. Oletko itse Ari?
Ihan hyvä ja perusteltu kirjoitushan tuo oli  Vaikka aiemmin kritisoin asiasta Lahtea, niin onhan tuo kolikon toinen puoli ihan totta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2021 klo 14:21:51 kirjoittanut Hiiritin »
|
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #137 : 13.05.2021 klo 14:28:52 |
|
Moi Keskon markkinointijanari! Hyvähän sen K-kauppiaan on jaella niitä riistohinnoilla kuluttajilta koijjaamiaan rahoja ja pistää sponsoroinnit vielä vähennyksiin. K-kauppias on keskitetyn ruoanjakelun välistävetäjä, jota tässä yhteiskunnassa vielä lihotetaan esim. asumistukien avulla, koska kauppiaan maksama erittäin alhainen palkka ei riitä normaaliin elämiseen tämän maan suurimmissa kaupungeissa. Todellinen hyväntekijä ja Superkauppias 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2021 klo 14:32:18 kirjoittanut Turvatarkastus »
|
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
 |
Vastaus #138 : 13.05.2021 klo 14:29:06 |
|
Ihan hyvä ja perusteltu kirjoitushan tuo oli  Vaikka aiemmin kritisoin asiasta Lahtea, niin onhan tuo kolikon toinen puoli ihan totta. Hyvä kirjoitus tuo on, mutta on myös perusteltua nauraa sille, että Palloliiton viestintä kuluttaa vapaapäivänsä tällä tavoin.
|
|
|
|
|
törömömmö
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.
|
 |
Vastaus #139 : 13.05.2021 klo 14:54:26 |
|
Ei jalkapallo eikä edes suomalainen jalkapallo ole Palloliiton omaisuutta sillä tavalla, että suomalaisesta jalkapallosta ei saisi puhua eikä siihen viitata ilman Palloliiton lupaa. Ei ole edes mitään moraalista omistajuutta, vaan se on sillä yhteisöllä, jonka osa myös Palloliitto on, mutta jonka tärkein tekijä ovat fanit, pelaajat ja kaikki muut futiksen parissa touhuavat ihmiset, olivat Palloliiton alaisuudessa tai eivät.
Saa korjata jos olen väärässä ja suomalainen jalkapalloilu onkin Palloliiton omistama tavaramerkki.
|
|
|
|
|
13ergkamp
Poissa
Suosikkijoukkue: Slavia Sofia
|
 |
Vastaus #140 : 13.05.2021 klo 15:05:04 |
|
Mielenkiintoinen pohdinnan aihe ja hyvä kirjoitus uudelta nimimerkiltä. Oikeuksien näkökulmasta tässä ei taida olla mitään kyseenalaista, ainakaan kukaan ei ole nostanut problematiikkaa esille, edes Ari Lahti, joten sellaista tuskin on. Sitten jäljelle jäävät moraaliset kysymykset. Lidl ei ole ollut lojaali pääsponsoria kohtaan. Onko jalkapallon seuraajan näkökulmasta tällaisella lojaliteetilla mitään merkitystä? Palloliitto / Lahti haluaa olla lojaali pääsponsorille. Palloliitolla ei ole käytännön mahdollisuuksia estää tällaista tapahtumasta. Työkalut halllita tilannetta ovat vähäiset. Palloliitto voi/haluaa (halusi), että tilanne näyttäisi julkisuuskuvaltaan moraalittomalta ja käytti vipuna jalkapallon ystäviä, kun ei muutakaan keksinyt eikä mitään hyvää mahdollisuutta taida olla olemassakaan. Yksi olennainen kysymys on, onko Kesko todella närkästynyt tilanteesta vai pelataanko Palloliitossa varman päälle? Toinen kysymys on, että ajatteleeko Kesko saavuttavansa jotain pyytämällä Palloliittoa kommentoimaan julkisesti tilannetta. Lisätään vielä, että jalkapallon ystäviä ei keskimäärin millään tasolla kiinnosta, kokeeko Kesko Lidlin kampanjan moraalittomaksi saati että Palloliitto voisi heitä millään tavalla velvoittaa kokemaan Lidlin kampanja moraalittomaksi. Jos Kesko haluaisi pureutua moraalittomuuden kokemuksiin itseensä liittyvissä julkisissa mielikuvissa, kannattaisi aloittaa niistä Ferrarilla ajelevista CM-kauppiaista 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2021 klo 15:08:28 kirjoittanut 13ergkamp »
|
|
|
|
|
törömömmö
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.
|
 |
Vastaus #141 : 13.05.2021 klo 17:34:20 |
|
Viittaatko minuun uutena nimimerkkinä vai mihin viestiin otit kantaa?
Anyway, minusta tuossa ”moraalisessa omistajuudessa” on kyse juuri siitä, että onko olemassa mitään, missä voitaisiin vaatia ”lojaliteettia”. Itselleni ei tullut mieleenkään, että tässä olisi jotain kirjoittamattomia sääntöjä tai moraalikoodia, joihin voisi vedota ja vaatia ”lojaliteettia”. Tuo sana kun viittaa nähdäkseni sellaiseen tilanteeseen, jossa tällainen kirjoittamaton sääntö tai koodisto on olemassa.
Ymmärrän kyllä, että Palloliitto haluaisi tuollaisen tavan olevan olemassa, koska se tarkoittaisi juuri sitä, että Palloliitto omistaisi käytännössä suomalaisen jalkapalloilun. Ydinkysymys on, onko Lidlissä ajateltu, että ”nyt ollaan röyhkeitä” ja tunnustettu että tästä todennäköisesti Palloliitto vetää herneen nenään, vai onko sielläkin oltu mietaana Lahden ulostulosta. En tiedä, itse olen ihan maallikon aivoillani kuvitellut että tällainen herrasmiessopimus on nyt ihan Lahden oma keksintö, mutta voin olla väärässä.
|
|
|
|
|
13ergkamp
Poissa
Suosikkijoukkue: Slavia Sofia
|
 |
Vastaus #142 : 13.05.2021 klo 17:43:57 |
|
Viittaatko minuun uutena nimimerkkinä vai mihin viestiin otit kantaa? Tuohon glenkameran ensimmäiseen viestiin...
|
|
|
|
|
Åke Wahlgren
Poissa
Suosikkijoukkue: Rive ulos!
|
 |
Vastaus #143 : 13.05.2021 klo 18:47:07 |
|
Hienoa saada kirjoitus keskolaisten näkökulmasta kuvattuna. Muistutuksena kuitenkin ettei jalkapalloa voi ostaa Palloliiton kanssa diilejä tekemällä.
|
|
|
|
|
tab
Poissa
|
 |
Vastaus #144 : 13.05.2021 klo 20:37:49 |
|
Milloinkohan joku ravintola tajuaisi Lidlin tavoin ottaa kaiken irti kisahuumasta tarjoamalla EM-kisamenuta. Alkuruoaksi pukin kamaraa tai kasvisvaihtoehtona pohjaanpalanutta arajuurta. Pääruoaksi huuhkajaa kanervakastikkeella.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2021 klo 20:43:58 kirjoittanut tab »
|
|
|
|
|
GlenKamera
Poissa
|
 |
Vastaus #145 : 13.05.2021 klo 21:15:39 |
|
Melkoiset väärinymmärtämisen piirimestaruuskisat käynnissä täällä. Ei tässä ole kyse jalkapallon omistamisesta tai ostamisesta. Kyllä jalkapalloaiheisia mainoksia saa vapaasti tehdä. Lidlin mainos menee kuitenkin tästä askeleen pidemmälle, sillä se on litmasineen ja maajoukkuekuvastoineen jo täysin eksplisiittinen in-your-face -viittaus Huuhkajiin ja EM-kisoihin. Ainoastaan viralliset logot puuttuvat.
Ei ole kyse siitä, onko Lidl toiminut oikein tai väärin. Eivät he tästä mitään sanktioitakaan voi saada. Jokainen voi myös muodostaa asiasta oman mielipiteensä.
Väitän silti itse, että Lidlin toiminta ei ole suomalaisen jalkapallon edun mukaista. Tällainen mainonta vaikeuttaa jatkossa Palloliiton kumppanuuksia ja varainhankintaa. Se laskee kumppanuksien arvoa yritysten näkökulmasta, kun mikä tahansa Pertsan Putkirassaus Oy voikin yhtäkkiä kiinnittää itsensä Huuhkajiin ilman kumppanuutta. Miksi yhteistyöstä kannattaisi kenenkään silloin maksaa yhtään mitään?
Toki EM-kisat ovat niin iso asia Suomessa, että se ilmiönä jollain tapaa ylittää tällaiset sopimukset ja kumppanuudet. On ihan OK ja ymmärrettävää ja hyväksyttävää että yritykset haluavat kiinnittyä tänä kesänä kisahuumaan ja olla siinä mukana. Sen voi kuitenkin tehdä monella tavalla. Lidl meni mielestäni liian pitkälle ja tämä valittu linja meni todella vahvasti ambush-markkinoinnin ja toki Lidlille tyypillisen tahallisen provosoinnin puolelle.
Ja tämä ei todellakaan ole normaali ja vakiintunut tapa tehdä markkinointia Suomessa, vaan aikamoinen totuttujen herrasmiessääntöjen rikkomus. Se sitten taas on juuri sitä parrakkaiden markkinointihipsterien alan sisäistä kikkelimiekkailua, jonka markkinointiala voi ratkaista keskenään. Maailmalla näitä on nähty paljon, jalkapallon ympäriltä kannattaa googlata esim. Coca-Colan ja Pepsin kamppailut.
Ja mitä sitten Citymarket-kauppiaiden Ferrareihin tulee, niin olen samaa mieltä. Tosin aika paljon reilummasta nallekarkkijaosta tuossakin on kysymys kuin Lidlin tapauksessa. Lidlissä ne tuottovirrat menevätkin sitten tasan yhdelle ihmiselle, joka onkin koko maailman rikkaimpia ihmisiä. Siinä on Citymarketin parkkipaikalla pönöttävät autot aika kevyttä kamaa kun Dieter Schwarz saapuu kaupunkiin. Tuo on kuitenkin ilmeisesti sitä parempaa rikastumista.
|
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #146 : 13.05.2021 klo 21:22:10 |
|
Ja mitä sitten Citymarket-kauppiaiden Ferrareihin tulee, niin olen samaa mieltä. Tosin aika paljon reilummasta nallekarkkijaosta tuossakin on kysymys kuin Lidlin tapauksessa. Lidlissä ne tuottovirrat menevätkin sitten tasan yhdelle ihmiselle, joka onkin koko maailman rikkaimpia ihmisiä. Siinä on Citymarketin parkkipaikalla pönöttävät autot aika kevyttä kamaa kun Dieter Schwarz saapuu kaupunkiin. Tuo on kuitenkin ilmeisesti sitä parempaa rikastumista.
Mitäpä jos teidän henkilökunta saisi sellaista palkkaa, että yhteiskunnan ei tarvitsisi heitä elättää? Kauppiaspaikatkin taitaa Keskossa periytyä aika hyvin nykyisten kauppiaiden jälkikasvulle, joten millään tavalla reilusta nallekarkkien jaosta on ihan turha puhua. Kauppiasportaan karsimalla suomalaiset saisivat halvempaa ruokaa ja suorittavat työntekijät parempaa palkkaa, jolloin taas veronmaksajan taakka kepenisi kahdella eri tapaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2021 klo 21:33:15 kirjoittanut Turvatarkastus »
|
|
|
|
|
Monzan gorilla
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys
|
 |
Vastaus #147 : 13.05.2021 klo 23:21:56 |
|
Alaraajavamman (Palloliitto) ja GlenKamaran (Kesko) tökerön valkopesun jäljiltä odottelen seuraavaksi jotain tuoretta nimimerkkiä kertomaan, kuinka lähikaupan K-kauppias lahjoitti ekan nappikset ja Ari Lahti rannekellon ensitapaamisella
Ettekö te tajua, että kaivatte vaan kuoppaa syvemmäksi tuolla koomisella valkopesulla?
|
|
|
|
|
Deathfromabove83
Paikalla
Suosikkijoukkue: I support Beth!
|
 |
Vastaus #148 : 14.05.2021 klo 09:28:47 |
|
Ei ole kyse siitä, onko Lidl toiminut oikein tai väärin. Eivät he tästä mitään sanktioitakaan voi saada. Jokainen voi myös muodostaa asiasta oman mielipiteensä.
Väitän silti itse, että Lidlin toiminta ei ole suomalaisen jalkapallon edun mukaista. Tällainen mainonta vaikeuttaa jatkossa Palloliiton kumppanuuksia ja varainhankintaa. Se laskee kumppanuksien arvoa yritysten näkökulmasta, kun mikä tahansa Pertsan Putkirassaus Oy voikin yhtäkkiä kiinnittää itsensä Huuhkajiin ilman kumppanuutta. Miksi yhteistyöstä kannattaisi kenenkään silloin maksaa yhtään mitään?
Toki EM-kisat ovat niin iso asia Suomessa, että se ilmiönä jollain tapaa ylittää tällaiset sopimukset ja kumppanuudet. On ihan OK ja ymmärrettävää ja hyväksyttävää että yritykset haluavat kiinnittyä tänä kesänä kisahuumaan ja olla siinä mukana. Sen voi kuitenkin tehdä monella tavalla. Lidl meni mielestäni liian pitkälle ja tämä valittu linja meni todella vahvasti ambush-markkinoinnin ja toki Lidlille tyypillisen tahallisen provosoinnin puolelle.
Toisaalta, kun Lidl on aiemmin toiminut kumppanina ja olisi halunnut yhteistyötä jatkaa, niin luonnollisesti siellä päässäkään ei katsota hyvällä kun Ari Lahti kiittää tuesta vaikeina aikoina ottamalla Keskon keräämään "kypsät hedelmät" joita Lidlin tuella on kasvatettu. Suomalainen sponsorointi ajattelin monilla tavoilla lapsenkengissä, päällimmäisenä ajatellaan liikaa sitä mistä voidaan pumpata eniten rahaa omaan taskuun, mikä nyt tässä on lauennut Ari Lahden nilkoille ja hän ei sitä itkupillinä kestä
|
|
|
|
|
Herra
Paikalla
|
 |
Vastaus #149 : 14.05.2021 klo 10:16:04 |
|
Ai helvetti.
Pitkästä aikaa oikein klassikkotapaus siitä, kun yrityksestä joku markinointijanari on valjastettu puolustelemaan yrityksen x toimia. Näitähän on ollut ennenkin: tehdään nimimerkki, käytetään komeita termejä ja kirjoitetaan "hyvää suomea", mutta kuitenkin kieliopillisesti päin vittua kuten näillä markkinointi- ja viestintätyypeillä on valitettavan usein tapana.
Ettekö tosiaan ymmärrä, että kaivatte vain kuoppaa syvemmäksi tuolla touhullanne.
Kas kun ei tuotu esille myös sitä, miten "Kesko on maailman vastuullisin ruokakauppa". Siitä huolimatta, että pelikoneet pysyvät siellä eteisessä.
Vinkki teille siellä Keskolla: lopettakaa vinkuminen ja tehkää parempi mainoskampanja Huuhkajien ympärille.
|
|
|
|
|
|
|
|