UnitedTilDeath
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United, Scunthorpe United
|
 |
Vastaus #500 : 23.10.2010 klo 16:58:35 |
|
Näin unta, että Lahti pelasi Tepsiä vastaan ja johti 2-0, mutta jostain käsittämättömästä syystä turkulaiset nousivat 3-2-johtoon ja Lahti passitettiin divariin.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #501 : 23.10.2010 klo 17:10:04 |
|
Itse näin yöllä unta, että unohdin katsoa koko paljon odotetun TPS - Lahti -matsin telsusta ja luin joskus pelin jälkeen foorumilta, että JJK oli pudonnut suoraan. Harmi ettei näin käynyt oikeasti... 
|
|
|
|
JayOJay
Poissa
Suosikkijoukkue: Huonot nimimerkit, kuvaajat, Huuhkajat & SMJK
|
 |
Vastaus #502 : 23.10.2010 klo 21:48:56 |
|
Keskisarjan titteliottelun otin Claudio Taffarellin kanssa viime yönä. Claudio siis nykyään tekee uraa nyrkkeilijänä. Brassin suojaus oli kyllä heikkoa, allekirjoittaneen oikea suora yllätti täysin ja puhdas tyrmäysvoitto toisessa erässä. Dunga vilahti myös samaisessa unessa, toimi Taffarellin valmentajana. Dunga oli kyllä hyvin pöhöttyny ja haisi viinalta.
Tulevana yönä odottelen sitten Taffarellin kostoa.
|
|
|
|
Kutvonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
 |
Vastaus #503 : 26.10.2010 klo 11:10:48 |
|
Hullua settiä viime yöltä, tänä viikonloppuna pelattava puulaakiturnaus vedettiin pikakelauksena. Pelasin avauspelissä oikeana pakkina ja sain maalivahdilta lyhyen avauksen, jota sitten lähdin tuomaan ylöspäin. Vastustaja tuli peittämään etenemissuuntaa, joten heitin seinäsyötön keskikentän kanssa ja vedin suoraan ykkösellä pallon noin 20 metristä ylänurkkaan. Riehakkaan tuuletuksen keskeytti tuomari, joka näytti että maalia ei hyväksytä koska vastustajajoukkueen valmentajalla oli kengännauhat auki (!). Nimimerkit Parpala ja muumi pitelivät molemmista käsistä kiinni etten ryntää murhaamaan tuomaria siihen paikkaan, eikä tapauksesta lopulta tullut edes korttia. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #504 : 26.10.2010 klo 11:16:10 |
|
Minä pelailin toissayönä Kaurialan kentällä FC Hämeenlinnan riveissä Hakaa vastaan ja tein myös oikean pakin tontilta useita nousuja Hakan boksiin. Se pisti tosin vituttamaan, että Joenmäki vei pallon joka saatanan kerta. Lopulta kunto loppui, enkä jaksanut enää juosta puolustamaan, joten jäin luonnollisesti hyökkäämään. FC Hämeenlinnalla oli ilmeisesti jonkinlainen all stars kentällä, koska minun kanssani avauksessa luutivat ainakin Istvan Tarlosi, Esa Mattila, Petri Koukkula ja Jukka Pullola.
Kuten usein aiemminkin, niin myös tässä unessa herääminen koitui kohtaloksi ennen matsin päättymistä. 3-0 johdossa kuitenkin mentiin heräämisen hetkellä.
|
|
|
|
Luyindula
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.
|
 |
Vastaus #505 : 26.10.2010 klo 12:05:17 |
|
Jyrki Heliskosken kanssa varsin monipuolista asiakeskustelua viime yönä. Jyrän väkevähkö stadin slangi muodosti pienoisen kielimuurin, mutta se ei menoa haitannut.
|
|
|
|
Luyindula
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.
|
 |
Vastaus #506 : 27.10.2010 klo 13:50:23 |
|
Aiemmin tänään voitin Sinitähtien Rotuaarilla järjestetyistä arpajaisista Adidaksen upouuden Kuqi-pallon. Muistutti Jabulania, tosin väritys oli hienompi. Pitihän sitä heti testailla, joten menin hiomaan tekniikkaa ja potkimaan nykyisen työpaikkani seinään. Seurauksena oli itku pitkästä ilosta, kun myöhästyin Vaasan vieraspelireissulta. Pettymyksen tunne oli armoton.
|
|
|
|
Freddy
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat
|
 |
Vastaus #507 : 01.11.2010 klo 21:22:05 |
|
Viime yönä kohtuu sekavaa settiä. Seurustelin Fatbardhe Hetemaj:n kanssa ja tehtiin romanttinen viikonloppumatka Italiaan. Käytiin kattomassa Brescia-Milan ja joku Mehmetin peli. Aamulla herätessäni yritin nukahtaa nopeasti uudestaan, jotta pääsisin Faden luokse takaisin. 
|
|
|
|
Konkola
Poissa
Suosikkijoukkue: Aluekeskus
|
 |
Vastaus #508 : 01.11.2010 klo 21:27:12 |
|
Viime yönä sitten pelattiin Honka-HJK tuossa läheisellä hiekkakentällä  . Honka voitti 2-0 Vuorisen maaleilla.
|
|
|
|
laardi79
Poissa
Suosikkijoukkue: Großverdiener
|
 |
Vastaus #509 : 02.11.2010 klo 15:36:09 |
|
Edelliseen yhtyen LPS ja joku muu kaupunginosajengi pelasi ULKONA FUTSALIA jollain päällystetyllä alustalla ja Kottilan Mika se iski viimeisellä minuutilla voittomaalin Älpsille.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #510 : 02.11.2010 klo 16:55:48 |
|
Näin unta, että minut oli valittu Suomen maajoukkueeseen. Olin valinnasta täysin yllättynyt ja olin menossa jakamaan tätä tietoa FB:n, mutta heräsin kesken viestin kirjoittamisen.
|
|
|
|
filippo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kim Lönnholm
|
 |
Vastaus #511 : 02.11.2010 klo 17:22:14 |
|
Näin unta että pelasin AC Oulun keskikentän pohjana, mutta tein nousun laidasta ja syötin keskelle vapaaseen tilaan Pennaselle joka iski maalin. Linjatuomari liputti sen paitsioksi ja hyökkäsin linjatuomarin kimppuun, koska tilanne ei missään tapauksessa ollut paitsio. En saanut tilanteesta edes varoitusta. Vastustajan maalivahti oli kuitenki ymmärtäväinen ja antoi vapaapotkusta pallon Pennaselle ja Joonas ei erehtynyt tälläkään kertaa ja iski pallon verkkoon. 
|
|
|
|
peruspekka
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue, TuWe
|
 |
Vastaus #512 : 02.11.2010 klo 18:16:22 |
|
Oli alkamassa Brasilian Maracanan stadionilla MM-kisojen välieräottelu (ilmeisesti Brasilian 2014 MM-kisat siis) Suomi - Portugali, kunnes kentällä olikin yhtäkkiä noin 10-vuotias poika heiluttamassa Ruotsin lippua, näin sieltä sitten eräs naisvartija Suomen poliisipuvussa tyrmäsi hänet maahan ja kielsi ankarasti heiluttamasta tätä lippua. Tämän jälkeen tämä poika meni valittamaan kentän laidalla seisseelle ylempiarvoiselle poliisimiehelle, ja hänellä ei ollut mitään tätä lipun heilutusta vastaan, joten hän sai mennä taas heiluttamaan kentälle Ruotsin lippua. Yhtäkkiä sitten alkoikin finaali ottelu Suomi - Brasilia, joten ilmeisesti Suomi oli siis voittanut välieräottelun. Siihen se uni sitten loppuikin joten jäädään siis odottelemaan vuoden 2014 MM-karsintojen alkua suurella innolla 
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #513 : 06.11.2010 klo 00:30:39 |
|
Tim Sparv teki Suomen ainoan maalin San Marinoa vastaan, mutta sitä ei hyväksytty, vaan tuomari näytti maalipotkua (wtf?!). Varmaan enneuni.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #514 : 06.11.2010 klo 13:10:04 |
|
MiKi ja MP pelasivat pitkästä aikaa pre-season Derbyn, jonka Punakone voitti Urpolassa 3-0.  Myöhemmin samalla kentällä pelattiin SavU - MP ja itse pelasin Oranjen paidassa Empeetä vastaan. Ehdinkin syöttää 1-0-maalin, mutta heräsin ennen kuin matsi ehti loppumaan. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #515 : 09.11.2010 klo 21:34:24 |
|
Viime yönä mut houkuteltiin taas johonkin höntsäliigaan mukaan. Joukkue oli kuitenkin tehnyt peliliikkeen ja ilmoittautunut jenkkifutissarjaan sen takia, että jenkkifutisjoukkueet ovat paskempia tavallisessa futiksessa. Mulle kuitenkin mainostettiin, että meidän joukkueen peleissä pelataan tavallista futista - on kuulemma vain neuvottelukysymys vastustajan kanssa. Ja tottavie, tavallista futista pelattiin, mutta jenkkifutiksella! Mun matsi päättyi tosin jo ensimmäiselle puoliajalle, koska sain punaisen siitä, että mun jalat oli väärässä kulmassa palloon nähden, kun annoin maalipotkua 
|
|
|
|
joseboy
Poissa
|
 |
Vastaus #516 : 12.11.2010 klo 13:39:08 |
|
Viime yönä näin unta, että katsoin ylen teksti-tv:ltä seuraavan liigacupin tuloksia. Ihmettelin vielä siinä, miten pelaajat oikein jaksavat aloittaa taas pelaamisen vain kuukauden päästä viime kauden loppumisesta. Lisäksi yleisömäärät aiheuttivat sekä ihmetystä, että nostattivat odotusta liigakauden alkamiselle. Nimittäin mm. Tepsin kotimatsissa oli teksti-tv:n mukaan reilut 9000 katsojaa ja ei HJK:kaan kauaksi jäänyt. Ihmettelin vielä siinä, että mitenköhän paljon katsojia sitä onkaan sitten liigapeleissä, kun jo liigacuppi näin kovasti yleisöä kiinnostaa.
Varsinainen EOM-uni siis!
|
|
|
|
smiba
Poissa
Suosikkijoukkue: hyvä tsemppi
|
 |
Vastaus #517 : 12.11.2010 klo 16:03:44 |
|
Viime yönä tuli oltua San Marino -kotipelissä. Pelin tapahtumista en tiedä, mutta kaikki Suomen kannattajat saivat ikuisen porttikiellon stadikalle, koska pitivät ääntä ja juhlivat. Erityisesti mieleen jäi hyvin suurilukuinen Ilves beerstand hooligan crew, jonka riehuvilla patuilla oli kokonainen oma sektio ja kaikilla valkoiset t-paidat päällä, joissa oli ilveksen logot.
|
|
|
|
Dedieu
Poissa
|
 |
Vastaus #518 : 22.11.2010 klo 02:22:24 |
|
Näin unta, että Avram Grant sai potkut ja Jose Mourinho siirtyi West Hamin valmentajaksi. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #519 : 02.12.2010 klo 13:11:03 |
|
Olin viime yönä etsintäkuulutettuna, koska harrastin huliganismia Suomi - San Marino -matsissa huutamalla vittua. Poliisit kävivät tasaisin väliajoin meillä kotona etsimässä minua, mutta kuulin aina maijan diesel-koneen äänestä, nyt ne kytät taas tulevat, joten joka kerta soitin ennen ovikellon soittoa Grorudilille, jonka kanssa lähdettiin pelaamaan vanhaa kunnon seinistä Kisapuistoon siksi aikaa, kun poliisit tonkivat kotia. En jäänyt kiinni ennen heräämistä 
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #520 : 09.12.2010 klo 12:34:57 |
|
Näin unta että joku rakennusalanyritys Virosta osti Hakan itselleen. Tämän takia Hakan nimi muutettiin, en muista tarkempaa mutta F:llä se alkoi ja oli nelikirjaiminen.
|
|
|
|
smiba
Poissa
Suosikkijoukkue: hyvä tsemppi
|
 |
Vastaus #521 : 09.12.2010 klo 14:25:36 |
|
Viime yönä olin taas jotain veikkausliigamatsia seuraamassa, jossa yleisö eli tavallista enemmän mukana kannustaen omiaan äänekkäästi ja juhlien katsomossa. Tästä ei tietenkään daifut ja poliisi tykänneet, vaan yhtäkkiä kannattajista sitten valittiin yksi, ilmeisesti summanmutikassa, ja teloitettiin pikaoikeudenkäynnin jälkeen giljotiinissa kentän laidalla. Itse jouduin kantamaan päätöntä ruumista paareilla. Hiljaiseksi veti.
|
|
|
|
el mono
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansanratio
|
 |
Vastaus #522 : 11.12.2010 klo 12:55:09 |
|
Näin viime yönä unta, että olin katsomassa JJK:n treenejä Vänärillä. Kisu Sund ampui kaikki vaparit katsomoon 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #523 : 12.12.2010 klo 13:45:51 |
|
Viime yönä (tai lähinnä nyt aamulla) olin Juho Mäkelän ja Mikael Forsselin kanssa katsomassa Klubin ja TamU:n treenimatsia Hämeenlinnan Pullerin hiekalla. TamU voitti ottelun 80-0, koska Klubin maalilla pelannut nimimerkki Maikson ei saanut mitään kiinni ja teki varmuudeksi kourallisen omiakin maaleja. Mäkelän kanssa ihmeteltiin, että miksi Mursu ei laittanut Karikea (Kariketta?) maaliin, kun kerran nuorelle veskarille annettiin näyttöpaikka. Miklu sen sijaan keskittyi hehkuttamaan katsomon vieressä kasvaneita tatteja, joista saisi kuulemma helvetin hyvää safkaa nakkien kanssa 
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #524 : 13.12.2010 klo 14:07:12 |
|
Pelasin jonkun melkoisen random-porukan kanssa futista, olin itse jostain syystä maalivahtina. Aluksi peli oli leikkimielistä höntsäilyä, mutta testosteronin katkeessa muuttui vähitellen kilpailuhenkisemmäksi ja jopa raa'aksi asti. Unen lopussa annoin paskan maalipotkun, josta joku pääsi puskemaan kohti tyhjää maalia, mutta hoidin tilanteen pelisilmällä ja pallo osui mukavasti ylärimaan. Nappasin riparin tyynen rauhallisesti syliini, mutta samalla joku yanar juoksi täysillä päälle ja jyräsi pääpuskulla maahan. Tämän jälkeen kusipään kanssa oli luonnollisesti myllyt sallittu, mutten ehtinyt saada kuin pari lyöntiä perille ennen kuin heräsin. 
|
|
|
|
|
|