2008~
Poissa
|
 |
: 09.05.2007 klo 14:09:52 |
|
Mitä pitää ottaa huomioon ? Mistä saa liput peleihin ? Paljonko Verita stadionin pääkatsomon liput maksavat ? Jne. Joku voisi valottaa vähän miten tähän mennessä kaikkein kiinnostavimman otteluun pääsee sisälle ja hyville paikoille. jne...
|
|
|
|
|
Kuninkaanmies
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #1 : 09.05.2007 klo 14:12:15 |
|
lähde ajoissa matkaan niin ehdit kierrellä kaupunkia ennen matsia ja mene tuntia ennen ottelun alkua stadionille niin saat hyvät paikat. pääkatsomoon liput varmasti 10-15 e 
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #2 : 09.05.2007 klo 14:13:10 |
|
lähde ajoissa matkaan niin ehdit kierrellä kaupunkia ennen matsia ja mene tuntia ennen ottelun alkua stadionille niin saat hyvät paikat. pääkatsomoon liput varmasti 10-15 e  Onko kokemusta siitä voiko Veikkausliigan sarjalipun päälle maksaa lisää rahaa, että pääsee pääkatsomoon ? Vai pääsekö tuolla sarjalipulla pääkatsomoon ? Entä stadion miten sinne pääsee autolla helpoiten ?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.05.2007 klo 14:15:30 kirjoittanut 2008~ »
|
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
 |
Vastaus #3 : 09.05.2007 klo 14:16:15 |
|
Entä stadion miten sinne pääsee autolla helpoiten ?
Aja parkkipaikalle 
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #4 : 09.05.2007 klo 14:16:44 |
|
Aja parkkipaikalle  Tarkoitan, että Turun keskustasta ?
|
|
|
|
|
Kuninkaanmies
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #5 : 09.05.2007 klo 14:22:28 |
|
ei tarvi mitää lisämaksua maksaa vittu! käytä järkeä :keskari:
|
|
|
|
|
Ravenmoon
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, 49ers
|
 |
Vastaus #6 : 09.05.2007 klo 14:23:06 |
|
Sarjaliput käyvät pääkatsomoon ilman lisä maksua. Itse suosittelisin hakemaan liput ennakkoon lippupalvelusta, olettaen että lippupalvelu on myös interin lippujen lunastus paikka.
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #7 : 09.05.2007 klo 14:28:36 |
|
ei tarvi mitää lisämaksua maksaa vittu! käytä järkeä :keskari:
Järkeä. Sitähän minä juuri käytänkin, toisinkin sinä. Joten työnnä tuo punainen keskisormesi nenääsi. Täälläkin palstalla on maininta, että sarjalippulla ei tiettyjen joukkueiden otteluihin pääse kuin huonommille paikoille. Mainiota jos Turussa asiat ovat toisin.
|
|
|
|
|
Ulkopuolinen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
 |
Vastaus #8 : 09.05.2007 klo 14:29:31 |
|
Sarjaliput käyvät pääkatsomoon ilman lisä maksua. Itse suosittelisin hakemaan liput ennakkoon lippupalvelusta, olettaen että lippupalvelu on myös interin lippujen lunastus paikka.
Lippupalvelusta tai Interin toimistosta Kupittaan stadionin vieressä saa lippuja ennakkoon. Turun keskustasta on pari kilometriä stadionille, jonka kyllä huomaa vasemmalla puolella kun ajaa Uudenmaankatua Helsingin suuntaan.
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #9 : 09.05.2007 klo 14:30:51 |
|
Lippupalvelusta tai Interin toimistosta Kupittaan stadionin vieressä saa lippuja ennakkoon. Turun keskustasta on pari kilometriä stadionille, jonka kyllä huomaa vasemmalla puolella kun ajaa Uudenmaankatua Helsingin suuntaan.
Onko viitoitusta ja pitääkö tietää jotain, että moneltako kannattaa tulla parkkipaikalle ? Ettei ole täysi ruuhka ? Vai pelaako parkkipaikka homma ok ?
|
|
|
|
|
kirppuh
Poissa
|
 |
Vastaus #10 : 09.05.2007 klo 14:36:10 |
|
Stadionin parkkipaikalla taitaa yleensä olla melkoista ruuhkaa, jos ei 100metrin kävely haittaa niin suosittelen viemään auton viereisen citymarketin pihalle.
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #11 : 09.05.2007 klo 14:37:42 |
|
Stadionin parkkipaikalla taitaa yleensä olla melkoista ruuhkaa, jos ei 100metrin kävely haittaa niin suosittelen viemään auton viereisen citymarketin pihalle.
Mainiota juuri tälläisi vinkkejä odotinkin ?
|
|
|
|
|
Nahka_Tapsa
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio-san
|
 |
Vastaus #12 : 09.05.2007 klo 14:40:42 |
|
Itsekin olin suunnitellut otsikon kuvausta vastaavaa reissua, mutta aikataulu ei anna myöten. Inter - Honka ja Inter - Viikingit ovat FC Interin seuraavia kotimatseja sitten, ja jompi kumpi noista lähdetään täältä 300 kilometrin päästä. 
|
|
|
|
|
JDredd
Poissa
Suosikkijoukkue: TF 141
|
 |
Vastaus #13 : 09.05.2007 klo 14:41:17 |
|
Hmm.. Kulttuuriteko-livetrollauksena voisi joskus soitella Suomen Matkatoimistoon (vast) ja tiedustella, onko heillä matkapaketteja esim. Oulu-HJK -matsiin "kun teillä on noita jalkapallomatkoja muutenkin valikoimissanne, saisi kätevästi majoituksen ja otteluliput kerralla samalta luukulta".
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #14 : 09.05.2007 klo 14:42:18 |
|
Itsekin olin suunnitellut otsikon kuvausta vastaavaa reissua, mutta aikataulu ei anna myöten. Inter - Honka ja Inter - Viikingit ovat FC Interin seuraavia kotimatseja sitten, ja jompi kumpi noista lähdetään täältä 300 kilometrin päästä.  Levitä kulttuuria siellä missä olet. Sillä sinun asenteesi on raudanluja.
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #15 : 09.05.2007 klo 14:46:41 |
|
Hmm.. Kulttuuriteko-livetrollauksena voisi joskus soitella Suomen Matkatoimistoon (vast) ja tiedustella, onko heillä matkapaketteja esim. Oulu-HJK -matsiin "kun teillä on noita jalkapallomatkoja muutenkin valikoimissanne, saisi kätevästi majoituksen ja otteluliput kerralla samalta luukulta". Tää olisi kyllä mainio 
|
|
|
|
|
romario#1
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #16 : 09.05.2007 klo 16:54:23 |
|
Tämä olisi kyllä hyvä matsi nähdä. Itseäni kiinnostaisi nähdä Kupittaa livenä, koska ainakin television perusteella näyttää aivan loistavalta paikalta katsoa futista. Ehkä ensi vuonna. : 
|
|
|
|
|
Qwiz
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV
|
 |
Vastaus #17 : 09.05.2007 klo 17:07:12 |
|
Tämä olisi kyllä hyvä matsi nähdä. Itseäni kiinnostaisi nähdä Kupittaa livenä, koska ainakin television perusteella näyttää aivan loistavalta paikalta katsoa futista.
Se on 
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #18 : 10.05.2007 klo 08:21:07 |
|
Huikea matsi tulossa. Hauska nähdä myös Paatelainen penkin päässä.
|
|
|
|
|
2008~
Poissa
|
 |
Vastaus #19 : 10.05.2007 klo 08:43:11 |
|
Olen ajatellut asiaa syvällisesti ja ajautunut itseni kanssa todelliseen kriisiin. En olisi voinut uskoa tätä, mutta jokin minussa sanoo, että olen toiminut väärin. Väärin itseäni kohtaan. Antauduin suuren ja mahtavan edessä. Se otti minut valtaansa enkä ymmärtänyt, että palvoin jotain jota ei ole olemassakaan. Nyt se jokin on tullut elämääni oikeana aitona puhtaana rakkautena. Minusta on tullut oikea Interisti. Ja rakkauteni on aito suomalainen ruisleipä ja kaurapuuro. Olen rakastunut Turun Interiin. Nyt ymmärrän totuuden. Jukka Pakkanen   "  "
|
|
|
|
|
Karl Marx
Poissa
Suosikkijoukkue: €-Boy
|
 |
Vastaus #20 : 10.05.2007 klo 10:20:04 |
|
Onko kokemusta siitä voiko Veikkausliigan sarjalipun päälle maksaa lisää rahaa, että pääsee pääkatsomoon ? Vai pääsekö tuolla sarjalipulla pääkatsomoon ?
Entä stadion miten sinne pääsee autolla helpoiten ?
Ainakin minä olen päässyt Veritaksen pääkatsomoon sarjalipulla (olen vaihtanut lipun ennakkoon). Parkkipaikka on täysin perseestä - jonkun neuvoma Shitymarket on todellakin Ok!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.05.2007 klo 10:23:21 kirjoittanut Karl Marx »
|
|
|
|
|
Ulkopuolinen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
 |
Vastaus #21 : 10.05.2007 klo 10:49:02 |
|
Citymarket on siis Uudenmaankadun toisella puolella. Väliin jää vielä Kupittaan uusi monitoimihalli (lue: kendohalli), jonka ovella voi käydä vaikka kusella jos aikaa riittää.
|
|
|
|
|
|
|
booga
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS • Rapa • Naamis
|
 |
Vastaus #23 : 10.05.2007 klo 21:19:04 |
|
Citymarket on siis Uudenmaankadun toisella puolella. Väliin jää vielä Kupittaan uusi monitoimihalli (lue: kendohalli), jonka ovella voi käydä vaikka kusella jos aikaa riittää.
kait kävit myös kakalla 
|
|
|
|
|
booga
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS • Rapa • Naamis
|
 |
Vastaus #24 : 10.05.2007 klo 22:08:45 |
|
Jos tulit ja olit paikalla niin ANTEEKSI  tunnelma ei ollut yhtään niinkuin derbyssä on/on ennen ollut.....) aika vaisua... TPS - HJK ...paljoooon parempi.... UltraBoyz?  ? missä pelaa?   ?? Sissiryhmä oli ja edusti 
|
|
|
|
|
|
|
|