FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.09.2025 klo 22:59:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 19 [20]

Kirjoittaja Aihe: IFK Mariehamn 2025 - Ett steg framåt - Riittäkö yksi askel eteenpäin?  (Luettu 99370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dalamaria

Poissa Poissa

Vastaus #475 : eilen kello 11:39:28

Jag skrev så här i matchtråden:
"Roth var bra idag. Williams var återigen usel, ingen reaktion trots att Reid redan var utmattad efter 45 minuter. Sedan byter du två spelare framför motståndarens hörnspark och det slog omedelbart tillbaka. De återstående fyra matcherna kommer att bli skrämmande."

Jag är ännu mer besviken att inte en av tränarstaben stoppade Williams att byta spelare innan hörnet. Hur dum kan man coacha? Och om du inte spelar med dina bästa spelare OAVSETT om dom har fortsättningskontrakt eller inte, är du dummare än man tror. Och just defensivt taktik mot uruselt Haka? Ser du INGENTING när spelet är på gång? Jösses vad man blir sur på tränarenivån här...
OEA

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IFK Mariehamn

Vastaus #476 : eilen kello 17:01:16

Riikonen fortsätter då också. Bra så, win-win kontrakt. Han är inte (åtm ännu) färdig för en storklubb i ligan men är klar etta i IFK. Samtidigt tillräckligt bra för ett lag på nedre halvan och IFK behöver inte söka nytt vilket alltid är en risk. Har utvecklats i år även om det ännu finns en del att slipa på som man såg tex i Haka matchen.

Jag tycker Jimmy har gjort väldigt mycket rätt i IFK och hoppas han fortsätter länge. Litar på att han har koll på tränarfrågan också vilket är det absolut viktigaste, men säkert också svåraste, att hitta inför nästa säsong.

Sivuja: 1 ... 19 [20]

Siirry: