FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.05.2025 klo 02:24:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 9.5.25 klo 01-06.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 9.5.25 klo 01-06

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 9

Kirjoittaja Aihe: East Football Club (Atlantis FC/Akatemia) 2025 - Ei nimi joukkuetta pahenna  (Luettu 30138 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
faarao_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen Ylpeys

Vastaus #75 : 14.03.2025 klo 12:13:26

Voiko jossain lyödä vetoa siitä, mitkä joukkueet ovat osallisena vedonlyöntisotkuissa kaudella 2025?
newilled

Poissa Poissa

Vastaus #76 : 14.03.2025 klo 12:14:40

Et nyt anna kovinkaan hyvää kuvaa tästä uudesta viritelmästä näillä viesteilläsi. Ymmärrät varmaan miksi ihmisillä on (paljon) epäilyksiä?

Minuakin vituttaa ja oksettaa että RoPSin "Yöttömän yön ottelu" on toista vuotta peräkkäin Atlantista vastaan...

Juu Rovaniemellähän ei ole koskaan sorruttu käyttämään ulkomaalispelaajia ja sopupelejä ei voisi koskaan tapahtua.
Mutta nyt tietysti kaikki jotka silloin joskus olivat seurassa on poistettu kuvioista?
Manageeri

Poissa Poissa

Vastaus #77 : 14.03.2025 klo 12:17:55

Anteeksi, kenelle luulet puhuvan nyt? En minä ole East FC:n edustaja tai omistaja, joten mitä tämä vihamielinen kejtu oikein tarkoittaa? Minä puolustan täällä vain sitä, mitä pidän oikeana! Tämä kejtu sai alkunsa siitä, että jotkut nauravat seuran toiminnalle nettisivuilla ja esittävät hurjia väitteitä. Jos olen eri mieltä, monet herrat täällä näyttävät olevan katkeria, mutta en voi mitään – enkä ymmärrä heidän motiivejaan kirjoittaa täällä näin epäasiallisia asioita!
Pelaajalta joka Atlantis kuultuna sekä selkeästi tiedostettu  jos vielä taustoja mukana niin hankitaan uusi bulvaani puhtaalle pöydältä tälle toiminnalle niin nyt palloliitto loppu vihdoin tälle hommalle!
Etu

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 14.03.2025 klo 12:18:31

Et nyt anna kovinkaan hyvää kuvaa tästä uudesta viritelmästä näillä viesteilläsi. Ymmärrät varmaan miksi ihmisillä on (paljon) epäilyksiä?

Minuakin vituttaa ja oksettaa että RoPSin "Yöttömän yön ottelu" on toista vuotta peräkkäin Atlantista vastaan...

Huomaan, että täällä keskusteltaessa monet antavat kommentillaan varsin huonon kuvan itsestään, mikä herättää minussa pohdintaa – miksi näin tehdään? Minua häiritsee erityisesti se, että jo pelkästään toteamalla, että on väärin nauraa, panetella ja kirjoittaa vihamielisiä asioita, jotkut alkavat osoittaa suuttumustaan minua kohtaan ikään kuin olisin tämän uuden jalkapalloseuran presidentti!

Alan myös miettiä, keitä nämä henkilöt ovat ja mitkä heidän motiivinsa ovat hyökätä uutta seuraa vastaan jo ennen kuin kausi on edes alkanut. Miksi jo tässä vaiheessa on niin paljon ennakkoluuloja ja negatiivisuutta ilman, että seuralla on ollut edes mahdollisuutta näyttää, mihin se pystyy?

Haluan korostaa, että jos on jotain kritisoitavaa, otan sen mielelläni vastaan ja kritisoinkin asian ensimmäisenä, mutta nyt kun East FC on virallisesti alkanut, toivon näkeväni, kuinka tämä projekti etenee käytännössä.

Katsotaan siis yhdessä, mitä tästä kaudesta jää käteen!
kilon_paino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat ja tunne.

Vastaus #79 : 14.03.2025 klo 12:23:17

Huomaan, että täällä keskusteltaessa monet antavat kommentillaan varsin huonon kuvan itsestään, mikä herättää minussa pohdintaa – miksi näin tehdään? Minua häiritsee erityisesti se, että jo pelkästään toteamalla, että on väärin nauraa, panetella ja kirjoittaa vihamielisiä asioita, jotkut alkavat osoittaa suuttumustaan minua kohtaan ikään kuin olisin tämän uuden jalkapalloseuran presidentti!

Alan myös miettiä, keitä nämä henkilöt ovat ja mitkä heidän motiivinsa ovat hyökätä uutta seuraa vastaan jo ennen kuin kausi on edes alkanut. Miksi jo tässä vaiheessa on niin paljon ennakkoluuloja ja negatiivisuutta ilman, että seuralla on ollut edes mahdollisuutta näyttää, mihin se pystyy?

Haluan korostaa, että jos on jotain kritisoitavaa, otan sen mielelläni vastaan ja kritisoinkin asian ensimmäisenä, mutta nyt kun East FC on virallisesti alkanut, toivon näkeväni, kuinka tämä projekti etenee käytännössä.

Tää on ihan ChatGPT:n tason trollausta, rapalaa uitetaan.

Sulle on nyt monta kertaa selitetty, että se negatiivisuuden ja epäilysten syy on kytköksissä Atlantikseen sekä FC Futuraan.
Etu

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 14.03.2025 klo 12:24:03

Pelaajalta joka Atlantis kuultuna sekä selkeästi tiedostettu  jos vielä taustoja mukana niin hankitaan uusi bulvaani puhtaalle pöydältä tälle toiminnalle niin nyt palloliitto loppu vihdoin tälle hommalle!

Hei Manageeri!
Edelleenkin, sinä puhut nyt aivan eri seurasta kuin mistä minä puhun. Täällä keskustellaan uudesta East FC:stä! Selkeästi tästä syystä emme ymmärrä toisiamme kunnolla. Haluan vain puolustaa sitä, että uutta seuraa ei kannata tuomita ennen kuin se on edes saanut mahdollisuuden näyttää, mihin se pystyy.
kilon_paino

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 14.03.2025 klo 12:24:49

Mitä mun, mitä näyttä sinulle – mitä sinä et näe täällä? Katso ihan alusta nämä viestit, niin ehkä ymmärrät. Voisin lisätä, että ihan lapsellenen meininkiä on vielä monessa viestissä nähtävillä.

Sinä esitit väitteen, että jotkin täällä seurasta esitetyt mielipiteet ovat rasistisia, joten sun tehtävä on näyttää ne rasistiset viestit. Palataan asiaan kun olet sen tehnyt.
Manageeri

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 14.03.2025 klo 12:25:15

Juuri näin kutosesta saa aloittaa puhtaalta pöydältä joten tsemppiä näyttöön toiminnalle Piste!
Etu

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 14.03.2025 klo 12:26:16

Tää on ihan ChatGPT:n tason trollausta, rapalaa uitetaan.

Sulle on nyt monta kertaa selitetty, että se negatiivisuuden ja epäilysten syy on kytköksissä Atlantikseen sekä FC Futuraan.

Hei Kilon_paino selkeästi sinä et että kestät ihmisillä omia mielipiteet

Sinä puhut nyt aivan eri seurasta kuin mistä minä puhun. Minä yritän selittää tätä sinulle mutta sinä et ymmärrät en sille asialle voin mitään. Täällä keskustellaan uudesta East FC:stä! Selkeästi tästä syystä emme ymmärrä toisiamme kunnolla. Haluan vain puolustaa sitä, että uutta seuraa ei kannata tuomita ennen kuin se on edes saanut mahdollisuuden näyttää, mihin se pystyy.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2025 klo 12:33:36 kirjoittanut Etu »
Manageeri

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 14.03.2025 klo 12:34:07

Hei Kilon_paino selkeästi sinä et kestät ihmisillä omia mielipiteet

Sinä puhut nyt aivan eri seurasta kuin mistä minä puhun. Täällä keskustellaan uudesta East FC:stä! Selkeästi tästä syystä emme ymmärrä toisiamme kunnolla. Haluan vain puolustaa sitä, että uutta seuraa ei kannata tuomita ennen kuin se on edes saanut mahdollisuuden näyttää, mihin se pystyy.

Onko tästä pelipaikasta maksettu jollekin vielä jotakin? yleensä näissä sopimukset ja vastuut jäävää edelleenkin uudelle toimijalle onko vaikea ymmärtää ja ensin rikoset selvitettävä tutkinnan kautta, joten joukkueella ei käsittääkseni mahdollista jatkaa sitä ennen toivotaan että palloliiton hallitus  toimii !!!!Joten aloittakaa puhtaalta pöydältä sitä ei kiellä kukaan ja on näytön paikka!
RTS

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 14.03.2025 klo 12:40:12

Sinä puhut nyt aivan eri seurasta kuin mistä minä puhun. Täällä keskustellaan uudesta East FC:stä! Selkeästi tästä syystä emme ymmärrä toisiamme kunnolla. Haluan vain puolustaa sitä, että uutta seuraa ei kannata tuomita ennen kuin se on edes saanut mahdollisuuden näyttää, mihin se pystyy.

Puhumme samasta seurasta. Sinä sanot että East FC vastaan on täällä heitetty rasistisia kommentteja. Moni pyytänyt sinua yksilöimään ne. Minäkin pyydän, voitko lainata ne viestit jossa East FC kohtaan on esitetty rasisitisia kommentteja.

Lisäksi sanot että kyseessä on eri seura. No miksi East FC sitten on Palloliiton järjestelmässä nimellä Atlantis FC Akatemia ja miksi joukkueenjohtaja on Palloliiton järjestelmässä:
Joukkueenjohtaja Kinnunen Tino 040 446 6550 [email protected]

Kyllä noiden perusteella olette edelleen kovasti naimisissa vielä Atlantiksen kanssa, vaikka kuinka yrittäisit pestä mustaa valkoiseksi. Ja kaikkien pelaajien sopimuksetkin pitää tehdä Atlantiksen nimiin.
kilon_paino

Poissa Poissa

Vastaus #86 : 14.03.2025 klo 12:41:07

Tämä "uusi seura" on hankkimassa itselleen Atlantis Akatemian sarjapaikkaa, ei onnistunut sen siirrossa, taustoissa toimii sekä FC Futurassa, että Atlantiksessa toimineita ihmisiä. Liiton tulospalvelusta ei löydy seuraa nimeltä East FC ja yhdistysrekisteristäkin löytyy vain vuonna 2009 perustettu Football club East ry, jonka perustaja ei ole tämän uuden seuran taustoissa mukana.

Atlantis Akatemialla ei myöskään ole pelaajia merkittynä tulospalvelussa ja taustat on nimetty näin:

Uutinen

Taustahenkilöt
Joukkueenjohtaja   Kinnunen Tino
[email protected]
Joukkueenjohtaja   Gökcil Cihan
Joukkueenjohtaja   Menekse Umit

Joten mitä helvettiä nyt taas? Tällaista seuraa kuin East FC ei näytä olevan olemassa kuin huonona nettisivuna ja se "pelaa" atlantiksen nimellä kakkosta.

Totta kai tällainen herättää epäilyksiä, eihän tällaisessa toiminnassa ole päätä eikä häntää. Se näyttää vain uudelta pesäkkeeltä suomalaisen jalkapallon syövässä.
Manageeri

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 14.03.2025 klo 12:52:19

Hei Manageeri!
Edelleenkin, sinä puhut nyt aivan eri seurasta kuin mistä minä puhun. Täällä keskustellaan uudesta East FC:stä! Selkeästi tästä syystä emme ymmärrä toisiamme kunnolla. Haluan vain puolustaa sitä, että uutta seuraa ei kannata tuomita ennen kuin se on edes saanut mahdollisuuden näyttää, mihin se pystyy.

Tsemppiä uuden seuran aloitukselle ja se paikka on kutosesta lähien silloin olette erillinen! Joten hakemaan paikkaa muuten ei ole kuin samaa orgaanisaatiota!!!!!
khat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ

Vastaus #88 : 14.03.2025 klo 12:59:47

Juu Rovaniemellähän ei ole koskaan sorruttu käyttämään ulkomaalispelaajia ja sopupelejä ei voisi koskaan tapahtua.
Mutta nyt tietysti kaikki jotka silloin joskus olivat seurassa on poistettu kuvioista?

Ei liity RoPSin menneisyyteen tai nyky-RoPSiin mitenkään. Tämä teidän kuvionne siis. Meillä on toiminta taas terveellä pohjalla.

Teidän kuvionne on tällä hetkellä ajankohtainen ja vituttaa kaikkia moraalin omaavia Suomifutiksen rakastajia. Painukaa vittuun pilaamasta kotimaista jalkapalloa.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2025 klo 13:03:47 kirjoittanut khat »
Raven32

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 14.03.2025 klo 13:11:30

Kaikki viittaa nyt siihen, että itään saatu uusi seura, joka aloittaa puhtaalta pöydältä.
newilled

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 14.03.2025 klo 13:13:06

Ei liity RoPSin menneisyyteen tai nyky-RoPSiin mitenkään. Tämä teidän kuvionne siis. Meillä on toiminta taas terveellä pohjalla.

Teidän kuvionne on tällä hetkellä ajankohtainen ja vituttaa kaikkia moraalin omaavia Suomifutiksen rakastajia. Painukaa vittuun pilaamasta kotimaista jalkapalloa.

Minulla ei kyllä ole FC eastin kanssa mitään tekemistä. Lähinnä naurattaa nämä kaikki moraalinvartijat, varsinkin jos oma seura ei nyt historiansa aikana ole mitään kummoista moraalia esittänyt.
khat

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 14.03.2025 klo 13:17:38

Minulla ei kyllä ole FC eastin kanssa mitään tekemistä. Lähinnä naurattaa nämä kaikki moraalinvartijat, varsinkin jos oma seura ei nyt historiansa aikana ole mitään kummoista moraalia esittänyt.

Minä en ole Risto Niva. Minulla on kaikki oikeus kertoa mielipiteeni Atlantiksen jne. rikollisesta ja oksettavasta toiminnasta, kuten kaikilla on oikeus kertoa mielipiteensä Nivan aikaisen RoPSin toiminnasta. Me tuomitsemme sen sekoilun, emme puolusta sitä. Nivan sekoilut melkein tappoivat rakkaan seuramme. Mieti sitä.
newilled

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 14.03.2025 klo 13:20:42

Sinä esitit väitteen, että jotkin täällä seurasta esitetyt mielipiteet ovat rasistisia, joten sun tehtävä on näyttää ne rasistiset viestit. Palataan asiaan kun olet sen tehnyt.

Onhan tässä monessa viestissä ainakin epäilty että ulkomaalaistausta on epäluotettava, joten voi ainakin ulkomaalaistaustaisille tuntua rasitiselta väitteeltä?

Eikös nämä Atalantiksen puuhamiehet ole ihan suomalaisia?

newilled

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 14.03.2025 klo 13:22:05

Minä en ole Risto Niva. Minulla on kaikki oikeus kertoa mielipiteeni Atlantiksen jne. rikollisesta ja oksettavasta toiminnasta, kuten kaikilla on oikeus kertoa mielipiteensä Nivan aikaisen RoPSin toiminnasta. Me tuomitsemme sen sekoilun, emme puolusta sitä. Nivan sekoilut melkein tappoivat rakkaan seuramme. Mieti sitä.

On sinulla oikeus kertoa ja senkun kerrot.
Ei se kuitenkaan sitä Ropsin historiaa muuta miksikään...
khat

Poissa Poissa

Vastaus #94 : 14.03.2025 klo 13:26:09

On sinulla oikeus kertoa ja senkun kerrot.
Ei se kuitenkaan sitä Ropsin historiaa muuta miksikään...

Ei tietenkään, eikä se yhäkään liity mitenkään tähän uuteen kusetuskuvioon mitä Atlantiksen sun muiden taustajoukot harjoittavat.
tre guru

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Metsäkansan Kanto, Nakhon Sawan FC

Vastaus #95 : 14.03.2025 klo 13:34:31

Onhan tässä monessa viestissä ainakin epäilty että ulkomaalaistausta on epäluotettava, joten voi ainakin ulkomaalaistaustaisille tuntua rasitiselta väitteeltä?

Monessa viestissä? Ei ole. Yhdessä viestissä mainittiin "Ulkomaalaisin taustoin pyöritettävä seura" ja sekin vasta rasismikortin noston jälkeen. Näytäpä taas missä viesteissä epäilty ulkomaalaistaustan olevan epäluotettava?

Itseäni seurassa ei kiinnosta kuin se, kauanko saan lyödä vetoa tän joukkueen peleistä.
kilon_paino

Poissa Poissa

Vastaus #96 : 14.03.2025 klo 13:40:08

Missä viestissä? Ettet nyt vain ylitulkitse tai lue rivien välistä?
newilled

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 14.03.2025 klo 13:53:38

Monessa viestissä? Ei ole. Yhdessä viestissä mainittiin "Ulkomaalaisin taustoin pyöritettävä seura" ja sekin vasta rasismikortin noston jälkeen. Näytäpä taas missä viesteissä epäilty ulkomaalaistaustan olevan epäluotettava?

Itseäni seurassa ei kiinnosta kuin se, kauanko saan lyödä vetoa tän joukkueen peleistä.

No yhdessä sitten..
RTS

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 14.03.2025 klo 14:50:23

Hei Kilon_paino selkeästi sinä et että kestät ihmisillä omia mielipiteet

Sinä puhut nyt aivan eri seurasta kuin mistä minä puhun. Minä yritän selittää tätä sinulle mutta sinä et ymmärrät en sille asialle voin mitään. Täällä keskustellaan uudesta East FC:stä! Selkeästi tästä syystä emme ymmärrä toisiamme kunnolla. Haluan vain puolustaa sitä, että uutta seuraa ei kannata tuomita ennen kuin se on edes saanut mahdollisuuden näyttää, mihin se pystyy.

Puhutaan siis uudesta East FCstä. Katselin millainen otteluohjelma teillä on ja yllätyin.

https://eastfc.fi/ottelut/

Mutta ette siis oikeasti ole missään tekemisissä Atlantiksen kanssa? Hieman erilaisen kuvan annatte kotisivuillanne.
JoppePoika

Poissa Poissa

Vastaus #99 : 14.03.2025 klo 15:36:05

Puhutaan siis uudesta East FCstä. Katselin millainen otteluohjelma teillä on ja yllätyin.

https://eastfc.fi/ottelut/

Mutta ette siis oikeasti ole missään tekemisissä Atlantiksen kanssa? Hieman erilaisen kuvan annatte kotisivuillanne.
et kyllä yllättynyt

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 9

Siirry: