FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.10.2025 klo 11:37:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11

Kirjoittaja Aihe: MuSa 2025 - Suuntana Ykkönen?  (Luettu 77661 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ruissalo

Poissa Poissa

Vastaus #225 : 30.07.2025 klo 18:04:56

Kylmä totuus on ettei yksikään ammattitaitoinen seurajohtaja tule foorumille selittelemään epäonnistumisiaan .
Räpylän ja muun seurajohdon sekoilusta saisi helposti Valavuori mallisen kiertuepaidan .
Ylimmällä rivillä Suomen parhaan naisfutsaljoukkueen täydellinen tuhoaminen .
Nuo tilipäätösjutut ovat suoranainen vitsi muuallakin kuin porilaisessa futiskentässä .
Suomen surkeimmista olosuhteista huolimatta pkari sanoo , että kyllä stadion kelpaa niin kuin ennen remonttiakin .
Mitä lajia siellä nyt voidaan harrastaa ?
Räpylän itse ei tarvitse vastata , näyttää täällä olevan näitä selänpesijöitä ja tämä yksi jankkaajakin palannut - valitettavasti .

Jos viittaat minuun jankkaajalla, mitäs sanoisit, jos unohtaisit vaikka minut ihan kokonaan? Tai jopa porilaisen jalkapallon?
Pieni tauko, tulisiko sellaisesta vähän parempi mieli?

Ei tällaisten asioiden takia ihan koko henkistä hyvinvointiaan kannata pilata, keskittää senkin tarmon sitten johonkin omasta mielestä mukavaan asiaan. Ja jos jalkapallo kiinnostaa, sä voit kävellä vaikka jo huomenna jonkun seuran toimistolle (Jazz, ToVe, MuSa) ja ilmoittaa että nyt muutetaan äijät kurssi. Ihmettelen, jos sellaiseen suhtauduttaisiin jotenkin negatiivisesti.

En tarkoita tätä sillä, etteikö jalkapalloa voisi kommentoida - se on ihan suotavaa, mutta vuodesta toiseen sama paahto päällä ja koskaan ei kukaan tee mitään oikein. Luulisi, että se on kamalan raskas mielenmaisema painaa joka päivä läpi. Toki näinkin saa menetellä, ei sitä mikään tai kukaan kiellä.
rappari

Poissa Poissa

Vastaus #226 : 30.07.2025 klo 20:45:58

Kaupungin ylivoimaisesti harrastetuin laji ja olosuhteet koko Suomen surkeimmat isoista kaupungeista.
Eikö tätä asiaa voi kritisoida ? Tai MuSan talousepäselvyyksiä , jotka ovat aiheuttaneet merkittävää mainehaittaa koko lajille.
Muistellaanpa vähän niitä remontteja .
Stadionin nurmi revittiin auki v-21 , kun MuSa pelasi Ykköstä.
Remontti toteutettiin heikosti , eikä lämmitystä tai kastelujärjestelmää uusittu .
Miksi ihmeessä ?
MuSalta tai muulta kaupungin futisväeltä ei riittänyt osaamista vaatia parannuksia tai edes jonkun konsultin kautta valvoa tätä remppaa .
Ainoa kommentti taisi olla kevätkääryleen , että heikko on nurmi taas läl-läl-lää.
Jälleen ITSn nurmi on revitty auki , eikä siihen vieläkään tule lämmitystä .
Voisiko joku kertoa , miksi ei ?
Stadion olisi sen uusitun lämmitettävän nurmen kanssa riittänyt , niin kauan kun kaupungilla olisi rahaa oikeaan jalkapallostadioniin .
MuSa edellisellä Kakkosen kaudellaan ehdottomasti halusi pelata stadionilla , muistaakseni ainoastaan yksi KaaPo peli pelattiin Musassa .
Mikä nyt muutti tilanteen ?
Hellyttävää lukea ulostuloja , joiden mukaan porilaiset seurat eivät enää halua pelata stadionilla .
Ovatko tekonurmi ja sen heiluvat vuokrakatsomot parempi ratkaisu ?
ruissalolle tiedoksi , että sun jatkuvan jankkaamisesi ja huikeiden ”asiantuntijalausuntojesi” vuoksi koko MuSan topic muuttui täysin lukukelvottomaksi ja sen vuoksi moni lopetti kommentoimisen sinne kokonaan.
Nyt toki näyttää käyvän ihan samoin , eikä varmaan kukaan halua lukea yhtään kommenttia mistään kirjasta.
Menkää kirjastoon vänkäämään.
ruissalo

Poissa Poissa

Vastaus #227 : 30.07.2025 klo 21:58:52

Kaupungin ylivoimaisesti harrastetuin laji ja olosuhteet koko Suomen surkeimmat isoista kaupungeista.
Eikö tätä asiaa voi kritisoida ? Tai MuSan talousepäselvyyksiä , jotka ovat aiheuttaneet merkittävää mainehaittaa koko lajille.
Muistellaanpa vähän niitä remontteja .
Stadionin nurmi revittiin auki v-21 , kun MuSa pelasi Ykköstä.
Remontti toteutettiin heikosti , eikä lämmitystä tai kastelujärjestelmää uusittu .
Miksi ihmeessä ?
MuSalta tai muulta kaupungin futisväeltä ei riittänyt osaamista vaatia parannuksia tai edes jonkun konsultin kautta valvoa tätä remppaa .
Ainoa kommentti taisi olla kevätkääryleen , että heikko on nurmi taas läl-läl-lää.
Jälleen ITSn nurmi on revitty auki , eikä siihen vieläkään tule lämmitystä .
Voisiko joku kertoa , miksi ei ?
Stadion olisi sen uusitun lämmitettävän nurmen kanssa riittänyt , niin kauan kun kaupungilla olisi rahaa oikeaan jalkapallostadioniin .
MuSa edellisellä Kakkosen kaudellaan ehdottomasti halusi pelata stadionilla , muistaakseni ainoastaan yksi KaaPo peli pelattiin Musassa .
Mikä nyt muutti tilanteen ?
Hellyttävää lukea ulostuloja , joiden mukaan porilaiset seurat eivät enää halua pelata stadionilla .
Ovatko tekonurmi ja sen heiluvat vuokrakatsomot parempi ratkaisu ?
ruissalolle tiedoksi , että sun jatkuvan jankkaamisesi ja huikeiden ”asiantuntijalausuntojesi” vuoksi koko MuSan topic muuttui täysin lukukelvottomaksi ja sen vuoksi moni lopetti kommentoimisen sinne kokonaan.
Nyt toki näyttää käyvän ihan samoin , eikä varmaan kukaan halua lukea yhtään kommenttia mistään kirjasta.
Menkää kirjastoon vänkäämään.

En ole kieltänyt kritisoimasta. Luulisi tuon jatkuvan mustassa kävelyn olevan vaan henkisesti raskasta.

Minä en ole nostanut täällä kirjaa erikseen esille, kommentoin sen sisältöä kun siitä tehtiin omanlaisensa tulkinta. Kuten varmaan olet huomannut, en ole kommentoinut täällä yli kahteen (?) vuoteen. On tietysti ikävää, jos tämä jankutus on vienyt sinulta mukavan juttuseuran pois, varsinkin kun sinä aikana ei tullut foorumille meikäläiseltä jutun juttua. Olet sä kyllä uskomaton seppä noiden selityksiesi kanssa, ei voi muuta sanoa.

Itse toivoin jo muutama vuosi sitten, etten kuulisi sinusta enää koskaan. Maksaisin siltä heti viisi tai kymmenenkin euroa, ettei mun tarvitsisi missään koskaan lukea rapparista jalkapallon yhteydessä. Tämän kommentin voi lukea myös kehuna halutessaan, olen ymmärtänyt niin että se vähän sytyttääkin sua kun toisen ihmisen saa koomisen epäuskoisen tilaan, että sieltäkö se taas tulee.

Valitettavasti tämä foorumin tekniikka estää edelleen blokkaamisen, uskon että elämä olisi ihan kaikilla helpompaa jos se olisi mahdollista kuten vaikka Facebookissa on. Siitä huolimatta olet ollut tässä väliaikoinakin kuulemani perusteella kiinnostunut mun elämästäni, ja esittänyt siitä toki myös hyviä havaintoja. Kiitos niistä ihan aidosti, harmi ettei tunne ole ollut ihan molemminpuolinen tuona aikana.

Harmi että olimme molemmat lajissa niin huonoja, sinusta olisi tullut hyvä Roy Keane mille vaan sarjatasolle. Jos nyt kuitenkin tuntuu siltä, että Ruissalo on yölläkin sängyn alla, laita Raidia sinne kunnon tujaus niin johan lähtee.

Fyysinen Ruissalo taitaa olla sieltä nyt 120 kilometrin päässä, joten hymy huuleen, lasi maitoa ja unille. Huomenna on taas uusi päivä.

Oikea laita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #228 : 30.07.2025 klo 22:51:44

Ajattelit että forumilla jankkaaminen auttaa ?
mustahelmi

Poissa Poissa

Vastaus #229 : 31.07.2025 klo 08:35:03

Mielestäni rappari esittää asiallisesti mielipiteitään ja kritiikkiä kaupungin jalkapalloväelle. Lisäksi MuSalle tulee rapparilta kritiikkiä, joka todellakin on oikeutettua.

Ruissalo, toimittaja kun on ja omalla nimellään tänne kirjoittaa, voisi miettiä tätä Salaman sotkua myös toimittajan roolin kautta.
ruissalo

Poissa Poissa

Vastaus #230 : 31.07.2025 klo 08:53:36

Mielestäni rappari esittää asiallisesti mielipiteitään ja kritiikkiä kaupungin jalkapalloväelle. Lisäksi MuSalle tulee rapparilta kritiikkiä, joka todellakin on oikeutettua.

Ruissalo, toimittaja kun on ja omalla nimellään tänne kirjoittaa, voisi miettiä tätä Salaman sotkua myös toimittajan roolin kautta.

En muista kuinka monta kertaa olen lukenut ihan identtisen rapparin mielipiteen verrattuna eiliseen. Sitten siinä on seassa joku ”kuittaus”. En tiedä, mistä tulee osasto ”Ruissalo kuvittelee olevansa joku asiantuntija” yhdistettynä kirjaan. Rappari oli itse mukana Rosenlew-museon tilaisuudessa, jossa tästä kirjasta tuli puhuttua syksyllä 2022, eikä mieliharmi heijastunut livenä sanallakaan. Siinä mielessä tää on vähän sellaista outoa hommaa, kun itse ei ole pariin vuoteen miettinytkään ”kirjaa”. Kun Ruissalo sattuu selostamaan jalkapalloa Satakunnan Kansaan yhden ottelun verran, ei kestä kuin viisi minuuttia niin nimimerkki rappari on ensimmäisenä pahoittanut mielensä keskusteluosiossa. Näin maaliskuussa. Ihan niin kuin kaavailisin jotain työuraa selostamisesta.

Onko sulla nyt joku fiksaatio meikäläiseen? 😁 Anna nyt, hyvä mies, jo olla, tai tule sitten livenä rohkeasti keskustelemaan. Tämä nyt siis omana kokemuksena tästä asiallisuudesta,

Miten sä Mustahelmi ajattelet, miten minun nyt Forssan Lehden toimittajana tulisi ajatella Musan Salamasta? Avaatko pikkuisen mitä tarkoitat?
Olen auttanut seuraa kehittämään omaa viestintäänsä, ja se on pikkuisen eri asia kuin journalismi. Se nyt ei tarkoita sitä, etteikö kritiikkiä olisi esitetty ja aika paljonkin.

mustahelmi

Poissa Poissa

Vastaus #231 : 31.07.2025 klo 11:46:57

Miten sä Mustahelmi ajattelet, miten minun nyt Forssan Lehden toimittajana tulisi ajatella Musan Salamasta? Avaatko pikkuisen mitä tarkoitat?
Olen auttanut seuraa kehittämään omaa viestintäänsä, ja se on pikkuisen eri asia kuin journalismi. Se nyt ei tarkoita sitä, etteikö kritiikkiä olisi esitetty ja aika paljonkin.
Olet tehnyt viestintätyötä seurassa takuulla hyvin, sitä en vähättele. Vähän on tullu sellainen olo, että olet lievästi puolustanut Kari Löytökorpea ja muuta seuran johtoa näiden myrskyjen keskellä, kun asioista on täällä keskusteltu ja kritisoitu asianosaisten toimintaa. Tämä on tapahtunut, kun herrat eivät vielä itse olleet läsnä keskusteluissa. Olenko väärässä?

Forssan lehteen voisi toki tehdä reportaasin MuSasta teemalla "Älkää tehkö tätä näin siellä Forssassa!".
ruissalo

Poissa Poissa

Vastaus #232 : 31.07.2025 klo 12:05:28

Olet tehnyt viestintätyötä seurassa takuulla hyvin, sitä en vähättele. Vähän on tullu sellainen olo, että olet lievästi puolustanut Kari Löytökorpea ja muuta seuran johtoa näiden myrskyjen keskellä, kun asioista on täällä keskusteltu ja kritisoitu asianosaisten toimintaa. Tämä on tapahtunut, kun herrat eivät vielä itse olleet läsnä keskusteluissa. Olenko väärässä?

Forssan lehteen voisi toki tehdä reportaasin MuSasta teemalla "Älkää tehkö tätä näin siellä Forssassa!".

Kun on itse mukana tekemässä asioita samaan yhteisöön, kokisin aika vieraaksi ruotia kenenkään saman yhteisön jäsenen tekemisiä tällaisella keskustelupalstalla sen paremmin negatiivisessa kuin positiivisessakaan hengessä. Hauskaa sinänsä, jos olen onnistunut jättämään mielikuvan Karin "lievästi puolustamisesta", koska en koe myöskään millään tavalla järkeväksi toiminnaksi analysoida vaikka nyt toiminnanjohtajan vastuualueita tällaisella keskustelupalstalla tai muutenkaan julkisesti. Jos sulla on esimerkkiä jostain kommentista, josta tällainen mielikuva on syntynyt, niin pistä linkaten.

Toki olen eittämättä sitä mieltä, että suomalainen urheiluseurakulttuuri siinä missä fanikulttuurikin tarvitsisi kautta linjan enemmän myönteistä henkeä ja meininkiä. Aikakausi on viimeistään nykyään sellainen, että jos koko ajan on vaan ihan ***kaa, siitä ei kovin suurella todennäköisyydellä tekemisen laatu kehity yhtään mihinkään. Sen takia mä myös vierastan tällaisia foorumeita, toivottavasti olen huomioni kanssa väärässä, mutta enimmäkseen näistä tulee sellainen olo, että ihmisillä on vaan todella paha olo noin yleensä. Tässä olen mielelläni väärässä. Ilmiö ei ole porilainen, vaan ihan samaa settiä tuntuu olevan ympäri Suomen.

Forssalaisesta seurakulttuurista niin jos katsot vaikka takavuosien paikallista menestyslajia koripalloa, niin ei Porissa nyt millään seuralla ihan niin huonosti mene. FPS:llä on kans ollut omia haasteitaan. Ringetteä tehdään joissain ikäluokissa yhdessä Valkeakosken kanssa, koska harrastajien määrä ei ole paikallisesti riittävä kokoamaan ikäluokkajoukkuetta.

Kun viimeksi olin täällä 15 vuotta sitten, tilanne oli kaikilla aika paljon parempi. FJK pelasi tuolloin muistaakseni Kakkosta tai Kolmosta. Nyt vedetään Tampereen alueen Vitosta. Ajat ovat olleet viimeistään koronan jälkeen kovia, ja pitkän linjan muuttotappiokaupungissa kun vanhat tekijät lähtevät lajien parista pois, uusia ei tule tilalle.
Piippu-Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #233 : 31.07.2025 klo 21:18:07

Kun on itse mukana tekemässä asioita samaan yhteisöön, kokisin aika vieraaksi ruotia kenenkään saman yhteisön jäsenen tekemisiä tällaisella keskustelupalstalla sen paremmin negatiivisessa kuin positiivisessakaan hengessä. Hauskaa sinänsä, jos olen onnistunut jättämään mielikuvan Karin "lievästi puolustamisesta", koska en koe myöskään millään tavalla järkeväksi toiminnaksi analysoida vaikka nyt toiminnanjohtajan vastuualueita tällaisella keskustelupalstalla tai muutenkaan julkisesti. Jos sulla on esimerkkiä jostain kommentista, josta tällainen mielikuva on syntynyt, niin pistä linkaten.

Toki olen eittämättä sitä mieltä, että suomalainen urheiluseurakulttuuri siinä missä fanikulttuurikin tarvitsisi kautta linjan enemmän myönteistä henkeä ja meininkiä. Aikakausi on viimeistään nykyään sellainen, että jos koko ajan on vaan ihan ***kaa, siitä ei kovin suurella todennäköisyydellä tekemisen laatu kehity yhtään mihinkään. Sen takia mä myös vierastan tällaisia foorumeita, toivottavasti olen huomioni kanssa väärässä, mutta enimmäkseen näistä tulee sellainen olo, että ihmisillä on vaan todella paha olo noin yleensä. Tässä olen mielelläni väärässä. Ilmiö ei ole porilainen, vaan ihan samaa settiä tuntuu olevan ympäri Suomen.

Forssalaisesta seurakulttuurista niin jos katsot vaikka takavuosien paikallista menestyslajia koripalloa, niin ei Porissa nyt millään seuralla ihan niin huonosti mene. FPS:llä on kans ollut omia haasteitaan. Ringetteä tehdään joissain ikäluokissa yhdessä Valkeakosken kanssa, koska harrastajien määrä ei ole paikallisesti riittävä kokoamaan ikäluokkajoukkuetta.

Kun viimeksi olin täällä 15 vuotta sitten, tilanne oli kaikilla aika paljon parempi. FJK pelasi tuolloin muistaakseni Kakkosta tai Kolmosta. Nyt vedetään Tampereen alueen Vitosta. Ajat ovat olleet viimeistään koronan jälkeen kovia, ja pitkän linjan muuttotappiokaupungissa kun vanhat tekijät lähtevät lajien parista pois, uusia ei tule tilalle.

FJK pelasi tuolloin vuodeksi 2010 Jalkapallon Kolmosta. FJK parhaimmillaan pelasi kyllä Jalkapallon Kakkosta ja nämä vuodet olivat 2002-2004 ja 2008. Eli vähän vielä tuotakin kauemmalla ajalla. FJK:lle tuo vuosi 2010 oli perin murheellinen:

Eri säännöillä ja toisessa lohkossa olisi juuri ja juuri voinut säilyä Jalkapallon Kolmosessa vuodeksi 2011, mutta siinä lohkossa missä pelasi niin jouduttiin joukkuemäärän valtavuuden vuoksi pudottamaan sitten yhtä valtava määrä joukkueita muissa lohkoissa normaalimmalla säilymisen tai enintään yksittäin tai kaksittain pudottavalla sijoituksella.

Jalkapallon Kolmosta kun koski vuodeksi 2011 muutenkin erinäiset sääntömuutokset ja muun muassa Tampereen aluetta ja Satakunnan aluetta haluttiin tuolloisissa Piireissä/Piirialuehallinnoissa yhdenmukaistaa ja sekin tarkoitti suuria pudotusmääriä ja melko vähäisiä määriä nousijoita tilalle Jalkapallon Nelosesta toisaalta.

Vain harvoissa tapauksissa Jalkapallon Kolmosta vuodeksi 2011 jopa laajennettiin tai säilytettiin lähes ennallaan milloin ei tarvinnut pudota.

Toki näin 'onnekkaita' oltiin lähinnä Pohjois-Suomen Piirissä missä tosiaan mietittiin ToTa:n säilymistäkin ennen kuin kuitenkin päätettiin pudottaa muutoin ainoana.

FJK pelasikin sitten vuodeksi 2011 Jalkapallon Nelosta.
TeemukiKiemunki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Ässät

Vastaus #234 : 03.08.2025 klo 08:26:04

Musa menossa kovaa vauhtia jatkosarjaan!
halamusa

Poissa Poissa

Vastaus #235 : 03.08.2025 klo 16:13:19

Täältä saa avainhenkilöt ilmeisesti paremmin kiinni kuin muuten. Vanhempana haluan kahteen asiaan vastauksen;

1. Miten kaksi pankkitiliä ratkaisee ongelmat, kun tilien omistaja kuitenkin sama ry?

2. Tilinpäätöksessä 2022 oli 200000€ velkaa ja 2023 300000€ alijäämää. Millaisella aikajänteellä ja millä konkreettisilla keinoilla 500000 euron velat maksetaan?

Kiitos vastauksista.

.
Oikea laita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #236 : 03.08.2025 klo 20:42:24

Kiffen vs MuSa oli Bolliksella kuin isät vastaan pojat-peli. Harvat oli toisella puoliajalle ne kerrat kun joukkue pääsi hyökkäämään kohti Kiffenin maalia.
FCKiffen08

Poissa Poissa

Vastaus #237 : 04.08.2025 klo 09:27:31

Kiffen vs MuSa oli Bolliksella kuin isät vastaan pojat-peli. Harvat oli toisella puoliajalle ne kerrat kun joukkue pääsi hyökkäämään kohti Kiffenin maalia.

KiffenTV kooste - https://youtu.be/Y-e3pGZ_8VI
Cannavaro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YNWA

Vastaus #238 : 04.08.2025 klo 21:58:46

Täältä saa avainhenkilöt ilmeisesti paremmin kiinni kuin muuten. Vanhempana haluan kahteen asiaan vastauksen;

1. Miten kaksi pankkitiliä ratkaisee ongelmat, kun tilien omistaja kuitenkin sama ry?

2. Tilinpäätöksessä 2022 oli 200000€ velkaa ja 2023 300000€ alijäämää. Millaisella aikajänteellä ja millä konkreettisilla keinoilla 500000 euron velat maksetaan?

Kiitos vastauksista.

Myöskin huolestuneena vanhempana tänne kirjoittelen. Lähinnä siitä näkökulmasta, että itsessäni ihmetystä herättää tämä valittu tiedotuslinja asian suhteen. Odottaisin siis enemmän avoimuutta ja selkeyttä sen suhteen, että miten seura aikoo tästä ponnistaa takaisin jaloilleen? Joku suunnitelma toimistolla on varmasti olemassa.

Avoimuus loisi varmasti kaivattua luottamusta vanhempiin, jotka pohtivat minne seuraan jälkikasvunsa kanssa liittyvät tulevaisuudessa. Ja myös nykyisiin MuSa:ssa harrastaviin ja heidän perheisiinsä. Ei millään porilaisseuralla ole varaa menettää tulevaisuuden futareita ja tulevia joukkueiden toimihenkilöitä. Varsinkaan sen vuoksi, että ihmisillä ei ole luottoa seuran toiminnan jatkuvuudesta.

Tarkoitus ei ole nyt siis nostaa tikunnokkaan ketään yksittäistä ihmistä MuSan Salamasta. Vaan ihan vilpittömästi toivon, että seura saa asiansa kuntoon. Mutta avoimuutta ja rehellisyyttä suunnitelmasta taloudellisen tilanteen ratkaisemiseksi kaivataan.
Eltsu

Poissa Poissa

Vastaus #239 : 09.08.2025 klo 21:42:21

Kiitos vastauksista.

Seuraväki käy täällä ahkerasti kirjoittelemassa, mutta tämä tärkeä viesti onnistutaan hyvin väistämään. Nostin tämän, jos vaikka Heikkilä voisi vastata tähän (mieluummin Heikkilä kuin Löytökorpi)?

MuSa laittoi odotetusti Pietikäisen luiskaan. Ottaako Santahuhta loppukaudesta vetovastuun?

https://musansalama.fi/musan-salama-on-vapauttanut-aki-pietikaisen-edustusjoukkueen-paavalmentajan-tehtavasta/
Tomusokeri

Poissa Poissa

Vastaus #240 : 10.08.2025 klo 09:00:53

Oon tässä hetken seuraillut ja tehnyt taustatyötä, ja nyt on pakko liittyä siihen porukkaan, joka alkaa olla aika pessimistinen nykyisen menon suhteen. Läheltä kuultuna ja nähtynä touhu Karilta on ollut aikamoinen katastrofi – talous, viestintä ja koko toiminta aivan sekaisin.

Ensin pistettiin talous solmuun, ja nyt kun hänen kasaamansa joukkue ei näytä riittävän Kakkoseen, potkut saa valmentajat. Todellisuudessa moni ongelma on tuotu valmennuksen toimesta esiin jo aiemmin, mutta eipä niistä ole Kari välittänyt – tai jos on, niin ne on painettu villaisella. Tuntuu, että oman aseman suojelu menee kaiken edelle, ja kun joku uskaltaa kyseenalaistaa, niin se on ulos ovesta. Tätä tahtia Kari saa vielä huomata, että jää lopulta yksin. Toki silloin on helppoa johtaa, kun ei ole enää toimihenkilöitä eikä pelaajia jäljellä.

Surullinen päivä eilinenkin Musalle. Kentällä sentään nähtiin pitkästä aikaa jotain, mikä näytti siltä kuin olisi pyritty nykyaikaiseen futikseen niillä resursseilla mitä on, ja sillä myös oikeasti saavutettiin jotain. Mutta pelaajien läheltä kuultuna eilinen tuli heille isona shokkina – ja se kertoo paljon.

Pakko sanoa ääneen. Toivottavasti tämä herättää jotakuta ennen kuin kaikki on täysin menetetty. Kaukana ei varmaan olla. Reagoinnit menee seurassa kokoajan väärään suuntaan.Huonoa johtamista kertakaikkiaan.
Fut1st1etäjä0

Poissa Poissa

Vastaus #241 : 11.08.2025 klo 14:48:17

Miksi tuo mielipiteesi yhtäkkiä muuttuikin seurasta? Muistaakseni viime viikolla vielä kehuskelit seuran toimintaa?
Tomusokeri

Poissa Poissa

Vastaus #242 : 11.08.2025 klo 15:32:26

Miksi tuo mielipiteesi yhtäkkiä muuttuikin seurasta? Muistaakseni viime viikolla vielä kehuskelit seuran toimintaa?

Olen seurannut tilannetta hetken aikaa ja tehnyt taustatyötä, ja nyt tuntuu siltä, että on pakko liittyä niihin, jotka alkavat olla pessimistisiä nykyisen kehityksen suhteen. Tuossa viime viestissä jo oli vastaus. Tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun nostan esiin huoleni, sillä minua kiinnostaa lähinnä itse peli, ei niinkään se, mitä sen ympärillä tapahtuu.
Sven-Göran Samsung

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: est. 1982

Vastaus #243 : 11.08.2025 klo 20:13:57

Tänään pitäisi vielä tulla seuran mukaan tiedotetta joukkueen loppukauden valmennuksesta. Ilmeisesti joku uusi valmentaja oli jo valmiina potkuja annettaessa.
JogiLove

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 11.08.2025 klo 20:54:35

Missä viipyy viipalekoulun savupiipusta tuprahtava valkoinen savu, joka kertoo koko länsiporille uuden valmentajan löytyneen?
Unohtiko PesisKari luvanneensa uutisia tälle päivälle, vai eikö konklaavi ole vielä löytänyt yksimielistä päätöstä?
mustahelmi

Poissa Poissa

Vastaus #245 : 11.08.2025 klo 20:55:31

Missä viipyy viipakoulun savupiipusta tuprahtava valkoinen savu, joka kertoo koko länsiporille uuden valmentajan löytyneen?
Unohtiko PesisKari luvanneensa uutisia tälle päivälle, vai eikö konklaavi ole vielä löytänyt yksimielistä päätöstä?
Vai onko uusi päävalmentaja itse Gary?
JogiLove

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 11.08.2025 klo 21:26:01

Satakunnan Kansan uutisesta:
Koodia:
MuSa puolestaan kertoi lauantaina, että se tiedottaa loppu­kauden valmennuksestaan maanantaina. Prosessi oli kuitenkin kesken vielä loppu­illasta.
”Näyttää siltä, että emme saa asiaa valmiiksi tänään”, MuSan toiminnan­johtaja Kari Löytökorpi kertoi Satakunnan Kansalle hieman ennen ilta­yhdeksää.
”Asian eteen tehdään kovasti töitä, ja tiedotamme heti, kun on kerrottavaa”, hän jatkoi.

Ilmeisesti alkuperäisessä uutisessa ei tarkoitettu tämän viikon maanantaita. No onhan myös ensi viikolla maanantai, joten odotellaan rauhassa. Eiköhän se joskus selviä mitä maanantaita PesisKari tarkoitti
mustahelmi

Poissa Poissa

Vastaus #247 : 11.08.2025 klo 22:36:33

Muutkin hommat hoidellaan sitten joskus maanantaina.
TeemukiKiemunki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Ässät

Vastaus #248 : 12.08.2025 klo 09:13:30

Uusi tj?
https://youtu.be/wTXcUWcNh3Y?si=-G9i6z1vFeiGN6Qw
Eltsu

Poissa Poissa

Vastaus #249 : 12.08.2025 klo 20:31:56

Kari tekee ahkerasti töitä tämän(kin) asian eteen.

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11

Siirry: