Vaffanculo
Poissa
|
 |
Vastaus #4025 : 23.07.2025 klo 11:18:05 |
|
Eli loppujen lopuksi kyseessä olikin vain luonnollinen jatkumo vuosikymmeniä jatkuneisiin tapon yrityksiin sekä länsimaisen yhteiskunnan pahoinvointiin.
Hyvä, että kaikelle saatiin lopulta ihan järkeenkäypä selitys.
|
|
|
|
törömömmö
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.
|
 |
Vastaus #4026 : 23.07.2025 klo 11:42:22 |
|
Ai, tälle oli noinkin pätevä perustelu? No eipä sitten mitään, jatkakaa vaan.
Oikeasti "toi alotti" on tosi huono syy perseillä. Siinä missä aloittaja syyllistyy vain yhteen tyhmyyteen, kopioija syyllistyy paitsi siihen itse aktiin, myös siihen, ettei opi muiden virheistä.
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #4027 : 23.07.2025 klo 12:00:28 |
|
Ei PG mun nähdäkseni kirjoittanut tuossa että hyväksyisi toimintaa, mutta ei tossa PG:n viestissä ole myöskään mitään sellaista mikä ei olisi totta. Ja mä näen tän pääpiirteittäin ihan hyvänä asiana että aihiosta puhutaan mun mielestä ensimmäistä kertaa koskaan ääneen. Toki jos tuota teemaa on käyty jossain läpi, niin olen sen missannut.
Omalle kohdalle ilmiö pomppas noin vuonna 2017 jolloin HIFK-kannattajat kävi uhittelemassa jonkun muistaakseni Klubi-VPS -matsin jälkeen kun kävelin yksin Boltilta kohti Pasilaa että lyövät vasaralla päähän, mukana oli ainakin pari hyvinkin aktiivista tämänkin palstan käyttäjää. Ja olivat siis tuolla kytiksellä aiheen mukaisen rekvisiitalla vaikka eivät pelanneet siinä ottelussa tai muistaakseni edes samassa sarjassa. Onneksi LSD on onneksi sen verran kovaa kamaa, että kun kaltaiseni atleetti ottaa 38 metrin spurtin, niin jäävät 37 metriä perään.
Ja tätä ei pidä lukea niin, että pitäisin jompaa kumpaa sektoria vähemmän tai enemmän syyllisenä. Mutta siitä olen melko varma, että ei tuo touhu lopu myöskään sillä että kirjoittelette pseudoälykkäitä viestejä internettiin.
|
|
|
|
Seeteufel
Poissa
Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman
|
 |
Vastaus #4028 : 23.07.2025 klo 12:06:47 |
|
Eikö ultrien iciaicaiseen cunniacoodistoon (nää on tosin vähän huvittavia kun ollaan niin kovia anarkisteja) kuulu, ettei käydä tuularien kimppuun. Suomen skenessä toi on tosin jäänyt matkalle monella ryhmällä ja seurauksena sitten näitä legojen lyömistä kurkkuun ja vasaralla uhkailua. Toisaalta, tässä jos jossain on kyseessä tapahtumien sarja jossa jullit ovat kunnostautuneet mm. taponyrityksillä eri vuosikymmenillä. Näihin on varmaan joku lähde.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
 |
Vastaus #4029 : 23.07.2025 klo 12:18:38 |
|
Eikö ultrien iciaicaiseen cunniacoodistoon (nää on tosin vähän huvittavia kun ollaan niin kovia anarkisteja) kuulu, ettei käydä tuularien kimppuun.
Suomen skenessä toi on tosin jäänyt matkalle monella ryhmällä ja seurauksena sitten näitä legojen lyömistä kurkkuun ja vasaralla uhkailua. Näihin on varmaan joku lähde.
Tapon yrityksistä en tiedä, mutta viimeksi viime lauantaina olivat porukalla pahoinpidelleet baarissa (jonka nimeä en muista) yhden klubin tuularikannattajan. Tieto löytyy kyseisen henkilön fb-sivulta ei-julkisena päivityksen ja en tiedä haluaako tulla nimellään julkisuuteen, joten tätä tapahtumaa en tämän tarkemmin tänne jaa.
|
|
|
|
Kylmälonkero
Poissa
|
 |
Vastaus #4030 : 23.07.2025 klo 12:19:10 |
|
Ei PG mun nähdäkseni kirjoittanut tuossa että hyväksyisi toimintaa, mutta ei tossa PG:n viestissä ole myöskään mitään sellaista mikä ei olisi totta. Ja mä näen tän pääpiirteittäin ihan hyvänä asiana että aihiosta puhutaan mun mielestä ensimmäistä kertaa koskaan ääneen. Toki jos tuota teemaa on käyty jossain läpi, niin olen sen missannut.
Omalle kohdalle ilmiö pomppas noin vuonna 2017 jolloin HIFK-kannattajat kävi uhittelemassa jonkun muistaakseni Klubi-VPS -matsin jälkeen kun kävelin yksin Boltilta kohti Pasilaa että lyövät vasaralla päähän, mukana oli ainakin pari hyvinkin aktiivista tämänkin palstan käyttäjää. Ja olivat siis tuolla kytiksellä aiheen mukaisen rekvisiitalla vaikka eivät pelanneet siinä ottelussa tai muistaakseni edes samassa sarjassa. Onneksi LSD on onneksi sen verran kovaa kamaa, että kun kaltaiseni atleetti ottaa 38 metrin spurtin, niin jäävät 37 metriä perään.
Ja tätä ei pidä lukea niin, että pitäisin jompaa kumpaa sektoria vähemmän tai enemmän syyllisenä. Mutta siitä olen melko varma, että ei tuo touhu lopu myöskään sillä että kirjoittelette pseudoälykkäitä viestejä internettiin.
Aivan vitun alhaista uhkailla pelin jälkeen ottelusta poistuneita ihmisiä väkivallalla. Pari vuotta sitten hjk-lahti pelin jälkeen samaan junaan tuli 3 lupiliasta, mutta siitäkin selvisin puhumalla ja loppumatka menikin naureskellessa hjk:n puppeloinnille ja isolle budjetille. Toki tilanteeseen auttoi, että kaikki oltiin suht selvinpäin.
|
|
|
|
erno
Poissa
|
 |
Vastaus #4031 : 23.07.2025 klo 12:23:11 |
|
Tokkopa olis jäänyt uhkailun tasolle jos en olis liipassu karkuun. Noihin aikoihin (en tiedä onko enää, kun en ole onnekseni noihin törmännyt oikeasti missään tällä vuosikymmenellä) tuolla Julli-porukoissa pyöri kuitenkin Torniaiset ja kumppanit, jotka on sillai oikeasti aika vaarallista väkeä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2025 klo 12:26:17 kirjoittanut erno »
|
|
|
|
|
qlizz
Poissa
|
 |
Vastaus #4032 : 23.07.2025 klo 12:26:52 |
|
Miksi ette pyri paremmin sulkemaan näitä idiootteja pois hjk:n kannattajaryhmästä? Oikeasti? Rehellisesti kysyn. Siis mikä homma?
No siitä syystä, että tuo eturivien aktiivisakki (vähintäänkin hiljaisesti) hyväksyy tuon touhun. Ainakin semi-larppaajia iso osa.
|
|
|
|
Seeteufel
Poissa
Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman
|
 |
Vastaus #4033 : 23.07.2025 klo 12:28:12 |
|
Tapon yrityksistä en tiedä, mutta viimeksi viime lauantaina olivat porukalla pahoinpidelleet baarissa (jonka nimeä en muista) yhden klubin tuularikannattajan. Tieto löytyy kyseisen henkilön fb-sivulta ei-julkisena päivityksen ja en tiedä haluaako tulla nimellään julkisuuteen, joten tätä tapahtumaa en tämän tarkemmin tänne jaa.
Perin ikävää, jos noin on käynyt. Suomessahan fanit on pääsääntöisesti varsin sopuisasti keskenään derbyissäkin sämpylänjakajia ja piripäitä lukuunottamatta.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
 |
Vastaus #4034 : 23.07.2025 klo 12:59:54 |
|
Suomessahan fanit on pääsääntöisesti varsin sopuisasti keskenään derbyissäkin sämpylänjakajia ja piripäitä lukuunottamatta.
Näin on ja niin haluaisin asioiden olevan jatkossakin. Tampereella ja Turussakin ollaan mahduttu paikallisten kanssa sulassa sovussa samoihin juottoloihin ja saatu hyviä keskustelujakin aikaiseksi. Nyt on sitten mukaan saatu muutama kymmenen piripäätä puolin ja toisin, jotka haluavat tämän homman pilata.
|
|
|
|
erno
Poissa
|
 |
Vastaus #4035 : 23.07.2025 klo 13:10:04 |
|
Ja siis eihän tuo porukan sulkeminen jostain päädystä tai vastaavasta ole välttämättä minkäänlainen ratkaisu. Klubin pitkän linjan huleistahan vaikka Jalkku kertoi verrattaen avoimesti tube-kanavallaan tai jossain haastattelussa (tai molemmissa), ettei viimeisiin vuosiin jaksanut edes käydä peleissä vaan oli paikalla ainoastaan silloin kun tapeltiin tai oli tiedossa että voisi tulla turpaanvetotalkoita. Veikkaan että Julli-puolella on ollut ihan sama homma, jos kattellaan vaikka tota Torniaisen poppoota.
|
|
|
|
Neljä Tähteä
Poissa
|
 |
Vastaus #4036 : 23.07.2025 klo 19:35:19 |
|
Voisiko nämä piripäät tapella keskenään eikä ottaa kohteekseen pelaajia tai tuulareita?
|
|
|
|
sulo
Poissa
|
 |
Vastaus #4037 : 23.07.2025 klo 19:53:13 |
|
Pgt ja muut pipopät älkääpä selitelkö. Samat myös Hifkn piripäile.
|
|
|
|
Taikuri ja Sorsa
Poissa
Suosikkijoukkue: On vain yksi Klubi
|
 |
Vastaus #4038 : 23.07.2025 klo 19:58:09 |
|
Voisiko nämä piripäät tapella keskenään eikä ottaa kohteekseen pelaajia tai tuulareita?
Tämä. Sen lisäksi voisivat jättää futisseurat täysin tämän paskan ulkopuolelle ja perustaa jotkut omat rinkirunkkaus-yhdistyksensä.
|
|
|
|
Virallinen
Poissa
|
 |
Vastaus #4039 : 23.07.2025 klo 20:40:58 |
|
Tämä. Sen lisäksi voisivat jättää futisseurat täysin tämän paskan ulkopuolelle ja perustaa jotkut omat rinkirunkkaus-yhdistyksensä.
Eikös tää oo se Ice Cage tms.
|
|
|
|
Stole
Poissa
|
 |
Vastaus #4040 : 23.07.2025 klo 22:21:01 |
|
Kyllä mä olen tämän nimettömän fb-kaverin keissin sekä 8 vuotta sitten tapahtuneen läheltä-piti-tilanteen johdosta kallistumassa sille kannalle että nyt on Klubipäädyn&Forzan aika kostaa 
|
|
|
|
Ike76
Poissa
|
 |
Vastaus #4041 : 23.07.2025 klo 22:24:23 |
|
Nimenomaan näin. Tunnen hyvin monia erittäin fiksuja Klubin kannattajia niin työni puolesta kuin vapaa-ajan puolesta ja heidän kanssa on varsin mukavaa jutella futiksesta. Mutta nyt kun olen omalta osaltani joutunut huomaamaan HJK-yhteisössä olevien typerysten tekemisiä, niin olen tehnyt ratkaisuni jatkoa ajatellen: meidän perheeseen ei HJK:n kausareita enää hankita. Suomi-futis ei tarvitse millään tavalla idioottimaisia ”faneja”, vaan meitä, jotka tykätään futiksesta ja me järkevät voidaan jutella myös toisen seuran kannattajien kanssa hyvässä hengessä, paikasta ja ajasta riippumatta.
|
|
|
|
Pienimies72
Poissa
|
 |
Vastaus #4042 : 23.07.2025 klo 22:36:14 |
|
Nimenomaan näin.
Tunnen hyvin monia erittäin fiksuja Klubin kannattajia niin työni puolesta kuin vapaa-ajan puolesta ja heidän kanssa on varsin mukavaa jutella futiksesta.
Mutta nyt kun olen omalta osaltani joutunut huomaamaan HJK-yhteisössä olevien typerysten tekemisiä, niin olen tehnyt ratkaisuni jatkoa ajatellen: meidän perheeseen ei HJK:n kausareita enää hankita.
Suomi-futis ei tarvitse millään tavalla idioottimaisia ”faneja”, vaan meitä, jotka tykätään futiksesta ja me järkevät voidaan jutella myös toisen seuran kannattajien kanssa hyvässä hengessä, paikasta ja ajasta riippumatta.
Onko toinen nimesi sattumalta Martyr?
|
|
|
|
1/2-aika
Poissa
|
 |
Vastaus #4043 : 23.07.2025 klo 22:39:04 |
|
Nimenomaan näin.
Tunnen hyvin monia erittäin fiksuja Klubin kannattajia niin työni puolesta kuin vapaa-ajan puolesta ja heidän kanssa on varsin mukavaa jutella futiksesta.
Mutta nyt kun olen omalta osaltani joutunut huomaamaan HJK-yhteisössä olevien typerysten tekemisiä, niin olen tehnyt ratkaisuni jatkoa ajatellen: meidän perheeseen ei HJK:n kausareita enää hankita.
Suomi-futis ei tarvitse millään tavalla idioottimaisia ”faneja”, vaan meitä, jotka tykätään futiksesta ja me järkevät voidaan jutella myös toisen seuran kannattajien kanssa hyvässä hengessä, paikasta ja ajasta riippumatta.
Pitaa pahaa HJK on sulle tehnyt 
|
|
|
|
Hippo04
Poissa
Suosikkijoukkue: Lupi
|
 |
Vastaus #4044 : 23.07.2025 klo 23:24:01 |
|
Että semmonen moraaliposeeraus. Jatkuuko tämä julistus vielä ensi viikolle? Ja ennen kuin laitat sanoja suuhun, niin en hyväksy millään tavalla noiden vatipäiden touhuja.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2025 klo 23:33:28 kirjoittanut Hippo04 »
|
|
|
|
|
svlicu
Poissa
Suosikkijoukkue: Borac Banja Luka
|
 |
Vastaus #4045 : 23.07.2025 klo 23:29:32 |
|
Nimenomaan näin.
Ei klubikaan tarvitse Ilves fania kausikorttilaiseksi joka hyvänä päivänä symppaa ja huonona päivänä vaihtaa kelkkaa tammelaan 
|
|
|
|
Ike76
Poissa
|
 |
Vastaus #4046 : 23.07.2025 klo 23:30:51 |
|
Että semmonen moraaliposeeraus. Jatkuuko tämä julistus vielä ensi viikolle?
Ja ennen kuin laitat sanoja suuhun, niin rn hyväksy millään tavalla noiden vatipäiden touhuja.
Jatkuu, Minä teen valintani…ei Klubin fanit tai ei Klubi seurana asioista, joista minä päätän. Mitään sanoja en pyri laittamaan toisten suuhun; moinen ei johda ikinä mihinkään hyvään.
|
|
|
|
Ike76
Poissa
|
 |
Vastaus #4047 : 23.07.2025 klo 23:33:25 |
|
Ei klubikaan tarvitse Ilves fania kausikorttilaiseksi joka hyvänä päivänä symppaa ja huonona päivänä vaihtaa kelkkaa tammelaan  Kun olemme saaneet nähdä sinun suorituksia täällä foorumilla, niin oletko millään tavalla ajatellut kehittää ulosantiasi? Nimittäin tällä hetkellä moinen on itkettävän ja säälittävän välimaastosta…eli ei tuo yhtään mitään tänne.
|
|
|
|
svlicu
Poissa
Suosikkijoukkue: Borac Banja Luka
|
 |
Vastaus #4048 : 23.07.2025 klo 23:37:42 |
|
Kun olemme saaneet nähdä sinun suorituksia täällä foorumilla, niin oletko millään tavalla ajatellut kehittää ulosantiasi?
Nimittäin tällä hetkellä moinen on itkettävän ja säälittävän välimaastosta…eli ei tuo yhtään mitään tänne.
Kyllähän muakin ike itkettäis jos joku nappaisi mut yhtä rysän päältä kiinni valehtelusta niinkuin sut  Ei oo pelipaitaa,eiku oho. Muista myös iikka että rehti palaute on aina ”parempaa” sisältöä kun sun valehtelu tai uhriutuminen.
|
|
|
|
kuuhasen lalli
Poissa
|
 |
Vastaus #4049 : 23.07.2025 klo 23:40:07 |
|
Kun olemme saaneet nähdä sinun suorituksia täällä foorumilla, niin oletko millään tavalla ajatellut kehittää ulosantiasi?
Ei se ainakaan nopeasti viestihistoriaa selailemalla ole parantunut. Suosittelen jättämään viestit noteeraamatta, kun viesteistä voi päätellä mihin osaan klubin kannattajista kuuluu.
|
|
|
|
|
|