Hehtaaripyssy
Poissa
Suosikkijoukkue: Pallokerho-35
|
 |
Vastaus #100 : 14.03.2025 klo 15:43:10 |
|
250219 - Kakkosen otteluohjelma julki torstaina Kakkosessa pelaava Atlantis Akatemia saa tälle kaudelle uuden taustaorganisaation. Joukkue toimii uuden East FC:n alaisuudessa, ja taustalta löytyy kova kolmikko: mm. Futuraa ja HIFK:n reservejä luotsannut valmentajavelho Cihan Gökcil, HIFK:n entinen valmennuspäällikkö Umid Dibachy sekä takavuosien Vintiö-tähti Umit Menekse. Joukkue toimii Itä-Helsingissä, ja kesän kotiottelut on tarkoitus pelata Heteniityn stadionilla Vuosaaressa. Palloliitto julkistaa Kakkosen tulevan kauden ohjelman torstaina. Kakkonen käynnistyy 19. huhtikuuta, ja runkosarjan viimeinen kierros pelataan 16. elokuuta. Tämän jälkeen sarja jakautuu jälleen ylempään ja alempaan jatkosarjaan.
Ei mitenkään liity Atlantikseen muuten kuin että toimii Atlantiksen joukkueen taustaorganisaationa? Koittakaa nyt edes keskenänne viestiä samaa asiaa
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #101 : 14.03.2025 klo 16:10:57 |
|
Lieventävänä asianhaarana voidaan ehkä kuitenkin mainita, että kyseinen Cihan Gökcil irtisanoutui itse Futurasta viime keväänä, kun kentällä alkoi tapahtua kummia. Ne tapahtumathan jatkuivat loppukauden ajan, eli kyseisellä valmentajalla ei taida olla mitään tekemistä sen asian kanssa.
Oliko tällä kyhäelmällä tosiaan jotain yhteyksiä myös Kissoihin Atlantiksen lisäksi? Missä tämä käy ilmi? On kyllä sen verran toksinen kombo, että mitenkään järin pitkää ikää ei "seuralle" voi povata.
|
|
|
|
Micky Lee
Poissa
|
 |
Vastaus #102 : 14.03.2025 klo 20:08:54 |
|
Älkääs nyt. Yhteisössä on voimaa!
|
|
|
|
Etu
Poissa
|
 |
Vastaus #103 : 14.03.2025 klo 22:00:38 |
|
Minä en ole Risto Niva. Minulla on kaikki oikeus kertoa mielipiteeni Atlantiksen jne. rikollisesta ja oksettavasta toiminnasta, kuten kaikilla on oikeus kertoa mielipiteensä Nivan aikaisen RoPSin toiminnasta. Me tuomitsemme sen sekoilun, emme puolusta sitä. Nivan sekoilut melkein tappoivat rakkaan seuramme. Mieti sitä.
Haluan vain sanoa, että Suomessa on lait, ja jos toiminta olisi oikeasti rikollista, kuten väität, poliisi ja viranomaiset olisivat varmasti jo puuttuneet asiaan ja sulkeneet kyseiset seurat. Kannattaa ehkä miettiä uudestaan, koska samalla herää kysymys: onko Suomessa laki ja viranomaiset, jotka valvovat tällaisia asioita, vai ei?
|
|
|
|
Etu
Poissa
|
 |
Vastaus #104 : 14.03.2025 klo 23:17:39 |
|
Kiva, että löysit itsellesi seuran jota kannattaa, mutta työnnä tuo rasismikortti sinne mistä löysit sen.
Atlantis on toiminut epärehellisesti, sääntöjä kiertäen ja rikkoen sekä ihmisiä hyväksikäyttäen varmaan jo 15 vuoden ajan. Jokainen uusi seura, joka alkaa touhuamaan heidän kanssaan saa välittömästi epäilyksiä niskaansa, sillä Atlantiksen koko kuvio kaksine eri seuroineen ei vain kestä päivänvaloa. Sit sattumalta samoja toimjoita ja valkkuja, nin mitä helvettiä sä oikein kuvittelet, ei jengi ole niin naiiveja. Mä toivon, että East FC ei sorru samaan kusettamisen ja huijaamisen tapoihin, mutta lähtökohdat ei oo hyvät enkä mä odota paljoakaan. Mä uskon laadukkaaseen ja suomalaista futista kehittävään toimintaan vasta kun näen sitä.
Hei kilon_paino
Jos jonkun seuran toiminta rikkoo sääntöjä tai lakia, siihen kuuluu puuttua niiden tahojen, joiden tehtävä se on – eli viranomaisten ja lajiliittojen. Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, enkä usko, että mikään seura voi toimia rikollisesti 15 vuoden ajan ilman, että siihen puututaan. Sinä siis väität, että tässä maassa ei olisi ollut lakeja tai viranomaisia 15 vuoteen? Ymmärrän hyvin skeptisyytesi ja sen, että haluat suomalaisen futiksen kehittyvän rehellisin keinoin. Olen samaa mieltä siinä, että laadukas ja läpinäkyvä toiminta on tärkeintä. Toivon itsekin, että kaikki uudet ja VANHAT seurat keskittyvät kehittämään peliä rehellisesti ja ammattimaisesti. Näytöt ratkaisevat – aika näyttää, millaista toimintaa seurassa harjoitetaan.
|
|
|
|
kilon_paino
Paikalla
Suosikkijoukkue: Alasarjat ja tunne.
|
 |
Vastaus #105 : 15.03.2025 klo 00:05:24 |
|
Oliko tällä kyhäelmällä tosiaan jotain yhteyksiä myös Kissoihin Atlantiksen lisäksi? Missä tämä käy ilmi? On kyllä sen verran toksinen kombo, että mitenkään järin pitkää ikää ei "seuralle" voi povata.
Vain epäsuorasti FC Futuran kautta, kun Futura ja ilves-kissat olivat samojen skoijarien talutusnuorassa. Atlantis on sellainen mätäpaise, että se saastuttaa hyvilläkin aikeilla liikkeellä olevat. Toivottavasti tähän touhuun tulee muutos. En siis suorilta tuomitse East FC:tä, mutta haluan nähdä toiminnan laadun ja rehellisyyden.
|
|
|
|
kilon_paino
Paikalla
|
 |
Vastaus #106 : 15.03.2025 klo 00:09:13 |
|
Jos jonkun seuran toiminta rikkoo sääntöjä tai lakia, siihen kuuluu puuttua niiden tahojen, joiden tehtävä se on – eli viranomaisten ja lajiliittojen. Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, enkä usko, että mikään seura voi toimia rikollisesti 15 vuoden ajan ilman, että siihen puututaan. Sinä siis väität, että tässä maassa ei olisi ollut lakeja tai viranomaisia 15 vuoteen?
Ymmärrän hyvin skeptisyytesi ja sen, että haluat suomalaisen futiksen kehittyvän rehellisin keinoin. Olen samaa mieltä siinä, että laadukas ja läpinäkyvä toiminta on tärkeintä. Toivon itsekin, että kaikki uudet ja VANHAT seurat keskittyvät kehittämään peliä rehellisesti ja ammattimaisesti. Näytöt ratkaisevat – aika näyttää, millaista toimintaa seurassa harjoitetaan.
Palloliitto on kovin kädetön ottelumanipuaation tai Ihmiskaupan kanssa eivätkä sen säännöt anna mahdollisuuksia antaa rangaistuksia tmv. https://www.palloliitto.fi/ajankohtaista/kurinpitovaliokunta-antoi-paatoksensa-ottelumanipulaatioepailyistaTsemppiä kauteen ja hoitakaa asiat kunnolla.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #107 : 15.03.2025 klo 11:36:35 |
|
Vain epäsuorasti FC Futuran kautta, kun Futura ja ilves-kissat olivat samojen skoijarien talutusnuorassa.
Atlantis on sellainen mätäpaise, että se saastuttaa hyvilläkin aikeilla liikkeellä olevat. Toivottavasti tähän touhuun tulee muutos. En siis suorilta tuomitse East FC:tä, mutta haluan nähdä toiminnan laadun ja rehellisyyden.
Juu, talutusnuora on tiedossa. Lähinnä mietin, että onko ainoa yhteinen tekijä Futurassa toiminut valmentaja, joka itse lähti seurasta. Siitä en itse vetäisi hirveän pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Atlantikseen sama. On suorastaan hölmöä olla yhtään missään tekemisissä kyseisen puljun kanssa, jos tosiaan on puhtaat jauhot pussissa. Pilaa oman maineensa heti kättelyssä. Ihan älytöntä myös antaa Atlantikselle minkään valtakunnan vaikutusvaltaa, jos taustalla ei ole mitään hämärähommia. Tässä ollaan vähintään todella hyväuskoisia ja epätietoisia.
|
|
|
|
Manageeri
Poissa
|
 |
Vastaus #108 : 15.03.2025 klo 13:42:37 |
|
Jos jonkun seuran toiminta rikkoo sääntöjä tai lakia, siihen kuuluu puuttua niiden tahojen, joiden tehtävä se on – eli viranomaisten ja lajiliittojen. Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, enkä usko, että mikään seura voi toimia rikollisesti 15 vuoden ajan ilman, että siihen puututaan. Sinä siis väität, että tässä maassa ei olisi ollut lakeja tai viranomaisia 15 vuoteen?
Ymmärrän hyvin skeptisyytesi ja sen, että haluat suomalaisen futiksen kehittyvän rehellisin keinoin. Olen samaa mieltä siinä, että laadukas ja läpinäkyvä toiminta on tärkeintä. Toivon itsekin, että kaikki uudet ja VANHAT seurat keskittyvät kehittämään peliä rehellisesti ja ammattimaisesti. Näytöt ratkaisevat – aika näyttää, millaista toimintaa seurassa harjoitetaan.
Tämä Atlantiksen organisaatio on SIIS RIKOSTUTKINNASSA JA ON KIISTATONTA JO MOT OHJELMAN POHJILTA ETTÄ RIKOKSIA TEHTY nyt toivotaan että tutkinnat ulotetaan mahdollisimman laajalle ja syvälle VEROT, TULONSIIRROT, TUET, TALKOOT ym ym jotta saadaan nämä ällötykset hallintaa ja kasvatustyöt lain mukaiselle tasolle jota PALLOLIITON PÄÄTEHTÄVIÄ JOSSA RIKOKSILLE NOLLA TOLERASSI. ja uusi toimija myös vastaa näistä samoilla kielloilla ja kilpailupaikolla joten ei missään nimessä voida siirtää pelioikeuksia kuin puhtaalle pöydältä joten kutosesta alku ne todistelut aikaiseksi nyt olette=Atlantis. Yhdelläkään Atlantiksen organisaatiossa toimivalla ei voi olla toimitsiaj lupaa palloliiton ja liiton toiminnoissa on vahava mielipiteeni! Toivotaan ettö Palloliiton hallitus ottaa homman haltuun ja toimiin edunvalvojana seuroille jotka toimii niin kuin pitääkin ja vihdoin lopettaa tämä toiminnan!!!!!Kaikki jotka sopimuksia Atlantis pohjille tekemässä niin huomioikaa nämä ja vaatikaa palkat etu käteen!!!! JA eiköhän sinunkin ole aika tajuta tämä ja lopettaa ATlantiksen pohjille perustamisen!
|
|
|
|
Etu
Poissa
|
 |
Vastaus #109 : 15.03.2025 klo 18:09:56 |
|
Tämä Atlantiksen organisaatio on SIIS RIKOSTUTKINNASSA JA ON KIISTATONTA JO MOT OHJELMAN POHJILTA ETTÄ RIKOKSIA TEHTY nyt toivotaan että tutkinnat ulotetaan mahdollisimman laajalle ja syvälle VEROT, TULONSIIRROT, TUET, TALKOOT ym ym jotta saadaan nämä ällötykset hallintaa ja kasvatustyöt lain mukaiselle tasolle jota PALLOLIITON PÄÄTEHTÄVIÄ JOSSA RIKOKSILLE NOLLA TOLERASSI. ja uusi toimija myös vastaa näistä samoilla kielloilla ja kilpailupaikolla joten ei missään nimessä voida siirtää pelioikeuksia kuin puhtaalle pöydältä joten kutosesta alku ne todistelut aikaiseksi nyt olette=Atlantis. Yhdelläkään Atlantiksen organisaatiossa toimivalla ei voi olla toimitsiaj lupaa palloliiton ja liiton toiminnoissa on vahava mielipiteeni! Toivotaan ettö Palloliiton hallitus ottaa homman haltuun ja toimiin edunvalvojana seuroille jotka toimii niin kuin pitääkin ja vihdoin lopettaa tämä toiminnan!!!!!Kaikki jotka sopimuksia Atlantis pohjille tekemässä niin huomioikaa nämä ja vaatikaa palkat etu käteen!!!! JA eiköhän sinunkin ole aika tajuta tämä ja lopettaa ATlantiksen pohjille perustamisen!
HEI MANAGEERI Saanko kysyä ihan suoraan – mitä itse haluat saavuttaa tällä keskustelulla? Jos jokin organisaatio on rikostutkinnassa ja sen toiminnassa on ollut vakavia epäkohtia, niin silloin asia kuuluu viranomaisten ja Palloliiton hoidettavaksi. Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, ja jos joku on rikkonut lakia, siitä tulee seuraukset – se on ihan selvää. Mutta nyt puhutaan uudesta seurasta, joka on vasta aloittanut toimintansa. Onko oikein leimata kaikki siihen liittyvät ihmiset pelkästään menneisyyden perusteella? Jos joku on tehnyt väärin, hän vastaa siitä itse, mutta ei voida automaattisesti olettaa, että jokainen uusi toimija jatkaisi samoja virheitä. Annetaanko uuden seuran näyttää toiminnallaan, millainen se oikeasti on? Jos sinulla on faktatietoa väärinkäytöksistä, suosittelen, että viet ne suoraan oikeille tahoille. Huuteleminen ja mustamaalaaminen somessa ei vie tätä asiaa eteenpäin.
|
|
|
|
Jessejepejanari
Poissa
|
 |
Vastaus #110 : 15.03.2025 klo 18:15:20 |
|
HEI MANAGEERI
Saanko kysyä ihan suoraan – mitä itse haluat saavuttaa tällä keskustelulla? Jos jokin organisaatio on rikostutkinnassa ja sen toiminnassa on ollut vakavia epäkohtia, niin silloin asia kuuluu viranomaisten ja Palloliiton hoidettavaksi. Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, ja jos joku on rikkonut lakia, siitä tulee seuraukset – se on ihan selvää.
Mutta nyt puhutaan uudesta seurasta, joka on vasta aloittanut toimintansa. Onko oikein leimata kaikki siihen liittyvät ihmiset pelkästään menneisyyden perusteella? Jos joku on tehnyt väärin, hän vastaa siitä itse, mutta ei voida automaattisesti olettaa, että jokainen uusi toimija jatkaisi samoja virheitä. Annetaanko uuden seuran näyttää toiminnallaan, millainen se oikeasti on?
Jos sinulla on faktatietoa väärinkäytöksistä, suosittelen, että viet ne suoraan oikeille tahoille. Huuteleminen ja mustamaalaaminen somessa ei vie tätä asiaa eteenpäin.
Jos joukkue aloittaa puhtaalta pöydältä niin kutoseen mars.
|
|
|
|
Etu
Poissa
|
 |
Vastaus #111 : 15.03.2025 klo 18:18:14 |
|
Minä yritän miettiä vakavasti, mitä seuraa tai toimittajaa edustat, koska itse en kuulu mihinkään, mutta puolustan sitä, mikä mielestäni on oikein! Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, ja jos Palloliitto on kädetön, niin silloin kannattaa laittaa heille suoraan palautetta. Onnea uuteen kauteen sinun seurallesi, ja älä enää puhu niin kuin kuuluisin East FC:hen. Jos haluan liittyä johonkin seuraan, teen sen itse, ja silloin edustan sitä ylpeästi. Mutta koska en vielä kuulu mihinkään, voin täällä vapaasti kommentoida mielipiteeni!
|
|
|
|
Etu
Poissa
|
 |
Vastaus #112 : 15.03.2025 klo 18:21:41 |
|
Jos joukkue aloittaa puhtaalta pöydältä niin kutoseen mars.
Kateellisuus on ruma asia – ja tässä keskustelussa näen sitä paljon.
|
|
|
|
Etu
Poissa
|
 |
Vastaus #113 : 15.03.2025 klo 18:24:44 |
|
Tsemppiä uuden seuran aloitukselle ja se paikka on kutosesta lähien silloin olette erillinen! Joten hakemaan paikkaa muuten ei ole kuin samaa orgaanisaatiota!!!!!
Minä mietin, että sinä tai minä emme voi olla moraalipoliiseja täällä, koska jokainen tekee juuri sitä toimintaa mitä haluaa. Joten jos sinä haluat, aloita sinä kutosessa!
|
|
|
|
kilon_paino
Paikalla
|
 |
Vastaus #114 : 15.03.2025 klo 18:37:20 |
|
Minä yritän miettiä vakavasti, mitä seuraa tai toimittajaa edustat, koska itse en kuulu mihinkään, mutta puolustan sitä, mikä mielestäni on oikein! Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, ja jos Palloliitto on kädetön, niin silloin kannattaa laittaa heille suoraan palautetta.
Onnea uuteen kauteen sinun seurallesi, ja älä enää puhu niin kuin kuuluisin East FC:hen. Jos haluan liittyä johonkin seuraan, teen sen itse, ja silloin edustan sitä ylpeästi. Mutta koska en vielä kuulu mihinkään, voin täällä vapaasti kommentoida mielipiteeni!
 "ok". Ehkä ei kannata sit valita seuraa joka tekee atlantiksen kanssa yhteistyötä.
|
|
|
|
RTS
Poissa
|
 |
Vastaus #115 : 15.03.2025 klo 22:48:49 |
|
Mutta nyt puhutaan uudesta seurasta, joka on vasta aloittanut toimintansa. Onko oikein leimata kaikki siihen liittyvät ihmiset pelkästään menneisyyden perusteella?
Tätä uutta seuraa East FC ei löydy edes PRH Yhdistysrekisteristä. Eli silloin seura ei voi edes olla Palloliiton jäsenseura. Se on vain työnimi uudelle Atlantis-projektille, siihen saakka kunnes toisin todistetaan. Ja kuten sanottu - lähtö Kutosesta puhtaaltä pöydältä, aivan kuten kaikki muutkin seurat ovat tehneet.
|
|
|
|
Lucilius
Poissa
|
 |
Vastaus #116 : 15.03.2025 klo 23:04:20 |
|
Rasismi- ja kateuskortit lyöty jo pöytään. 
|
|
|
|
Manageeri
Poissa
|
 |
Vastaus #117 : 15.03.2025 klo 23:25:32 |
|
HEI MANAGEERI
Saanko kysyä ihan suoraan – mitä itse haluat saavuttaa tällä keskustelulla? Jos jokin organisaatio on rikostutkinnassa ja sen toiminnassa on ollut vakavia epäkohtia, niin silloin asia kuuluu viranomaisten ja Palloliiton hoidettavaksi. Suomessa on toimiva oikeusjärjestelmä, ja jos joku on rikkonut lakia, siitä tulee seuraukset – se on ihan selvää.
Mutta nyt puhutaan uudesta seurasta, joka on vasta aloittanut toimintansa. Onko oikein leimata kaikki siihen liittyvät ihmiset pelkästään menneisyyden perusteella? Jos joku on tehnyt väärin, hän vastaa siitä itse, mutta ei voida automaattisesti olettaa, että jokainen uusi toimija jatkaisi samoja virheitä. Annetaanko uuden seuran näyttää toiminnallaan, millainen se oikeasti on?
Jos sinulla on faktatietoa väärinkäytöksistä, suosittelen, että viet ne suoraan oikeille tahoille. Huuteleminen ja mustamaalaaminen somessa ei vie tätä asiaa eteenpäin.
Kyllä asioita ja faktoja toimitettu palloliittoon ja organisaatio on todennäköisin syin rikostutkinnassa kisonnasta ym ja uskon että syytteet leviävät laajemmalle! Joten pelipaikat ensisijaisesti nousua odottavalle seuroille niin kuin säännöt edellyttävät Tai ilman Atlantista vajaalla sarjat käyntiin!Suurin osa joukkueista ei suostu tätä organisaatiota vastaan pelaamaan! Nyt sinne uuteen viritykseen pesiytyneet Finngurdin ja Ilves-kissojen pelaajia jotka seurat todettu ottelumanipulaatioihin joten nyt kaikki palloliiton ja viranomaiset hereille. Täysin bulvaani viritys!
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.03.2025 klo 23:27:36 kirjoittanut Manageeri »
|
|
|
|
|
RTS
Poissa
|
 |
Vastaus #118 : 15.03.2025 klo 23:28:19 |
|
Ja vielä yksi asia.
Eastfc.fi nettisivujen domainin haltija: Holder
name...............: Atlantis FC Edustus Ry register number....: 1108797-3 address............: iiluodontie 12 a 16 postal.............: 00980 city...............: Helsinki
Uusi seura ja ei mitään tekemistä Atlantiksen kanssa? Miksi Atlantis sitten rekisteröisi nettisivut omiin nimiinsä?
|
|
|
|
kilon_paino
Paikalla
|
 |
Vastaus #119 : 16.03.2025 klo 00:36:47 |
|
Ja vielä yksi asia.
Eastfc.fi nettisivujen domainin haltija: Holder
name...............: Atlantis FC Edustus Ry register number....: 1108797-3 address............: iiluodontie 12 a 16 postal.............: 00980 city...............: Helsinki
Uusi seura ja ei mitään tekemistä Atlantiksen kanssa? Miksi Atlantis sitten rekisteröisi nettisivut omiin nimiinsä?
Miksi en ole yllättynyt...
|
|
|
|
Estrada
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomalainen ja englantilainen sarjajalkapallo
|
 |
Vastaus #120 : 16.03.2025 klo 00:42:18 |
|
Rasismi- ja kateuskortit lyöty jo pöytään.  Tuotahan Atlantiksenkin topiceissa on harrastettu iät ja ajat negatiivisen uutisoinnin ilmaantuessa. Jäljet johtavat sylttytehtaalle.
|
|
|
|
tre guru
Poissa
Suosikkijoukkue: Metsäkansan Kanto, Nakhon Sawan FC
|
 |
Vastaus #121 : 16.03.2025 klo 00:57:06 |
|
Eastfc osoite Meri-rastilantie 6 a. Google maps löytää sieltä firman nimeltä Ria Money Transfer Agent.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.03.2025 klo 01:19:48 kirjoittanut tre guru »
|
|
|
|
|
Manageeri
Poissa
|
 |
Vastaus #122 : 16.03.2025 klo 10:33:29 |
|
Kiskonta on vakava rikos, ja jos urheiluseuran toiminnassa havaitaan tällaista, se voisi ehdottomasti olla peruste jäsenyyden peruuttamiselle. Suomen Palloliiton säännöt ja arvot edellyttävät, että jäsenseurat toimivat rehellisesti ja urheiluhengen mukaisesti. Jos seura rikkoo lakeja tai käyttää epäeettisiä toimintatapoja, kuten kiskontaa, Palloliitto voi aloittaa tutkinnan ja ryhtyä kurinpidollisiin toimiin.
Lopullinen päätös jäsenyydestä erottamisesta riippuu kuitenkin aina Palloliiton hallituksen ja kurinpitovaliokunnan arvioinnista sekä tapauksen vakavuudesta. Jos asiaan liittyy rikosoikeudellisia kysymyksiä, viranomaiset käsittelevät niitä omalla toimivallallaan. Pallolitolla on muutakin tavaraa tiedossa kuin MOT ohjelmassa esiintyneet toimet joten en näe mitään syytä olla palloliiton puuttumatta asiaan joka iso viesti toimintatavoille nolla toleranssista! Tälle pohjalle ei voida luoda uutta bulvaania! en voi ymmärtää kuka voi puollustaa asioita mitä tapahtuu ja tapahtunut nyt PISTE toiminnalle!
|
|
|
|
vitonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Töpselit
|
 |
Vastaus #123 : 16.03.2025 klo 12:09:40 |
|
Kerropa nyt vielä, että mistä ihmeestä tässä keksisi olla kateellinen? Ihan vaikka omin sanoin.
|
|
|
|
Petteri12
Poissa
|
 |
Vastaus #124 : 16.03.2025 klo 12:22:38 |
|
Hyvää pöhinää!!!
|