Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
 |
Vastaus #550 : 13.03.2011 klo 15:19:22 |
|
Unessani Dudu oli siirtynyt takaisin KuPSiin sillä Hongan avauspeli AC Oulua vastaan peruuntui Oulun lisenssisotkujen takia 
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #551 : 24.03.2011 klo 13:51:36 |
|
MP pelasi Suomen Cuppia PaSaa vastaan Urpolassa ja käytännössä melkein koko Sinisten ykkösporukka oli lasaretissa tms, joten korvaajiksi oli kaivettu vanhoja legendoja. Stefan Lindström oli maalissa, toppariparina Juuso Kangaskorpi - Janne Lahtonen ja kärjessä kaksikko Tuomas Hynönen - Shefki Kuqi. Itse pelasin luonnollisesti oikeana pakkina. 
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #552 : 20.05.2011 klo 17:09:17 |
|
Näin unta, jossa Joona Toivio ja Janne Saarinen menivät koeajalle johonkin suureen belgialaiseen seuraan, mahdollisesti Genkiin. Molemmat esiintyivät edukseen ja saivat sopimuksen.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #553 : 20.05.2011 klo 17:12:23 |
|
Näin unta että Lahen Olli Tynkkynen laitto saksilla häkin  Enneuni luultavasti.
|
|
|
|
jannuh
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #554 : 20.05.2011 klo 17:18:46 |
|
Näin unta että Lahen Olli Tynkkynen laitto saksilla häkin  Enneuni luultavasti. Jos Tynkkynen tällää huomenna saksilla maalin Oulussa ni en tosiaanka tiiä miten reagoin. Tulee olemaan ihan bösöök meno siinä vaiheessa.
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #555 : 20.05.2011 klo 17:22:03 |
|
Tynkkynen luultavasti lukee tämän ja koittaa huomenna joka tilanteessa saksia.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #556 : 20.05.2011 klo 17:28:29 |
|
Sama molempii 
|
|
|
|
Kankkulankaivo
Poissa
|
 |
Vastaus #557 : 20.05.2011 klo 17:35:15 |
|
Näin unta että olin ManUn pelaaja. Olin ilmeisesti loukkaantunut tai muuten vaan lintsasin pelistä, koska menin stadionille jossa oli meidän peli käynnissä. Mulla ei ollut lippua peliin ja en meinannut aluks päästä sisään. Mutta heti kun ilmoitin järkkäreille että "etkö nyt nää kuka mää oon" niin pääsin sisään. Sitten mulla olikin vapaa väylä valita istumapaikka, mutta päätin mennä päätykatsomoon jonkinlaisen verhon taakse josta ei nähnyt peliä ollenkaan. Mutta aika kuninkaana sain stadikalla liikkua, ja oli siellä jopa jotain likkajuttujakin!
Tästä unesta on muutama viikko aikaa. En olisi halunnut herätä ollenkaan.
|
|
|
|
Markku
Poissa
Suosikkijoukkue: Grabbepojat
|
 |
Vastaus #558 : 20.05.2011 klo 18:06:11 |
|
Tuossa viime viikolla tuli nähtyä seuraavaa: Suomi oli päässyt mm-kisoihin ja samassa lohkossa pelasivat ainakin Intia, Unkari, Togo, Moldova, Ukraina, Albania, Madagascar ja Papua-Uusi Guinea  Viimeksi mainittua vastaan tilanne oli kutkuttavan jännittävä 0-0 aina lisäajalle asti. Forssell puskee kulmapotkusta 1-0 osuman, jota huomaan yhtäkkiä tuulettavani istualtaan "jee"-huudon säestyksellä 
|
|
|
|
Konkola
Poissa
Suosikkijoukkue: Aluekeskus
|
 |
Vastaus #559 : 21.05.2011 klo 01:02:26 |
|
Nukahdin TPS-JJK matsin puoliajalla ja näin unta, jossa menin teksti-tv:lle, josta menin katsomaan ottelun yleisömäärään joka oli komea 50 000. 
|
|
|
|
Dema
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa
|
 |
Vastaus #560 : 21.05.2011 klo 23:01:46 |
|
Näin unta, että Suomi pelaisi 2014 Brasilian MM-kisoissa samassa alkulohkossa Saksan, Slovenian sekä Ruotsin kanssa. Ottelu Ruotsia vastaan oli juuri alkamassa, kunnes herätyskello soi 
|
|
|
|
--are--
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, MCFC
|
 |
Vastaus #561 : 22.05.2011 klo 13:14:17 |
|
Tässä pari viimeisintä: Pari yötä sitten näin unen, jossa pelasin KuPSia vastaan Harjulla. Jostain syystä Harjulle oli laitettu kendokaukaloista tutut laidat. Wusu laittoi pallon päätyyn, Virtanen heitti sen minulle josta potkaisin pallon tolppaan. Jostain syystä tuomari kuitenkin näytti maalia ja johdimme 1-0. Peli päättyi 1-1 kun joku kuopiolainen veti kaamean flipperin laitojen kautta ohi hölmistyneen Korhosen. Tästä toisesta on jo aikaa. Oli ilmeisesti sarja-avaus Rovaniemessä. Olin JJK:n maalissa ja päästin pari vetoa jostain puolesta kentästä. Tästä ei Reilu-Joni tykännyt ja Joni päätti tulla kanssani maaliin. Uni päättyi siihen kun syöksyimme Jonin kanssa molemmat maalin keskelle ja löimme päämme yhteen. Todellisuudessa pääni oli osunut sänkyni vieressä olevaan seinään. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #562 : 22.05.2011 klo 13:16:01 |
|
Mä pelailin viime yönä Hämeenlinnan Poltinahon hiekkakentän tilalle rakennetulla stadionilla Hakan paidassa FC Interiä vastaan. Toppariparina luudittiin Kalle Multasen kanssa 3-0 voitossa. Hankin rankkarinkin Hakalle, mutta Juuso Salonen pommitti sen ylärimaan.
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #563 : 26.05.2011 klo 14:10:27 |
|
Kaipa tämäkin tavallaan jalkapallouni on. Olin jonottamassa kaupan kassalle, kun edessäni oleva asiakas alkoi pölöttää kassapojan kanssa jalkapallosta. Puhuivat varmaan 10 minuuttia ja minä jonotin kiltisti. Selvisi myöhemmin, että asiakas oli AndyLove ja kassa taas nimimerkki mustavalko 
|
|
|
|
japi #15
Poissa
|
 |
Vastaus #564 : 30.05.2011 klo 19:59:39 |
|
Olin viime yönä katsomassa karsintapeliä Suomi-Englanti täpötäydellä jättistadionilla Porvoossa. Englanti siirtyi 1-0 johtoon jo heti aloitusvihellyksen jälkeen, kun Gareth Barryn veto puolesta kentästä meni helposti Suomen maalivahdin Shefki Kuqin taakse. Erikoisen maalivahtivalinnan takana oli tietenkin maajoukkueen päävalmentajaksi paluun tehnyt Mursu.
Englanti teki melkein heti perään 3 maalia lisää ja Suomi oli täysin helisemässä. Ainoa kunnollinen maalintekopaikka siunaantui, kun ottelun lopussa Aki Riihilahti kikkaili koko kentän läpi ja hassutti Englannin maalivahdinkin, mutta veto meni tyhjästä maalista ohi.
Tuomarin antamalla lisäajalla Englanti sai vielä rankkarin, jonka David Beckham kuitenkin ampui katsomoon, suoraan minun syliini. Hämmästykseni oli suuri kun pallo olikin supertele. Uni päättyi siihen kun laitoin pallon myyntiin ebayhin.
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #565 : 01.06.2011 klo 11:43:55 |
|
Paukutin kolme maalia MIFK:n reppuun viime yönä, mutta laivan kanssa oli jotain hankaluuksia ja hiippailtiin luotoja pitkin kohti Suomea.
|
|
|
|
Syöttöharhojen maailma
Poissa
Suosikkijoukkue: kovat kansainväliset pelit
|
 |
Vastaus #566 : 08.06.2011 klo 17:39:10 |
|
Tänä aamuna näin unta, missä Antti Muurinen ajoi autolla väärää kaistaa pitkin miuta vastaan. Liekö enneuni eilisen illan Ruotsi-painajaisen jäljiltä, mutta näytin kuitenkin peukkua Mursulle heti kun huomasin kuka vastaantulevaa autoa ajoi 
|
|
|
|
yyber
Poissa
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
 |
Vastaus #567 : 09.06.2011 klo 12:47:30 |
|
Näin viimeyönä unta, että joukkio vaasalaisia futiskannattajia oli olohuoneessani pelaamassa PS3:sta. Ajoin heidät ulos, kun he alkoivat kuseskalla nurkkiini. 
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #568 : 12.06.2011 klo 11:47:44 |
|
MiKi oli viime yönä hankkinut Hakasta Shane Robinsonin. 
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
 |
Vastaus #569 : 12.06.2011 klo 13:12:03 |
|
Näin unen jossa Lahti pelasi Oulussa 50000 katsojan edessä divarimatsin. Lahen katsomonosaan piti kävellä jonkun hiivatin bunkkerin kautta ja sitten osoittautui että sieltä ei näe kentälle ollenkaan. Lähdin etsimään tietä sellaiseen katsomoon josta näkisi kentälle asti ja vastaan tuli Kinkladze ja kyseli että haluanko myllyttää. Sitten eksyin ja päädyin katsomaan ottelua Sokos Hotel Arinan televisiosta.
Ei selvinnyt oliko vastassa AC vai OPS vai OTP. Eikä lopulta sekään kumpi voitti. Myllytkin jäi väliin. Himmeää.
|
|
|
|
Oebi
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP
|
 |
Vastaus #570 : 12.06.2011 klo 14:48:48 |
|
Pelasin jossain joukkueessa FC Barcelonaa vastaan, mutta "seuraavana päivänä" en muistanut kyseistä ottelusta mitään, koska olin ollut niin kännissä.  Tosin ilmeisesti joku oli astunut mun varpaille, kun kaveri soitti "aamulla", ja sanoi, että sulla on muuten jalkapöytä kipeä kun joku oli astunut mun varpaille. Ja kyllähän se sen puhelun jälkeen olikin kipeä. 
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #571 : 12.06.2011 klo 17:19:29 |
|
Erittäin hämärää taas. Oltiin marssimassa ihan vaan huvikseen Manskulla, koska kotipeliä ei ollut näin hyvällä kesäkelillä. Muu joukko jäi vähän kauemmas löntystelemään ja itse tartuin "Hakkaa päälle"-bandikseen muutaman muun janarin kanssa. Yksi näistä oli Buuttis, joka jaksoi hehkuttaa "Nyt tulee ruutuaikaa!" Päädyimme jonkinlaiselle tivolille ja peliluolan eteen. Etualalla oli normaalille kansalle tarkoitetut mummorullat jne. Paikan pitäjä selitti meille, että seinän takana on tosipelit. Penkille tuodaan vaan ruutu ja sillä pystyy pelaamaan kaikkea. Meillä ei kuitenkaan sellaisiin panoksiin ollut lähellekään varaa. Yksi urhoollinen sinne kuitenkin meni ohitsemme. Joku tiesi kertoa, että kyseessä oli nelosdivarin pelaaja ja tuli suoraan voitetulta vierasreissulta. Lopuksi istuin pubissa, joka muistutti aika paljon Siljan päätypubia, Sinisen Osaston kanssa. Mikkeliläisillä oli hirveä kiire kirjoittaa omaa tunnuslauluaan, koska matsi alkaisi ihan kohta. Paperille oli siinä vaiheessa saatu vasta: "Sininen Osasto - laulu 20 minuuttia sitten ostimme kylpytakit, tehtiin joulusiivous" el Blanco tosin veti "tehtiin"-sanan yli, koska se rimmaa näin paremmin. 
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #572 : 01.07.2011 klo 08:25:11 |
|
ManU - Atlético Madrid -harkkapeli, jossa van der Sar maalissa. Eka puoliaika täysin normaali ja tauolla ManU vaihtoi De Gean maalin suulle. Mutta tämä kuitenkin loukkaantui melkein heti, joten tuomari salli näin harjoituspelin kunniaksi van der Sarin palata kentälle ja selostaja kehui tuomarin pelisilmää- Tässä vaiheessa uni muuttui oudoksi, sillä näin lopun Edwinin silmin: ManUlla oli kentällä vain yksi pelaaja, joka kyttäsi vaan vastustajan maalilla ja jolle heittelin palloja maalitekoon. Vastustaja muuttui kahdeksi Coldplayn jäseneksi, mutta tunnistin vain Chris Martinin, joka yhden epäonnistuneen tilanteen jälkeen potkaisi minua takaapäin nyyteille, samalla kuin yhtyeen musiikki soi taustalla: " ...do they really cry if we want them to?" (tietääkseni ei ole mistään oikeasta biisistä). E: niin ja pelin jälkeen Martin pakotti minut astumaan yleisön eteen ja laulamaan kuuluisan kappaleensa "I took a hard fall" 
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.07.2011 klo 08:31:13 kirjoittanut Edmundo »
|
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #573 : 09.07.2011 klo 09:56:16 |
|
Näin unta että Hakassa pelaava Timi Lahti myytiin johonkin toiseen seuraan 
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
 |
Vastaus #574 : 09.07.2011 klo 12:46:45 |
|
Näin unta että OPS nousi liigaan. Viimeisen kierroksen ottelu FC Lahti - OPS pelattiin Hiihtostadionilla Kisapuiston sijasta jostain syystä. Urheiluruutu teki peruspaskan raporttinsa.
|
|
|
|
|
|