Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #475 : 08.09.2010 klo 11:30:55 |
|
Viime yönä pelattiin Mestareiden liigan välierä Manchester United - TPS. Pelipaikkana luonnollisesti Impivaaran jäähalliin rakennettu futiskenttä. Kaverin kanssa mentiin matsiin, mutta vapaita paikkoja oli ainoastaan ManU:n kannattajien seassa, jossa sitten yritettiin näyttää vieraskannattajilta. Bluffi paljastui Roope Riskin 0-1 -voittomaalia juhliessa ja katsomosta poistuminen tapahtui juosten.
|
|
|
|
van Dort
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HJK
|
 |
Vastaus #476 : 16.09.2010 klo 09:43:23 |
|
Olin ilmeisesti vanhempieni luona käymässä ja siellä oli yllättäen visiitillä myös Eremenko Jr. Taputtelin selkään hyvästä alusta Kilmarnockissa ja Losa myhäili itsekin tyytyväisenä. Valitti kuitenkin sitä että nurmikenttien puutteen takia joutuu välillä treenaamaan hiekkakentällä. En osannut sanoa tähän muuta kuin "Toista se on Skotlannissa".
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #477 : 17.09.2010 klo 10:00:57 |
|
Näin unta, että kups puppeloi ja jäi mitaleitta. Olin onnellinen.
|
|
|
|
DTS
Poissa
|
 |
Vastaus #478 : 22.09.2010 klo 12:19:23 |
|
Näin unta, että Lahti tippui divariin. Ensimmäisen divarijakson aikana liikkuu melkoisia huhuja joukkueen ostosta. Seuraavalle kaudelle, konkurssin välttämiseksi FC Lahdesta tuli Red Bull Lahti. Oksensin nukkuessani.
|
|
|
|
Pohtolan Marenki
Poissa
Suosikkijoukkue: LeFu, Leki-Futis FS, Loiske, Chelsea
|
 |
Vastaus #479 : 23.09.2010 klo 15:22:40 |
|
Pelasin Realissa tossa vuosituhannen vaihteessa. Muistaakseni olin vasemmalla laidalla, ja muiden pelaajien ohje oli, ettei McManamanille saa syöttää missään tilanteessa. Oli kuulemma mulkku. 
|
|
|
|
Marttään Broudöö
Poissa
|
 |
Vastaus #480 : 23.09.2010 klo 15:30:08 |
|
Aika hyvää settiä nämä viimeisimmät. 
|
|
|
|
keltamusta
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí
|
 |
Vastaus #481 : 28.09.2010 klo 21:47:36 |
|
Olin unessani samalla uimarannalla Ville Taulon ja Tuomas Haapalan kanssa, ja saunaan mentyäni kyseiset herrat tulivat molemmin puolin viereeni istumaan ja juttelemaan mukavia. Raportoin asiasta foorumille ja sain bannit  Huolestuttavia unia kun foorumikin sinne jo tunkeutunut...
|
|
|
|
Juusol
Poissa
Suosikkijoukkue: Wolves, ManU, Eupa, Steven Fletcher, K. Doyle
|
 |
Vastaus #482 : 28.09.2010 klo 21:50:28 |
|
Muutama yö sitten heräsin kauhuissani ja hikisenä mielenkiintoisen unen jälkeen  Muuta en unesta muista kuin että järkytys johon heräsin oli että Steven Fletcherin jalka murtui
|
|
|
|
hyvä kutina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #483 : 28.09.2010 klo 22:11:28 |
|
Pari yötä sitten tuli nähtyä erikoinen futisuni. Olin kentän laidalla katsomassa kuinka Petri Pasanen hassutti noin 5 miestä ja ujutti pallon maaliin. Kyseessä oli jonkinsortin mestarienliigan ottelu. Yhtäkkiä katsoin peliä telkkarista ja huomasin että Pasanen oli hassuttanut oman pulustuksen ja pistänyt pallon omiin 
|
|
|
|
Mestori
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
 |
Vastaus #484 : 01.10.2010 klo 08:11:17 |
|
Suomi pelasi maaottelun Belgiaa vastaan voittaen 3-0. Ensimmäisen teki Johannes Westö ja toisen Tihinen. Muistan olleeni positiivisesti yllättynyt nähdessäni JW:n, koska hän ei ollutkaan lopettanut jalkapalloa.
Olin saanut frendit mukaan Pohjoiskaarteeseen, mutta ei siellä ollut muuten kuin parikymmentä ihmistä. Paskasti alkaneet karsinnat olivat kuulemma rokottaneet jengin mielenkiintoa. Gloorihuntterit!
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #485 : 01.10.2010 klo 09:43:38 |
|
Itsehän pelasin viime yönä höntsyjoukkueiden Euroopan Cupia. Todella tiukka matsi oli toista suomalaisjengiä vastaan ja herätessäni tilanne oli vielä 0-0. Kärkiparinani oli muuten Mikko Innanen 
|
|
|
|
Madridlandia
Poissa
|
 |
Vastaus #486 : 02.10.2010 klo 13:54:40 |
|
Huohhh. Näin eilen yöllä unta, et Miklu pelas 90min St Paulia vastaan. Teki omarin ekalla puoliajalla. Vaihettiin 90min pois tilanteessa 1-1. Hanke tuli kentälle ja teki 91. 92. ja 93. min häkin ja hattutempun  . No Hanke tosiaan pääs eilen kentälle...
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
 |
Vastaus #487 : 04.10.2010 klo 16:52:39 |
|
Muutama yö sitten näin unen jossa minä ja Simo Valakari pelattiin Hannoverissa Allianz areenalla Bayernia vastaan. Itse pelasin muistaakseni vaspaa ja Valakari keskikentän sukittajaa. Miklu ei ollut kentällä. Mentiin 1-0 johtoon mun syötöstä. Bayern painosti ihan saatanasti, mutta jotain 10 minuuttia ennen loppua saatiin vapari jostain 20 metristä. Astelin omistajan elkein pallon taakse Schlaudraffin estelyistä huolimatta. Sitten laitoin uskomattoman pallon suoraan Valakarin päähän, ja tämä painoi häkin. Tuuletettiin Simon kanssa kuin hullut, samalla kun loppujoukkue lähinnä puhalteli muniinsa ja katsoi meitä lähes vihaisesti.
|
|
|
|
klumpen
Poissa
Suosikkijoukkue: Väärin kannatettu.
|
 |
Vastaus #488 : 05.10.2010 klo 11:02:59 |
|
Viime yönä näin unta, että pelattiin tämän liigakauden aivan viime hetkiä (viimeisen pelin viimeinen puolituntinen tms). JJK oli jo pitkään ollut turvallisilla vesillä, pahasti taapertava Lahti sen sijaan oli menossa sukkana divariin ja joukkue oli hajoamassa, useiden pelaajien uudet sopimukset muihin liigaseuroihin olivat jo julkinen salaisuus...ja sit mä heräsin. 
|
|
|
|
Silvennoinen
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & LPS
|
 |
Vastaus #489 : 10.10.2010 klo 10:47:25 |
|
Näin unta, että Suomi voitti Nuren maalilla Unkarin 1-0, mutta Baxter sai kuitenkin potkut.
|
|
|
|
Ilkis
Poissa
Suosikkijoukkue: huuhkajat
|
 |
Vastaus #490 : 10.10.2010 klo 16:07:46 |
|
Näin unta että suomi sai ekan viiden minuutin Aikana 5 Punaista Korttia ja näin siis luovutusvoitto unkarille 
|
|
|
|
Tophias
Poissa
|
 |
Vastaus #491 : 12.10.2010 klo 09:59:04 |
|
Tuli nähtyä pieni pätkä Jaron ja AC oulun välisestä pelistä. Oulu taisi johtaa 2-1, mutta unen viimeiset muistot oli, kun Matrone jammaili kohti kulmalippua. Liekö maalin tehnyt, en tiedä. Joka tapauksessa outoa.
|
|
|
|
lefaikone
Poissa
Suosikkijoukkue: Sakke Saarinen
|
 |
Vastaus #492 : 12.10.2010 klo 10:10:11 |
|
Olin Bäxin kanssa katsomassa unkarimatsia Ratinassa (  ), ja herra kertoi, että mikäli Suomi häviää, on se kansakuntamme vika. Stadionilla oli noin tuhat ihmistä seuraamassa matsia (kaikki muut olympialla?). Ensimmäinen puolisko oli tiukkaa vääntöä, mutta päättyi lopulta 6-2, Unkarin valmentajan taktisen neronleimuksen jälkeen (vaihtoivat koko kentällisen väliajalla Unkarin naisten maajoukkueeseen). Yhtään Suomen maalia en muista nähneeni, kun kaikki tulivat aina silloin, kun kävin kusella (jota jostain syystä tein ainakin 5 minuutin välein  ). Bäxi puhui myös täysin sujuvasti Suomea (vieläpä tamperelaisittain murtaen). Eikun tulosvetoa pistämään sisään 
|
|
|
|
UnitedTilDeath
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United, Scunthorpe United
|
 |
Vastaus #493 : 13.10.2010 klo 14:12:48 |
|
Olin Bäxin kanssa katsomassa unkarimatsia Ratinassa (  ), ja herra kertoi, että mikäli Suomi häviää, on se kansakuntamme vika. Stadionilla oli noin tuhat ihmistä seuraamassa matsia (kaikki muut olympialla?). Ensimmäinen puolisko oli tiukkaa vääntöä, mutta päättyi lopulta 6-2, Unkarin valmentajan taktisen neronleimuksen jälkeen (vaihtoivat koko kentällisen väliajalla Unkarin naisten maajoukkueeseen). Yhtään Suomen maalia en muista nähneeni, kun kaikki tulivat aina silloin, kun kävin kusella (jota jostain syystä tein ainakin 5 minuutin välein  ). Bäxi puhui myös täysin sujuvasti Suomea (vieläpä tamperelaisittain murtaen). Eikun tulosvetoa pistämään sisään  Baxterhan puhuu "sujuvaa" ruotsia oikeassa elämässä, meniköhän nyt kotimaiset kielet sekaisin... miltähän kuulostaisi ruotsi Tampereen murteella?
|
|
|
|
lefaikone
Poissa
Suosikkijoukkue: Sakke Saarinen
|
 |
Vastaus #494 : 13.10.2010 klo 15:45:16 |
|
herra kertoi, että mikäli Suomi häviää, on se kansakuntamme vika.
Eipä tuo kaukaa ohi mennyt.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #495 : 13.10.2010 klo 15:57:09 |
|
Näin unta, että hyvin menneiden EM2008-karsintojen jälkeen Suomen jalkapallomaajoukkueen peräsimeen palkattiin joku viiksekäs, harmaahapsinen skotti Allsvenskanista. "Mies" puhui paljon suomalaisen jalkapallon ja maajoukkueen kehittämisestä, mutta nopeasti tuli selväksi että kyseessä on todellakin pelkkä paskanpuhuja. Tuloksina oli mm. persraiskaukset Venäjää vastaan, tasapeli Liechtensteinissa, tappiot Virolle ja Moldovalle ja EM2010-projektin aloitus kolmella peräkkäisellä häviöllä - viimeisin niistä päättyi siihen, että lehdistötilaisuudessa tämä valmentajan irvikuva kertoi ettei hänessä itsessään ole vikaa, vaan pelaajat on paskoja ja medialla on ajojahti päällä. Onneksi heräsin, ei ole koskaan tuntunut painajaisen jälkeen näin hyvältä. 
|
|
|
|
Silvennoinen
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & LPS
|
 |
Vastaus #496 : 13.10.2010 klo 16:44:58 |
|
Näin unta, että hyvin menneiden EM2008-karsintojen jälkeen Suomen jalkapallomaajoukkueen peräsimeen palkattiin joku viiksekäs, harmaahapsinen skotti Allsvenskanista. "Mies" puhui paljon suomalaisen jalkapallon ja maajoukkueen kehittämisestä, mutta nopeasti tuli selväksi että kyseessä on todellakin pelkkä paskanpuhuja. Tuloksina oli mm. persraiskaukset Venäjää vastaan, tasapeli Liechtensteinissa, tappiot Virolle ja Moldovalle ja EM2010-projektin aloitus kolmella peräkkäisellä häviöllä - viimeisin niistä päättyi siihen, että lehdistötilaisuudessa tämä valmentajan irvikuva kertoi ettei hänessä itsessään ole vikaa, vaan pelaajat on paskoja ja medialla on ajojahti päällä. Onneksi heräsin, ei ole koskaan tuntunut painajaisen jälkeen näin hyvältä.  Samaa unta näin, mutta lehdistötilaisuudessa äijä rupesi selittämään, kuinka mutsi katsoi 35 vuotta, kun faija ajoi autoa, mutta ei oppinut itse ajamaan. Siinä vaiheessa ajattelin, että ei vittu ole todellista ja heräsin.
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: No Mas Chenko
|
 |
Vastaus #497 : 15.10.2010 klo 04:23:25 |
|
Näin unta siitä, että katsoin poliisi-tv:tä. Jakson teemana oli soluttautuminen suomalais-huligaanien joukkoon ennen Hollanti-Suomi em-karsinta ottelua. Karjalaisen Julle korosti sitä, ettei mitään ylilyöntejä saisi päästä tulemaan suomalaisten osalta tai meidät voitaisiin sulkea karsinnoista ulos. Olihan vyöllä jo yhteenotot venäläisten kanssa edellisissä karsinnoissa. 
|
|
|
|
Luyindula
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.
|
 |
Vastaus #498 : 22.10.2010 klo 22:45:15 |
|
Toissayön enneuni viikonlopun otteluista kertoi seuraavaa: Lahti ja AC Oulu johtavat otteluitaan kymmenen minuuttia ennen loppua. Tilanteet Turussa 0-2 ja Pietarsaaressa 0-1... HIFK-Santa Claus päättyy puolestaan Pukkien nousujuhliin lukemin 1-2! 
|
|
|
|
Agnes McHaggis
Poissa
Suosikkijoukkue: Droylsden FC - Pride of Greater Manchester
|
 |
Vastaus #499 : 23.10.2010 klo 15:47:22 |
|
Itse olin viime yona katsomassa Suomen vierasmatsia. Se oli jossain maalaiskylassa etelaisessa Euroopassa (Bulgaria, Turkki, Espanja?) ja stadioni oli sellainen pieni, hieman Arto Tolsa Areenan tapainen mutta huonommassa kunnossa. Jostain syysta en ollut itse stadionilla, vaan katselin pelia oliivipuiden lomassa kukkulalla, jossa seuranani oli likanaamaisia ja paljasjalkaisia lapsia. Silti lauloin siella Maamme laulun huivi ylhaalla. Kun matsi alkoi, huomasin jattaneeni rahapussin ja kannykan hotellille ja lahdin hakemaan niita ennen kuin joku varastaa ne sielta. Matkatavarat olivat hotellissa jossain luggage room:in tyyppisessa huoneessa muovipusseissa, loysin omani ja lahdin takaisin matsiin. Kun tulin stadionille, peli oli vaihtunut sielta pikkukentalta kunnon stadionille, ja peli pelattiin nyt iltavalaistuksessa (unen alussa oli aurinkoista) ja valotaululla luki etta peli on 5-0 Suomelle (Porokara oli tehnyt yhden maaleista). Peli ehti kuitenkin loppua samalla hetkella kun tulin joten palasin takaisin hotelliini. Hotelli oli talla kertaa vaihtunut Chisinaun Hotel Cosmos:iin ja tapasin aulassa eraan SMJK:n aktiivin (kirjoittaa varmaan tannekin mutta nickia en tieda joten naks, naks vaan, sina komea nuorimies). Han kertoi etta olen voittanut jonkun palkinon koska annoin FF2:lla todella hyvan vinkin talle vierasmatkalle.  Tassa vaiheessa herasin hieman hammentyneena ja koska ulkona satoi ja kello oli vasta 9 paatin kaantaa kylkea...
|
|
|
|
|
|