pirakaia
Poissa
|
 |
Vastaus #575 : 09.07.2011 klo 14:02:31 |
|
Näin unta että olin himassa kun kaveri soitti PoPan nousun alkaneen nyt. Teksti-tv auki ja siellä se luki, PoPa oli voittanut FC Espoon 2-10 ja Sumiala oli paukuttanut hattutempun. 
|
|
|
|
K.P.N
Poissa
|
 |
Vastaus #576 : 21.07.2011 klo 12:17:56 |
|
Pikkasen aiheen ohi, mutta syypää on foorumi: näin unta, että Sporde oli baarimikkona jossain räkälässä. Vedin röökiä tiskillä (viimeistään tässä vaiheessa tajusin uneksi) ja kysyin, että mites nyt näin. "Rupes vituttaa se hiihtokisoissa ramppaaminen", Porttila vastasi.
|
|
|
|
Ofih
Poissa
|
 |
Vastaus #577 : 22.07.2011 klo 09:18:55 |
|
Näin unta, että olin menossa tsiigaamaan HPS:n matsia, kentän laidalla oli jo 3-4 kannattajaa aloittelemassa chantteja. Menin messiin ja sit sjungattiin "Jääkärien marssi" vai mikä Jääkärimarssi.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #578 : 07.08.2011 klo 12:18:55 |
|
Olin satamassa Suomenlahden rannalla (luultavasti Helsingissä). Omalla autolla olin matkalla ja jonossa odottamassa että saisin liput ja pääsisin ajamaan autoni laivaan. Vuoroni tuli ja sain matkaliput, mutta jostain syystä nämä liput olivat JJK-HJK matsin otteluliput, minulle kuitenkin vakuutettiin että ne käyvät matkalipuista. Lippuluukulla oli kaunis nainen töissä ja jäin juttelemaan hänelle ja myöhästyin laivasta. Kello oli unessa 13:45 mutta minulle sanottiin että pääsisin seuraavaan laivaan joka lähtisi kahden tunnin kuluttua. Sitten heräsin ja nukahdin uudestaan ja näin jotain jalkapallounta vielä, en vaan muista siitä tarkemmin mitään. 
|
|
|
|
Leopoldo Luque
Poissa
Suosikkijoukkue: nuori Hector
|
 |
Vastaus #579 : 12.08.2011 klo 10:19:53 |
|
Näin psykedeelishenkistä unta, että olin jostain syystä Kemissä seuraamassa PS Kemin harjoituksia ennen illan ottelua. Niiden maalivahti/maalivahdit lähti lätkimään jonnekin ja mua pyydettiin kentän reunalta tolppien väliin. Illan pelissä sitten seisoskelin kasuaalisti maaliviivalla, vastassa oli joku paska jengi (oisko ollu FC Espoo), joka ei juurikaan saanut laukauksia aikaiseksi ja siksi olinkin levollisin mielin maalissa. Yksi kaukolaukaus meni ylänurkkaa hipoen ohi, mutten reagoinut siihen mitenkään vaan seurasin katseella. Seuranneen maalipotkun pelasin metrin syötöllä lähimmälle pelaajalle, joka meinasi menettää pallon samantien, mutta klaarasi helpotuksekseni tilanteen lopulta. Joku maalinedushässäkkä siinä vielä tuli, jossa jäädyin täysin (niin kuin unissa yleensä käy) ja meinasin sörkkiä pallon omiin, mutta jotenkin sain hoideltua pelivälineen päätyrajasta yli. Sit mä heräsin, oli kyllä ihan vekkuli uni  Kemi saattoi valikoitua tapahtumapaikaksi, koska olin edellisenä päivänä lueskellut niiden uusista valmentajakuvioista.
|
|
|
|
yyber
Poissa
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
 |
Vastaus #580 : 13.08.2011 klo 03:17:04 |
|
Tulen näkemään ensi yönä unta Hakan kiimaisesta hinurikaadosta.
|
|
|
|
Mosambik
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere Utd, Kuusysi, Hammarby, Everton
|
 |
Vastaus #581 : 16.08.2011 klo 19:32:50 |
|
Viime yönä oli hyvä setti! Oltiin Ranskassa EM-kisoissa. Suomi voitti Italian 2-0 ja Suomen molemmat maalit teki Mika Väyrynen, jolla oli todella paksu ja tuuhea parta. Muutama suomalaiskannattaja ryntäsi kentälle kun Väyrynen iski jälkimmäisen.
|
|
|
|
Pringles
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #582 : 17.08.2011 klo 19:20:35 |
|
Onhan tästä jo jonkin aikaa, mutta näin unta että Gervinho ei siirtynytkään Arsenaaliin, vaan 200 000 euron hinnalla uusi joukkue olikin Honka. Gervinho viihtyi kuulemma joukkueessa erittäin hyvin ja oli aivan suvereeni kentällä ollessaan. Kentän laidalla hän oli ystävystynyt läheisesti Jami Puustisen kanssa, jolta hän olikin kopioinut uuden hiustyylinsä ( tai siis unessa hänellä oli lyhyet mustat hiukset joissa oli vaaleita raitoja).
|
|
|
|
UnitedTilDeath
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United, Scunthorpe United
|
 |
Vastaus #583 : 18.08.2011 klo 18:33:10 |
|
HP-47 nousi viime yönä liigaan, valmetajana totta kai vanha kunnon Börje. Ekassa matsissa oli vastassa Rops ja matsi pelattiin ihme kyllä nurtsin sijaan Vierumäen teollisuuden betonihelvetissä. Heräsin kun puoliajalla akat tuli vetämään vapareita katsomoon.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #584 : 19.08.2011 klo 09:00:40 |
|
Seurasin HJK:n peliä ja menin nukkumaan. Näin unta, että HJK voitti 2-0. Ajattelin että se ei voi olla totta. Aamulla piti vielä tarkastaa tulos tekstitvltä kun oli niin epätodellinen olo ja tottahan se oli.
|
|
|
|
yyber
Poissa
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
 |
Vastaus #585 : 21.08.2011 klo 11:21:36 |
|
Viime yönä Haka voitti Kilmarnockin Tehtiksellä 4-0 jossain eurohöntsyssä. Sihvola teki ensimmäisen ruuhkan keskeltä saksipotkulla. Loppuja maaleja en nähnyt, sillä lähdin kotiin hakemaan sinne unohtunutta röökiaskia ja löysin kotoa yhden hyvän kaverini nukkumasta sängystäni, jonka kanssa sitten ihmettelimme teksti-tv:ltä Hakan hyvää peliä.  Unen muistaminen loppui siihen, mutta mahdollisille analysoijille tiedoksi, että en ole polttanut sitten vuoden 2004, jolloin Haka voitti viimeksi mestaruuden.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #586 : 02.09.2011 klo 16:58:25 |
|
Näin unta, että oli Haka-HJK ja huusin katsomossa kovaan ääneen Homo homo HJK. Jostain syystä Pele Koljonen tuli Hakan vaihtopenkiltä MYPAn pelipaita päällään näyttämään  minun huudoille. Pelen pelipaidan numero oli unessa 16. Joku viisas voisi kertoa millä numerolla Pele on oikeasti pelannut. ps. Tsemppiä Pelelle.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #587 : 16.10.2011 klo 08:20:58 |
|
MP oli tehnyt useita kovia liigatason hankintoja ensi kaudeksi ja siitä olikin etusivun juttu Länsi-Savossa. Lehden kannessa vielä jättiläismäinen kuva päävalmentaja Janne Wilkmannista leveän hymyn kera ja otsikkona "Ykköseen, Ykköseen, Ykköseen..." 
|
|
|
|
BorisC
Paikalla
Suosikkijoukkue: MyPa, Purha
|
 |
Vastaus #588 : 16.10.2011 klo 13:37:22 |
|
Näin unta, että oli Haka-HJK ja huusin katsomossa kovaan ääneen Homo homo HJK. Jostain syystä Pele Koljonen tuli Hakan vaihtopenkiltä MYPAn pelipaita päällään näyttämään  minun huudoille. Pelen pelipaidan numero oli unessa 16. Joku viisas voisi kertoa millä numerolla Pele on oikeasti pelannut. ps. Tsemppiä Pelelle.  Numerolla 19 pelasi MyPassa.
|
|
|
|
keltamusta
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí
|
 |
Vastaus #589 : 16.10.2011 klo 20:04:09 |
|
Pelasin Huuhkajissa, eikä asiaa tuntunut haittaavan naissukupuoleni. Pelasinkin todella hyvin, syötin muutaman ja teinki pari maalia, vaikka kenttä perinteisestä mallista poikenten oli jokin Välimeren seudun ruokakauppa. Litti ja Hyypiäkin vielä pelasivat maajoukkueessa, ja Jarin kanssa aina välillä pistettiin littipeukut yhteen jolloin ilmoille lähti valtaisa kipinäsuihku  Vastustajajoukkuetta en muista, mutta voitto tuli 5-3-lukemin!
|
|
|
|
James Station
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Winterthur
|
 |
Vastaus #590 : 20.10.2011 klo 16:38:43 |
|
Tein maalin jonkinlaisissa leiriolosuhteissa, se saattoi liittyä jotenkin Bundesligaankin. Pomputin palloa kahviossa (?) edessäni ja monotin sen ilmasta tiskin taakse suoraan päin myyjätätiä, josta pallo kimposi pöydän taakse. Se oli siis maali. Kaikki tapahtui hyvin äkkiä ja käytinkin tilanteessa hyväkseni sitä, että muut vain odottelivat. No maalin jälkeen sitten tuulettelin aikani ja kysyin lopulta että näkikö kukaan sitä vitun maalia, kun kukaan ei tuntunut reagoivan mihinkään. Se täti tiskin takana sanoi että juu juu.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #591 : 10.11.2011 klo 14:50:28 |
|
Melkoinen painajainen viime yönä. Kissat julkisti nimittäin silloin ensi kauden pelaajasopimuksensa ja niiden joukossa oli Teemu Sutisen nimi. Huh-huh.
|
|
|
|
James Station
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Winterthur
|
 |
Vastaus #592 : 10.11.2011 klo 14:56:15 |
|
Viime yönä pelasin ensimmäistä peliäni Augsburgin keskikentällä. Saatiin jotain ihan hyviä syöttökuvioita aikaan, ja kerran meinasin päästä maalintekoonkin. Katoin että veskari (saattoi olla Hildebrand, tai joku tuttu se oli ainakin) ehtisi palloon leikiten, mutta se tulikin tosi hitaasti vastaan ja minä ehdin ensin törkkäämään. Jos olisin heti luottanut ehtiväni, olisin juossut lujempaa ja päässyt parempaan tekopaikkaan. Harmi.
|
|
|
|
betluck
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC, SL Benfica
|
 |
Vastaus #593 : 11.01.2012 klo 13:13:14 |
|
Näin viime yönä unta, jossa Peter Kopteff sai parsittua itsensä kasaan jatkaakseen peliuraansa. Meni Klubin testeihin, mutta ei kelvannut helsinkiläisille. Sitten tuli Turkuun 
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #594 : 31.01.2012 klo 10:26:48 |
|
Viime yönä, tai oikeastaan nyt aamusta, Mixu oli nostanut MP:n Klimovin yllätysnimenä A-maajoukkueeseen Unkari-karsintapeliin. Suomi hävisi 2-4, mutta Dima iski heti debyytissään maalin. 
|
|
|
|
persvako
Poissa
|
 |
Vastaus #595 : 01.02.2012 klo 13:55:40 |
|
Arsène Wenger skapparina armeijassa. Pelituloksia tuli kyseltyä.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #596 : 20.02.2012 klo 00:01:46 |
|
Peksa Pekonen tivasi multa viime yönä Lahen kauppakeskus Trion Otto-automaatilla, että olenko mä yrittänyt houkutella Hynystä takas Koskiin. En ollut, mutta Peksan mukaan hän voisi Hynyn laskea takaisin, tosin ennen sitä pitää katsoa tanskalais- ja norjalaisseurojen tarjoukset Hynysen hankkimiseksi. Kovassa huudossa tuntuu reilun vuoden verran käytännössä yhtäjaksoisesti pajalla ollut pelaaja olevan.
|
|
|
|
Markku
Poissa
Suosikkijoukkue: Grabbepojat
|
 |
Vastaus #597 : 20.02.2012 klo 06:05:45 |
|
Nukuin pari tuntia ja sillä aikaa olin kolaamassa lunta pois Porin Stadionilla Esa Pekosen kanssa, jolla oli päällään musta KuPSin tuulitakki 
|
|
|
|
hoppis
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi & suomalaiset
|
 |
Vastaus #598 : 21.02.2012 klo 13:31:31 |
|
Nyt näin kyllä huikean jalkapallounen! HJK pääsi unessa uudestaan johonkin kansainväliseen Mestareiden liiga -turnaukseen. Siis samanlaiseen, kuin tämä Euroopan Mestareiden liiga, mutta unessa joukkueita oli joka puolelta maailmaa. HJK kohtasi unessa korealaisen, ennakolta HJK:ta paremman, joskaan ei voittamattoman, ehkä sellaisen Besiktasin tasoisen eteläkorealaisjoukkueen, Seoul Wao-Ho:n (MVNT  ). Tiedostin siis unessa, että Klubi oli jo pudonnut Mestareiden liigasta Zagrebille ja Eurooppa-liigasta Schalkelle, sekä tiedostin (ainakin kutakuinkin) HJK:n nykytilanteen. Tosin, unessa Sadik oli lähtenyt (kuten myös Rafinha), Pukki oli tullut takaisin ja pari uutta miestä oli hankittu. Keskikentän ja laitapuolustajien suhteen minulla ei ole muistikuvia. Joka tapauksessa, toinen HJK:n uusista signauksista oli Sadikin tilalle saapunut bulgarialainen (jep, olen vähän lukenut siirtohuhut-topicia) kärkimies, nimeltään Kerzhikov. Kaveri oli noin Sadikin mittainen ja samantyylinen pelaaja, joskin oli vanhempi ja kokeneempi, ja kaveri, johon Klubi ja sen fanit luottivat enemmän. Kaveri, joka pärjäsi vertailussa koviakin seuroja vastaan. Toppariksi Klubi oli myös hommannut jonkun bulgarialaisen tai unkarilaisen tai romanialaisen tjsp. vahvistuksen, joka oli 198 cm pitkä, ruma ja kovaotteinen kolossi, joka nöyryytti pieniä, mutta vikkeliä Seoul Wao-Hon korealaisia kärkimiehiä fysiikallaan. No, Klubi pelasi ihailtavaa peliä. Se otti pallonhallinnan ennakkoon kovempaa ja pallollisesti taitavampaa Seoulia vastaan, mutta peli ei ollut liiallista hieromista. Schalkesta ilmeisesti lainalle tullut Pukki oli käsittämättömän pirteä ottelussa: Pukki prässäsi pallon lähes joka kerta, kun Seoul-maalivahti pelasi toppareille tai pallo oli keskikentän pohjalla. Pukki juoksi isot ja kankeat korealaistopparit aivan kumoon, ja viimeisteli jollain upealla laukauksella maalin. Muistan tarkkaan erään tilanteen unessa: Pukki riisti pallon jossain noin 35 metrin kohdalla, kuljetti hetken, ja yritti hidasta tsippiä noin 30 metristä vastustajan maaliin, kun maalivahti oli tullut noin 5 metriä maalistaan ulos. Mokke kerkesi helposti maaliviivalle, kun Pukin veto oli aneeminen roikku, joka vielä leijaili maalin katolle. Pukki totesi kovaan ääneen "VITTU!"  Klubi voitti tuon pelin 0-1 upealla pelillä. Vastustaja oli kova, mutta ei liian kova ja Klubin peli oli todella hyvä, muttei liian hyvä. Siis sellainen realistinen! Klubi eteni siitä siis tämän kansainvälisen Mestareiden liigan neljännelle karsintakierrokselle, mutta hävisi ensimmäisen pelinsä jollekin saksalaisseuralle (olisiko peräti ollut Schalke) niukasti 2-1 vieraissa. Toinen osaottelu jäi siis vielä pelaamatta, toivottavasti näen sen ensi yön unessa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 klo 13:34:28 kirjoittanut hoppis »
|
|
|
|
|
tumajov
Poissa
Suosikkijoukkue: the Citizens
|