fingerström
Poissa
|
 |
: 20.12.2024 klo 22:58:10 |
|
Jani Honkavaara blir ny huvudtränare i DjurgårdenKatsoin just Ruotsin TV2:n uutisten urheiluosion. Oli pätkää Honkavaaran työhöntulohaastattelusta. Jäi kuva, ettei tuu toimiin. Miksei? Päävalmentajan katse harhailee pitkin seiniä, kun kysytään ihan perusjuttuja. Miksei toimi? Tuolla asenteella voi olla, että osaa futiksesta kaiken, muttei saa joukkuetta puolelleen. En tiedä, voi olla että olen väärässä ja sitten olen. PS. Tää on musta paska juttu, koska mä toivon, että valmentajat pääsisivät ulkomaille, koska se on ehto saada kestävää nousua suomalaiseen valmennustaitoon. Suhtauduin myös lähtökohtaisesti posiiivisesti sekä Honkavaaran Djurgården - että Koskelan Kalmar -kiinnityksiin. Kalmarkin on perinneseura, jolla on kiva stadion.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.12.2024 klo 16:29:20 kirjoittanut Ameobi »
|
|
|
|
|
Secret Garden
Poissa
|
 |
Vastaus #1 : 20.12.2024 klo 23:01:34 |
|
Katsoin just Ruotsin TV2:n uutisten urheiluosion. Oli pätkää Honkavaaran työhöntulohaastattelusta. Jäi kuva, ettei tuu toimiin. Miksei? Päävalmentajan katse harhailee pitkin seiniä, kun kysytään ihan perusjuttuja. Miksei toimi? Tuolla asenteella voi olla, että osaa futiksesta kaiken, muttei saa joukkuetta puolelleen.
En tiedä, voi olla että olen väärässä ja sitten olen.
Lähtölaskenta on alkanut.
|
|
|
|
ronaldo99
Poissa
Suosikkijoukkue: Manu, PSG, Real Madrid, City, Newcastle
|
 |
Vastaus #2 : 20.12.2024 klo 23:05:20 |
|
Vuoden diili oli?
|
|
|
|
fc maksa-allas
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #3 : 20.12.2024 klo 23:06:06 |
|
Vuoden diili oli?
3 vuoden lappu.
|
|
|
|
Secret Garden
Poissa
|
 |
Vastaus #4 : 20.12.2024 klo 23:17:14 |
|
Vuoden diili oli?
Suomen persaukisilla seuroilla nämä.
|
|
|
|
Julkea bulbul
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU (JJK)
|
 |
Vastaus #5 : 20.12.2024 klo 23:24:14 |
|
MAAJOUKK... ei kun ai niin joo.
Uskoisin, että Honsun katseen harhailu oli yksi syistä, miksi syksy meni maajoukkueella niin paskasti.
|
|
|
|
timpe90
Poissa
|
 |
Vastaus #6 : 20.12.2024 klo 23:48:47 |
|
Syväanalyysille
|
|
|
|
Villahousu
Poissa
|
 |
Vastaus #7 : 21.12.2024 klo 00:19:25 |
|
Katsoin just Ruotsin TV2:n uutisten urheiluosion. Oli pätkää Honkavaaran työhöntulohaastattelusta. Jäi kuva, ettei tuu toimiin. Miksei? Päävalmentajan katse harhailee pitkin seiniä, kun kysytään ihan perusjuttuja. Miksei toimi? Tuolla asenteella voi olla, että osaa futiksesta kaiken, muttei saa joukkuetta puolelleen.
En tiedä, voi olla että olen väärässä ja sitten olen.
"Voi olla" joo. Tai "voi olla", että ei. Kiitos tästä arvokkaasta arviosta  . Ilmeisesti joukkueen pelaajat tekivät haastattelun, kun haastattelun perusteella arvioidaan kykyä "saada joukkue puolelleen". Joka tapauksessa olennaisinta on, että: Tää on musta paska juttu
|
|
|
|
eikka okapi
Poissa
|
 |
Vastaus #8 : 21.12.2024 klo 00:22:58 |
|
Edellinen koutsi sai syksyllä potkut kun Djurgården oli sarjassa kolmantena ja vei joukkueen Ägäliigaan (jossa eteni heittämällä jatkoon). Honsulle potkut luvassa jos mestaruutta ja/tai euroliigapaikkaa ei tule?
|
|
|
|
|
Triangelikostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #10 : 21.12.2024 klo 10:05:45 |
|
Toivottavasti saisi onnistumisia tuolla. Toki kuten mainittiin, niin aika hemmetin kovat odotukset taitaa olla siitä mitä pitää saavuttaa, ettei kengän kuva ala uhkaavasti lähestymään takalistoa.
|
|
|
|
Tähtirinta
Poissa
|
 |
Vastaus #11 : 21.12.2024 klo 10:24:38 |
|
Edellinen koutsi sai syksyllä potkut kun Djurgården oli sarjassa kolmantena ja vei joukkueen Ägäliigaan (jossa eteni heittämällä jatkoon). Honsulle potkut luvassa jos mestaruutta ja/tai euroliigapaikkaa ei tule?
Kim Bergstrandin ja Thomas Lagerlöfin potkujen taustalla oli paljon muita asioita. Ensinnäkin duo oli ruorissa peräti kuusi vuotta, joka on aika pitkä aika. Syitä on siis kerääntynyt vuosien varrella: Men enligt tidningen hade Bergstrand och Lagerlöf tappat hela spelargruppen.
Stämningen ska successivt blivit sämre på Kaknäs.
Duon har haft en del kommunikationsmissar som påverkat laget negativt.
Men även deras ledarstil och oförmågan att lyckas förmedla en del taktiska detaljer till spelarna har varit med i beräkningen.
När en spelare ville diskutera en taktisk detalj blev Bergstrand upprörd och det blev en högljudd stämning
Derbyresultaten de senaste åren är en av orsakerna. I år blev det fyra förluster och noll gjorda mål.
Tanken var att tränarna skulle stanna säsongen ut, men till slut blev situationen ohållbar. Eli käytännössä meno on ollut hieman samanlaista kuin Koskelan klubissa 2023. Menettivät pelaajiston luoton.
|
|
|
|
Tuhoaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH
|
 |
Vastaus #12 : 21.12.2024 klo 11:07:22 |
|
Jos olisi äänestys huonoimmasta topicin avausviestistä, niin äänestäisin varmaan tätä.
Uutinen sen sijaan on hemmetin kova! Honsu sai paikan saavutuksillaan valmentajana, eikä millään entisen pelaajan statuksella. Paineet on varmasti kovat heti alkuun, mutta toivotaan että homma lähtee rullaamaan.
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
 |
Vastaus #13 : 21.12.2024 klo 11:08:20 |
|
Kniven strammer rundt Honkavaara.
|
|
|
|
Tähtirinta
Poissa
|
 |
Vastaus #14 : 21.12.2024 klo 11:14:16 |
|
Honsun ekat viralliset pelit on Ruotsin cupissa:
16.2. Sandviken (Superettan) 23.2. Oddevold (Superettan) 2.3. IFK Göteborg (Allsvenskan)
Tämän jälkeen tulee sitten europelit jossa vastustaja on joku kyproksen jengeistä (Apoel, Pafos tai Omonia) tai slovenialainen Celje.
|
|
|
|
Villahousu
Poissa
|
 |
Vastaus #15 : 21.12.2024 klo 13:23:25 |
|
Kim Bergstrandin ja Thomas Lagerlöfin potkujen taustalla oli paljon muita asioita. Ensinnäkin duo oli ruorissa peräti kuusi vuotta, joka on aika pitkä aika.
Ei liene sattumaa, että sekä Djurgårdenin ja maajoukkueen isoja asioita saavuttaneet pitkäaikaiset valmentajat saivat kenkää samoihin aikoihin. Eiköhän molemmat ratkaisut ole junaillut taustalla molempien koppien johtava syöpä: Rasmus Schuller  ...
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #16 : 23.12.2024 klo 13:41:37 |
|
Melkoinen avaus Honsun topikkiin. Tätä voidaan sitten katsella, kun topik on 10-vuotta vanha ja useita kymmeniä sivuja pitkä. En tiedä, voi olla että olen väärässä ja sitten olen.
|
|
|
|
dasede
Poissa
|
 |
Vastaus #17 : 23.12.2024 klo 13:48:43 |
|
Melkoinen avaus Honsun topikkiin. Tätä voidaan sitten katsella, kun topik on 10-vuotta vanha ja useita kymmeniä sivuja pitkä. En tiedä, voi olla että olen väärässä ja sitten olen.
Ei kai kukaan silloin enää avausta katso vaan niitä uusia viestejä. Topikin nimi pitäisi kyllä saada kuntoon.
|
|
|
|
Bockwurst
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #18 : 23.12.2024 klo 15:50:11 |
|
Jos olisi äänestys huonoimmasta topicin avausviestistä, niin äänestäisin varmaan tätä.
Sama.
|
|
|
|
|
Billy the Badger
Paikalla
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #20 : 23.12.2024 klo 16:16:00 |
|
|
|
|
|
khat
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ
|
 |
Vastaus #21 : 23.12.2024 klo 16:36:38 |
|
Ei ole tapana.
Outo tapa joka ihmetyttää 
|
|
|
|
Hurten
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #22 : 23.12.2024 klo 17:53:15 |
|
Ei ole tapana.
Tavoista poiketen kuitenkin Koskelan topic on siirretty.
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #23 : 23.12.2024 klo 19:27:05 |
|
Lukkoon ja avaajalle bänniä.
|