Fowler
Poissa
|
 |
Vastaus #1600 : 10.02.2008 klo 11:20:20 |
|
Reina Gerrard-Sami-Agger-Kuyt Pennant-Lucas-Masa-Babel Benayoun Torres Tolla vois tulosta alkaa tulemaan 
|
|
|
|
|
oman_elämänsä_marco_di_vaio
Poissa
|
 |
Vastaus #1601 : 10.02.2008 klo 19:58:37 |
|
Taktiikkanero Rafael Benitez haki viisaasti tärkeän vieraspisteen ja näin Liverpool sai - ainakin - ManUa pisteen kiinni tällä kierroksella. Tämä piste voi olla kullan arvoinen kevään kiihkeissä mestaruuskahinoissa. 
|
|
|
|
|
Anfield Road
Poissa
|
 |
Vastaus #1602 : 10.02.2008 klo 20:15:18 |
|
Älykäs ja oivaltava viesti, joka varmasti vahvistaa kausiotsikkoa "  " Jos jollain tänne kirjoittavalla ei ole ug-osoitetta, sitä voi kysellä vaikka multa privalla.
|
|
|
|
|
Salvatore
Poissa
|
 |
Vastaus #1603 : 10.02.2008 klo 21:34:35 |
|
Oli taas Poolin pelinrakentelu aikamoista kuree joten pakko vähän avautua ja kertoa omia näkökantoja. Pool tarttis ehdottomasti keskikentälle playmakerin sillä se on nähty että Gerrardista ja Mascheranosta ei ole siihen. Laittaisin Gerrardin mielummin siihen playmakerin taakse vähän niinku puolustavan keskikentän rooliin. Myös laiturit eivät ole mielestäni sen tasoisia joilla voitaisiin vakavasti haastaa vakavissaan Manua ja kumppaneita mestaruus taistelussa.
Lucas... Kiitos ja näkemiin. :keskari:
|
|
|
|
|
Lektyr Urkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpoolin ja Helsingin puppelit
|
 |
Vastaus #1604 : 10.02.2008 klo 21:59:55 |
|
Ei kai nyt sentään? ihan lupaavasti pelannut kun on päässyt kentälle ja potentiaalia löytyy vaikka mihin, muuten ollaan kyllä jo muutama kerta tässä otsikossa todettu nykyisten laiturien taso ja luovuuden puute poolin pelissä. Suosikkijoukkueesi on sekä Inter ja Liverpool, ihan mielenkiinnosta kenen puolella olet cl kahinoissa?
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #1605 : 10.02.2008 klo 22:01:20 |
|
Mitä ihmettä? 
|
|
|
|
|
Salvatore
Poissa
|
 |
Vastaus #1606 : 10.02.2008 klo 22:32:43 |
|
Suosikkijoukkueesi on sekä Inter ja Liverpool, ihan mielenkiinnosta kenen puolella olet cl kahinoissa?
Oon niin kauan ku fudista seurannu aina toivonu ettei nää jengit kohtais ja nyt sitten mun pahin painajaiseni toteutui. En todellakaan tiedä kumpaa toivoisin joten olen päättänyt olla pahemmin seuraamatta kyseistä otteluparia.. Tosin vaikeaahan se on olla seuraamatta mutta minkäs teet...
|
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
 |
Vastaus #1607 : 12.02.2008 klo 12:17:58 |
|
Oon niin kauan ku fudista seurannu aina toivonu ettei nää jengit kohtais ja nyt sitten mun pahin painajaiseni toteutui. En todellakaan tiedä kumpaa toivoisin joten olen päättänyt olla pahemmin seuraamatta kyseistä otteluparia.. Tosin vaikeaahan se on olla seuraamatta mutta minkäs teet...
Edellisestä kohtaamisesta onkin jo aikaa; se oli nimittäin kaudella 1964-65 edesmenneen Euroopan Cupin välierissä. Ensimmäisessä osaottelussa Liverpool voitti Anfieldillä 3-1, mutta hävisi San Sirolla 0-3, joten Inter meni finaaliin (jossa se voitti Benfican 1-0). Kyseessä oli muuten Liverpoolin historian ensimmäinen eurokausi ja matkalla välieriin kaatuivat pelaamalla KR ja Anderlecht ja kolmen tasurin jälkeen tuomarin heittämällä kolikolla Köln.
|
|
|
|
|
Johnny English
Poissa
Suosikkijoukkue: Fulham FC
|
 |
Vastaus #1608 : 12.02.2008 klo 12:52:46 |
|
Liverpoolille tuo ottelupari on kyllä tavallistakin tärkeämpi tällä kaudella. Valioliigamestaruus on käytännössä jo karannut, toisaalta FA Cup on vielä mahdollinen, vielä kun Anfieldilla vastaan asettuu Coca-Colan lähinnä kotiotteluillaan elävä Barnsley. Ensiviikkoiseen peliin on taas paljon ladattu. Olisihan se melko noloa, jos paikalliskilpailija Everton veisi Uefa Cupin ja Reds jäisi ilman mitään pystiä : 
|
|
|
|
|
pullakuski
Poissa
Suosikkijoukkue: Pool,Mypa ja Turbo Diesel Saksa
|
 |
Vastaus #1609 : 12.02.2008 klo 18:49:24 |
|
Liverpoolille tuo ottelupari on kyllä tavallistakin tärkeämpi tällä kaudella. Valioliigamestaruus on käytännössä jo karannut, toisaalta FA Cup on vielä mahdollinen, vielä kun Anfieldilla vastaan asettuu Coca-Colan lähinnä kotiotteluillaan elävä Barnsley. Ensiviikkoiseen peliin on taas paljon ladattu. Olisihan se melko noloa, jos paikalliskilpailija Everton veisi Uefa Cupin ja Reds jäisi ilman mitään pystiä : Toisaalta vois olla ihan hyvä herätys joukkueelle ja seuralle jos jäätäis ulos ens kauden rahaliigasta ja kausi menis ilman pyttyä,niiku veikkaan. Eli TARTTIS TEHRÄ JOTAIN!!! Tähän vielä asiaa Jamielta: http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2255844,00.html#article_continue
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2008 klo 18:57:03 kirjoittanut pullakuski »
|
|
|
|
|
bergerinpatrik
Poissa
Suosikkijoukkue: LFCInter
|
 |
Vastaus #1610 : 16.02.2008 klo 09:54:13 |
|
Tänään on sitten Barnsleytä vastaan FA-cuppia ja ilmeisesti Viasat näyttäneen pelin?
Kaverin kanssa tuli väittely asiasta, enkä löytänyt ihan heti tietoa, kuinka monta Valioliigaottelua Torres on pelannut tällä kaudella? Perstuntumalta ainakin 5-7 matsia on jäänyt väliin?
|
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1611 : 16.02.2008 klo 10:47:18 |
|
Torres pelannut tällä kaudella 19 liiga-ottelussa, ja Liverpoolilla on pelattuna 25, joten kuusi ottelua on jäänyt Torresilta pelaamatta.
|
|
|
|
|
shanks
Poissa
|
 |
Vastaus #1612 : 16.02.2008 klo 11:18:21 |
|
Jaa onko muka noin monta? En muista tän edellisen Chelski-pelin lisäksi kuin syksyn Everton-pelin ja jonkun toisen mistä Fernando olis kokonaan puuttunut. Sillon syksyllä oli kyllä penkillä muutamaan kertaan, mutta tuli kyllä sisään joka pelissä eli olisko nuo 19 peliä avauksessa?
edit: ja ainakin Poolin sivujen mukaan 19 kertaa avauksessa ja 3 kertaa vaihdosta sisään kuten muistelinkin. En nyt jaksa tarkistaa mut mikähän toi kolmas peli on ollut minkä on missannut.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.02.2008 klo 11:21:55 kirjoittanut shanks »
|
|
|
|
|
Taalasmaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Hopeakauden -15 kultareunaiset muistot.
|
 |
Vastaus #1613 : 16.02.2008 klo 20:41:54 |
|
Hyvin puuli taas spelaili. Jatkoa seurannee viikolla meklariliikassa? hiljaiseksi vetää joukkueen viimeaikaiset esitykset...
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #1614 : 16.02.2008 klo 20:59:48 |
|
Hyvin puuli taas spelaili. Itseasiassa ihan hyvin kyllä pelaili, tietenkin puolustuksen tuttuja nukahduksia lukuunottamatta. Mutta hyökkäyspeli oli minusta aivan hyvää ja paikkoja luotiin kuin liukuhihnalta. Tietenkin puolustuspeli ja maalinteko ovat jalkapallossa aika tärkeitä osa-alueita ja niissä Pool on tällä hetkellä täysin hukassa. Benitezin joukkueiden vahvuus on aina ollut puolustuspeli ja se että maaleja päästetään todella vähän, mutta tällä hetkellä tuo kuvaus on mahdollisimman kaukana tämän hetken Poolista. Eniten kuitenkin tässä tilanteessa huolestuttaa se, että pelaajien luottamus itseensä alkaa olla täysin kadoksissa. Tällaisessa lukko-tilanteessa ei monesti auta mikään muu kuin valmentajanvaihdos ja varsinkin jos CL:stä tulee lähtö niin Rafan jatkolle ei ole enää mitään syytä. Sitten pitää vain miettiä että vaihdetaanko valmentajaa jo kesken kauden vai vasta kauden jälkeen. Jälkimmäinen olisi minusta joka tilanteessa tyylikkäämpi ja järkevämpi ratkaisu, koska tuskin mahdollinen uusi koutsi pystyisi vähässä ajassa ainakaan yhtään Beniteziä paremmin saavuttamaan sitä tärkeää neljättä sijaa. Mutta onhan Benitezin ennenkin nostanut joukkueitaan suosta ja CL-voitto kauden päätteeksi ei ainakaan minulle olisi mikään hirveän suuri yllätys tälläkään kertaa. Silloin palautuisi myös joukkueen itseluottamus ja luotto tekemiseensä, eikä silloin olisi minusta syytä lähteä Beniteziä potkimaan pihalle. Mutta joka tapauksessa Rafan ainoa oljenkorsi tässä tilanteessa on minun mielestäni CL-voitto, koska ilman sitä hänen jatkamiselleen ei ole mitään järkiperusteisia syitä. Joka tapauksessa Benitez on tehnyt hienoa työtä Liverpoolissa, mutta joissain tilanteissa on vain pakko tehdä muutoksia ja se tilanne on tällä hetkellä Poolissa hyvin, hyvin lähellä.
|
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
 |
Vastaus #1615 : 16.02.2008 klo 21:00:55 |
|
Mitä vittua nyt taas?  :keskari:
|
|
|
|
|
straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
 |
Vastaus #1616 : 16.02.2008 klo 21:15:11 |
|
Joka tapauksessa Benitez on tehnyt hienoa työtä Liverpoolissa, mutta joissain tilanteissa on vain pakko tehdä muutoksia ja se tilanne on tällä hetkellä Poolissa hyvin, hyvin lähellä.
Jos Rafalle annetaan kenkää, kuka tulisi tilalle? Näin äkkiseltään miettien vapailta markkinoilta ei mitat täyttäviä koutseja löydy kuin Mourinho ja mulla on vahva epäilys, ettei Josea kiinnosta tarkan punnan ostopolitiikka ja toisaalta fanit eivät varmastikaan lämpene Josen pulustusvoittoisille taktiikoille.
|
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1617 : 16.02.2008 klo 21:27:57 |
|
ManU putosi kaljacupista häviten kotonaan Coventrylle 0-2, Liverpool putoaa FA-cupista häviten Barnsleylle. ManU:n puolelta tilanne kuitattiin olankohautuksella, Liverpoolilta ollaan valmentajaa potkimassa ulos. : 
|
|
|
|
|
EdgarD
Poissa
Suosikkijoukkue: Klousaa tyylillä!
|
 |
Vastaus #1618 : 16.02.2008 klo 21:29:55 |
|
En usko, että Rafa saa kenkää tämän kauden aikana, mutta hyvin todennäköisesti päävalmentaja vaihtuu kesällä. Tietysti mahdollista on, että Rafa lähtee itse tai että hän saa jatkoajan, jos esim. Pool onnistuu jollain ihmeen keinoin voittamaan Mestareiden liigan. Kauden päätavoite tulee kuitenkin olemaan nyt neljännen sijan saavuttaminen Valioliigassa.
Tällä hetkellä markkinoilla ei ole juurikaan Liverpoolin tasoiselle joukkueelle sopivia valmentajia. Pitäisin esim. Jose Mourinhoa hyvinkin potentiaalina Rafa Benitezin seuraajana, mutta olosuhteet ovat senlaiset (Muorin sopimus Chelsean kanssa), että hän ei hyppää kuvioihin kuin korkeintaa vasta kesällä.
Seuran ympärillä jatkuva kuohunta omistuspohjan kanssa voi myös johtaa monenlaisiin lopputulemiin, joten melko "mielenkiintoinen" tai vähintäänkin tuskainen kevät on monella Poolin kannattajalla - ja Rafa Benitezillä edessään.
|
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
 |
Vastaus #1619 : 16.02.2008 klo 21:38:12 |
|
Otsikko uuteen muotoon.  - Assault for the Intertoto-Cup
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #1620 : 16.02.2008 klo 22:00:07 |
|
Jos Rafalle annetaan kenkää, kuka tulisi tilalle? Näin äkkiseltään miettien vapailta markkinoilta ei mitat täyttäviä koutseja löydy kuin Mourinho ja mulla on vahva epäilys, ettei Josea kiinnosta tarkan punnan ostopolitiikka ja toisaalta fanit eivät varmastikaan lämpene Josen pulustusvoittoisille taktiikoille.
Juuri tämän vuoksi vastustankin kesken kauden tehtäviä valmentajanvaihdoksia viimeiseen asti, koska tarjolla on todella, todella harvoin joku oikeasti tarpeeksi pätevä manageri. Kesäisin tilanne on sitten jo vähän toinen, vaikka tietysti silloinkin ne oikeasti todella hyvät vaihtoehdot voi varmasti laskea helposti yhden käden sormilla. Mutta vielä ei ole aika pohtia tätä asiaa vaan itse ainakin odotan jo innolla ja jännityksellä tiistaita ja sitä, että mitä tällä kertaa tuleman pitää CL:stä. Rafa ja CL, siihen yhdistelmään jos mihin löytyy luottoa.
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #1621 : 16.02.2008 klo 22:07:57 |
|
ManU putosi kaljacupista häviten kotonaan Coventrylle 0-2, Liverpool putoaa FA-cupista häviten Barnsleylle. ManU:n puolelta tilanne kuitattiin olankohautuksella, Liverpoolilta ollaan valmentajaa potkimassa ulos. :  En tiedä oliko tämä provo, mutta eihän tämä nyt todellakaan yhdestä tippumisesta tai tappiosta ole kiinni. Itse olen puolustanut Beniteziä managerina ja ihmisenä jatkuvasti ja teen sitä vieläkin, mutta joskus tulee sellaisia tilanteita joissa muutos on käytännössä ainoa vaihtoehto. Niin pitkällä tähtäimellä kuin asioita ajattelisikin niin kyllä Benitezillä on ollut aikaa rakentaa ja kehittää Liverpoolia, mutta tällä kaudella ei ole ollut havaittavissa käytännössä minkäänlaista eteenpäinmenoa tai kehitystä. Ja kyllähän jo viime kausikin oli pettymys CL-finaalipaikasta huolimatta. Itse en ole ikinä epäillyt Benitezin taitoja enkä epäile vieläkään, ja minusta Rafa olisi ihan hyvin voinut johdattaa Liverpoolin Valioliigan mestariksi, tai tietysti suurella varauksella voi johdattaa vieläkin. Mutta nyt ollaan vain ajauduttu sellaiseen tilanteeseen, josta ei välttämättä ole enää ulospääsyä ja kaikki tuntuu vaan niin pahasti junnaavan paikallaan. Tämä ajatus on varmasti tullut kaikille Liverpoolin kannattajille selvänä mieleen tämän kauden aikana. Mutta kuten sanoin jo aikaisemmin niin kyllähän CL-voitto olisi taas sellainen juttu, mikä todistaisi Benitezin suuruuden ja palauttuisi (ainakin melkein) kaikkien luottamuksen siihen, että ehkä sittenkin tästä voidaan vielä mennä parempaan suuntaan ja Benitez pystyisi oikeasti viemään Liverpoolia eteenpäin.
|
|
|
|
|
straiter
Poissa
|
 |
Vastaus #1622 : 16.02.2008 klo 22:52:20 |
|
Juuri tämän vuoksi vastustankin kesken kauden tehtäviä valmentajanvaihdoksia viimeiseen asti, koska tarjolla on todella, todella harvoin joku oikeasti tarpeeksi pätevä manageri. Kesäisin tilanne on sitten jo vähän toinen, vaikka tietysti silloinkin ne oikeasti todella hyvät vaihtoehdot voi varmasti laskea helposti yhden käden sormilla.
Mutta vielä ei ole aika pohtia tätä asiaa vaan itse ainakin odotan jo innolla ja jännityksellä tiistaita ja sitä, että mitä tällä kertaa tuleman pitää CL:stä. Rafa ja CL, siihen yhdistelmään jos mihin löytyy luottoa.
Mun mielestä kesällä ei oo yhtään sen parempia valmentajakandidaatteja tarjolla kun tälläkään hetkellä. Tietenkin jos jollain on tiedossa joku mahdollisesti saatavilla oleva huippukoutsi, joka Rafalle viime siirtoikkunoissa annetuilla resursseilla pystyisi nostamaan Poolin valjun voittotaisteluun niin laittakaa ihmeessä nimiä kehiin. Edelleenkään Mourinhon nimi on ainoa, joka tulee mun mieleen. En tiiä mistä johtuu, mutta jotenkin Carragherin ja Gerrardin peluuttaminen heikentää joukkueen peliä. Tän päivän matsia en nähny mutta jo vuosia Carra on ollu toppareista se heikompi lenkki riippumatta siitä, kuka vierellä on pelannut. Toisaalta Sammy - Agger-kaksikko ei vakuuttanu niissä parissa pelissä, jonka viime kaudella näin. Gerrardin rooli joukkueen pelinrakentelussa on myös jääny aina vähän epäselväksi. Selvä on, että Stevie tekee välillä tärkeitä maaleja, mutta keskikentän keskustassa mies on jotenkin hyödytön ja laidassa Stevie ei ilmeisesti halua pelata vaikka viime kausien perusteella hänestä on siellä eniten hyötyä joukkueelle. En kyllä myöskään haluaisi nähdä Poolin osalta nk. Arsenal-ilmiötä, jolloin kokoonpano on täynnä muita kuin saariapinoita ja pukukoppikieli vaihtuisi johonkin pethetetetheteen. Eli valjua ajatellen joukkeen tulevaisuus näyttää tällä hetkellä melko harmaalta, näkyvissä ei oo valoisaa tulevaisuutta eikä toisaalta mitään valtavaa dyykkaustakaan. Tällä foorumilla pyörivien realististen fanien kanta lienee kohtuusama, UG:stä en tiiä ku en oo sinne eksyny. Eikä mulla sinne osoitettakaan oo. Kuitenkin jaksamisia kaikille elinkautista suorittaville. 
|
|
|
|
|
Fowler
Poissa
|
 |
Vastaus #1623 : 17.02.2008 klo 00:20:00 |
|
Kuitenkin jaksamisia kaikille elinkautista suorittaville.  Kiitos tämä rohkaisee hieman 
|
|
|
|
|
straiter
Poissa
|
 |
Vastaus #1624 : 17.02.2008 klo 00:28:14 |
|
Kiitos tämä rohkaisee hieman  Noh, täällä elinkautinen alkoi kaudella 83-84, joten hyviä ja huonoja hetkiä on nähty. Ja kuten saattaa huomata, mä oon tyypillinen gloryhunter.  Lapsuuteni toiselle idolille Bruce Grobbelaarille ikuinen 
|
|
|
|
|
|
|
|