FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.10.2025 klo 05:09:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.
 
Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 23 [24] 25 ... 36
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliigan markkinointi - tältä tuntuu  (Luettu 121570 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ExtraJack

Poissa Poissa


Vastaus #575 : 19.03.2025 klo 17:04:49

Kausi käyntiin äkkiä, ettei kerkeä enempää tulla uudistuksia.
Balazs Dzsudzsak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #576 : 19.03.2025 klo 17:15:20

Jälleen yksi sulka brändiuudistajien hattuun, kun taas saatiin jakoja ja reaktioita. Ylos
Tulevaisuuden lupaus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis, Ac Milan


Vastaus #577 : 19.03.2025 klo 17:16:41

Eipä ole enää tasasen harmaata tuo sosiaalinenmedia Ylos
sunnuntaifutari

Poissa Poissa


Vastaus #578 : 19.03.2025 klo 17:19:57

eihän tää voi enää olla todellista niinku mitä vittua. hävettää suomalaisen jalkapalloilun puolesta

e: huomenna päivitys kommenttiosiosta ja lehtien otsikoista ”tältä se tuntuu”
« Viimeksi muokattu: 19.03.2025 klo 17:24:05 kirjoittanut sunnuntaifutari »
Ripa Vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Haka


Vastaus #579 : 19.03.2025 klo 17:30:12

Onhan toi ihan järkyttävää kuraa. Jos sairastaisi migreeniä tai epilepsiaa, kohtaus olis varma. Ja vielä sanotaan että ”tältä Veikkausliiga tuntuu”. Ei noi julkaisut ainakaan hyvältä tunnu!
MaikkulanMessi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat


Vastaus #580 : 19.03.2025 klo 17:31:27

Seuraavana varmaan saahaan jotain tämän tyylistä

https://youtube.com/watch?v=WHRBkptxh2g&pp=ygURVGhlcmUgaXMgYmVhciBjdW0%3D
HomeTeamHeroes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, ihmisoikeudet ja playhth.com


Vastaus #581 : 19.03.2025 klo 17:37:57

Alle kolmekymppisille 8bit-henkinen digiedition:
https://www.youtube.com/shorts/pWujK8ls5Pg

Jumankauta tässä kontekstissa tämähän on suorastaan hienostunut hitti
Pemari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF2 Gold Member


Vastaus #582 : 19.03.2025 klo 17:39:29

No tuota. Joudun syömään sanani, kitararenkutus takaisin.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #583 : 19.03.2025 klo 18:01:30

Luultavasti pesäpalloliitto on maksanu Veikkausliigan brändiuudistuksen.

No tulipahan sentään halvaksi meille Ylos
The Missionary

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet, SPL erotuomarit


Vastaus #584 : 19.03.2025 klo 18:08:42

Haiskahti ironiselta TikTok-materiaalilta. Tiukkaa kontsaa kyllä :D ???
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!


Vastaus #585 : 19.03.2025 klo 18:10:18

Boomerit ei tajuu

Tämä. Nyt oli ajan hermolla olevaa settiä eikä mitään pierunhajuista tönkköilyä.
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa


Vastaus #586 : 19.03.2025 klo 18:16:53

Mitä vittua nyt taas :D Onko tässä tarkoituksena pyyhkiä pois viimeisetkin arvokkuuden rippeet Veikkausliigalta? Jos on, niin siinä kyllä onnistutaan hyvin. Tietysti itse toivoisin, että brändiä yritettäisiin viedä eteenpäin, eikä pilailla sen kustannuksella. Kohta varmaan katsojia houkutellaan paikalle pirillä ja sienillä, koska "eihän tätä paskaa muuten jaksa kukaan katsoa".
myyrmaki008

Poissa Poissa


Vastaus #587 : 19.03.2025 klo 18:33:38

Pakko oli tehdä käyttäjä tälle foorumille ja kommentoida hieman Veikkausliigan "uutta" tulemista.

Hienoa, että pyritään rikkomaan rajoja ja kokeilemaan asioita harmaan boksin ulkopuolelta, kuten uudessa usein kuuluukin. Logosta ja brändäyksestä voi olla montaa mieltä, mutta on selkeästi positiivista, että ilmeelle pyritään tekemään jotakin. Oli se sitten onnistunutta tai ei, se jää katsojan päätettäväksi. Tämä .mp4-video oli kuitenkin selkeää hassuttelua, eikä se oikein herättänyt kummempaa tunnetta suuntaan tai toiseen. Itse olisin ehkä käyttänyt resurssit johonkin muuhun.

Harmittaa se, että Suomessa urheilupuolella on todella osaavaa porukkaa markkinoinnissa, kuten esimerkiksi joukkueiden videotuotannoissa. Miksi näitä osaajia ei ole saatu mukaan tähän projektiin? Vai onko rahaa niin vähän, ettei siihen ole edes aikomusta? Olisi ollut hienoa nähdä esimerkiksi HJK:n ja KuPS:n Liigacupin pelistä jotain klippejä kentän pinnasta somessa tms.
bredi

Poissa Poissa


Vastaus #588 : 19.03.2025 klo 18:50:57

Nyt mietityttää mitä siellä toimistolla oikein vedetään. Kenelle tällaista sisältöä oikein tehdään? Brändiuudistusta oli vaikea sulattaa, mutta tällaista jonneille suunnattua "hassuttelua" en ihan aidosti ymmärrä. Missä on pääsarjan arvokkuus?
pomelo anderson

Poissa Poissa


Vastaus #589 : 19.03.2025 klo 18:57:23

Logosta viis, mutta vanhaa tunnaria ette jumalauta vaihda tuollaisen paskan tieltä. Absurdia sekoilua.
onc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, FC Jazz, Huuhkajat.


Vastaus #590 : 19.03.2025 klo 19:05:11

Tämä. Nyt oli ajan hermolla olevaa settiä eikä mitään pierunhajuista tönkköilyä.
No musiikin kautta ei kyllä olla enää ajan hermolla vaan noin 10-15 vuotta myöhässä tämän dubstepin kanssa. Eli sopii jo melkeinpä boomereille, ehkä se onkin brändin kohderyhmää? Muuten visuaalinen puoli on kyllä sopivan adhd nuorisolle, on meemejä ja levottomia siirtymiä mahdollisimman monella kornilla erikoistehosteella.

Ja ilmeisesti Veikkausliigan tavoite on aiheuttaa mahdollisimman monta epilepsiakohtausta näillä visuaalisilla pläjäyksillä. Oikeasti ihan järjettömän paskoja virityksiä nämä, näistä vilkkuvista seteistä tulee itsellekin pää kipeäksi ja huono olo. Joku varoitus/ilmoitus näihin täytyy jo laittaa tai muuten ollaan kauden aikana useamman kerran negatiivisessa julkisuudessa, kun kohtauksia tulee sinne ja tänne. Toki ehkä se onkin se tavoite, kaikki julkisuus on hyvästä ja näin. Tältä tuntuu Veikkausliiga.

Tämä .mp4-video oli kuitenkin selkeää hassuttelua, eikä se oikein herättänyt kummempaa tunnetta suuntaan tai toiseen. Itse olisin ehkä käyttänyt resurssit johonkin muuhun.
Ja ei tätä nyt tosissaan kukaan ole voinut tehdä, vaan tarkoitus on lähinnä provoilu ja rage-baiting. Saadaan vähän engagementtia kato.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2025 klo 19:16:50 kirjoittanut onc »
Mestori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #591 : 19.03.2025 klo 19:31:50

Kissat ja valko-venäjän liput pyörivät silmissä. Kuka näistä "johtajista", "päälliköistä" tai "mänägereistä" on vastuussa tästä paskasta ja oikea mies vastaanottamaan palautetta?:

Uutinen

Timo Marjamaa
Toimitusjohtaja

Nicolas Prieto
Kaupallinen johtaja

Eero Tuominen
Kehitys- ja sisältöpäällikkö

Jukka Illikainen
Konseptimanageri

Ulla Vaarakallio
Toimistopäällikkö

Mikael Erävuori
Viestintäpäällikkö

Sähköpostiosoitteet muotoa [email protected]

agsu

Poissa Poissa


Vastaus #592 : 19.03.2025 klo 19:37:58

Setämiehet triggeröityy kun VL tekee markkinointimateriaalia nuoremmalle sukupolvelle :)
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923 || 1948


Vastaus #593 : 19.03.2025 klo 19:39:04

Haista vitulle voi aina pistää palautetta.
kilon_paino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat ja tunne. EsPa.


Vastaus #594 : 19.03.2025 klo 19:43:12

Siellä oli rohkeutta, jos ei nyt vetää vituiksi, niin ainakin uusiutua kunnolla!

Fontti aika lukukelvoton kaikissa ko'oissa.
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #595 : 19.03.2025 klo 19:53:18


Saatana. Mulle on ollut aivan liikaa Tehtiksen kulmapotkumökä, mutta tämä menee kaiken yli. Mitä vittua siellä touhutaan?
Keksuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #596 : 19.03.2025 klo 19:54:01

Mitäs hevonvittua tämä nyt oli :D ???
kovafanipallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seksi-Simon bandwagonissa.


Vastaus #597 : 19.03.2025 klo 19:59:22

Suurin ongelma tässä oli mielestäni se, että nyt julkaistiin aivan väärää matskua aivan väärälle kohderyhmälle ja aivan väärällä alustalla, eli lopputulos kääntyy negatiiviseksi ja veikkausliiga saa taas itsensä näyttämään naurunalaiselta. Kaikki julkisuus ei todellakaan ole positiivista julkisuutta. Esimerkiksi X:ssä käyttäjistä noin 90% on vähintään 20-vuotiaita ja käyttäjien keski-ikä alkaa varmaan lähestyä jo sitä oikeaa keski-ikää, eli miksi julkaista tällaiselle käyttäjäryhmälle nyt nähtyä TikTok -paskaa?

Tämä kyseinen video olisi toimivaa matskua nimenomaan siellä TikTokin puolella, eli jos klippi olisi julkaistu pelkästään siellä, niin mitään ongelmaa ei olisi syntynyt. Veikkausliigan kauden alkuun on enää pari viikkoa aikaa, niin mieluusti näkisin veikkausliigalta näissä ns. aikuisten someissa (Facebook/X) pitkäaikaisia laji-ihmisiä oikeasti palvelevaa ja kiimaa nostattavaa somea aikuiseen makuun, enkä mitään nyt nähtyä tekemällä tehtyä TiKTok -paskaa.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2025 klo 20:01:26 kirjoittanut kovafanipallo »
kolpakkopaita

Poissa Poissa


Vastaus #598 : 19.03.2025 klo 20:03:18

Joku räppi olis ollu vielä kiva tohon.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #599 : 19.03.2025 klo 20:13:42

Ei kai tuo oikeasti uusi Veikkausliigan tunnari ole? Vittu että rupesi päätä särkemään jo kahden sekunnin jälkeen.

 
Sivuja: 1 ... 23 [24] 25 ... 36
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa