PG
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa
|
 |
Vastaus #4000 : 21.07.2025 klo 21:44:37 |
|
Ottamatta sen enempää kantaa tämän nerokkaan tempun järkevyyteen, niin miten tämä nyt jullien näkökulmasta sitten on, jos vittudivarin ukkoa luultiin faniksi niin tapon yritykseen asti ihan kosher mutta jos tunnistettiin pelaajaksi niin ei ole? Ihan vain että tiedetään missä ne maalitolpat tällä kertaa ovat. Natsipirivieterithän ovat vuosikymmeniä hyökänneet porukalla yksinäisten kimppuun.
|
|
|
|
Jämpti
Poissa
Suosikkijoukkue: Mansefutis
|
 |
Vastaus #4001 : 21.07.2025 klo 21:44:39 |
|
Vittu mitä kehareita. Jos seura tai pääty ei saa näitä kuriin niin pitääkö odottaa virkavaltaa vai ns. antaa maistaa omaa lääkettään?
Tuus nyt Ägä ihan itse selittämään!
Vaikea tuollaista joukkoa, joka ei mitään pyyntöjä ja käskyjä noudata, on seuran puolelta "laittaa kuriin". Kannattajat toki keskuudessaan voisivat antaa näille vähän sukkasaippuaa eikä varmaan ketään haittaisi, mutta onkohan sielläkään ketään joka moisen hommakseen kokisi... Toivottavasti jäävät kiinni ja tulee virallisia seuraamuksia.
|
|
|
|
Pemari
Poissa
Suosikkijoukkue: FF2 Gold Member
|
 |
Vastaus #4002 : 21.07.2025 klo 21:46:55 |
|
Sehän oli taas mallikas, joskaan ei kovin yllättävä, suoritus elämässään epäonnistuneilta ihmispaskoilta. Olikohan siellä tällä kertaakin ehditty vetäistä pipot päähän?
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #4003 : 21.07.2025 klo 21:58:58 |
|
Mutta ilman näitä tekoja olisi täysi hiljaisuus. Siis hiljaisuus. Ymmärrätte kai - hiljaisuus. Nämä ovat seura.
|
|
|
|
Maduduwinini
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
 |
Vastaus #4004 : 21.07.2025 klo 22:39:39 |
|
Vittu mitä kehareita. Jos seura tai pääty ei saa näitä kuriin niin pitääkö odottaa virkavaltaa vai ns. antaa maistaa omaa lääkettään?
Tuus nyt Ägä ihan itse selittämään!

|
|
|
|
mustajalka
Poissa
|
 |
Vastaus #4005 : 21.07.2025 klo 22:41:56 |
|
Luonnollinen eskalaatio, kun wc-tilat ei enää riitä.
|
|
|
|
Chuck
Poissa
Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!
|
 |
Vastaus #4006 : 21.07.2025 klo 23:38:04 |
|
Ootellaan nyt ekaa spinnausta kuinka tämäkin oli jonkun muun vika.
|
|
|
|
Pemari
Poissa
Suosikkijoukkue: FF2 Gold Member
|
 |
Vastaus #4007 : 22.07.2025 klo 00:08:29 |
|
Huligaanilarppitopikissa Maduduwininilla oli jo ainakin yritystä, kun ainoa reaktionsa tapahtumaan oli se, että HIFK:n pelaaja, jonka päälle oli käyty, on kuulemma nisti, joka on "rääpinyt päätä yöelämässä". Ei liene kovin suuret kertoimet sille, että Maduduwinini tuntee nämä pipopäätyläiset, jotka pelaajan kimppuun kävivät.
|
|
|
|
möhköfantti
Poissa
|
 |
Vastaus #4008 : 22.07.2025 klo 08:39:58 |
|
Ottamatta sen enempää kantaa tämän nerokkaan tempun järkevyyteen, niin miten tämä nyt jullien näkökulmasta sitten on, jos vittudivarin ukkoa luultiin faniksi niin tapon yritykseen asti ihan kosher mutta jos tunnistettiin pelaajaksi niin ei ole? Ihan vain että tiedetään missä ne maalitolpat tällä kertaa ovat. Natsipirivieterithän ovat vuosikymmeniä hyökänneet porukalla yksinäisten kimppuun.
Mä tuun jeesaa maalien siirtelyssä.. Voidaan vaikka käydä kysymässä Hämeenlinnalaiselta ravintolatyöntekijältä. Kaikki väkivalta on täysin perseestä ja tuomittavaa. Menkää sinne Keravalle radan varteen keskenänne painimaan ja jättäkää kaikki muut tän perseilyn ulkopuolelle. Koskee ihan kaikkia ultria ja muita idiootteja.
|
|
|
|
Djbb
Poissa
|
 |
Vastaus #4009 : 22.07.2025 klo 10:22:05 |
|
Kyllä se näistä seuraavista löytyy: - Tuomarit - Järkkärit - Hyökkäyksen kohde - Vuoris Pete - Vastustajan kannattajat - Heikot penkit Klubikannattajien bullshit-bingo ei yleensä tarjoa yllätyksiä.
|
|
|
|
qlizz
Poissa
|
 |
Vastaus #4010 : 22.07.2025 klo 13:28:10 |
|
Mitenhän tästäkin saataisiin jollain verukkeella mielenilmaus ja tyhjä pääty?
|
|
|
|
Ike76
Poissa
|
 |
Vastaus #4011 : 22.07.2025 klo 20:45:59 |
|
Jep…klubin fanien tötöilyt riitti nyt mulle. Mulla ja pojallani oli kausarit viime kaudella ja tälle kaudelle…näitä ennen ollaan ostettu irtolippuja.
Ajattelin antaa mahdollisuuden fanien viime kauden hölmöilyjen jälkeen vielä tälle kaudelle, mutta nyt totean, että tämä jää viimeiseksi kaudeksi, kun menen klubin matseihin.
Mä en halua millään tavalla olla edes samalla stadionilla idioottimaisuuksia tekevien klubi-fanien kanssa.
Korostan, että klubi-yhteisössä on suurin osa fiksuja kannattajia, mutta kun kusipäiden toilailut sallitaan kaiken aikaa, niin minun mitta tuli täyteen.
|
|
|
|
1/2-aika
Poissa
|
 |
Vastaus #4012 : 22.07.2025 klo 21:13:58 |
|
Palsta on Kannattajatoiminta, ei vintistä pimenneiden tyyppien toiminta. Oikea Klubikannattaja olisi mennyt puolustamaan HIFK pelaajaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.07.2025 klo 21:16:14 kirjoittanut 1/2-aika »
|
|
|
|
|
Björn Kikkelsson
|
 |
Björn Kikkelsson
Vastaus #4013 : 22.07.2025 klo 21:22:47 |
|
Ajattelin antaa mahdollisuuden fanien viime kauden hölmöilyjen jälkeen vielä tälle kaudelle, mutta nyt totean, että tämä jää viimeiseksi kaudeksi, kun menen klubin matseihin.
Hyvä 
|
|
|
|
svlicu
Poissa
Suosikkijoukkue: Borac Banja Luka
|
 |
Vastaus #4014 : 22.07.2025 klo 21:35:38 |
|
Onneksi voit ainakin hetken nauttia kannattamasi joukkueen eli Ilveksen peleistä ilman näitä idiootteja, vaikka siellä tulee ihan sama meno olemaan parin kauden sisällä.
Enkä usko että kukaan jää kaipaamaan sinua ja ilveksen pelipaidassa poseerattuja kuvia. Ei sota yhtä miestä jne
|
|
|
|
Ike76
Poissa
|
 |
Vastaus #4015 : 22.07.2025 klo 22:13:47 |
|
Onneksi voit ainakin hetken nauttia kannattamasi joukkueen eli Ilveksen peleistä ilman näitä idiootteja, vaikka siellä tulee ihan sama meno olemaan parin kauden sisällä.
Enkä usko että kukaan jää kaipaamaan sinua ja ilveksen pelipaidassa poseerattuja kuvia. Ei sota yhtä miestä jne
Jep…vaikka Ilvestä kannatan, olen täällä Stadissa asunut yli 20 vuotta…ja olen ”sympannut” klubia. Sikäli sun kirjoitukset ovat ”mutuilua”, että en omista fanipaitaa. Mutta sulla näköjään meni mun pointti ohi ja olet sitä mieltä, että klubifanien perseily on ihan ok. Ja sekin on täyttä ”mutuilua” sinun osaltasi, että Ilves-fanit alkaisivat perseilemään ”parin kauden sisällä”. Oikeastaan viestisi oli naurettava ja säälittävä.
|
|
|
|
svlicu
Poissa
|
 |
Vastaus #4016 : 22.07.2025 klo 22:21:51 |
|
Jep…vaikka Ilvestä kannatan, olen täällä Stadissa asunut yli 20 vuotta…ja olen ”sympannut” klubia.
Sikäli sun kirjoitukset ovat ”mutuilua”, että en omista fanipaitaa.
Mutta sulla näköjään meni mun pointti ohi ja olet sitä mieltä, että klubifanien perseily on ihan ok.
Ja sekin on täyttä ”mutuilua” sinun osaltasi, että Ilves-fanit alkaisivat perseilemään ”parin kauden sisällä”.
Oikeastaan viestisi oli naurettava ja säälittävä.
En mielestäni ottanut mitään kantaa joten sinun kommenttisi on täyttä ”mutuilua” Ja iikka, valehtelu jos joku on säälittävää
|
|
|
|
minävaa
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #4017 : 22.07.2025 klo 22:26:42 |
|
Jep…vaikka Ilvestä kannatan, olen täällä Stadissa asunut yli 20 vuotta…ja olen ”sympannut” klubia.
Sikäli sun kirjoitukset ovat ”mutuilua”, että en omista fanipaitaa.
Suosittelen piilottamaan sähköpostiosoitteesi profiilistasi, mikäli et halua ihmisten perehtyvän taustoihisi.
|
|
|
|
Ike76
Poissa
|
 |
Vastaus #4018 : 22.07.2025 klo 22:36:17 |
|
Suosittelen piilottamaan sähköpostiosoitteesi profiilistasi, mikäli et halua ihmisten perehtyvän taustoihisi.
Ei tässä sikäli minulla ole mitään salattavaa. Jos joku saa ”kicksit” minun tunnistamisesta, niin se on sitten hänen juttunsa. Kiitos kuitenkin huomiosta.
|
|
|
|
minävaa
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #4019 : 22.07.2025 klo 22:39:41 |
|
Ei tässä sikäli minulla ole mitään salattavaa. Jos joku saa ”kicksit” minun tunnistamisesta, niin se on sitten hänen juttunsa.
Kiitos kuitenkin huomiosta.
Juu kunhan varoitin julkisesti niin sinun kuin myös muiden vuoksi, jos joku vaikka huomaisi, että on itselläänkin tuo julkisena.
|
|
|
|
Henkkali
Paikalla
|
 |
Vastaus #4020 : 22.07.2025 klo 23:12:13 |
|
Sinänsä hyvinkin asiallinen varoitus. Klubipäädyn väkivaltaosasto on kuitenkin taas osoittanut totaalisen järjen puutteensa. Ja onhan historia sivullisten pieksemisestäkin aika suuri.
|
|
|
|
svlicu
Poissa
|
 |
Vastaus #4021 : 22.07.2025 klo 23:52:34 |
|
Hyvä muistutus myös sitä ajatellen että jos ja kun jatkossa tulet tänne valehtelemaan niin et jää heti kiinni valheistasi 
|
|
|
|
6-paikka
Poissa
|
 |
Vastaus #4022 : 23.07.2025 klo 00:59:00 |
|
Miksi ette pyri paremmin sulkemaan näitä idiootteja pois hjk:n kannattajaryhmästä? Oikeasti? Rehellisesti kysyn. Siis mikä homma? Oma järki sanoisi, että kun oman kannattajaryhmän (kyllä, olette samaa kannattajaryhmää kun kannatatte hjk:ta ja kannatte sen värejä) tyypit vetävät noin käsittämätöntä touhua, niin siihen tulisi teiltä jotain ulostuloa. Hiljaisuus on hyväksyntää. Esim. tuo nimimerkki Björn Kikkelsson peukuttelee menemään näille jutuille tässäkin topikissa. Että hyvä vaan, kun toinen jää menemättä matsiin sen takia kun on kyllästynyt tähän touhuun. Mitä vittua? Mitä nämä janarit ovat?  Larppaavat jotain ultra-menoa ULKOMAILTA? Mä en vaan oikeesti ymmärrä sitä, että miten tällasen perseilyn on annettu tulla hjk:n kannattajaryhmään. Turussa Itäpäädyssä tollasta ei katottais pätkääkään ja jos tapahtuis mitään vastaavaa, niin olis aika vitun selkeetä et hei, noi tyypit ei sovi tähän porukkaan. "Mutta kun ei oo hei sama, miten sä siinä voit tehdä mitään, kasvanu koko katsomo tosi paljon, ei voi verrata vaiks teihin, ei me tunneta mitä ihmisiä sinne tulee" jne. paskaa! Vittu hävetkää.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2025 klo 01:40:21 kirjoittanut 6-paikka »
|
|
|
|
|
Fisuu
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #4023 : 23.07.2025 klo 10:32:17 |
|
^ totta kai larppaavat ultra-menoa keski-Euroopasta, eihän siitä ole kysymystäkään. Vaikutteet valuu nykyää niin kivasti somen kautta. Pyrojen ja tifojen kannalta hyvin larpaavatkin, mutta näitä ylilyöntejä tulee liikaa. Helvetin vaikee siihen on puuttua. Ihan face-to-face on olen kuullut, että ovat valmiita jopa muiluttamaan omia faneja, jos heidän ultra-toimintaa yritetään suitsia. Koita siinä sitten keskustella rakentavasti faniyhteisön rakentamisesta. Uskon, että ainut mikä tässä tullaan näkemään on nuorten hurjien aikuistuminen ajan myötä. Tilanteen vertaaminen muihin Suomen faniyhteisöihin ei ehkä ole relevanttia, kun yhtä suurta ja monipuolista faniyhteisöä ei Suomesta löydy.
|
|
|
|
PG
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa
|
 |
Vastaus #4024 : 23.07.2025 klo 11:02:06 |
|
Sinänsä hyvinkin asiallinen varoitus. Klubipäädyn väkivaltaosasto on kuitenkin taas osoittanut totaalisen järjen puutteensa. Ja onhan historia sivullisten pieksemisestäkin aika suuri.
Toisaalta, tässä jos jossain on kyseessä tapahtumien sarja jossa jullit ovat kunnostautuneet mm. taponyrityksillä eri vuosikymmenillä. Ja aivan puhtaalla luuseripelikirjalla, jossa yksittäisten normaalien ihmisten kimppuun hyökätään isolla porukalla. Ei oteta tätä tapahtumaa irti kontekstista. Koston kierre on jatkunut helvetin kauan, ja tulee jatkumaan. Se ei lopu ennen pahoinvoinnin loppumista länsimaisista yhteiskunnista.
|
|
|
|
|
|